Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Proiect "Albinuta" F32 435xd


V5P

Recommended Posts

Felicitari pt timp, nervi, bani si rabdare. Daca te uiti in spate, ce ai fi facut diferit? Unde crezi ca ai vrut sa o iei pe o scurtatura si nu ar fi trebuit (de ex cu turbo)?

 

Acum daca as mai face o masina cu motorul asta,as merge pe variantade turbo care este pe masina momentan,am vrut sa dau o sansa,doua sanse,trei sanse alor nostri dar se pare momentan nu avem cu cine la noi,iar motorul clar nu l-as mai face de la zero,as prefera sa il bubui si sa mai am bani sa iau direct inca 1,2...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca a terminat anul in picioare :goodjob: si nu a mai facut "glumite" a primit un cadou de Craciun.

 

IMG-7959.jpg

IMG-7961.jpg

IMG-7962.jpg

IMG-8017a.jpg

 

Arata bine zic eu,dar nu mai bine ca si cum ar fi aratat cu asta :Devil:

IMG-7979.jpg

 

Si un mic video cu ce nu a reusit XHP dar a reusit Dragos:

 

 

 

Sarbatori fericite va urez pasionatilor alaturi de cei dragi si faceti ce va place indiferent de voci si piedicile intampinate !

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

In weekendul ce a trecut (5-6.06.2021) a avut loc prima etapa a campionatului national de drag de pe aeroportul Arad unde ne-am prezentat cu una din masinile "casei" 435xd pentru a dobora recordul personal de pe acea pista de anul trecut 11,6s.

 

IMG-5611.jpg

 

IMG-5615.jpg

 

ENB6082.jpg

 

Prima zi tot am incercat variante de setare pentru plecare dar cand simtea ca rotile derapau la plecare aparea o problema,a sarit si furtunul de la intercooler la un moment dat si s-a reusit doar un 11,5s.Un rezultat bun,oficial ne imbunatatisem timpul de pe aceasta pista,dar pe Dragy aveam 11,4s si nu doar o data pe o pista nu atat de aderenta deci trebuia sa mearga mai jos.

 

A doua zi incercam alt setup si la primul run in sfarsit se intampla: 11,30s cu o plecare foarte buna 1,64s cea mai buna plecare din grupa cu toate ca aveam si masini de 600cp+ in aceasta grupa.NU 11,37s sau 11,38s ci 11,30s !Dupa asta am mai incercat o data si acelasi rezultat 11,3s.Deja ceream prea mult daca incepeam sa speram la 11,2 in momentul de fata cu aceasta putere in conditiile in care masina ruleaza fara methanol,only diesel.

 

IMG-1342.jpg

 

IMG-5598.jpg

 

Aveti aici si run-ul de 11,3s pe langa altele:

 

 

Multumiti de rezultat asteptam semifinalele.

 

Intre timp mult asteptata surpriza a etapei s-a aratat,Dragos cu al lui 135xd a reusit sa isi doboare recordul european la diesel de 3 ori stabilind noul record european la diesel de 9,10s si cu multe alte sperante pentru viitor.

 

In semifinale 435xd a avut o cursa libera dupa ce oponentul tot cu un 435xd nu a mai putut concura din cauza unei defectiuni si s-a ajuns la semifinala cu castigatorul grupei un Audi din Bulgaria cu 600cp+.In aceasta cursa o eroare umana a facut ca inainte de plecare "piloata" sa mai traga odata de maneta si sa treaca masina pe manual in M2 iar dupa plecare aceasta sa nu mai schimbe singura cum era de asteptat in S+(abia dupa analiza filmarilor s-a dat acest verdict la momentul prezentat fiind o enigma ce s-a intamplat) si pierzandu-se cursa...

 

S-a obtinut din pacate doar locul 4.

 

Aveti mai jos un video cu masinile din echipa Complete Chip prezente la aceasta etapa:

 

 

Urmeaza noi surprize si upgrade-uri !

In tandem lucram si la celalalt proiect "Viespea" unde speram sa stabilim noi capete de afis la sfarsitul acestuia.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutari baieti

Ce N57-uri ati mai stricat? :devil2: :D :D

Nu am mai postat de la a 2-a etapa asa ca simt nevoia sa reimprospatez threadul.

La ultima etapa din octombrie Albinuta a reusit doar un loc 4 deoarece in semininala a dormit putin dupa verdele de la semafor si cu toate ca timpul ei a fost mai bun decat al oponentului din Bulgaria,acesta a trecut cu jumatate de bara finishul inaintea Albinutei,asta este...

La sfarsitul clasamentului a reusit un neasteptat loc 2 per total,locul 1 fiind ocupat de bulgarul cu al sau A6 cu o putere mult peste a Albinutei,aprox 600cp,dar nu ne lasam,pentru la anul vom fi mult mai pregatiti.

 

Drag-2021-b.jpg

 

Drag-2021.jpg

 

 

Intre timp am mai pus cate ceva pe ea pentru a nu mai merge chiar asa pe intuneric:

 

IMG-3599.jpg

 

IMG-3601.jpg

 

IMG-3603.jpg

 

IMG-3604.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

S-a facut aproape 1 an de cand nu am mai povestit nimic 😮

In acest an care a trecut au avut loc 3 etape in campionatul de drag si din pacate s-a incheiat iar Albinuta,din nou,a reusit un loc 2 in clasamentul final pentru al doilea an consecutiv 👏

Multe am testat si incercat in acest an si in cele ce urmeaza o sa va povestesc ultima etapa de la Arad.

Dupa ce etapa trecuta Dragos a reusit sa isi doboare propriul recordul de cel mai rapid diesel din Europa si cel mai rapid Bmw diesel din istorie de la 9,1s la 8,3s era randul Albinutei sa evolueze.

[url=https://postimg.cc/G94M23DS][img]https://i.postimg.cc/G94M23DS/66-D61-A25-179-A-4205-AD7-B-3881-A82280-D9.jpg[/img][/url]
 

[url=https://postimg.cc/vc93rP3r][img]https://i.postimg.cc/vc93rP3r/A1571432-362-F-417-B-AA76-CB69-A438712-C.jpg[/img][/url]

 

In prima zi a fost o ceata pe aeroport pana la ora 13:00 si abia de la ora aia au inceput calificarile.

Foarte multi straini veniti sa se dea pe aceasta pista auzind ca aderenta este foarte buna:Germania,Bulgaria,Polonia,Serbia,doarcateva dintre tarile care au avut participanti cu masini foarte rapide si frumos prezentate.

Reusim sa ne dam doar de 3 ori si reusim tot 11,1 timp pe care il mai reusisem in acest an.Plecam,vizionam runurile,mai umblam la setari si asteptam a doua zi.

A doua zi,la fel,tot ceata,dar incep mai devreme calificarile pe la 11 si reusim sa mai dam 2 run-uri dintre care si un 11,0s,foarte aproape de pragul celor 10s.Mai butoneaza Dragos putin la masina dar din pacate nu mai apucam inca un run.

Ne calificam in finala unde urma sa il intalnim,IAR,pe MTJ ca si in alte semifinale,pentru cei ce fac parte din lumea curselor nu mai este nevoie de nici o prezentare,pentru cei ce nu il stiu:este omul care se da in timp ce si filmeaza cu o mana,se da cu Dragy si pe drumul de intoarcere,se da oricand are ocazia si cunoaste f bine semaforul.

Dar de data asta magia se pare ca l-a lasat,Albinuta a reusit o plecare mai buna si un timp final mai bun ca al lui,dar tot 11,0s 🤯

In finala a cazut cu colegul nostru de echipa care este recent proaspat detinatorul recordului national la diesel categoria street cu al lui E82 135xd tri-turbo reusit un minunat 10,58s.

Avand aici ultima sansa,Albinuta chiar a profitat de ea!Ultima sansa,ultima etapa,ultimul run reuseste o plecare la fel de buna ca in semifinale si sparge bariera celor 10 secunde intrand in clubul masinilor de 10 secunde.

Personal best pentru ea 10,94s,o masina diesel daily,fara metanol,fara NOS.

Cam si-a atins obiectivul acest proiect.

[url=https://postimg.cc/fk7K28GD][img]https://i.postimg.cc/fk7K28GD/A1-BA499-B-0-DFD-4-B33-B1-E0-FC6-EE53493-ED.jpg[/img][/url]
 

[url=https://postimg.cc/TKBgYbzt][img]https://i.postimg.cc/TKBgYbzt/90389-F59-3-A24-446-F-BA7-C-4-B8-FE99-D5-D95.jpg[/img][/url]

 

[url=https://postimg.cc/KRHgJL8m][img]https://i.postimg.cc/KRHgJL8m/F9-E3-B92-F-0664-4620-8-FCA-910-B7-B148-FCF.jpg[/img][/url]

 

[url=https://postimg.cc/jDfCcF1h][img]https://i.postimg.cc/jDfCcF1h/4-EA04507-D439-48-FE-AA70-743278870053.jpg[/img][/url]
 

Aici aveti run-ul de 10,94s din finala:


Iar aici aveti filmarea cu Dragy:


Am mai avea resurse pentru a merge si mai jos atat la categoria street cat si Profi dar momentan ne oprim aici insa vor urma alte surprize pe partea estetica.

  • Like 2
  • Hot!! 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutari tuturor

Asa cum va spuneam in 2022 vor urma ceva surprize pe partea estetica.

Rezultatul a intarziat deoarece in acest timp lucram si la Viespar.

Kitul a fost procurat in 2022 iar in 2024 masina a ajuns la montajul intermediar.

 

IMG-0323.jpg

 

Pe spate am luat o bara OE de M4.

Pentru jante am ales momentan JR 18 19" 9,5J cu 11J pentru ca erau singurele in acest buget cu un offset aproximativ acceptabil.

Cam asa arata kitul inainte de alte interventii la montajul intermediar.

Dupa cum se poate observa,arcadele pe spate se terminau la bara spate si aveau prinderi in suruburi,acest sistem fiind modificat ulterior deoarece pe fata nu aveam prinderi in suruburi ca la Pandem,aripile fiind dintr-o bucata.

IMG-1507.jpg

 

Dupa aceste linii de orientare aproximativa masina a mers la vopsit unde s-a ales un Frozen Grey dupa M4 G82.

 

IMG-2404.jpg

IMG-2405.jpg

 

Pe spate aratau prea bine jantele asa ca am ales tot 11J si pentru fata 🫣.

Adevarata provocare a fost sa gasim combinatia perfecta de fitment a anvelopelor,masina fiind xdrive.Am reusit si acest lucru in final dupa cateva probe cu diferite marimi de anvelope.

La inceputul lui 2025 se lucra la detalii si anume lipurile de la praguri,grilele barii fata,eleron portbagaj si trimurile interioare,toate acestea fiind construite din carbon sau imbracate in carbon.

Cam asa arata cu fitment-ul final inainte de montajul final:

IMG-5282.jpg

Link to comment
Share on other sites

Primul eveniment auto al lui 2025 urma sa aiba loc asa ca proprietara si Sese au vrut ca masina sa fie gata pentru acest eveniment asa ca ne-am dat peste cap si am facut posibil acest lucru.

Nu va mai spun de restul problemelor intampinate datorita oamenilor neseriosi,piese nelivrate la timp sau gresite,acestea deja sunt detalii neimportante si obisnuite...

In cele din urma masina ajunge la montrea si modificarea noilor tipsuri si cu  2 zile inainte de eveniment era gata.

Cam asa arata primul Bmw F32 wide body din Romania:

IMG-5438.jpg

IMG-5441.jpg

IMG-5433.jpg

IMG-5434.jpg

IMG-5443.jpg

IMG-5444.jpg

IMG-5445.jpg

IMG-5458.jpg

IMG-5459.jpg

IMG-5474.jpg

 

Va las aici si 2 poze cu ceva deosebit si care va ramane rar mult timp si anume primul F32 wide body din Romania si primul si singurul M4 CS G82 ADRO din Europa:

 

IMG-5464.jpg

IMG-5472.jpg

 

Acest proiect se apropie de final,am mai avea ceva in plan pe partea de motor/putere dar ramane de vazut abia dupa ce termin cu proiectul Viesparul.

Va las si un mic clip cu masina aici:

 

  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Am remarcat-o si eu la Dropdown ❤️‍🔥

Sunt curios daca in configuratia actuala functioneaza xdrive sau xdelete, pentru ca "toata lumea" cu roti se plange de cutia de transfer: ca nu e ok J diferit, ca nu e ok ET diferit, ca nu e ok daca e greutatea rotilor diferita (fata de stoc). Eu din cate am citit, daca circumferinta anvelopelor fata-spate e egala (<=1%) nu ar trebui sa existe probleme. 

IMG_0537.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/1/2025 at 10:44 AM, mgs said:

Am remarcat-o si eu la Dropdown ❤️‍🔥

Sunt curios daca in configuratia actuala functioneaza xdrive sau xdelete, pentru ca "toata lumea" cu roti se plange de cutia de transfer: ca nu e ok J diferit, ca nu e ok ET diferit, ca nu e ok daca e greutatea rotilor diferita (fata de stoc). Eu din cate am citit, daca circumferinta anvelopelor fata-spate e egala (<=1%) nu ar trebui sa existe probleme. 

IMG_0537.jpg

Multumim!

Multi habar nu au si vorbesc despre ce alti habarnisti vorbeau!Abs-ul citeste rotatia si atat,circumferinta conteaza si trebuie sa se incadreze in 2%.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.