Jump to content

Zgomot ciudat la accelerare


lapteacru

Recommended Posts

Salutare colegi,sunt nou pe forum si am 2 probleme la bijuteria mea si sper ca gasesc o rezolvare sau o indrumare ce sa verific.

1: Schimbatorul de viteze,ea fiind manuala,am schimbat zilele trecute uleiul cu un motul pentru transmisie si diferential 75w90,cel vechi era cam negru,la rece ori mi se pare

ori imi schimba mai greu,mai agata,gen cand schimb in 1-2-3 parca agata dar intra,asta pana se incalzeste ,dupa functioneaza mult mai ok,in a 4-a si a 5-a nu pare sa agate,nu e piedica aia,uneori ramane schimbatorul putin blocat spre dreapta/spre a 5-a,isi revine dupa incalzire.

Cand e motorul oprit intra bine in toate vitezele,daca tin ambreajul apasat,pornesc si schimb,schimba bine,cand iau piciorul de pe ambreaj in timp ce merge motorul nu mai functioneaza cum functiona cu motorul oprit,nu mai intra asa greut,sa fie timoneria de vina ?

2: Motorul rece,prima pornire dimineata,in a 3-a se simte mai tare sunetul,e un fel de tacanit,un ceas care bate rapid si se aude doar cand apas agresiv pedala de acceleratie gen de la 1800 rpm pana la 2500 rpm,cand e pe liber motorul si apas acceleratia nu se aude,doar cand e in sarcina ,dupa incalzirea motorului nu se mai aude asa,se aude foarte putin dar parca cateodata sunetul e redirectionat in schimbator si parca de acolo parca provine,dar cu motorul sub 90 grade pare sa fie de la motor,daca accelerez treptat si usor nu se aude,daca bag pedala in podea si o fortez,atunci se aude.Cine zice ca e de la injectoare,am injectorul nr 4 care la rece imi da valoare de 1.9,dupa incalzire scade sub 1.

Sper sa primesc putinul ajutor si ce e de verificat,multumesc si drumuri bune!

Edited by lapteacru
Link to comment
Share on other sites

Tacanitul e f probabil s fie de la injector. Fa um test de retur motorina inj sau vezi daca tacanitul se aude si in frana de motor(rece, de pe la 2000 pana pe la 1400rpm).

In ceea ce priveste uleiul eu ti-as recomanda sa dai Motul jos si sa pui OEM. La cutie si diferential nu umbli prea curand, deci se merita sa investesti in ulei OEM.

Link to comment
Share on other sites

Tacanitul e f probabil s fie de la injector. Fa um test de retur motorina inj sau vezi daca tacanitul se aude si in frana de motor(rece, de pe la 2000 pana pe la 1400rpm).

In ceea ce priveste uleiul eu ti-as recomanda sa dai Motul jos si sa pui OEM. La cutie si diferential nu umbli prea curand, deci se merita sa investesti in ulei OEM.

Salut,tacanitul nu se aude in frana de motor,de ce zici,ai vreo idee de unde ar putea fi buba ?

Daca se auzea sau nu in frana de motor,ce sugestii aveai ?

Edited by lapteacru
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.