Jump to content

Ventilatorul de la radiator merge tot timpul


Recommended Posts

Salut!

Problema se manifesta prin faptul ca indiferent daca este ac-ul pornit sau oprit, ventilatorul este pornit. Temperatura lichidului de racire poate fi si 20C. Singurul mod prin care se opreste ventilatorul este daca opresc clima. Masina este un seria 5 f10 LCI din 2013. Este un comportament normal? Daca este o problema aveti idee cum o pot rezolva?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Problema se manifesta prin faptul ca indiferent daca este ac-ul pornit sau oprit, ventilatorul este pornit. Temperatura lichidului de racire poate fi si 20C. Singurul mod prin care se opreste ventilatorul este daca opresc clima. Masina este un seria 5 f10 LCI din 2013. Este un comportament normal? Daca este o problema aveti idee cum o pot rezolva?

Multumesc!

Sunt doua ventilatoare care ar porni cand pornesti "ac-ul". Unul e in fata motorului. Celalalt in habitaclu.

Cel din fata motorului porneste cand pornesti AC-ul. Cand treci pe aer de ambient, ar trebui sa se opreasca.

Celalalt porneste cand dai drumul la "clima", fie pe aer rece fie pe aer cald.

 

Care ventilatoate nu se opreste o data cu "clima"?

Ventilatorul din fata motorului are doua functii. Raceste motorul cand e cazul, dar si raceste, racind habitaclu pentru tine pe "ac"

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema cu ventilatorul cand am scos mufa de la senzor presiune freon, este montat pe uscator, merge AC-ul?

Nu imi dau seama acum pentru ca este iarna, dar butonul ramane aprins cu verde ... deci presupun ca da. O sa incerc sa vad pe diagnoza daca pot sa citesc presiunea de la ac.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Problema se manifesta prin faptul ca indiferent daca este ac-ul pornit sau oprit , ventilatorul este pornit. Temperatura lichidului de racire poate fi si 20C. Singurul mod prin care se opreste ventilatorul este daca opresc clima. Masina este un seria 5 f10 LCI din 2013. Este un comportament normal? Daca este o problema aveti idee cum o pot rezolva?

Multumesc!

 

Pentru mine e un comportament normal daca ventilatorul se opreste cand opresti clima.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Situatia este in felul urmator:

-opresc clima(adica din masina ventilatia este pe 0) => ventilatorul se opreste(ceea ce consider a fi normal)

-pornesc clima fara a fi ac pornit(ventilatia pe o treapta anume) => ventilatorul porneste(anormal cred)

-pornesc clima cu ac => ventilatorul este tot pornit(normal, zic eu)

 

Problema este de ce porneste electroventilatorul cand ac nu este pornit, dar ventilatia da(adica clima pornita)

Link to comment
Share on other sites

 

Problema este de ce porneste electroventilatorul cand ac nu este pornit, dar ventilatia da(adica clima pornita)

Temperatura de afara este cat de cat aceiasi cu, cea afisata in bord..?

Banuuesc un senzor..

Ai flapsuri in fata radiaotoarelor?

Raman inchise si se deschid dupa imcalzirea motorului?

 

Mergi la un robot de AC sa iti reimprospateze/balanseze sistemul AC. Macar asa elimini o posibilitate.

Diferenta de presiune, crestere a presinii se intampla indeosebi cand e pornit AC-ul pe temp mica.

Oarecum mai mica exista si cu AC-ul oprit.. asa ca tot robotul stie sa faca tot ce ii trebuie sistemului..

 

Nu e usor deloc sa diagnostici un sistem AC de masina.

Eu nu stiu pe nimeni aici care sa intrebi pe privat, asa ca..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Temperatura de afara este cat de cat aceiasi cu, cea afisata in bord..?

Banuuesc un senzor..

Ai flapsuri in fata radiaotoarelor?

Raman inchise si se deschid dupa imcalzirea motorului?

 

Mergi la un robot de AC sa iti reimprospateze/balanseze sistemul AC. Macar asa elimini o posibilitate.

Diferenta de presiune, crestere a presinii se intampla indeosebi cand e pornit AC-ul pe temp mica.

Oarecum mai mica exista si cu AC-ul oprit.. asa ca tot robotul stie sa faca tot ce ii trebuie sistemului..

 

Nu e usor deloc sa diagnostici un sistem AC de masina.

Eu nu stiu pe nimeni aici care sa intrebi pe privat, asa ca..

Senzorul de temperatura arata bine.

Flapsuri nu am.

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceasi problema pe un BMW E60 520D 2008 pornea ventilatorul imediat ce porneam motorul , nu era nici o eroare pe tester dar cand verificam temperatura apei in date in timp real arata 100 de grade indiferent daca era era rece sau motorul cald. Am schimbat senzorul de temperatura al motorului si problema sa rezolvat!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.