Jump to content

Presiune conducta retur benzina


Recommended Posts

Va salut!O problema la e39 520i,'97.Acum ceva timp(3-4ani)imi pierdea benzina pe la conducta de retur, in locul de sub bancheta spate, unde teava de retur urca spre rezervor, si e conectata cu un colier de furtunul ce duce in rezervor.Teava era ruginita, asa ca am schimbat-o cu una de cupru, acelasi diametru.Am observat atunci ca daca incercam sa suflu pe acel furtun, spre rezervor, opunea rezistenta, adica de abia puteam sufla.Ieri s-a intamplat ceva in acelasi loc, la legatura cu colierul, si dadea benzina rau de tot pe jos.Am luat alt furtun, cel vechi parea obosit, dar ma intreb daca asa greu trece benzina pe retur spre rezervor, zici ca e o diuza de 1mm undeva pe traseu.Sau e ceva infundat pe acolo?Ieri am scos capacul din stanga al rezervorului, unde este sonda litrometrica, am suflat iar pe furtun, foarte foarte greu trece aerul, si se aude ca bolboroseste benzina in cealalta parte a rezervorului, in dreapta.E normal sa opuna asa rezistenta?Multumesc, si scuze pentru postul lung.
Link to comment
Share on other sites

Ma asteptam sa gasesc ceva concludent insa nu am gasit din pacate.

 

Vorbeste cu colegul @Itarachiu , el are parca motor ca al tau si mai mestereste la ea.

 

Sau cu @alex230 si el se pricepe la motoare gen, cu siguranta sunt si alti colegi dar nu imi vin acum in minte.

Link to comment
Share on other sites

@ingineru' este cam acelasi motor, dar cu niste diferente. Sistemul de combustibil, la mine m54, filtrul de benzina are incorporat regulatorul de presiune la m52 e piese separata. Pompa de benzina care era pe partea pasager, am vazut doar 1 singur furtun, celelalt de return cred ca e teava de fier care duce direct in rezervor pe partea sofer, sub masina. M-am uitat acum pe poze si sigur e doar 1, la motorul lui poate ala de retur vine tot pe acolo.

 

IMG-20210131-093754.jpg

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri.Am montat la loc, furtun nou(aprox 30-40cm), colier, acum e ok.In timp cred ca ar trebui schimbate si celelalte 2 tevi pe benzina, care trec pe sub scaun sofer, observ ca le-a cam prins rugina, si mai am conductele de frana pe fata, pe spate le-am schimbat.Sa aveti sanatate!
Link to comment
Share on other sites

Si eu planuiesc sa le schimb asa ca 'intretinere preventiva', nu prea curand dar pe viitor. Nu erau ruginite dar au aspectul ala vechi, le-a trecut vremea. Un prieten cu un Audi a6 din 2002-2003 in urma cu ceva vreme s-a trezit cu balta de motorina sub masina din cauza la tevile astea, stia ca sunt ruginite si nu le-a schimbat.

 

Vezi ca trebuie pus furtun corespunzator pentru astea de combustibil, au o anumita specificatie. Eu cand le-am schimbat pe alea la filtru de benzina, cand am fost la magazin sa-mi cumpar 1 metru, m-a intrebat daca vreau pentru exteriorul masinii sau pentru interiorul rezervorului... deci atentie.

Link to comment
Share on other sites

Da, asa este.

 

Furtunul are o insertie de ceva in el.

 

Le am schimbat si eu la m50, o placere sa mesteresti.Tin minte ca am luat coliere originale, nu era scump un colier, dar se vindeau la 30 buc / punga parca 😀

 

M54 cred ca e printre ultima generatie la care inca se mai poate mesteri.

 

Uneori ma intrebam care placere e mai mare, de a conduce sau de a mesteri ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, asa este.

 

Furtunul are o insertie de ceva in el.

 

Le am schimbat si eu la m50, o placere sa mesteresti.Tin minte ca am luat coliere originale, nu era scump un colier, dar se vindeau la 30 buc / punga parca 😀

 

M54 cred ca e printre ultima generatie la care inca se mai poate mesteri.

 

Uneori ma intrebam care placere e mai mare, de a conduce sau de a mesteri ?

 

De cand am luat masina am facut 3300-3500 km in 3-4 luni. 6-700 din ei cu treaba, restu pur si simplu plimbat aiurea. Am descoperit si eu ce inseamna 6 cilindrii benzina si nu ma refer la faptul ca fuge masina, pur si simplu simti ca ai sub capota un motor care MERGE.

 

Cat despre lucrat, eu vad situatia asa... trebuie facuta niste cecetare inainte, iti trebuie sculele potrivite si sa nu fie frig. Mie unu imi face placere, ba chiar ma bate gandul sa-mi cumpar un spatiu undeva sa-mi trag un elevator, costa 1500 de euro. Masina oricum am in plan sa o tin pe viata asa ca la cate reparatii o sa fac la ea o sa cam fac carare... Momentan am access la o rampa de tiruri care este in curtea unei sectii de politie de la mine din oras, un prieten e politist si munceste acolo. Ma descurc si eu cum pot sa evit service-urile... am bagat vreo 1000 de lei in scule pana acuma, la cate am facut la masina mi-am scos deja banii pe ele daca mergeam la service.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.