Jump to content

Roti de 17 sau 18 inch bmw f11


estefan

Recommended Posts

Rotile de 17 inch sunt prea putin pt seria 5.

Au balonul anvelopei f mare(ca la SUV), janta este extrem de mica raportand la diametrul total al rotii, iar anvelopele sunt prea subtiri pt dimensiunea masinii.

 

Mergi linistit pe 18 inch

😂😂😂Zici cĂŁ e ceva notĂŁ de corectare trimisĂŁ subalternilor mai neștiutori de un mare inginer de la BMW ĂŽn timpul proiectĂŁrii modelului 😂

SĂŁ fim serioși, 17 pe f10 nu aratĂŁ aspectuos, ĂŽnsĂŁ pânĂŁ la anvelope prea subțiri e cale lungĂŁ. E doar pĂŁrerea ta.

Am 19 de varĂŁ - prezentabil, și 17 iarna - practice. Nu se rĂŁstoarnĂŁ mașina, totul sub control🍻

Pt inițiator, diferența de confort e ff micĂŁ,aproape insesizabila, ĂŽntre 17 și 18. Dar aratĂŁ clar mai bine cu 18.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu Cristian,

 

17 inch este in lista de dotari pt seria 5, nimic in neregula cu asta, dar este fix ca si cum ai avea material textil pe scaune la seria 5 si nu piele.

Arata anormal.

 

Iar 225 pt seria 5 este efectiv prea putin dpdv aspect pt o asa masina...subscriu, par roti de bicicleta. Si din profil, balonul anvelopei care are 12.4mm este efectiv prea mult pt un sedan.

Evident, iti faci treaba cu ele, insa nu prea merg pt masina asta.

 

225 sunt pentru seria 1 si seria 3...desi si pt seria 3 sunt la limita.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt total de acord ca 17 inch protejeaza la maxim masina, insa nu poti functiona mereu privind partea pragmatica a problemei.

 

Chiar si iarna, masina trebuie sa arate binisor, iar cu 17 inch nu are cum sa arate.

 

Personal, daca as avea 17 inch sau 20 de inch pe seria 5, f10-g30, primul lucru pe care l-as face, chiar inainte sa ii pun motorina, i-as schimba rotile.

20 inch mi se pare in extrema aialalta.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Personal, daca as avea 17 inch sau 20 de inch pe seria 5, f10-g30, primul lucru pe care l-as face, chiar inainte sa ii pun motorina, i-as schimba rotile.

20 inch mi se pare in extrema aialalta.

 

edit, ai putea sa imi explici mie de unde vine ideea asta de seria 5 trebuie sa aiba vara jante late de 18 ca alea de 17 sunt prea subtiri?

Ca sa intelegi intrebarea mea si raspunsul care il caut, de unde a pleact toata ideea asta de roti mai late sau cel putin mai late (decat alea de 17 la seria 5 de exemplu)?

Adica, de unde e toata ideea asta, de unde vine originalul ideii??

 

Raspunde-mi la intrebare si apoi spun si (dau cu parerea.. mea) de ce o tampenie..

 

Atentiune aici, daca nu spui tu, o sa spun eu. ;) iar eu o sa fiu mai rau in ceru' gurii.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bimmer, fiecare om are niste idei si conceptii proprii pe diverse teme.

Le discutam in diverse medii.

Tampit ar fi sa incerci sa le impui cumva.

 

De exemplu, cand ma uit din spate la o masina, spatele unei masini are o anumita suprafata, arie.

 

La jantele de 17, implcit cu anvelope de 225, pare ca de sub masina ies niste betze, nu anvelope conforme cu masina.

De asta zic ca o latime de 245 da un aspect rezonabil seriei 5.

La x3 si x4, desi sunt niste masini mai mici decat seria 5, aria partii din spate este foarte mare, fiind suv-uri si mi se pare ca anvelopele de 245 chiar nu respecta proportiile masinii, parand subtiri cand le vezi din spate iesind de sub caroserie. Si exista persoane care au 225 pe X3.

 

Revenind la roti cu jante de 17 inch pe seria 5, vazute din profil, janta de 17 este mica raportand la diametrul total al rotii, rezultand un talon al anvelopei foarte mare si care arata disproportionat cu restul masinii. Evident, janta de 17 arata dispoportionat de mica raportand la dimensiunea masinii vazuta din profil.

 

Fiecare lucru pe lumea asta trebuie sa se integreze armonios la ceea ce il inconjoara, iar jantele de 17 nu sunt din filmul seriei 5.

 

E ca si cum ai avea 1.90 si o sotie de 1.60. Nu spun ca nu poate fi o relatie misto dar...

 

 

Ti-am prezentat frumos opinia mea. O astept in acelasi fel pe a ta.

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut prieteni,

 

Detin un F11 cu roti R17 de iarna si atata timp cat inginerii de la BMW au dezvoltat masina si cu roti de 17 nu cred ca trebuie sa ne intrebam daca functional este o problema. Recomand si eu ca pe timp de iarna sa se foloseasca R17, doar avantaje pot sa spun, iar balonul mai mare numai beneficii tehnice pentru masina.

 

Acuma referitor la vara si R18, chiar va rog sa ne recomandati ce e mai bine sa facem, si eu urmeaza sa achizitionez jante de 18 si sa cumpar anvelope noi. Investitie approx 1000-1400 euro. Dar cel mai mult va rog sa ne indrumati daca sa fie in 2 latimi rotile, sau nu? Modelul F11 nu este pachet M. Ce avantaje vs. dezavantaje am avea?

- 2 latimi avantaje: esteric masina mai frumoasa; stabilitate mai buna in curbe la viteze extrem de mari...?

- 2 latimi dezavantaje: consum mai mare de carburant? Investitie cu 50% mai mare in achizitia celir 2 anvelope pe spate! Sa fim seriosi, daca ti la siguranta ta, daca iti respecti masina, intelegem necesitatea anvelopelor noi si nu cele second vechi de 8 ani sau uzate la maxim...

- 4 aceasi latime avantaje: consum mediu de carburant; stabilitate normala in curbe; investitie normala in anvelope

- 4 aceasi latime dezav.: estetic poate nu la fel de frumoasa masina; alte observatii?

 

As mai vrea sa adaug ca la roti mai late si mai mari si sistemul de franare al masinii este supusa unei uzuri mai mari, suprafata de rulare al anvelopei este mai mare => forta de franare mai mare. Nu degeaba pe o motorizare de la 3.0 litri in sus discurile de frana sunt altele.

 

Apreciez mult feedback-ul vostru si sper sa ne ajute ce sa cumparam pe masina

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

edit, o sa profit de raspunsul lui "dei", caruia ma aliez pentru ca nu prea am ce sa contrazic. ;)

Nici in replica ta nu prea am ce sa contrazic numai ca nu este deloc convingatoare, cu atat mai mult cu, cat niste roti pe 18 fac masina placuta DOAR VIZUAL, neavand nimic cu motivul principal pentru care jantele pe 18 reflecta puterea unui model M, unde isi gasesc locul.

 

Restul fiind Can-Can, "show off", lauda nefundamentata.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum rotile au ajuns sa aiba diametre f mari.

Poate acum 20 de ani M5 avea roti de 18, acum are de 20.

18 inch cu talon 245/45 are cauciuc indeajuns de mult intre janta si astfalt.

 

La audi e si mai si: RS6 are roti de 21 si de 22.

Standardul pt A6 de rand porneste de la 18 inch iar eu mi-am pus pe a mea de 20. Talonul este decent, 255/40 adica intre talonul rotilor de 18 si 19 pt seria 5.

Practic un a6 de rand are roti cu diametru mai mare fata de seria 7 sau fata de x3/x4 din generatia anterioara.

 

Totusi, ca sa fim siguri, tie iti sunt cunoscute semnificatiile inscrisurilor de pe roti, da?

 

Tu ce dimensiune de anvelope ai pe E90?

Sunt extrem de curios si o sa iti explic apoi de ce

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jante mai mici = confort / protejarea articulatiei / costuri intretinere mai mici / se vede mai urat / masina mai putin stabila

 

Jante mai mari = mai putin confort / ditrugi articulatia mai repede / masina mai stabila / aspect mai frumos / costuri intretinere mai ridicate

 

Fiecare face cum crede !

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jante mai mici = confort / protejarea articulatiei / costuri intretinere mai mici / se vede mai urat / masina mai putin stabila

 

Jante mai mari = mai putin confort / ditrugi articulatia mai repede / masina mai stabila / aspect mai frumos / costuri intretinere mai ridicate

 

Fiecare face cum crede !

 

Perfect de acord cu tine!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jante mai mici = confort / protejarea articulatiei / costuri intretinere mai mici / se vede mai urat / masina mai putin stabila

 

Jante mai mari = mai putin confort / ditrugi articulatia mai repede / masina mai stabila / aspect mai frumos / costuri intretinere mai ridicate

 

Fiecare face cum crede !

 

de departe cel mai bun raspuns din acest topic!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

de departe cel mai bun raspuns din acest topic!

 

Multumesc ! , Am o mica vulcanizare ... si ceva ceva experienta , eu personal folosesc jante pe 16" pt al meu e90 si tot 16" pt f20 al sotiei , nu am avut jante strambe , anvelope taiate sau articulatii distruse , este foarte adevarat ca masinile nu arata super dar aceasta dimensiune mica este foarte practica si economica pentru mine care sa zicem ca am anvelope si jante pe 17-18 suficiente incat sa schimb cam 2-3 seturi pe sezon

 

DAR ! daca ai o masina pe care o folosesti doar in concediu sau in weekend sau daca locuiesti in intr-o zona cu asfalt bun ceea ce nu prea gaseti in ro atunci merita sa pui si jante mari !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fiecare alege cum crede mai bine pentru masina lui.

Dupa parerea mea pentru Seria 5 pentru un echilibru intre comfort/aspect/costuri/stabilitate cea mai buna varianta ar fi jante de 18/19.

Asa cum pentru seria 3 ar fi 17/18, iar pentru seria 7 19/20.

Repet e parerea mea si nu inseamna ca cineva care alege sa puna jante de 16 pe seria 5 greseste, sigur are motivele lui.

Eu am avut diferite masini cu diferite modele de jante si cunosc foarte bine avantajele/dezavantajele diferitelor dimensiuni.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Multumesc ! , Am o mica vulcanizare ... si ceva ceva experienta , eu personal folosesc jante pe 16" pt al meu e90 si tot 16" pt f20 al sotiei , nu am avut jante strambe , anvelope taiate sau articulatii distruse , este foarte adevarat ca masinile nu arata super dar aceasta dimensiune mica este foarte practica si economica pentru mine care sa zicem ca am anvelope si jante pe 17-18 suficiente incat sa schimb cam 2-3 seturi pe sezon

 

DAR ! daca ai o masina pe care o folosesti doar in concediu sau in weekend sau daca locuiesti in intr-o zona cu asfalt bun ceea ce nu prea gaseti in ro atunci merita sa pui si jante mari !

 

Tu esti ca aia care cautĂŁ masini second hand cu interior perfect și dupĂŁ, ĂŽmbracĂŁ scaunele in huse sa nu se uzeze. De toatĂŁ jena un f11 cu jante pe 17. Eu am de iarna pe 17 și nu pot sa m-a uit la mașina , este oribila. De vara pe 19, alta mâncare de BMW 😉

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Tu esti ca aia care cautĂŁ masini second hand cu interior perfect și dupĂŁ, ĂŽmbracĂŁ scaunele in huse sa nu se uzeze. De toatĂŁ jena un f11 cu jante pe 17. Eu am de iarna pe 17 și nu pot sa m-a uit la mașina , este oribila. De vara pe 19, alta mâncare de BMW 😉

 

NU suntem la fel si NU gandim la fel !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.