Jump to content

Tremurat, trepidatii, balbaiala motor 335i, e92


Recommended Posts

Salutare,

Am observat la prima pornire la rece ca masina sta turata, porneste perfect dupa care, pânĂŁ scade la turatia normalĂŁ de relanti,ĂŽn acel interval se simte un tremurat preluat si in interior, o ușoarĂŁ trepidatie. Acesta dispare dupa ce turatia ajunge la nivel normal si nu se mai intampla sa reaparĂŁ in mers sau altfel. Este ceva doar la rece. Aveti idee Ce poate fi? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Cam asa face si la mine(M54), eu simt o oscilatie in scaun 20-30 de secunde daca nu am mai pornit motorul 12 ore cel putin. Am avut si zile in care nu facea dar nu intra soclul, pentru ca ala cand intra il aud, e un zgomot in plus tot atata timp cat genereaza si oscilatiile. S-a inbunatatit situatia dupa ce i-am schimbat filtrul de benzina si pompa, dar tot face. Eu mai am de investigat... regulatorul de relanti, am vazut vreo 1 furtun care duce in admisie deteriorat, bobinele am vazut ca am de 2 feluri, bujiile nu le-am vazut inca. Check engine-u sta stins deci nu-mi griji chiar atat de mari dar nici normal cu siguranta nu e. Am mai observat ca daca ii pun benzina de 95 face si mai tare, cu d-aia de 100 porneste instant motorul chiar si la -10 + se aude mai... rotund cand e rece, merge mai bine.
Link to comment
Share on other sites

Mda...am avut si eu problema asta cu tremuratul la relanti la un M54 2,2, la M54 2,5 parca nu prea mi s-a intamplat, am intalnit cumva problema asta la N52 2,5, oscilatii scurte pt. doar cateva secunde, la rece dar fara tremurat si unde in idea de a rezolva problema asta, am schimbat ambele valve DISA.

Din pacate, la multe generatii de motorizari L6 benzina de la Bmw exista problema asta cu relantiul instabil la rece, dupa multe ore de stationare. Cauzele pot fi foarte multe: vanos, motoras valvetronic, valve DISA, valva CCV, valva regulator relanti, furtune, debitmetru, injectoare, bobine etc.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Salut,

In prima faza mergi si fa o diagnoza, vezi daca ai erori, roga-l pe respectivul sa faca o verificare in mers la parametrii de functionare pe motor.

Un prim punct de start... cand au fost schimbate bujiile ultima data, dar bobinele ? urmareste sa nu ai probleme cu senzorul de joasa presiune

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.