Jump to content

BMW 740LD 2016 Adblue system fault


Recommended Posts

Salut ,

 

Am o problema care pare sa fie comuna la majoritatea BMW diesel cu sitemul ADBLUE (SCR).

 

codul de erroare este urmatoarele:

2C3000 - SCR CONTROL UNIT , DIAGNOSIS FEEDBACK; SYSTEM FAULT OBD

8051A8 - DELIVERY MODULE, FEED PUMP, ACTIVATION; LINE DISCONETION

 

Am facut urmatoarele:

- curatat injectorul adblue (era plin cu depunere alba)

- am vizitat BMW pentru un diagnostic, mi-au spus ca pompa ar fi de vina si trebuie schimbata , am schimbat pompa + rezervorul dar culmea aceeasi problema erorile nu au disparut.

- am desfacut linia de alimentare de la rezervor pana la injector ma gandeam ca e infundata, am bagat aer , lam curatat linia e libera, cu ocazia asta linia respectiva are infasurat imprejur niste rezistente ceva de genul , leam verificat cap coada nu sunt intrerupte.

- senzori i-a testat functioneaza in parametri.

 

Este cineva pe acest forum care ar putea sa imi dea un sfat daca cumva sa mai lovit de aceasta problema , sau are vreo idee ce ar mai fi de verificat si am omis.

 

Imi cer scuze sunt nou si disperat din cauza acestei probleme nu am facut introducerea pe acest forum dar urmeaza .

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Aceasta probl nu e comuna deloc la un G11 740. In cartea tehnica iti scrie clar : Use only BMW AdBlue. Daca ai folosit alt adblue, ai sanse 99% sa ai probl: error codes, blocks si pumps failures.

Singura solutie : flush the system la BMW , full reset si BMW AdBlue.

 

 

Info aditionale: la orice masina ai avea , folosirea de AdBlue originala e imperativa.

 

 

 

 

 

 

Salut ,

 

Am o problema care pare sa fie comuna la majoritatea BMW diesel cu sitemul ADBLUE (SCR).

 

codul de erroare este urmatoarele:

2C3000 - SCR CONTROL UNIT , DIAGNOSIS FEEDBACK; SYSTEM FAULT OBD

8051A8 - DELIVERY MODULE, FEED PUMP, ACTIVATION; LINE DISCONETION

 

Am facut urmatoarele:

- curatat injectorul adblue (era plin cu depunere alba)

- am vizitat BMW pentru un diagnostic, mi-au spus ca pompa ar fi de vina si trebuie schimbata , am schimbat pompa + rezervorul dar culmea aceeasi problema erorile nu au disparut.

- am desfacut linia de alimentare de la rezervor pana la injector ma gandeam ca e infundata, am bagat aer , lam curatat linia e libera, cu ocazia asta linia respectiva are infasurat imprejur niste rezistente ceva de genul , leam verificat cap coada nu sunt intrerupte.

- senzori i-a testat functioneaza in parametri.

 

Este cineva pe acest forum care ar putea sa imi dea un sfat daca cumva sa mai lovit de aceasta problema , sau are vreo idee ce ar mai fi de verificat si am omis.

 

Imi cer scuze sunt nou si disperat din cauza acestei probleme nu am facut introducerea pe acest forum dar urmeaza .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.