Jump to content

Pierde antigel (BMW F10 2.0D N47)


Traian.Adrian

Recommended Posts

Salutare

Ieri am descoperit o problema la masina mea si anume faptul ca pierde antigel ( eu folosesc HEPU G11 )

In timp ce mergeam pe autostrada ,,ca baietii ,, :laugh: cu 150-160 km , brusc imi apare in bord ca nivelul de la antigel este scazut si trebuie sa completez.

Am tras in prima benzinarie , am lasat putin motorul sa se raceasca dupa care am completat cu antigel .Faza cea interesanta este ca acum o saptamana am completat aproape 1 litru pentru prima data dupa aparitia acestui martor ce ma anunta faptul ca masina nu are lichid de racire suficient insa nu am dat importanta pentru ca m am gandit ca acum in anotimpul rece asa se intampla , il mai ,,mananca,, ..... se pare ca nu a fost deloc asa.

Nu imi curge o cantitate foarte mare ...cateva sute de grame...dar as vrea sa imi dau seama ce s a intamplat avand in vedere ca am facut distributia de un an si nu am avut pana acum nici o problema ....

Cele cateva sute de grame imi curg indeva intre puntea fata si cutie,deci nu in fata masinii pe la radiatore .... si tin sa mentionez faptul ca atunci cand ridic capota nu se vede ceva ud de antigel ....pe scurt ... imi curge antigel si nu stiu de unde .... Voi ati patit asa ceva ? stiti cumva de la ce ar putea sa fie ??

Eu nu imi dau seama si nici nu inteleg pe unde pierde atat timp cat presiune in vas este ....si prin fata pe la radiatore nu am nici un furtun spart...si nici balta de antigel sau macar vreo urma pe undeva ....

Ce ma sfatuiti sa fac?? ...in afara de sa marg la un service ca asta oricum o sa fac...dar as vrea sa vad voi ce parere aveti si daca ati patit asta pana acum ???

post-98568-0-92210300-1613410442_thumb.jpeg

Edited by Traian.Adrian
Link to comment
Share on other sites

Am patit eu la un e46, curgea pe capatul chiulasei spre spate, era o piesa de plastic care era coapta si se prelingea fin, dar fiind temperatura mare se evapora si nu vedeai de unde curge, pana la urma s-a rupt acea piesa si a tasnit putrernic atunci mi-am dat seama pe unde pierdea.La rece nu pierzi deoarece nu are presiune, doar cand este incalzit, creste presiunea si are forta sa arunce afara. Edited by 318i-GPL
Link to comment
Share on other sites

Inca nu am apucat sa verific decat componentele vizibile la deschiderea capotei .... si nu parea nimic neinregula , nici o scurgere vizibila ... mi a spus un prieten ca a patit si el cu racitorul de gaze insa la el nu curgea deloc ,nimic .... a pus masina pe elevator si nu avea nici o scurgere ....

AKON SI 318I-GPL , va multumesc ca ati avut timp sa imi raspundeti ,o sa ii specific mecanicului meu sa le verifice in amanunt , daca are cineva o alta ,,patanie,, sau considera ca poate fi de la altceva astept sa imi spuna

Edited by Traian.Adrian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, chiar saptamana trecuta am avut si eu aceeasi problema, la mine curgea chiar deasupra electromotorului deoarece se frecase un furtun cu o fisa a alternatorului.

Am schimbat furtunul(si pe cel mare care vine din radiator/vas lichid racire-640 lei cat si pe cel mic de deasupra alternatotului 180 lei ambele pe original).Cea mai mare bataie de cap am avut o sa curat antigelul de pe scuturi si de pe motor.Acum e totul ok!

 

Si inca ceva, pina nu am miscat de furtune sa vad de unde curge nu am gasit problema, la inspectia vizuala nu am observat nimic in neregula.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Salut,de curand am achizitionat un f10 520dxd 2015 125k km(sunt reali da :)) ) si la 3 4 zile dupa achizitie mi a aparut mesaj 'low coolant' bla bla,am completat cu apa distilata si m am dus la service. Cei de acolo(Service Scream (Tezparii)) mi au zis ca nu se vad urme de scurgeri pe la motor si mi au recomandat ca im cazul in care mai scade nivelul sa ma duc direct la bmw si ar trebui sa rezolv acolo. Azi la o saptamana distanta, am verificat si era iar sub minim.pur si simplu nu stiu ce sa fac pentru ca rechemarea pt racitor a fost facuta si pe site bmw spune ca nu sunt rechemari,fostul proprietar spune ca i s a imtamplat asta in urma cu 3 ani a completat si de atunci 0 probleme.ms anticipat pt sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,revin cu un update. Chiar cand voiam sa fac programare la service sa inlocuiesc racordul am verificat si nu a mai consumat absolut deloc. Am mers si la -6 si la +9 deci ce a zis baiatul de la service cum ca'asa mai consuma astea iarna' nu se aplica la mine ci mai degraba ce a zis fostul proprietar ca a completat odata acum 3 ani si 0 probleme de atunci.o sa o verific odata la 2-3 zile sa fiu sigur daca e ok totusi si o sa fac si schimbul complet de antigel si apa ca acum nu mai e 50 50.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Aceeași problema o are și f 10 din 2014 și are 79000 km pierde antigel și nu se vede unde ,am dus mașina la reprezentanta BMW in Belgia și mi-au spus ca mașina nu are probleme ca nu își dau seama de unde și care ar fi cauza ! Deci eu am fost și in reprezentanta cu ea și nimic !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.