Jump to content

Sfat achizitie X5 - E70


bogdan_07

Recommended Posts

Salutare!

Am nevoie de cateva sfaturi pentru achizitionarea unui E70 (diesel, cutie automata), la ce sa ma fiu atent, ce motoare sunt mai fiabile, ce tip de cutie sa aleg, single sau biturbo.

M-ar interesa interior sport si incalzit, webasto, pachet M si praguri.

Verificarile care trebuie facute inainte de cumparare si ce ar trebui schimbat dupa?

Sa caut doar modele cu distributia in fata?

Bugetul este aprox. 11.000 euro.

Multumesc anticipat.

Edited by bogdan_07
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Iti spun parerea mea, care poate nu va fi pe placul tau.

11k de euro nu e buget de X5, nici macar de E70 in mintile lui. Apoi daca alegi sa cumperi una din Romania 99% vei lua o gherla e un model extrem de samsarit, ca orice model BMW dezirabil dar vechi.

Preturile pieselor sunt mari si la o masina cu km necunoscuti si intretinuta prin paduri vei avea mari sanse sa pice una alta.

Vrei ceva dotat si intretinut corect, eventual facelift, uita-te pe mobile sa vezi cam care sunt preturile.

Peace :thumbsup:

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am inteles cu privire la pret. M-am orientat in functie de preturile de pe olx care sunt intre 7000-12000. In legatura cu motorizare, cutie si ce sa verific?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by bogdan_07
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Indiferent ce ar fi, sa nu renunti la pachetul M, praguri si interiorul sport.

Arata altfel masina configurata asa, iar Bmw-urile care arata oricum, nu sunt BMW-uri.

 

Biturbo obligatoriu, ca sa aiba forta. Mai sunt fraieri care scot nasul si trebuie dat peste bot

Interiorul incalzit, webasto aduc un confort f bun iarna.

 

Poate ar trebui sa cauti unul cu trapa. Mai ales cea panoramica da o senzatie de spatiu f mare si luminozitate.

 

Sa fii atent si la instalatia audio. Sa fie una misto.

Edited by edit
  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Esti sarcastic degeaba. Esti amabil sa precizezi si motivul?

Ce am precizat sunt utile ptr. iarna, sunt necesare nu mofturi. Se poate fara pachet M e drept.

Nici nu am mentionat de trapa ptr ca nu am nevoie sau ce mai zici tu.

Nu am nevoie de webasto sa merg prin Bucuresti.

Nu stiu cate ierni ai prins la -35 sa vezi cum e fara.

Poti sa mi trimiti oricum un mesaj ptr cum am nevoie de masina configurata, pare ca tu stii mai bine.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by bogdan_07
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ia si inchide topicul asta, ca se pare ca tin eu mai mult ca tine la banii tai.

 

Nu ai ce x5 sa cumperi in mintile lui fara macar 20.000, decat unul cu km dati inapoi de 2 ori si efectiv o masina cu atatea probleme incat trebuie dusa la casat si care evident a fost batjocorita si carpita in ultimii 3 ani

Ti-a explicat Radu.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Deja am scris mai sus ca am inteles ideea cu pretul. Nu insist sa iau la 11.000 euro.

La cererea lui edit topicul se poate inchide. Acuma stiu ce tip de motor si cutie sa cumpar.

Edited by bogdan_07
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Deja am scris mai sus ca am inteles ideea cu pretul. Nu insist sa iau la 11.000 euro.

La cererea lui edit topicul se poate inchide. Acuma stiu ce tip de motor si cutie sa cumpar.

 

Chiar daca unele dintre replici par sarcastice si rautacioase, comentariul lu edit a fost chiar haios si de bun gust, lumea nu iti vrea raul.

20k este chiar pretul in jurul caruia ar trebui sa te invarti si neaparat luat din Germania, greu sa gasesti ceva onest in tara.

Vizavi de motor e mai fiabil, poate un 3.0D comparativ cu 4.0.

In bugetul indicat de tine ar fi mai bine sa iei o clasa mai mica, spre seria 3 in nici un caz X5, care nu va fi decat o gaura permanenta in buzunar. Daca iti permiti unul mai nou, intretinut, cu km mai putini, atunci e altceva, oricum X5 destul de scump la intretinere dar sunt masini robuste daca sunt intretinute corect.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tu nu te supara, eu nu prea stiu sa spun si astfel incat sa se simta interlocutorul bine.

Doar sa au grija ca tu daca platesti cu 1 in fata, nici masina nu are cu mai putin de 3 in fata, indiferent ce scrie pe bord.

 

Si apoi poti estima si cu ce mai vine la pachet

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La X5 iti trebuie minim biturbo ca sa arati adevarata valuare!

Oare cand va incepe sa se schimbe mentalitatea asta de cumparat puroaie? Ma amuza foarte tare cand ii aud pe cate unii ca vor tot felul de dotari la masini dar bugetul lor este de...maxim avans la o masina cinstita.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bogdan s-a suparat.

E de inteles dorinta de a avea ceva, am trecut si eu prin treaba asta si am tot dus-o asa pana pe la 39 de ani, cand am facut un echilibru in viata.

Perioada acuta a fost intre 34 si 39 cand cheltuiam pe chestii inutile mai mult decat castigam doar pt ca parea ca asta cere societatea.

Maximul a fost cand m-am imprumutat de 13.000 euro pt un obiect care costa la noi 16.500, m-am urcat in avion sa il iau din locul in care costa mai putin, scapam si de tva, plus ca primeam un discount.

E un obiect care sta pe un soi de masa, se devalorizeaza si nu mi-a imbunatatit viata cu nimic, iar acum decizia aia de atunci ma frustreaza.

 

De asta sa bagi o suma de bani munciti din greu intr-o masina care nu mai e masina, doar ca sa scrie X5 pe ea, si care cere alte costuri colosale pt a sta pe linia de plutire, este gresit.

 

Dar cred ca ai inteles deja opinia oamenilor

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Esti in eroare, ca sa ma supar ar trebui sa-mi pese sau sa cred ca ai dreptate. E mai simplu de atat, e inutil topicul. Nu am aflat ce ma interesa si mistouri ieftine gasesc peste tot.

Nu stiu cum fac altii dar eu nu cumpar ca scrie X am nevoie de 4x4 care poate fi si alta marca.

Daca tu crezi ca imi cumpar ce nu mi permit iar esti in eroare, doar ca idee ca sugerezi ca as cumpara un cazan doar ca scrie BMW.

Evident am gresit forumul si imi cer scuze.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ideea e cĂŁ E70 e un model vechi cu o fiabilitate medie si preturi de ĂŽntreținere mari. Daca ai nevoie de 4x4 as zice sa vezi și ceva mĂŁrci japoneze fiabilitatea e ceva mai buna iar preturile de ĂŽntreținere ĂŽn general mai mici. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

bogdane, sunt bune ambele, daca au fost intretinute si tratate cu atentie de fostii proprietari. au niste probleme specifice, dar nu ceva de nerezolvat(desi unele costa)...asa ca : incepi sa cauti cu atentie si cand ai gasit una care-ti place, fa-i o verificare amanuntita si ia-o linistit.

repet: ai grija la intretinere si apoi la km!

bafta

Link to comment
Share on other sites

Scuze

Ai nevoie de 4x4 si te-ai gandit la X5.

De regula, nu e asa. Lumea are de fiecare data nevoie de bmw si apoi de 4x4.

A nu se intelege gresit, doar ca eu sunt de parere ca este imposibil de a gasi un e70 care sa fie bun si sa coste sub 20k.

Unul care are consistent sub 200.000km reali, a fost intretinut, atata costa.

De asta zic ca acei bani munciti, ii vei pierde alaturi de altii. Nu este vorba de a-ti permite.

 

Hai ca ma pun la un film!

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.