Jump to content

Recommended Posts

Salut. Am un Seria 1 E87 120d M47 de 163 cai. Am fĂŁcut câteva teste cu ea Ăâ˘i maĂâ˘ina are un consum enorm de motorina instant. Test fĂŁcut pe drum drept, pe pilot automat la 2.000 rpm, mĂŁnâncĂŁ ĂŽntre 6 Ăâ˘i 9 la suta, fĂŁrĂŁ urcĂŁri sau coborâri. Are momente când are consumul normal de diesel 4-5 la suta instant. Test fĂŁcut la 88 de grade temperatura apa, termostate schimbate. Ceva idei?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Vlad98
Link to comment
Share on other sites

Consumul de carburant se verifica cel mai bine la pompa. Faci plinul mergi 100 km si faci iar plinul si vezi cati litri intra a doua oara.

E posibil sa-ti faca regenerare si filtrul de particule si asta implica un consum mai ridicat de carburant

 

Salut. Nu am DPF, maĂâ˘ina ii din 2005. Nu Ăâ˘tiu de la ce sa fie problema, injectoarele nu dau semne de oboseala. Nu da fum, pornire la rece okay, nu intrerup in sarcina sau relanti. ĂËi da, pe un drum drept am scos un consum de 8,3 la suta, test cu motorul cald. AccelerĂŁri uĂâ˘oare.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Testul tau nu este deloc relevant. Nu te poti lua abosult deloc dupa consumul instant, nici dupa cel mediu. Cum a zis un coleg mai sus, fac plinul, mergi 100 de km si dupa vezi cati l mai incap in rezervor. Poti sa mergi si mai mult sau mai putin, te ajuta regula de 3 simpla.

 

De curiozitate, eu am acelasi motor si la 2000rpm pe minut am putin sub 120km/h in viteza a 6-a si consumul instant imi arata pe la 5%.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am verificat injectoarele. Pe injectorul 1 am valori 1,40-2,00. Presupun ca de acolo am problema.

MenĂâşionez ca dacĂŁ scot maĂâ˘ina la un drum lung Ăâ˘i ââŹĹii dau in guraââŹÂ consumul revine la normal.

In rest injectoare nu dau nici un semn de uzura.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da-i in gura ca schimbi repede pistoanele, mai bine fa si schimba-l de urgenta, omori si catalizatorul, turbina.

 

Cum am gĂŁsit eroarea, in secunda doi am Ăâ˘i luat injectoarele. Acum aĂâ˘tept ĂŽncĂŁ 2-3 zile pana o poate face mecanicul Ăâ˘i o poate verifica.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problema persista.

Nu persista nici o problema. Te amagesti singur.

 

Motorul nu are nimic. Consumul instant e normal. De ce e normal?

Pentru ca acesta SE POATE MODIFICA IN BORDUL MASINII TALE, PE LOC.

 

Vrei sa it arate 2% si sa te simti bine? iti arat eu cum se face, dar nu ma obosesc..

Cum a zis Stefan2020 si Jayson , ASA SE PROCEDEAZA DACA VREI SA AFLI CAT CONSUMA MOTORUL. PUNCT. (spune si in ISTA exact acelasi lucru)

 

(..restul e amageala fara rost.)

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cred ca la tine o sa se simta consumul prin prisma cheltuielilor pe care le faci cu problema ta imaginara.

 

Problema imaginara cicĂŁ. Injectoarele sunt ok acum. Consum la pompa fĂŁcut mai mic/mare cu 0,1 fata de BC. Nu scad sub 8-7 la suta extern.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu este un consum exagerat, depinde foarte mult de modul in care conduci: incearca sa faci un drum fara oprire de 50-100 km in care sa mergi cu o viteza constanta de 90-100 km - nu ar trebui sa ia peste 6%! Un M47 de 136 cai in mintile lui, la drum de grecia -romania dus intors scoteam 5,5% cu 3-4 persoane si bagaje, clima tot drumul si viteze pana in 120 km/h!
Link to comment
Share on other sites

Vezi asta:

 

Ca o paranteza, am avut si eu ceva asemanator mai exact e46 318d si am aflat cam cat de 'economic' este acest motor de 2000 diesel. Imi consuma vreo 12 pe oras(manuala, Constanta) in conditii extreme si la drum lung daca mergeam cu a 4-a la 90 atunci scoteam in jur de 6 l, daca ii dadeam a 5-a cu viteze de 100+ - 130 consuma exact cam cat iti consuma tie, adica 7-8. Asa ai auzit si tu ca trebuie sa consume 5-6% extern nu? Nasol, si eu mi-am luat-o. Consumul ala poate prin tarile unde au motorina buna si cand erau si ele mai noi, mai pune si asta in calcul! Toata 'economia' aia de o faceam cu acest motor s-a dus pe tampoane motor, le schimbam odata cu uleiul. Am incercat toate brand-urile posibile sa ii mai reduc din vibratii si scuturatul acela la oprirea motorului, nimic nu a mers. Asa ca daca te intrebi si de ce se scutura motorul la oprire sau de ce vibreaza, tine-ti banii in buzunar.

 

Consumul ala cred de il ai cred ca este de fapt cel care trebuie sa fie pentru o masina veche intr-o tara cu motorina proasta... cum zici multi. Altii zic cand se duc prin alte tari si baga motorina p-acolo ca le merg mai bine masinile.

 

EDIT: Uite cat consuma una cu tehnologii mai noi, tot 7.

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am verificat cam tot. Debitmetrul are valori bune, MAP sensor valori bune, traseu turbo ok. Nu ii dau de cap. Acum 2 zile am avut consum extern 5.0, azi am avut 7,5 extern. Ambele teste fĂŁcute cu motorul cald.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Pe ISTA am erori la 3 bujii pe care o sa le rezolv sãptãmâna asta, in rest nici o eroare.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pe vremea asta nu am 5% consum nici la Megane 1,5 dci cu 6 trepte Eco2, eu cred ca nu e consum exagerat pentru BMW de 7,5. Vara e alta treaba dar acum daca ai media pe 9-10 e ok.

 

ĂËi când e in toane bune ĂŽmi consuma 5-6 % :))

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa nu fiu înČeles gresit, nu ma uit la consum, dar când intr-o zi am un consum de scuter Či ziua următoare am consum cât un 2.0 benzina e clar ca este o problema tehnica.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Consumul e influentat si de temperatura de afara. La 0 grade de exemplu nu o sa ai acelasi consum ca la 10 sau 20 de grade. Pe asfalt umed nu mai ai acelasi consum ca pe asfalt uscat. In functie de anvelope etc. Sunt multi factori care influenteaza consumul.

Edited by crazyboy
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da, când este motorul rece este un consum foarte mare fata de atunci când este la 90 grade.

Stii cum e, daca conducem cu ochii pe consumul ESTIMATIV din bord, ne vine sa nu mai conducem..

 

Vlad, vrei sa iti arat cum sa se vada in bord ca, consumi 2-3%??

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.