Jump to content

Recomandare pompa ulei F01 LCI 740xd


Recommended Posts

Buna, recent mi-a cazut motorul la masina, la doar 138k km, in urma inspectiei cauza a fost pompa de ulei (avea uzura vizibila ). Intre timp am cumparat tot ceea ce am nevoie pentru a reface motorul intrucat blocul motor nu a fost afectat insa ma confrunt cu o dilema. Nu stiu ce marca de pompa de ulei sa pun. Avand in vedere ca pompa originala este facuta de Pierburg, am o oarecare retinere in a folosii din nou aceasta marca. Singurele variante sunt : Pierburg, Metzger si originala BMW (tot Pierburg). Am citit pe mai multe forumuri din strainatate ca aceasta problema este notorie la acest motor, insa nu stiu daca la pompele de ulei actuale, cei de la BMW au corectat aceasta problema. Daca a mai schimbat cineva si poate sa ma ajute cu un sfat, as fi recunoscator.
Link to comment
Share on other sites

dpmdv tot pierburg ar trebui sa pui ,poate chiar originala bmw ,poate au facut vreun update de piesa in urma feedbackurilor. De curiozitate la ce km ai schimbat uleiul sau de cand ai masina? Ai avut span in filtru la ultimul schimb ? E cam singurul semn pe care il da Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu de motor 740 picat la 115k km, deci nu e de mirare . Stiam ca problema pornea de la ungerea deficitara pe la unul din cuzinetii de la mijlocul vibrochenului .

Poate ar trebui sa te uiti pe realoem, ce fel de pompe foloseste BMW pt motorul ala - daca sunt variante, update-uri , producatori diferiti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dpmdv tot pierburg ar trebui sa pui ,poate chiar originala bmw ,poate au facut vreun update de piesa in urma feedbackurilor. De curiozitate la ce km ai schimbat uleiul sau de cand ai masina? Ai avut span in filtru la ultimul schimb ? E cam singurul semn pe care il da

 

 

Mutlumesc pentru opinie ! Masina o am de 3 ani, schimbul i-am facut de 3 ori, cand am luat-o si dupa tot la 13-14k km. Pana nu a inceput sa bata nu am verificat filtrul daca are span, ca doar na, la 100k de km nu te gandesti la asa ceva, dar acum a avut span in filtru, dar nu au fost bucati metalice, ci parca un praf foarte fin.

Link to comment
Share on other sites

Pe etk știu ca scrie inclusiv daca a ieșit alt cod de piesa, care est cel mai nou precum si cele care sunt scoase din fabricație.

Bine ar fi OE ĂŽnsĂŁ nu ti garanteazĂŁ nimeni ca e mai buna sau nu.

 

Sincer nu stiam ca motoarele astea au probleme de genul..

 

 

Multumesc pentru sfat, am verificat si pe RealOem si pe Etk, la pompa asta de ulei este un singur cod si nici o alta informatie referitoare la faptul ca s-ar fi facut un update sau ceva.

Link to comment
Share on other sites

E trist ca BMW da atatea rateuri tehnologice . Problema motorului dateaza de cativa ani buni - in special motorul x40 , mai putin cel x30. Clar, o problema de dimensionare circuit de ungere care pare sa fie impropriu pt motorul x40 (mai solicitat decat cel x30) . Problema incepe cu insuficienta ungerii la unul din cuzinetii 3 sau 4 parca . "Praful " este compozitie de cuzinet . Nu sunt prea sigur ca pompa are vreo vina . Oricum se poate face o analiza, daca tot e demontata .

Solutii ? Nu stiu - si se pare ca nici BMW nu are solutii din moment ce nici nu recunoaste problema. Poate o schimbare mai frecventa a uleiului , un ulei de calitate etc .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

E trist ca BMW da atatea rateuri tehnologice . Problema motorului dateaza de cativa ani buni - in special motorul x40 , mai putin cel x30. Clar, o problema de dimensionare circuit de ungere care pare sa fie impropriu pt motorul x40 (mai solicitat decat cel x30) . Problema incepe cu insuficienta ungerii la unul din cuzinetii 3 sau 4 parca . "Praful " este compozitie de cuzinet . Nu sunt prea sigur ca pompa are vreo vina . Oricum se poate face o analiza, daca tot e demontata .

Solutii ? Nu stiu - si se pare ca nici BMW nu are solutii din moment ce nici nu recunoaste problema. Poate o schimbare mai frecventa a uleiului , un ulei de calitate etc .

 

La mine cuzinetul 4 a fost afectat. In ceea ce priveste cauza, pompa de ulei avea o uzura foarte mare, in sensul ca se simteau efectiv "santuri" pe suprafata pe care se invarte ea, iar mecanicul zicea ca pe acolo scapa ulei si pierde astfel presiune. Cred ca cea mai buna solutie ar fi schimbarea pompei de ulei odata cu distributia ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

... In ceea ce priveste cauza, pompa de ulei avea o uzura foarte mare, in sensul ca se simteau efectiv "santuri" pe suprafata pe care se invarte ea, iar mecanicul zicea ca pe acolo scapa ulei si pierde astfel presiune. Cred ca cea mai buna solutie ar fi schimbarea pompei de ulei odata cu distributia ...

 

Asa se si face...din pacate tot va crapa...mai devreme sau mai tarziu...600+ Nm la motorul ala de 3l...nu cred ca a fost cea mai buna idee...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.