Jump to content

Trage in suturi dupa schimbare turbina


Sagittarius

Recommended Posts

Salutare grup! Am schimbat turbina la un M47, pentru ca avea joc foarte mare axial, si era plina de ulei. Am pus una sh, probata pe motorul de pe care am luat o. Mergea perfect, nu am gasit ulei deloc in ea.Am montat o la mine, dar am preferat sa i pun actuatorul de pe masina mea. Precizez ca turbina am luat o completa inclusiv cu galerie de evacuare. Cand am schimbat actuatorul, evident ca l am miscat pana sa l pozitionez. De atunci masina imi da eroare la senzorul map, trage pana in 2500-3000 de ture apoi se plafoneaza, reduc acceleratia iar trage, masina e automata, apoi daca o tin cu pedala la fund ma tine in 4000 de ture la care ajunge greu si abia dupa putin timp schimba in treapta superioara.Daca o tin din acceleratie pana in 3000 trage binisor si schimba bine, dupa 3000 trage in suturi se simte puterea, apoi scade din putere, si tot asa, dar nu smuceste.Senzorul map l am curatat, era infundat, nu stiu cum de tragea masina inainte. Valorile la el sunt bune, deci lucreaza. Admisia curatata, filtre toate schimbate, ulei schimbat. Cateodata imi da si eroare pe actuator turbo. Si dupa ce am curatat senzorul map a 2 a oara, m am speriat cum tragea masina, am lasat o o zi si acum iar se plafoneaza. Multumesc, astept raspunsuri de la cei care s au confruntat cu problema asta. Seara buna si la cat mai multi kilometri fara reparatii!
Link to comment
Share on other sites

Atunci du-te la prietenii tai sa ti-l monteze.

Actuatorul se calibreaza DOAR pe banc. Dar daca vrei sa fi roman ca prietenii tai, da-i filete in fata blocului pana iti place tie cum trage.

 

Si ce dovada dai daca vorbesti asa? Daca nu esti in stare sa raspunzi frumos, abtine te! Cauta ti alta treaba.

  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

E munca de o de ora, nu demontesi nimic, slabesti piulita de la regulator si prin incercari repetate cu o cheie de 10 o strangi sau slabesti cite o jumatate de tura pana cand atinge presiunea ceruta, eu asa am reglat-o cand am schimbat actuatorul, nici vorba de dat turbo jos si reglat pe banc. Actuatorul te poate lasa oricand, nu e nevoie pentru atata lucru sa dai turbo jos de pe masina sa-i faci un reglaj. Edited by calinus68
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cu o cheie scurta te descurci.

Si cu contra-piulita cum faci, cum o strangi?

Cu alta cheie scurta nu-i asa?

 

(De aia se poate desface oricand piulita reglajului de la actuator.. pentru ca suntem romani si merge si asa.) De ce sa platim un meserias cu aparatul daca noi stim mai bine..?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.