Jump to content

F10 520D pareri


barabop569

Recommended Posts

@bimmer90f30 aia cu benzina de 95 ca face rau motorului de ai scos-o? :twitch: Mai toate masinile le-am avut pe benzina si nu au sughitat ca merg cu 95, scrie clar in manual ca poti baga asa ceva, de cand e ceva in neregula sa bagi 95? Chiar era un test recent cu comparatii intre benzine si sa stii ca aia de 95 de la Petrom a reiesit ca e mai buna ca una de 98 de la alta benzinarie, sunt o gramada de teste facute cu benzinele si diferentele sunt prea mici sa justifice pretul si nu oricarui motor ii beneficiaza o benzina cu cifra octanica mai mare.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@bimmer90f30 aia cu benzina de 95 ca face rau motorului de ai scos-o? :

 

Tocmai tu mik15, sa imi pui intrebari? ;)

Multumesc de intrebare.

Dar te intreb la randul meu, ai cea mai mica idee ce rost are ceea ce se numeste knock sensor, montat pe motoarele pe benzina?

Intai raspunde la intrebarea mea (sa avem un punct de plecare comun si general acceptat :) ) inainte sa caut eu confirmari si apoi continuam discutia..

daca mai e cazul.

Deci, scopul principal al knock sensor??

In afara de acela de a salva motorul, ca in exemplu de mai jos:

 

Putem face un topic separat.. daca continuam asa.. ;)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Dacă tot vrea bmw, maxim sa caute una mai veche, dar accesibila ca pret și întreținută, undeva la 4-5k €, un e46,e39,e90 și sa se obișnuiască cu costurile de întreținere, care oricum vor mai scăzute, și mai târziu când începe sa câștige macar 1500€ lunar se poate arunca mai sus.

 

Nu stiu daca o masina veche e neaparat mai economicoasa, depinde de noroc. Stiu ca s-a mai discutat subiectul asta dar eu raman la parerea mea, si anume o masina cu cat mai putini km din ultimii 10 ani ar trebui sa isi faca treaba si ca achizitie si ca intretinere. Spun asta din experienta proprie, si anume am cumparat un 120d din 2005 in Decembrie 2015 la 120k km pentru o suma destul de piperata dupa unii autori. Acum masina are 248k km, majoritatea facuti in afara Austria - Germania - Olanda - Belgia si Anglia.

 

Technica vorbind, in primii 3 ani (aprox 80k km) in afara de intretinere (ulei, filtre si placute) nu am bagat nici un ban in ea.

Dupa acesti 3 ani si dupa ce am trecut trecut de pragul (psihic haha) de 200k km au inceput sa apara bubele technice care au necesitat urmatoarele schimbar. Mentionez ca am schimbat toate aceste componente cu unele noi.

- pompa de apa si curelele aferente

- 1x etrier (a intepenit de la batranete)

- fulie vibrochen (s-a rupt pe autostrada)

- clapeta de acceleratie

- ambreiaj

- volanta

 

Pe langa acestea am schimbat si un set de cauciucuri, toate discurile, brate, bielete, cel putin 2 seturi de bujii si probabil mai cateva chitibusuri de care nu imi amintesc in acest moment.

 

Mai departe, trebuie luat in considerare ca din cand in cand se poate sa mai freci masina, sa mai intri la cineva in fund (la figurat) sau sa dai cu spatele si sa intri in ceva cu tot cu senzori. Din aceste experiente am ajuns sa schimb 3 bari pe fata, 1 in spate, un far, capota si alte chestii mici gen scut, prinderi bla bl bla. Am ajuns la concluzia ca daca esti cu capul in nori ca si mine, aceste "elemente de caroserie" s-ar putea sa coste mai mult decat reparatiile technice.

 

Imi pare rau ca m-am lungit asa mult dar concluzia este ca recomand o masina cu km cat mai putini si cat mai noua chiar daca "la banii aia poti sa iti gasesti ceva mai fain, mai dotat, o clasa mai mare bla bla bla".

Cum spune si colegul "toffefe", tine cont ca la o masina de genul asta costurile sunt destul de scazute fata de un F10.

Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

Tocmai tu mik15, sa imi pui intrebari? ;)

Multumesc de intrebare.

Dar te intreb la randul meu, ai cea mai mica idee ce rost are ceea ce se numeste knock sensor, montat pe motoarele pe benzina?

Intai raspunde la intrebarea mea (sa avem un punct de plecare comun si general acceptat :) ) inainte sa caut eu confirmari si apoi continuam discutia..

daca mai e cazul.

Deci, scopul principal al knock sensor??

In afara de acela de a salva motorul, ca in exemplu de mai jos:

 

Putem face un topic separat.. daca continuam asa.. ;)

Daaaa,vrem topic separat.. neapĂŁrat!vrem sĂŁ salvĂŁm motoarele, simt cĂŁ sunt așa de neglijate☹️

Edited by Cristian.O
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

V-a mancat undeva sa contestati "lucrarile de doctorat" ale lui nea-bimmer. Acum i-ati dat munitie suficienta sa troleze si acest topic popcorm1.gif Nu era suficent de toate celelalte hyper.gif

Da, sef sunt numa' ca nu am peste cine.

Sunt asa "trist" ca nu am cu, cine dezbate..

 

Cristian, sa stii ca poti chiar tu sa raspunzi la intrebarea, de ce exista acel senzor de pre-detonare, caci chiar asa ii spune.

Senzor de pre-detonare = knock sensor.

Sau ti-e rusine sa recunosti..?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Exista pentru ca s-a inventat, serios acum de prin 90 mergi cu benzina de 95 fara probleme, senzorul de care spui tu permite motorul sa modifice "avansul"astfel incat sa se obtina maxim de performante, si da ajuta in cazurile rare in care apar detonatii.Deja a luat-o razna rau topicul .
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exista pentru ca s-a inventat, serios acum de prin 90 mergi cu benzina de 95 fara probleme, senzorul de care spui tu permite motorul sa modifice "avansul"astfel incat sa se obtina maxim de performante, si da ajuta in cazurile rare in care apar detonatii.Deja a luat-o razna rau topicul .

Raspuns prin care te minti singur, parerea mea.

Poti continua aici?

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/191646-senzorul-de-pre-detonare-la-motoarele-cu-benzina/page__pid__2539838#entry2539838

Ca sa lasam topicul omului in pace.

 

..Ai vrut sa spui minim de performanta, cumva??

Sau "maximul" de performanta din ceva nepotrivit?

 

A, pre-detonatii sunt in permanenta, doar ca tu nu le simti ca senzorul dicteaza DDE-ului sa nu mai dea scanteia cand e normal ci cand e anormal, adica tot timpul ca doar benzina de 95 haleste motoru..; nu DDE e seful, stii ce zic!?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In Canada foloseam numai regular adica CO87 in C350 W204 si nu sughita nimeni! Hai sa terminam cu gargara. Ca merge mai 'fin' etc o fi adevarat dar ca stricam motoare si nu le pastram in conditii de laborator sa le vindem la 300mii km ca floarea si la pret de 'Ultimul pret' e cale lunga! Edited by akon
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In Canada foloseam numai regular adica CO87 in C350 W204 si nu sughita nimeni! Hai sa terminam cu gargara. Ca merge mai 'fin' etc o fi adevarat dar ca stricam motoare si nu le pastram in conditii de laborator sa le vindem la 300mii km ca floarea si la pret de 'Ultimul pret' e cale lunga!

Mai akon, aveam pretentii; dar acum nu mai am.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, sef sunt numa' ca nu am peste cine.

Sunt asa "trist" ca nu am cu, cine dezbate..

 

Cristian, sa stii ca poti chiar tu sa raspunzi la intrebarea, de ce exista acel senzor de pre-detonare, caci chiar asa ii spune.

Senzor de pre-detonare = knock sensor.

Sau ti-e rusine sa recunosti..?

Da,mi-e rușine tare. Recunosc cĂŁ viața e prea frumoasĂŁ sĂŁ ĂŽmi pierd timpul cu toate rahaturile.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am experimentat de-a lungul timpului 2T ,naftalina, diferiți aditivi și ĂŽntr-adevĂŁr nu am avut niciodatĂŁ probleme la diesel pe partea de EGR, injectoare, turbo, dpf,ĂŽnsĂŁ tot timpul am gĂŁsit și mașini utilizate fara aceste 'alifii' ,care mergeau ok cu toate elementele originale uneori la rulaje ce depĂŁșeau 4-500k.

Face fiecare ce vrea cu timpul și banii lui, ĂŽnsĂŁ personal mi-aș ĂŽndrepta atenția spre alte chestii. :clover:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

FereascĂŁ...ce tâmpenie. Omul câștiga 3500 RON pe luna, adicĂŁ aproximativ 700€ pe luna. Ti se pare normal sa visezi la mașina premium, ce necesita costuri pe mĂŁsura, cu un venit care abia ĂŽți asigura supraviețuirea de pe o luna pe alta? O factura la telefon + gaz + curent + cablu tv + ĂŽntreținere = 500 RON. Mai rĂŁmân 3000 RON. Din banii ĂŁștia ĂŽncerci sa mai mĂŁnânci și sa te ĂŽmbraci, mai pui pentru asta 700 RON. Mai faci un plin de motorina, au mai plecat 350 RON. Mai ai 1950 RON și ai descoperit ca nu te simți chiar bine și ar fi necesarĂŁ o consultație, dar e cam greu acum la spital, deci te duci la privat....mai pleacĂŁ 500 RON pe o ecografie, niște analize și ceva medicamente. Mai ai cam 1450 RON și deja tremura chiloți pe tine ca nu cumva sa pice ceva la mașina. Uiți de vacante și ieșit in oraș, uiți de cadou de ziua cuiva din familie, uiți de mers la dentist, la frizer, de Casco nu mai vorbim, iar RCA doar la euroins.

 

Iar tu ii dai sfatul ca e ok sa punĂŁ de 50 RON motorina ca doar mai sunt și alți sĂŁraci fuduli cu bmw.

 

Și eu ĂŽntorc capul dupĂŁ multe masini, dar mi le permit? Nu! Nu e musai sa ĂŽți faci pofta cu orice pret, ca de aia au ajuns cei cu bmw sa fie batjocoriți și luati in ras de toatĂŁ lumea, din cauza unora care se ĂŽntind mai mult decât le e pĂŁtura.

 

DacĂŁ tot vrea bmw, maxim sa caute una mai veche, dar accesibila ca pret și ĂŽntreținutĂŁ, undeva la 4-5k €, un e46,e39,e90 și sa se obișnuiascĂŁ cu costurile de ĂŽntreținere, care oricum vor mai scĂŁzute, și mai târziu când ĂŽncepe sa câștige macar 1500€ lunar se poate arunca mai sus.

 

Un post de bun gust si foarte realist. Chiar si asa ai fost cam optimist cu 700 de RON sa mananci si sa te imbraci. Doar sa primesti haine de pomana si sa mananci paine cu parizer, altfel nu au cum sa iti ajunga 700 de RON pe luna pentru mancare cat de cat decenta. Sau poate stai cu parintii si atunci numai ai cheltuieli...

 

Fiecare priveste nevoile si placerile cum vrea, insa parerea mea e ca masina pentru un barbat e ca o jucarie, atat cat iti permiti fara sa iti perturbe viata sau sa iti creeze stres/griji atat te intinzi. Ce faci un BMW, cu un Rolls sau cu un Aston Martin faci si cu un Logan fara probleme adica sa te duca din pct A in B ca pana una alta asta e rolul principal al masinii. Unii pierd din vedere treaba asta si de dragul impresiilor, raman intre A si B ca masina nu-i mai duce prea departe.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cheltuiesc peste 2000 lei la carrefour lunar si o medie de 50 lei zilnic la mega.

Recunosc ca 700 de lei din astia reprezinta tigarile, deci ies cu aprox 3000 lunar, excluzand tigarile. Minim.

Nicio extravaganta in banii astia: mancare mediu de scumpa, produse de curatentie, cosmetice pt igiena personala.

Daca iau o sticla de vin, clar e sub 30 de lei. Daca iau o sticla de bere, ma uit ca pretul sa nu sara cu mult de 3 lei.

Putem considera ca suntem 3 persoane, inclusiv fiica-mea care are 2 ani. Sa spun ca chestiile mai scumpe ar fi niste mure si zmeura pt fetita si niste unt la 15 lei pachetul tot pt ea. Noi mancam de ala la 7-8 lei.

 

Evident nu masina de 10k e solutia pt el, ci ceva la max 4000 euro ca sa isi faca treaba. Sunt masini din clasa compacta de 10-12 ani vechime care sunt ok in banii astia.

Noi am vandut un focus 3 la serviciu, 9 ani, 150k km, 5000 euro.

Geamuri electrice, scaune incLzite, jante de aliaj pe 16, climatronic si multe altele.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.