Jump to content

Proiect "Albinuta" F32 435xd


CautRezolvari

Recommended Posts

Ai avut stres cum am avut eu când am avut problema cu motoarele la E60, doar ca tu ai pierdut mai mulți bani si mai mult timp. 13.000 lei a fost si factura mea finala cu reparația motorului inclusĂŁ, iar dupĂŁ ce a picat dupĂŁ aproximativ 2 zile si 100 km, am luat decizia de a lua alt motor.

 

Am ajuns la concluzia ca in unele motoare nu se umbla,doar se inlocuiesc cu totul...

 

Un singur lucru pot spune: partenera ta de viata este foarte rabdatoare si intelegatoare. Iar tu ai nervii destul de tari, cat si pasiune foarte mare, pentru ca tot ce investesti (sunt sume considerabile) sunt bani doar pentru pasiune.

 

Este rabdataore si intelegatoare dar pe langa asta este mai pasionata ca mine :drunk: dovada stau sumele investite de ea in acest proiect :download:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am ajuns la același concluzie, pana atunci nu agream soluția de motor SH, ĂŽnsĂŁ este cea mai logica si buna soluție, niciodatĂŁ sa te apuci sa l refaci, pentru ca chiar si un om foarte bun poate gresi. Recomandarea mea pentru toatĂŁ lumea este sa nu se mai apuce sa le repare oricâți km ar avea. Mulți oricum nu știu cum se repara un motor si ce trebuie sa faci prima data ĂŽnainte sa te apuci sa comanzi piese.
Link to comment
Share on other sites

Sa continuam jurnalul...

Se dovedeste ca masina mergea si mergea tare a draq,diferenta de 0,4s intre vechiul motor si acesta este ceva,intradevar ca la testul cu cel vechi eram si cu iubita in dreapta(greutate extra)dar nu cred ca a facut doar asta diferenta,este prea mare totusi.

Mai stau o perioada sa fiu sigur ca nu apare incornoratul :Devil: sa strice treaba,il astept pe Dragos sa vina in Bucuresti si ma duc la Nasi sa punem evacuarea inox pe masina dupa care pe platforma direct la Dragos sa facem DPF OFF,daca asta ar fi contribuit la sticarea motorului acum vroiam sa elimin orice urma de risc.Facem DPF OFF si acum vroiam sa ii ascult sunetul in sfarsit,o putem accelera blana sa vedem cum se aude.Se aude bine nu excelent sau exagerat de tare,mai tare se auzea evacuarea pe vechiul E92 320d singura explicatie pe care o gasesc este ca aia era o singura teava goala pana in capat,la aceasta pe final exista Y-ul care imparte sunetul in cele 2 iesiri cum este si la E46(E92-ul se auzea si mai tare decat E46-ele).

Next step,am facut-o sa respire usor acum trebuie sa ii bag si Mentos in bot,aer proaspat de munte,AER RECE!Cum?Pai luam si noi un intercooler de la Wagner :bounce: :

 

WKLCE9898.jpg

NUVDE6819.jpg

 

Ce e asta?Unde il bagi pe asta?Cum il bagi pe asta?Unul sub 20kg chiar nu se gasea?? :bash:

Lasa ca ii facem noi loc...mai exact Andrei de la Custom Factory s-a ocupat de proiect pe care il recomand fiind un baiat foarte serios,asta a iesit in urma lui:

MBVE1872.jpg

PATL8785.jpg

LUVO8314.jpg

GCWP2091.jpg

BNFN1077.jpg

FJWG4864.jpg

BRO1989.jpg

IMG-4161.jpg

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

greseala a fost ca nu ai dus arborele la un centru de rectificari sa il verifice cineva competent impreuna cu bielele, pe urma daca avea uzura ori rectificat tot ori doar manetoanele uzate, cuzineti pusi pe biela verificati stansi in biela sa nu aibe abatere fata de maneton

cilindrii verificati pe interior si in caz de uzura hornuiti si bagate pistoane cota 1, segmenti cota 1

sau segmentii au fost foarte ficsi si au tinut, dar ai spus ca nu st urme de calare pe cilindrii, totusi biela indoita arata ca ori a ramas fara ungere ori cred ca turbina aia hibrid jegul ala care scuipa ulei ti-a pus capac la motor....

oricum daca incurci o biela sau un capac de biela cam asa se intampla, bate pana se strica

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce nu ai mers de la inceput cu Nasi :) in rest bafta la treburile astea de tuning ai nevoie de mecanic bun si cu experienta si ceva noroc.

 

Nu am mers cu Nasi pentru ca din pacate are si el doar 2 maini si cine il cunoaste stie ce e la el si nu avea rost sa astept dupa el pentru un schimb de ulei si cutie atat,pentru ca de aici a plecat toata povestea,iar mecanicosul a lucrat la Nasi o perioada buna si am crezut ca stie ce face cat de cat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

greseala a fost ca nu ai dus arborele la un centru de rectificari sa il verifice cineva competent impreuna cu bielele, pe urma daca avea uzura ori rectificat tot ori doar manetoanele uzate, cuzineti pusi pe biela verificati stansi in biela sa nu aibe abatere fata de maneton

cilindrii verificati pe interior si in caz de uzura hornuiti si bagate pistoane cota 1, segmenti cota 1

sau segmentii au fost foarte ficsi si au tinut, dar ai spus ca nu st urme de calare pe cilindrii, totusi biela indoita arata ca ori a ramas fara ungere ori cred ca turbina aia hibrid jegul ala care scuipa ulei ti-a pus capac la motor....

oricum daca incurci o biela sau un capac de biela cam asa se intampla, bate pana se strica

 

"Greseala a fost ca nu ai dus" - greseala cui?Eu nu trebuia sa duc sau sa misc un surub nicaieri d-asta vin la tine,esti in stare sa faci operatiunea asta sau nu?Daca esti atunci trebuie sa stii de la bun inceput ce implica toata aceasta operatiune in fiecare etapa pentru ca ai experienta daca ai mai facut.Daca nu esti spui de la inceput nu stiu/nu am mai facut si atunci nu facem si punct.Turbina hybrid nu are nici o treaba,a fost pusa pe masina doar la montarea motorului si dupa ce acesta a fost pornit si s-a vazut ca dadea ulei a fost data jos,nu s-a mers cu ea,si chiar daca ar fi ramas pe masina din moment ce masina era in rodaj si s-a mers ca cu oul,adica mai mult de 0,2bar presiune nu cred ca a vazut ,nu ar fi avut cum sa afecteze,daca se mergea cu ea capete si blana si data din soft sa faca presiune mai mare atunci puteai suspecta dar in cazul asta nu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am montat intercoolerul am mai iesti la o proba sa vad ca totul este in regula si nu se schimbase nimic,m-a mai salutat de cateva ori masina scotandu-si furtunul de la intercooler doar cat sa imi aminteasca faptul ca sunt pe un N57,deci heloooo,ai grija nebunaticule ca nu sunt bunicul M57N,mai ia cateva sageti in inima,dar am rezolvat prin niste coliere cu surub late momentan.

Pe la sfarsitul lui mai suntem pregatiti,sau nu?!

Turbina,unde e turbina?Ce face turbina?Turbina e la turbinos care o reface in cele din urma cu nush ce a schimbat in ea,etc,deci gata am si turbina,pompa si ce mai era necesar,il sun pe Dragos.

Stabilesc cu el sa vin la Iasi si sa le schimb acolo dupa care sa ii facem softul imediat,nu sa le mai schimb eu la Bucale si sa fac 500km sa am surprize iar,nu tata,acolo le schimb sa nu simta nimic neinregula nebunatica cu ea.Programare la mecanic acolo si sa ne vedem cu bine.

 

Mai o oprire pe drum,mai un biscuite,iubesc drumul de Iasi,sa nu aveti nici un regret daca mergeti pana acolo,cel putin din Bucuresti,este foarte bun drumul.

 

image00006-5.jpg

 

Ajung la Iasi la programare,se apuca de schimb timp in care plec sa mancam si cand e gata astept telefon,perfect.

Tzarrr',suna,e gata masina,puf cu ea la Dragos.

 

image00001-4.jpg

 

Calibreaza Dragos tot ce trebuia,face un soft,o ancoram pe dyno si hai sa vedem ce iese...430 de cai cu o icarcare foarte proasta,dupa 2000rpm ca si cum turbina mica nu exista,pfoaaa... :censored:

 

image00001-5.jpg

 

Ce sa fie? <_< Posibil electrovalva de la turbina,punem alta noua,tragem iar pe dyno,nimic,tot la fel...Hai sa dam turbina mica jos sa vedem cum este bypass-ul poate mai trebuie strans,jos cu turbata verificam bypass-ul eram cam ce trebuie dar hai sa il mai strangem putin,montam la loc,tragem pe dyno s-a mai ameliorat dar foarte putin in nici un caz cum ar fi trebuit,mai tot incearca Dragos diverse chestii din soft dar nimic nu raspundea...trageri fara rost pana seara.Foarte obositi luam in calcul varianta ca masina posibil sa nu incarce fara clapete care le-a anulat mecanicosul intr-un stil propriu si specific scotand si capetele intre care actuatorul trebuia sa se miste si era dat peste cap complet si posibil d-asta nestiind care sunt pozitiile corecte sa nu dea voie la turbina sa incarce de jos,plecam acasa la odihna cu gandul ca a doua zii sa incercam sa facem rost de o admisie cu clapete neumblata si sa o punem sa vedem ce se intampla :resent: ,eram tot o turbina,mai aveam putin si imi crestea si carcasa.

A doua zi face Dragos rost de o admisie completa,o punem pe masina,zic gata maaa asta e,ce mai poate fi?!Montam tot,dyno si,si nimic :angry: Nu se poate,ce dracu are de tot nu vrea?!

V-as lasa pe voi sa ghiciti dar cred ca ar fi foarte greu.

Toata ziua tot la fel,incercari in zadar,se termina si ziua asta si ramane Dragos sa mai faca o incercare urmatoarea zi.

A treia zi Dragos spune sa mai verificam odata piulita de la bypass poate s-a slabit...ok Dragos,mai dau odata turbina mica jos verificam si nimic,era cum trebuie.Ii vine lui Dragos ideea sa bage degetul prin bypass pentru ca parca i se parea ca ramane ceva spatiu unde ar trebui sa inchida clapeta si cand baga degetul spune ca nu simte saiba de la bypass,ma uit si eu,dau turbina stoc jos din portbagaj carea avea acea piulita si imi arata ca asta trebuie sa fie pe bypass dar nu se simte si pare ca nu inchide clapeta.Il sun pe baiatul care a schimbat turbina si pompa si imi spune ca da,turbina upgrade avea saiba si ca a pus-o :girlwacko: nu mai stiam ce sa cred cu toate ca vedeam si eu ca parca urma de inchidere a clapetei nu era unde trebuie.Pentru a vedea exact trebuia data jos iar turbina MARE... :surrender: Mecanicul spune ca nu mai poate veni sa o dea si trimite pe altcineva.Se apuca baiatul de treaba si ne aprobiem de punctul culminant,turbina este jos si surprizaaa saiba era lipsaaaa :death: :thumbup:

130832517-300832684658277-5022611541646399158-n.jpg

 

Asta este saiba vietii.

Pe urma imi amintesc ca turbinosul mi-a dat mesaj si mi-a spus ca aia a ramas la el si daca am nevoie sa vin sa o iau dar am zis ca o pun de pe cealalta turbina si din moment ce cealalta era pe turbina stoc clar pe masina nu mai era nici o saiba...A urmat pomelnicul aferent din partea tuturor si hai sa ne apucam de unde am inceput acum 3 zile :bash: .Se monteaza totul la loc punem masina pe dyno si altceva 434cp cu incarcare de jos si tot ce trebuie.

 

Untitledv.jpg

image00004-4.jpg

 

Eram nebuni pe urma noi,eram NOS-osi,visam...se stie ca doar bunicul bea NOSsssss

 

image00002-2.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna 434cp?

Sunt cu 3cp mai mult decat M4 care are urmatoarele performante 0-100km/h in 4,2s 100-200km/h in 9,5s si 402m in 12,7s...12,7s?Pai 12,7s mergea masina asta cu noul motor stock 313cp !Deci datele teoretice indicau ca ar trebui sa mearga tare Albinuta pentru un diesel,mai tare ca un M4 care in sfarsit este twin-turbo 3.0 benzina deci putem compara de la egal la egal nu cum era pana acum diesel turbo cu M3 aspirat.

Totusi turbina trebuia sa faca macar 450cp,de ce nu face?Ce se intampla?Dragos nu era multumit,nu atat de rezultat cat de valorile de back pressure ale turbinei,asta se traduce ca turbina nu putea sa expire atat de mult pe cat inspira.Eu cat de cat multumim de rezultat zic ca asta este momentan,vedem ce este de facut pe viitor.

Daca Dragos nu si-ar fi dat seama de lipsa saibei nu stiu cine ar fi reusit,datorita perseverentei lui si felului perfectionist de a lucra nu a renuntat si a eliminat rand pe rand posibilele cauze,nu stiu in locul lui cati ar fi avut rabdarea asta si nervii necesari sa gaseasca problema,probabil m-as fi intors la Bucuresti si doar cand as fi ajuns in faza in care nu aveam incotro decat sa dau iar turbina mare jos as fi observat :worthy: .Trageti voi concluzia de aici.

Acum treaba terminata ne luam ramas bun,las bunicul acolo pentru unele modificari si setarea NOS-ului si plecam la Bucale.

Ajuns in capitala hai sa vedem ce am facut,la A3iiiiiiii ! :alien:

Din teste rezulta urmatoarele date:

402m 11,82s

0-100km/h 3,8s :Jumpy:

60ft 1,82s

435xd-430cp-A3-evacuare-intercooler-pompa-turbo-hybrid-soft-402m-11-82-plecare-treapta-2-cuplu-la.jpg

435xd-430cp-A3-evacuare-intercooler-pompa-turbo-hybrid-soft-0-100-Km-3-80.jpg

 

Cu toate ca targetul nostru era mai jos suntem multumiti momentan,aproape 1 secunda sub M4 pe 402m era ok.

A doua zi cu gandul la 60ft stiind ca masina poate pleca mai tare o echipez cu anvelope corespunzatoare :devil2: si incerc sa fac un 60ft mai bun.

Start si spre final parca nu s-a simtit diferenta,opresc si parca in oglinda vedeam ca unele umbre,zic or fi umbrele de la copacii de pe margine,mai inaintez putin si se auzea un sunet metalic parca undeva in jona schimbatorului,ma dau jos si ce credeti,fum albastrui pe esapament :eek: ,NU CREEEDDD!Masina asta este blestemata sa se strice continuu...

Suspectam motorul,ba nu ca trebuia sa se auda altfel,suspectam cutia de transfer dar ce legatura sa aiba cu fumul albastru,pfoaaa innebunesc.Il sun direct pe Nasi si ma duc la el.Cand o aude imi zice: TURBINA ! :fear: Deci suntem la al 2-lea experiment esuat cu aceasta minunata piesa.

Ce facem acum?Ce dracu sa facem il sunam pe turbinos si ii spunem,stii back pressure ala cam a "gatat" turbina si i-o duc.Bla bla bla sa vedem ce o fi,ramane sa se uite si sa ii schimbe flururele de pe cur cu ceva mai mare,intre timp pune turbina stock inapoi pe masina si mergi cu masina ca cu oul,sa nu faca presiune prea mare cat era comandat din soft sa se stice si asta.

Urma etapa de drag racing de la Arad din data de 11.07.2020 unde as fi vrut sa ajung cu ambele masini pentru ca intre timp Viespea era gata,si inca cum.

Se incadreaza turbinosul cu jucaria si mi-o da,zice:gata,i-am pus mai mare ar trebui sa faci ceva cai in plus acum.Deci suntem la a 3-a turbina

Mergi iar la Nasi da-o pe aia stoc jos si pune hybrida si de comun acord cu Dragos am mers la WPP pentru o masuratoare sa vedem daca s-a schimbat ceva si rezultatul a fost acelasi in ce priveste CP 434 dar mai castigase ceva pe partea de cuplu si spune WPP ca nu mai este chiar asa mare back pressure ca data trecuta.

 

image00001-1.jpg

image00002j.jpg

image00003-1.jpg

 

 

De comun acord cu Dragos spun ca masina este gata de prima ei etapa de drag.Seara ies cu ea putin si incerc 2 plecari mai agresive de pe loc si la ambele apare Drivetrain dar si dispare in acelasi timp :innocent: Imi zic "Ehh,cine stie ce o fi,se acomodeaza",auzi in ce fel am gandit-o :wacko:

A doua zi trebuia sa plecam spre Arad,era vineri,pregatiri,nebuni,roti,bagaje tot ce trebuie.Sambata dimineata am mers cu Viespea sa mai trag ceva fire pentru NOS si ii spun iubitei sa se duca totusi pana la Nasi sa faca o diagnoza pentru erorile de seara.Ajunge acolo si ma suna Nasi si imi zice: nu te inveti,nu,e balta de ulei la evacuare TURBINA" !

Baieti,niciodata in viata mea nu am fost mai satul,indignat si enervat din cauza masinii,niciodata E46-ele nu mi-a facut atatea una dupa alta incontinuu,din 2012 de cand o am,simteam ca imi vine sa vomit :bad:

Ce dracu sa fac acum,unde dracu sa ma mai duc pentru ca Viespea trebuia sa o urc pe trailer,aveam locul rezervat si sa venim cu Albinuta vietii pe roti iar acum ce sa mai fac cum sa mai mergem,ce chef sa mai ai.La incurajarile lui Dragos care a zis sa vin macar cu E46-ele sa vedem ce iese in noua setare am hotarat sa o las pe trailer si sa venim cu duba,eu nu mai aveam nici un chef sa conduc pana acolo si in nici un caz Viespea,preferam sa pierd rezervarea de trailer si sa nu mai merg deloc,m-am simtit obosit,stors de atatea eforturi degeaba.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ajungem la Arad,probleme si pe la Viespe,am scris in threadul dedicat ei -Built NOT Bought- pentru cine vrea sa citeasca,dar intr-un final reuseste bestul ei de 11,3s :yahoo: bucurie,fericire.

Ajuns inapoi in Bucuresti ce ne facem cu stricacioasa?Ma hotarasc sa nu mai acord nici o sansa si sa mai fac nici un test cu vre-o turbina de la turbinos si sa ma reorientez.Pun turbina stoc inapoi si il rog pe Dragos sa imi faca un soft de strada pentru turbina stoc.Stau asa cu aproximativ 390cp pana cand ajunge noua turbina de peste hotare.Dupa aproximativ 3 saptamani ajunge,ma uitam la ea si pur si simplu se vedea calitatea fluturelui si aveai feeling-ul ca este un lucru bine facut.

Il sun pe Nasi si ii zic ca vreau sa pun noua turbina ca a ajuns,cred ca a ras :laugh:

O pun si Dragos imi garanteaza ca nu avea ce sa se intample,puteam sa ajung pana la Iasi.

Intre timp Albinuta primeste un set de jante noi Z-Performance 19",poate mai reusi sa o imunizam putin:

 

BRO1835.jpg

BRO1938.jpg

BRO2142.jpg

 

Si pana sa ajung la Iasi le-am si schimbat culoarea la jante

 

image00008.jpg

image00002.jpg

IMG-2590.jpg

 

Detalii...

 

Urma etapa de la Arad din data de 19.09.2020 unde de data asta aveam de gand sa si ajung cu Albinuta asa ca plec spre Iasi pentru a seta noua turbina.

Ajung,o punem la ham si hai sa vedem daca s-a castigat ceva doar prin punerea fizica a acestei turbine fata de softul de strada cu cei 390cp facut de Dragos pentru turbina stoc.

 

image00040.jpg

 

In poza,pe dreapta,paznicul era campioana europeana la categoria diesel 135xd-ul lui Dragos care astepta o figura a Albinutei doar doar sa muste din ea !

Trage Dragos un run si ies 410cp,deci +20cp doar prin punerea fizica a acestei turbine,boon, se anunta promitator.

image00035.jpg

 

Acum hai sa tragem si de ea.Umbla Dragos pe la butoane si vine cu o varinata de soft si o tragem iar pe dyno, 460cp :hyper:

 

image00038.jpg

 

Zice Dragos,asta e ceva light,hai sa incercam ceva mai sportiv,adica mai are cai in ea??Stoarce-oooo de putere :girl_devil:

Face o varianta mai sportiva,o tragem de dyno si ies 472cp :super:

 

image00039.jpg

 

Nebunie,mare fericire pentru mine mai ales ca nu a crapat nimic inca.

Luasem si pachetul de stage custom +++ de la XHP pentru cutie,i-l infig si pe ala si zic acum esti full option Albinuto sa vedem ce poti pe pista de la Arad.

Plec de la Iasi spre Bucuresti pentru a ma pregati de Arad.

Nu am vrut sa o mai incerc cu Dragy in Bucuresti,am zis ca daca va fi sa crape,sa crape pe pista,sa apuce macar un run,sa vedem macar un timp pe pista.

Imi cer scuze dar am uitat sa va las si linkuri la ce video am facut.

Aici este un video cu masina cand a mers 11,8s cu 430cp:

 

Edited by CautRezolvari
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ajungem la Arad,nu ca melcul dar stil de condus calculat.

Albinuta ea este pista de la Arad,Arad ea este Albinuta ia-o usor te rog :D

 

image00048.jpg

image00001a.jpg

 

Se aseaza domnisoara la start si pleaca,nu este un run reusit...verificam putin masina si se aseaza iar la start,masina merge 11,7s cu 60f foarte slab 1,9s...

Parca masina nu decola asa cum ar fi trebuit,nu ca parca,chiar nu pleca cum ar fi trebuit...Verifica Dragos si constata ca softul la cutie nu dadea voie sa plece cu mai mult de 400Nm...Tot incercam variante toata ziua de combinatii de DSC si alte chestii,degeaba

Run,dupa,run,dupa run masina mergea constant doar 11,7-11,8s

 

image00024.jpg

image00022.jpg

 

Cred a tras masina aproximativ 7-8 run-uri in prima zi dar in zadar.

Incheiem prima zi de calificari,cu gandul sa incercam sa rezolvam ceva cu plecarea aia.A incercat Dragos pana seara la 1 sa tot modifice chestii si puneam pe masina si nu se intampla nimic.Mergem la somn cu gandul sa mai incercam a doua zi.

A doua zi tot la fel,nimic nou dar totusi masina reuseste un 11,6s cu plecare tot la fel de slaba 1,9s 60ft,aveti mai jos video cu run-ul respectiv:

 

 

In fine,se califica cu al doilea timp din grupa dupa prietenul si colegul nostru de echipa,Padre,cu al lui E92 335xd care merge 10,8s !

Vin semifinalele si cum era de asteptat ajunge in finala cu Padre la start.Aveti mai jos video cu finala:

 

 

Asa ca Albinuta obtine locul 2 la categoria Diesel Street in prima ei participare cu best personal de 11,6s,si ce este cel mai important a rezistat cu brio tuturor acestor runuri atat turbina cat si motorul la puterea actuala de aproximativ +50% fata de fabrica!

 

image00015.jpg

image00006.jpg

image00002.jpg

image00016.jpg

image00017.jpg

image00014.jpg

 

Mai jos aveti un video cu pregatirile inainte de etapa si etapa in sine de la Arad:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa etapa de la Arad ne hotaram sa rezolvam plecarea.

Mesaje peste mesaje cu cei de la XHP care imi trimit alte variante de soft,sa updatez aplicatia,sa le trimit log-urile,Launch Control personalizat prin care imi spuneau ca ei nu isi asuma nimic daca masina pateste ceva si le spun dati-i blana sa ii cada rotile,vreau sa vad cum zboara,dar nimic,nimic si nimic,chinuiam masina degeaba...

Cu gandul ca vom reusi reusi rezolvarea problemei m-am gandit sa o usurez cu ceva kg,in setup-ul de fata avand 1740kg(nu va ganditi ca ma apuc sa o tai,momentan) si anume aproximativ 80 momentan,cum?O pereche de scaune:

 

IMG-6806.jpg

 

O baterie usoara si roti mai usoare,BBS RC 300 de la Viespe care intre timp ii descoperisem o buba la puntea spate si pentru ea anul competitional s-a incheiat.

 

Se hotaraste Dragos si imi spune sa vin la Iasi sa stam pe ea sa vedem care este problema,asta cu 2 zile inainte de urmatoarea etapa din octombrie.

Tot se auzea un suierat parca din ce in ce mai puternic si ma gandesc,iar scuipa nebuna furtunele,o verific si nimic,erau teava furtunele,la locul lor,cand ma uit mai atent ia uitati ce am descoperit,voi ati mai vazut asa ceva?

 

GBPH0850.jpg

 

Bubuise sudura de pe intercooler,ce sa fac acum ca era 12 noaptea?!Il sun pe fratele Muk care inca era pe ele la garaj si ii zci ca arde,ca dimineata tre sa plec la Iasi,ma duc la el la 4 eram gata.Ajung acasa,pana ma spal,mananc,bag 2 energizante si plec ce sa mai dorm ca nu mai era timp.

Ajung la Iasibubuit si ne apucam de treaba.

Pana seara a tot incercat variante de soft nu era nici un rezultat pana la ultima speranta,ultima varianta cand a zis sa mai incerce si asta daca nu,nu are ce sa ii faca,ii pune softul facut de el la cutie,o infoaie si o vad cum se lasa de cur si incep rotile spate sa se invarta,baaaaa,iesise dracu din ea,se eliberase :frantics: .Dute cu ea in probe imi zice Dragos,ies cu ea Launch dupa loc cand iau piciorul din frana pleaca masina d-a latul,zici ca nu mai era xdrive,zic mama cu cred cum e acum,blana.Totusi ceva nu era ok pentru ca cutia de transfer nu mai reusea sa tina cuplul lasand rotile spate sa se invarta pe loc asa ca ne apucam sa ii schimbam ambreiajele,o face Dragos noua si cand primeste un telefon care a intristat tot garajul,toata echipa din tata tara,toti curasntii: cursele se anuleaza din cauza COVID...Dupa asta mai umbla Dragos putin in soft,o mai eficientizeaza putin si mai ia 2 cai,474cp acum

 

IMG-6940.jpg

 

Ma pregatisem sa o fac RWD(doat spate prin aplicatia de la XHP-X-Delete),in caz ca nu reuseam nimic cu plecarea si vedeam eu cum faceam o combinatie intre ele,d-asta o sa o vedeti in clipul de mai jos cum face cerculete.

Asta este macar am facut-o sa plece cum trebuia,a doua zi plec la Bucale.

Ajuns acasa o echipez cu rotile corespunzatoare si la A3iiiiiii :yahoo:

Hai sa vedem ce am facut,o infoi,si pleaca nebuna,ma uit pe Dragy:

 

11,4s cu 60ft de 1,7s

0-100km/h 3,5s

Altceva tata,asa da.Mai dau unul din diverse rpm si aceeasi treaba,ma uit pe filmare si la plecare tot patinau rotile,atentie la plecare nu pe loc,deci este nevoie de aderenta mai mare.

 

435xd-474cp-hoosier-A3-11-45.jpg

435-474cp-hoosier-A3.jpg

 

Recordul pe 402m la acest motor si caroserie,seria F,momentan este detinut de MTJ cu 11,1s dar puterea fiind de 550cp cu methanol,deci toate sansele din punctul meu de vedere sa fie doborat probabil doar daca montez o instalatie de metanol,dar ramane de vazut in anul competitional ce urmeaza.

Ce s-ar fi intamplat daca ajungeam la Arad in aceasta configuratie nu putem stii dar sunt sigur 100% ca ar fi mers mai bine decat a mers pe A3,probabil 11,3s sigur se obtinea dar asta este,data viitoare.

Mai jos aveti si un ultim video cu toate cele povestite mai sus.Cam atat pentru moment,astea sunt intamplarile din trecut,de aici incolo povestim la prezent si vor veni multe alte surprize atat in acest proiect cat si in cel cu Viespea,vizionare placuta:

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.