Jump to content

Tremurat pornire N47


Recommended Posts

Salut! Am și eu o mica problema cu un seria 3 n47 din 2010. Mașina am achiziționat-o ĂŽn vara. De când a apĂŁrut frigul am problema la prima pornire la rece, motorul merge ĂŽntrerupt 3-4 secunde, motorul pornește foarte bine. Ănainte sa aparĂŁ frigul nu am avut treaba absolut deloc. Am verificat injectoarele și toate au corecțiile bune, pe diagnoza nu-mi da absolut nimic... O avea ceva releu de bujii? De curând am schimbat o bujie ca avem eroare pe bujia 1 și am schimbat-o. Edited by stefanel
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Motorina bag doar daia bunĂŁ, dacĂŁ era releu nu-mi, dĂŁdea pe diagnoza? Asa mi-au spus mai mulți sa schimb releu. DacĂŁ schimb releu sunt obligat sa schimb și bujiile?

Se poate verifica releul . Pe diagnoza,nu mereu da eroare pe releu . Majoritatea erorilor, cand e releul dus,apar ca fiind pe bujii (una, mai multe sau toate)

Nu e obligatoriu sa schimbi bujiile,daca sunt bune .

Link to comment
Share on other sites

Se poate verifica releul . Pe diagnoza,nu mereu da eroare pe releu . Majoritatea erorilor, cand e releul dus,apar ca fiind pe bujii (una, mai multe sau toate)

Nu e obligatoriu sa schimbi bujiile,daca sunt bune .

 

Am avut eroare pe bujia 1 era arsa, am schimbat-o și dupĂŁ câteva zile am pus diagnoza pe mașinĂŁ sa vad dacĂŁ ĂŽmi mai da eroare pe bujii și nu mi-a mai dat. Pe diagnoza nu-mi da nimic... O sa schimb releul sa vad cum se comporta. Dpf-ul și-a fĂŁcut regenerarea acum 70 km deci clar bujiile sunt bune :)

Link to comment
Share on other sites

Am avut eroare pe bujia 1 era arsa, am schimbat-o și dupĂŁ câteva zile am pus diagnoza pe mașinĂŁ sa vad dacĂŁ ĂŽmi mai da eroare pe bujii și nu mi-a mai dat. Pe diagnoza nu-mi da nimic... O sa schimb releul sa vad cum se comporta. Dpf-ul și-a fĂŁcut regenerarea acum 70 km deci clar bujiile sunt bune :)

 

Daca era releul ,aveai sigur eroare bujii sau pe el.

In cazul asta ,e posibil sa dai banii degeaba .

Link to comment
Share on other sites

Nu e nimic grav acel tremurat de 3 secunde cu motorul rece pana se stabilizeaza relantiul. Aceiasi masina am si eu si la fel face dimineata pe vreme rece.

Schimbi releu bujii si se rezolva dar parerea mea este ca dai banii de pomana pt un tremurat de 3 secunde atata timp cat dpf-ul se regenereaza si nu ai eroare pe releu. Injectoarele nu au nicio treaba cu acest tremurat.

Link to comment
Share on other sites

Nu e nimic grav acel tremurat de 3 secunde cu motorul rece pana se stabilizeaza relantiul. Aceiasi masina am si eu si la fel face dimineata pe vreme rece.

Schimbi releu bujii si se rezolva dar parerea mea este ca dai banii de pomana pt un tremurat de 3 secunde atata timp cat dpf-ul se regenereaza si nu ai eroare pe releu. Injectoarele nu au nicio treaba cu acest tremurat.

 

Bujiile functioneaza atat vara cat si iarna ,pana ajunge temperatura motorului la aproximativ 40° .

Deci conteaza foarte mult sa functioneze corect .

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa verifici tampoanele motor. Este o problema comuna la N47. Am avut si eu problema asta si intr-adevar erau tampoanele motor uzate. Mergi la un mecanic fiindca trebuie suspendata pe elevator. Neaparat sa fie pe OE. Eu zic sa lasi bujiile si releul daca n-ai eroare pe ele. Atata timp cat iti face regenerarea la DPF inseamna ca acestea sunt in regula, n-ar porni ciclul de regenerare daca ar fii probleme la bujii/releu. Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De fapt - nu e chiar asa.

 

Types of preheating glow plugs.pdf

 

:thumbsup: :clapping:

 

Iti dai seama ca pastrez pdf-ul sa le dau peste degete celor care tasteaza aiureli de acum inainte.

 

..aia cu starts preaheating la sub 75 de grade presupune activarea regenerarii.

Nu stiu de ce nu o spun ei?

 

(Ma insel?)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca descrierea asta e doar pentru N47 (si cred ca foarte similara cu N57).

 

Nu cred ca bujiile au treaba cu regenerarea. La regenerarea activa se creste temperatura in filtru cu postinjectie, si oricum motorul trebuie sa fie deja la temperatura de regim. Nu vad de ce ar porni si bujiile.

 

Pe de alta parte, nu sunt de meserie, deci exista o sansa sa ma insel :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca descrierea asta e doar pentru N47 (si cred ca foarte similara cu N57).

 

Nu cred ca bujiile au treaba cu regenerarea. La regenerarea activa se creste temperatura in filtru cu postinjectie, si oricum motorul trebuie sa fie deja la temperatura de regim. Nu vad de ce ar porni si bujiile.

Pe de alta parte, nu sunt de meserie, deci exista o sansa sa ma insel :)

Pentru ca temperatura nu ajunge la 75 de grade cum zic ei si trebuie pornit pre-heating.

Degeaba scuipi mai multa motorina in pistoane daca aceasta nu se aprinde la peste 75 de grade.. sa ajunga si in DPF sa il arda.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Pai toata ideea cu postinjectia e ca motorina sa nu arda in cilindru, ci in filtru. Iar in filtru sunt cam 250 - 300 de grade in mod normal, iar dupa ce ia foc motorina din postinjectie cam 600.

 

Edit: n-am fost atent. Intr-adevar, la regenerarea pasiva (cea fara postinjectie) trebuie ca temperatura lichidului de racire sa fie peste 75 de grade. Dar regenerarea pasiva se presupune ca e continua, si nu doar programata in functie de cantitatea de reziduu. Deci iar nu ar avea sens sa porneasca bujiile.

 

Sa caut un manual de service, poate dau mai multe informatii acolo sa ma lamuresc exact care e procesul.

Edited by mgi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai toata ideea cu postinjectia e ca motorina sa nu arda in cilindru, ci in filtru. Iar in filtru sunt cam 250 - 300 de grade in mod normal, iar dupa ce ia foc motorina din postinjectie cam 600.

Da, dar trebuie ca aceasta sa ia foc!

Deci trebuie ca temperatura in cilindri sa fie suficient de mare (vezi limitarea data de termostatul invechit..) deci daca e mai mica de 75 o aprinde bujiile si o trimite arzand.

Apoi probabil trimite doar motorina..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Hai bimmer ca strici si topicul asta. Lasati omul sa spuna daca a schimbat releul si daca s-a remediat problema. Urmaresc topicul sa aflu care a fost problema si citesc doar aiureli. Parca iti facusesi topic de chat, scrie acolo!

Sincer, ai intrat numai sa te iei de mine?

Ce urmaresti?

Nu ai opinii pe topic!?

 

Nu vrei sa raspunzi la intrebarile care mi le pun?

 

Pana la urma comunicam cu mgi..

 

Topicul de chat nu l-am facut eu.

Am foat invitat sa particip si am participat.

Altii care o dau cu minusuri de li s-a inrosit fata nu au participat..

 

Cred ca a fost sters intre timp.

 

Am raspuns la toate intrebarile?

 

(Iata despre ce discutam acum..)

 

Apropo, eu las omul sa vina cu solutia problemei.. numai ca tare mi-e ca nu o sa incerce prea multe.. asa ca mai bine diascutam si despre ALTE aspecte indirecte, daca tot la bujii s-a intepenit treaba..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.