Jump to content

Recommended Posts

Backpressure nu Înseamnã ca atunci când dpf/evacuare nu respira cum trebuie, face presiune inapoi spre turbina, acest lucru provocând joc in Axul turbinei??

 

Evacuarea nefiind blocata de nimic, dpf, etc, de unde backpressure.

 

Am o “problema” , soft fĂŁcut la Dragoș pe dyno in Buc, mers la Pilot pentru evacuare, fĂŁcut si dupĂŁ mers la soft in București. DupĂŁ soft apare prima problema pe autostrada la ĂŽntoarcere, am accelerat de la 90 km/h maxim pana la 200 km/h, când sa dau a 6-a mașina nu mai are putere, am retrogradat pana la 80 km/h efectiv nu mai avea putere. Turbo recondiționat la avd turbo prima oara ĂŽnainte de soft si evacuare.

 

DupĂŁ repornire ĂŽși revine mașina, ĂŽl sun pe Dragoș si imi spune ca e posibil din cauza geometriei reglata prea ĂŽnchis, din cauza temperaturii prea mari intra in limitare.

 

Ok, vara trecutã am dus din nou turbo la Avd, de data aceasta schimbând si geometria deoarece a cãpãtat un joc in Ax prea mare si a fost praf.

De la Avd imi spun ca din cauza backpressurelui prea mare, le am explicat ca am țeava goala si ca am soft fĂŁcut pa Dragoș, ĂŽncep sa o de a ca si din cauza injectoarelor se face backpressure si din cauza a nu știu ce senzori, le am explicat sa nu ma prosteasca in fata cu astfel de lucruri.

 

Ideea este ca mașina in continuare intra in limitare uneori, dureazĂŁ 3-5 secunde si ĂŽși revine. DupĂŁ o accelerare mai blana uneori intr o treapta gen a 2-a si dupĂŁ schimbi in treapta 3 normal si vrei dupĂŁ alte 10 secunde sa accelerezi tare, efectiv e limitatĂŁ ca si cum nu ar avea turbo.

 

Din ce info am adunat timp de 3 ani aprox ( atunci am fĂŁcut softul la completechip ), problema ar fi de la soft, dar urmeazĂŁ sa verific axul la turbo sa vad daca are joc. Daca din nou s a creat joc in Ax ma gândesc la varianta sa se creeze backpresure cu țeava goala pana in spate, dar nu am cunoștințele necesare pentru a mi da seama.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca am citit asta prin 2012 de cand masina, dar cam asa trebuie inteles procesul:

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=525342

 

In situatia ta WIN60 cei de la avd trebuie sa isi accepte limitarile daca ajung la ele si sa nu recurga la minciunele si vrajeli..

 

Citand din ce spun cei din link, asta mi s-a parut de rumegat ca efect negativ pe turbina:

"You are completely wrong concerning turbo cars, and somewhat right for the wrong reasons concerning NA cars. Turbo spool up with regard to exhaust plumbing is primarily determined by the pressure differential across the turbine. If you want better spool at lower rpm, you can either decrease pressure in the downpipe, or increase pressure in the exhaust manifold. Increasing pressure in the manifold hurts higher RPM performance, [u]while[/u] reducing pressure in the downpipe continues to help at higher RPM."

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Backpressure nu Înseamnã ca atunci când dpf/evacuare nu respira cum trebuie, face presiune inapoi spre turbina, acest lucru provocând joc in Axul turbinei?

 

Aia e "surge" ! AdicĂŁ ,din cauzĂŁ cĂŁ nu se pot evacua gazele la fel de repede cum sunt produse , se ĂŽntorc ĂŽnapoi și forțeazĂŁ turbina sa se ĂŽnvârtĂŁ invers .

 

"Backpressure" (contrapresiune), ĂŽnseamnĂŁ rezistența sistemului de evacuare ĂŽn fața gazelor de eșapament produse de motor , scopul final fiind mĂŁsurarea ușurinței cu care se face descĂŁrcarea gazele ĂŽn atmosferĂŁ.

Edited by Godini
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.