Jump to content

Recommended Posts

Salutare colegi,sunt nou pe forum si am 2 probleme la bijuteria mea si sper ca gasesc o rezolvare sau o indrumare ce sa verific.

1: Schimbatorul de viteze,ea fiind manuala,am schimbat zilele trecute uleiul cu un motul pentru transmisie si diferential 75w90,cel vechi era cam negru,la rece ori mi se pare

ori imi schimba mai greu,mai agata,gen cand schimb in 1-2-3 parca agata dar intra,asta pana se incalzeste ,dupa functioneaza mult mai ok,in a 4-a si a 5-a nu pare sa agate,nu e piedica aia.

Cand e motorul oprit intra bine in toate vitezele,daca tin ambreajul apasat,pornesc si schimb,schimba bine,cand iau piciorul de pe ambreaj in timp ce merge motorul nu mai functioneaza cum functiona cu motorul oprit,nu mai intra asa greut,sa fie timoneria de vina ?

2: Motorul rece,prima pornire dimineata,in a 3-a se simte mai tare sunetul,e un fel de tacanit,un ceas care bate rapid si se aude doar cand apas agresiv pedala de acceleratie gen de la 1800 rpm pana la 2500 rpm,cand e pe liber motorul si apas acceleratia nu se aude,doar cand e in sarcina ,dupa incalzirea motorului nu se mai aude asa,se aude foarte putin dar parca cateodata sunetul e redirectionat in schimbator si parca de acolo parca provine,dar cu motorul sub 90 grade pare sa fie de la motor,daca accelerez treptat si usor nu se aude,daca bag pedala in podea si o fortez,atunci se aude.Cine zice ca e de la injectoare,am injectorul nr 4 care la rece imi da valoare de 1.9,dupa incalzire scade sub 1.

Sper sa primesc putinul ajutor si ce e de verificat,multumesc si drumuri bune!

Edited by lapteacru
Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi,sunt nou pe forum si am 2 probleme la bijuteria mea si sper ca gasesc o rezolvare sau o indrumare ce sa verific.

1: Schimbatorul de viteze,ea fiind manuala,am schimbat zilele trecute uleiul cu un motul pentru transmisie si diferential 75w90,cel vechi era cam negru,la rece ori mi se pare

ori imi schimba mai greu,mai agata,gen cand schimb in 1-2-3 parca agata dar intra,asta pana se incalzeste ,dupa functioneaza mult mai ok,in a 4-a si a 5-a nu pare sa agate,nu e piedica aia.

Cand e motorul oprit intra bine in toate vitezele,daca tin ambreajul apasat,pornesc si schimb,schimba bine,cand iau piciorul de pe ambreaj in timp ce merge motorul nu mai functioneaza cum functiona cu motorul oprit,nu mai intra asa greut,sa fie timoneria de vina ?

2: Motorul rece,prima pornire dimineata,in a 3-a se simte mai tare sunetul,e un fel de tacanit,un ceas care bate rapid si se aude doar cand apas agresiv pedala de acceleratie gen de la 1800 rpm pana la 2500 rpm,cand e pe liber motorul si apas acceleratia nu se aude,doar cand e in sarcina ,dupa incalzirea motorului nu se mai aude asa,se aude foarte putin dar parca cateodata sunetul e redirectionat in schimbator si parca de acolo parca provine,dar cu motorul sub 90 grade pare sa fie de la motor,daca accelerez treptat si usor nu se aude,daca bag pedala in podea si o fortez,atunci se aude.Cine zice ca e de la injectoare,am injectorul nr 4 care la rece imi da valoare de 1.9,dupa incalzire scade sub 1.

Sper sa primesc putinul ajutor si ce e de verificat,multumesc si drumuri bune!

 

Salut,

 

1.Uleiul Motul de care spui nu are specificatia necesara pentru cutia ta de viteze. De aici, posibil sa agate la intrarea in treapta de viteza, altfel poate fi timoneria sau ambreiajul cu uzura mare. Incepe prin a pune un ulei cu norma necesara masinii tale si apoi vezi daca problema persista.

2. Raspunsul l-ai dat singur, probabil acel injector tacane pana se incalzeste. Nu mai tura masina aiurea cand motorul este rece, ideal este sa tii turatia sub 2000 rpm pana la incalzirea macar partiala a motorului.

Spor la mesterit.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

1.Uleiul Motul de care spui nu are specificatia necesara pentru cutia ta de viteze. De aici, posibil sa agate la intrarea in treapta de viteza, altfel poate fi timoneria sau ambreiajul cu uzura mare. Incepe prin a pune un ulei cu norma necesara masinii tale si apoi vezi daca problema persista.

2. Raspunsul l-ai dat singur, probabil acel injector tacane pana se incalzeste. Nu mai tura masina aiurea cand motorul este rece, ideal este sa tii turatia sub 2000 rpm pana la incalzirea macar partiala a motorului.

Spor la mesterit.

Probabil de injector,dar e ciudat ca tacane doar in anumite RPM al motorului si doar cand o fortez,mersi de raspuns.

Link to comment
Share on other sites

up

 

Salut,

Vinzi ceva, vezi ca ai gresit rubrica? Up ce, ai deschis cel putin 2 topicuri pe acelasi subiect, ai primit raspunsuri? Daca nu esti ok cu ce ti s-a raspuns atunci poate ar trebui sa mergi la un mecanic, aici nu sunt ghicitori in stele. Ai pus alt tip de ulei in cutie decat ce recomanda producatorul, alta norma, cat despre bataia de la motor de unde am putea noi sa stim ce are atata timp cat nici macar nu ai pus un fisier audio ca sa auzim?

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.