Jump to content

Mers in 3 cilindri dupa schimbare bujii


Kojak

Recommended Posts

Buna tuturor. Am o problema cu masinuta mea, un e87 116i din 2009. Uneori in timpul mersului pret de o secunda simteam ca nu merge rotund...zvacnea. Asta nu se intampla foarte des. Masina o am de 4 luni. Acum 3 zile am zis sa-i schimb bujiile...zis si facut. Normal ca m-am uitat pe youtube la un tutorial ca un afon ce sunt. Le_am schimbat fara probleme, am montat tot la loc si i-am dat cheie. Surpriza masina face ca un tractoras..tipicul mers in 3 cilindrii. Am verificat iarasi mufele totul era ok. Apoi m-am gandit ca poate fisele aveau probleme ...am cumparat fise noi. Aceeasi problema. Am dus-o la un amic care se pricepe mai bine mi-a zis ca bujiile nu sunt ok ca au alt cod(de la magazin le-am primit gresite). Azi am luat altele...degeaba. Cablurile si mufele par in regula...la altceva nu am umblat. Am avut cand eroare la cilindrul 1 cand la cilindrul 2. In ultimele 2 zile doar eroare cilindrul 2. Sunt in Austria si cum nu cunosc nici un electrician auto ramane doar sa merg la BMW. Vroiam sa evit pentru ca doar sa puna testerul costa 135 euro.

A mai patit careva dintre voi asa ceva? Pe un forum german am intalnit un caz asemanator dar nici neamtul nu i-a dat de cap(sau nu a mai postat rezolvarea).

 

Va urez un Craciun fericit si astept raspunsuri peste vreo 3-4 zile dupa trezirea din betie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e nici o bujie uda...le-am desfacut de n ori...bobinele le-am cumparat noi...merge in 3 cilindri si cu alea vechi si cu alea noi. Toate cablurile par in ordine. Nu stiu cum pot sa verific cablurile.. daca vreunul este rupt atunci s-a rupt undeva unde nu se vede.
Link to comment
Share on other sites

Acelasi lucru l-am patit si eu. Stau cu masina pe dreapta de o luna de zile. Am ramas in drum cu ea, martor check engine aprins, mers in 3 cilindri. Am cumparat bujii noi pe cod producator si tot la fel merge. Am ajuns acum sa dau chiulasa jos, pistoane, trimis injectoare la verificat si deocamdata nu am gasit nici o problema. De mentionat ca una din bujiile vechi s-a topit efectiv unul dintre cei 3 electrozi. E posibil sa ai probleme la injectoare. Am vorbit cu cineva din Letonia si au zis ca degeaba le-am testat pe banc ca nu au nici o valoare valorile date acolo. Valorile se masoara corect pe masina in diferite plaje de turatii si de mers. Asa ca momentan nu am decat sa schimb toate etansarile + segmenti, simeringuri supape, rectificat supape + scaune, dupa care sa ii dam cheie sa vedem ce face. Oricum, ma gandesc serios sa iau set de injectoare cu index 11, fiind ultima revizie la ele si sa evit pe viitor posibilile probleme cu bujiile. Bujia pe care mi-a topit-o avea 8000 km , schimbat setul in februarie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.