Jump to content

Remap vs tuning box


CAXAP

Recommended Posts

Cum vine vara (si se apropie sfarsitul perioadei de garantie) ma gandesc serios la un tuning stage 1 pentru al meu Z4 E89 sDrive 28i. Si aici apare prima intrebare: sa ma orientez catre un remap (evident facut de cineva cu experienta si feedback bun) sau o cutiuta pe care sa mi-o montez eventual chiar singur.

Din ce inteleg eu, rapamarea este mai "personalizata" pe masina, pe cand cutiuta vine cu niste setari generice pentru modelul in cauza; presupun ca asta inseamna ca prin remapare se pot obtine rezultate mai bune. De asemenea, remaparea imi pare mai "directa", pe cand cutiuta "minte" ECU-ul, si nu stiu daca asta nu poate avea repercursiuni pe termen lung sau in caz de vre-o defectiune a masinii. In schimb cutiuta poate fi scoasa oricand, deci mi-o pot monta inainte sa expire garantia.

 

Deci intrebarea 1: ce metoda recomandati si de ce?

Si apoi la cine (remaparea) sau de unde (cutiuta) recomandati?

Link to comment
Share on other sites

Softul este bine a fi facut personalizat masinii, pe un dyno si neaparat de o firma serioasa care stie sa modifice parametrii de cuplu ca astfel toate modulele masinii (cutie, stabilitate, tractiune, etc) sa stie despre modificare.

Eu am pe masina un soft no name, facut de cineva cu experienta (chiar de aici de pe forum), dar nu as mai face la el sau la altii de genul dupa ce m-am documentat mai bine. As alege doar firme mari, cateva in Bucuresti, alta in Buzau. iar alta in Iasi.

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa precizez ca as dori (in caz de remapare) solutii in Bucuresti sau prin zona. Si da, m-as duce la cineva cu recomandari multe si bune, cu dyno si tot ce trebuie. Prefer sa dau un ban in plus pe o treaba facuta ca lumea (dar in limite rezonabile, nu ma arunc la cutiute de 800 de euro doar pentru ca sunt din Germania sau Austria si probabil fac o treaba buna).
Link to comment
Share on other sites

Salut , eu am aceeasi dilema la un c 43 amg.. am vorbit la racebox si pot oferii si dyno dupa montarea cutiutei, dar daca nu as avea masina in garantie clar as face soft custom pe dyno.Cutiuta are avantajul ca o poti folosi si la urmatoarea masina si cum nu am de gand sa mai cumpar masini fara garantie cam asta ar fii solutia.
Link to comment
Share on other sites

Foarte bun videoclipul, mi-a adresat exact ingrijorarile legate de faptul ca motorul este "mintit" de catre cutiute, ceea ce duce, cum m-am gandit si eu, la uzura suplimentara si alte probleme. Deci inclin acum si mai mult spre remapare.

 

Acum intrebarea e la cine sa ma duc pentru asta? Din ce am mai vazut prin alte topicuri, CompleteChip si PowerTech sunt recomandate de mai toti, insa cu specializare pe motoare diesel (avand in vedere acest videoclip as fi tentat de CompleteChip). Exista cineva mai bun/specializat pe motoare BMW pe bezina?

Link to comment
Share on other sites

Un tuner din Olanda care face in general benzinare; mai scump ce-i drept, ajungi spre 800-1000e.

 

https://www.mosselma...4-28i-e89-245hp

 

Fac ramap - iti trimit un cablu pe care il platesti (imoss flash tool), cu el descarci softul de pe masina, il trimiti pe email, ei il modifica, il trimit inapoi, tu il incarci pe masina; avantajul e ca poti pune foarte usor softul original inapoi; dezavantajul e costul dublu fata de Ro.

Si eu tatonez terenul cu ei pt remap la 340i.

 

Au si downpipe, si catless si sportcat; le poti da un email si discuti la obiect, raspund destul de repede

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

Pai de ce nu ai face softul la unii care ruleazĂŁ pe dyno before/after, și fac ajustĂŁri exact ĂŽn funcție de necesitĂŁțile/starea mașinii tale? Varianta trimiterii softului pe net ĂŽmi sunĂŁ a softuri generale, și cred cĂŁ nu au ĂŽn vedere cum lucreazĂŁ alte componente ale motorului,gen turbo.

Eu unul aș avea mai multĂŁ ĂŽncredere ĂŽntr-o remapare "la fața locului" ( cu dyno ), și aș merge pe mâna lui Dragoș de la Complete chip.

Edited by Cristian.O
Link to comment
Share on other sites

Foarte bun videoclipul, mi-a adresat exact ingrijorarile legate de faptul ca motorul este "mintit" de catre cutiute, ceea ce duce, cum m-am gandit si eu, la uzura suplimentara si alte probleme. Deci inclin acum si mai mult spre remapare.

 

Acum intrebarea e la cine sa ma duc pentru asta? Din ce am mai vazut prin alte topicuri, CompleteChip si PowerTech sunt recomandate de mai toti, insa cu specializare pe motoare diesel (avand in vedere acest videoclip as fi tentat de CompleteChip). Exista cineva mai bun/specializat pe motoare BMW pe bezina?

 

Cu siguranta sunt specilizati si la cele pe banzina. Ii poti intreba direct, cel mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.