Jump to content

F20 2011


Rico24

Recommended Posts

Deschid topicul ca sa va prezint masina sotiei (are si ea cont aici dar nu prea are timp sa intre) si sa incerc in acelasi timp sa tin si un jurnal cu ce modificari am facut sau ce piese am schimbat la ea de-a lungul timpului.

Deci: seria de sasiu este WBA1A11000E903321, km 190 de mii aproximativ, echipare Urban Line, culoare Black Sapphire Metallic

 

Development code F20

Steering LL

Engine N13

Engine number B702J093

Exhaust re-treatment EURO5, A, PI/CI, M, N1 I

Transmission MECH

Transmission number 0783415AMY

Head unit serial number No head unit could be found.

Drive HECK

Integration level, works F020-11-07-504

Production date 19-Oct-2011

Production plant Regensburg

Delivery date 21-Oct-2011

Delivering retailer Niederlassung Dresden, Dresden, DE

National-market version EUR

Paint code 475

Upholstery code CALJ

Model code 1A11

Basic type 1A11

Lead type 1A11

Optional equipment ex works: Retrofitted optional equipment:

01CA Selection of COP-relevant vehicles

0230 Extra package, EU-speciifc

0255 Sports leather steering wheel

02FC BMW LA wheel, V-spoke 411

 

0544 Cruise control with brake function

KCBS Correction of brake pad wear model

 

0320 Deleted, model lettering

03DZ Omission of additional lettering, outer

0423 Floor mats velours

0428 Warning triangle and first aid kit

0431 Interior mirror with automatic-dip

0441 Smoker package

0465 Through-loading system

0493 Storage compartment package

0494 Seat heating driver/passenger

04AE Armrest front, retractable

04DK Accent strips, oxid-silber matt

04DS Int. trim finishers,acrylic glass, white

04U2 Eco pro

0502 Headlight cleaning system

0507 Park Distance Control (PDC), rear

0520 Fog lights

0521 Rain sensor

0522 Xenon Light

0534 Automatic air conditioning

0548 Kilometre speedo

0563 Light package

05DC Rear-seat headrests, folding

0663 Radio BMW Professional

0698 Area-Code 2 for DVD

07AD Urban Line

07VB Comfort Package

07VD Sicht Packet

0801 National version Germany

0851 Language version German

0879 On-board literature, German

08KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km

08V1 Information plate

0925 Dummy-SALAPA

09AA Outer skin protection

A080 80 Ah AGM battery

 

Ca si dotari mai notabile, are faruri xenon, scaune incalzite, pachet lumini ambientale si exterioare la manere si sub usi, ski bag,

Modificari sau imbunatatiri pana acum:

- grile duble negre (montate de fostul proprietar)

- montat folie de protectie pe faruri

- montat folie pe geamurile laterale si luneta

- vopsit capota (avea o zgarietura adanca) si haionul (avea puncte de rugina la emblema)

- schimbat volanul cu unul M, codat butoanele de pe el sa fie functionale (volum si rotita selectie)

- inlocuit pistoanele de la haion cu altele custom de la emeraldstruts.com ca sa se deschida singur portbagajul pana sus

- schimbat jantele de pe 16 pe 18 in 2 latimi (model 400M reconditionate negre)

- cumparat pneuri noi Continental AllSeasonContact pe 18 (masina 95% in oras folosita) 225/40/18 si 245/35/18

- montat camera de filmare pt trafic Xiaomi 70mai PRO

- completat freon (la cumparare nu baga deloc aer rece). voi vedea cand da caldura daca scapa pe undeva.

- revizie lichide si filtre (ulei, lichid de frana, servo). cel de polen de sub torpedou cred ca nu fusese schimbat de cativa ani cel putin la cum arata.

- schimbat simeringuri valve si distributie in acelasi timp (preventiv)

- schimbat pompa inalte defecta cu una noua Bosch

- schimbat rolele si cureaua de accesorii (necesar)

- schimbat bujiile (preventiv)

- schimbat joja de ulei cu una noua originala (partea de plastic rupta)

- schimbat simering ax cu came (necesar). mai mult pt ca am crezut ca e de acolo sunetul de mai jos

- schimbat capac motor cu unul nou original (valva pcv defecta), facea un sunet infernal: https://youtu.be/R6EsmEXlHzo

- in momentul de fata e la detailing interior si polish exterior la RPdetailing Brasov

post-74672-0-58352300-1612864339_thumb.jpeg

post-74672-0-19095500-1612864353_thumb.jpeg

post-74672-0-34647800-1612864360_thumb.jpeg

post-74672-0-53481700-1612864365_thumb.jpeg

Edited by Rico24
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am facut cateva codari: start stop dezactivat, cornering lights activate, leduri portiere aprinse in marsarier, muzica se opreste la deschiderea usii, nu la incuierea masinii, geamurile continua sa urce cu usa deschisa, afisare viteza digitala in bord, welcome lights si cu proiectoarele.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am facut cateva codari: start stop dezactivat, cornering lights activate, leduri portiere aprinse in marsarier, muzica se opreste la deschiderea usii, nu la incuierea masinii, geamurile continua sa urce cu usa deschisa, afisare viteza digitala in bord, welcome lights si cu proiectoarele.

 

o folie galbena pe proiectoare ? ...ea neagra si cu 2 pete galbene ?!

(personal asa as face)...dar e masina ta !

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
schimbat bateria cu una noua, Caranda AGM. cu cea veche avea informare in ista (batery worn or faulty) desi mergea bine, fara erori in bord. bateria era cea originala, din 2011. masina a ajuns la 200.000 km Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

inlocuit clapeta de acceleratie cu una noua, Continental. facea figuri cu motorul rece.

inlocuit diafilmele de la hologramele din usi cu unele noi, originale, cu logo M. cel din dreapta nu se mai vedea clar iar cel din stanga s-a ars sau s a deformat cumva ca si cum ar fi stat aproape de o sursa de caldura.

schimbat difuzor de medii din usa stanga fata cu unul nou original. cel vechi era mort.

schimbat cĂŁpĂŁcelele de la ventile cu unele cu logo BMW. sa vedem cat tin (pana le fura careva sau pana se dezlipesc logourile)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am pus peste inelul cromat de la haion, un inel negru din plastic. cromul incepuse sa isi arate varsta si asa arata mai ok pt mine. comandat inelul de pe ali, acu 3 luni.

post-74672-0-51278800-1621232938_thumb.jpeg

Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

inlocuit bujiile si bobinele cu altele noi, originale. masina avea misfire pe 3 cilindri si mergea intrerupt. acum merge ok.

 

masina consumă ulei, cauza e necunoscuta deocamdata. masina, nu prezinta scurgeri, ci uleiul e ars. am inlocuit anul trecut odata cu distributia si simeringurile de la supape, capacul cu valva pcv...cam ce variante ar mai fi pt consumul de ulei? turbina? altceva?

o sa inlocuiesc uleiul cu Liqui molly 4100 5w-40, si o sa schimb si antigelul cu unul proaspat deoarece temperatura uleiului pe autostrada (130-140kmh) ajunge la 122 123 de grade. cred ca e prea mult. mai urmeaza in urma unei verificari efectuate recent, schimbarea bratelor superioare pe puntea fata (prezinta joc), burdufurile de la amortizoarele din spate (rupte/deteriorate), un simering de la cautator cutie de viteze (sper sa zic bine) prezinta scurgeri, il voi inlocui si pe acela. in viitor (pana in primavara) vreau sa schimb si radiatorul de clima, deoarece mai are cam jumate din lamelele alea.

p.s. ma enerveaza ca modelul respectiv nu are senzor de ulei, si trebuie monitorizat nivelul la joja.

Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
On 11/19/2021 at 12:55 PM, Rico24 said:

masina consumă ulei, cauza e necunoscuta deocamdata. masina, nu prezinta scurgeri, ci uleiul e ars. am inlocuit anul trecut odata cu distributia si simeringurile de la supape, capacul cu valva pcv...cam ce variante ar mai fi pt consumul de ulei? turbina? altceva?

am desfacut motorul intrucat periodic ramanea in 3 cilindri. am rectificat _chiulasa_, am inlocuit simeringurile de la valve, si s au inlocuit si valvele de pe partea de admisie intrucat erau deteriorate la tulpina. am pus si segmenti noi daca tot era desfacut,  ca sa elimin orice posibila cauza sa mai manance ulei.

am schimbat si pompa de combustibil din rezervor cu una noua, pt ca functiona cu intermitente si nici nu fusese schimbata niciodata. e un intreg ansamblu, pompa, filtru, regulator care se schimba. 

am facut si un stage 1 dupa toate astea care teoretic a dus masina la 220 cp. n am avut timp de dyno inca.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, nu știu dacă mai ai mașina, însă problema cu uleiul care dispare o am și eu…este același model ca al tău. După ce ai făcut toate acele schimbări ai mai avut probleme cu uleiul? Ultimul mecanic mi-a recomandat motul 5w40 LL-04 dar tot dispare. Ca și idee după aproape 7000km am băgat încă 2 litrii de ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut. da, inca o mai are sotia. probleme nu am mai avut. motorul merge bine acum. cel mai probabil mananca ulei pe la simeringurile supapelor si a ta. nu ai ce face cu ulei mai gros, trebui inlocuite alea.  nu am verificat nivelul de ulei inca din lipsa de timp dar o sa o fac si revin cu update.

Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.