Jump to content

318i sau318d?


miki

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 din toti userii sunt vreo 2 cu turbine picate..si pe la km f multi

2 am 318d si consuma 8 in oras chiar 9 cand e aglomerat cu clima pornita

3 318i pt "sound" e o gluma...un motor in 4 cilindri si motor "mic" nu prea scoate sound de care zic baietii

4 consumu asta calculat pe hartie e f diferit de realitate...la diesel eu bag motorina de 500 de mii si ma tine destul cat sa ma simt bine...la benzina o sa tot scoti cate 1 mil din buzunar...si cand ai doar 1 mil acolo...parca nu o sa-ti mai vina sa ii dai pe toti pe benzina :) ...obiectiv vorbind

5 318d merge linistit cipuit si o sa ai cuplu mai mare decat benzina

 

si

 

6 contraargument pt prostia cu tractoru

 

"da frate da eu am masina turbo"...cine nu manca gume turbo si spera sa aiba si el masina turbo cand se face mare :blink:)

Link to comment
Share on other sites

merci la toti pt pareri,chiar daca au fost contradictori,au fost destul de constructive....meciul dintre benzina vs diesel scor 1-1 dupa parerea mea,in concluzie nu mai am preferinte,o sa merg pe dotari si an fabricatie,asta daca nu incepe iar un razboi aici..... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Chiar asa unu arunca duma ca ia picat turbina si toti de aici trag concluzia ca diesel-ul este varza.Mai baieti nu mai puneti botul la toate zvonurile,eu chiar sunt curios si daca se poate face un poll la cei care su diesel sau au avut la cati le-au picat turbinele...sunt curios. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

uite parerea mea:

 

daca vei alege benzina,ia un 320i pt ca la motoarele mici nici vb de "sound" si nici la performante nu vei excela :)

daca vei merge pe diesel mai bine optezi pt un 320d 150cp(depinde cat esti dispus sa dai pe masina).in primul rand va avea cam acelasi consum,daca nu chiar mai mic iar ca performante este net superior...

Bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

80% merg in oras,fac putini km pe an si merg destul de linistit,ajutati-ma sa aleg.....318i sau 318d-(2003-2004)ma intereseaza costuri intretinere si consum.multumesc anticipat.

258385[/snapback]

 

 

 

318d consuma ceva mai putin decat 318i dar e diferenta mare de putere si demaraj in favoarea benzinei , intretinerea e mai scumpa la diesel , benzina se aude ca un avion , in a 3 a la 50-60 la ora suna f.frumos parca e avion , dieselul e mai zgomotos dar nu foarte , ramane sa alegi tu

Link to comment
Share on other sites

Asa pot sa spun si eu de nush cine dar eu nu am vazut in viata mea o turbina picata si cum am mai zis cunosc o gramada de dieseluri si nu mai spune ca un 318i sau chiar 320i face ca un avion ca ma faci sa rad.Sunt curios cat plateste cineva care are 320i mai nou revizia la reprezentanta ca eu am platit 10 milioane si mi-au schimbat tot inclusiv lichid de frana,filtre si 6 litrii ulei 0w30.Chiar asa mare e diferenta la pretul la revizii?? Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

Fratilor, iar ajungeti la cearta fara sfarsit intre benzina si diesel! E normal ca fiecare dintre noi sa isi sustina motorizarea! Si ideea cred ca e destul de clara din atatea argumente : diesel consum mic, benzina consum mai mare! Acum ramane la aprecierea fiecaruia ce motorizare prefera , pt ca la urma urmei vorbim de BMW :blink:
Link to comment
Share on other sites

Daca miki zice ca merge linistit, atunci poate sa-si ia diesel ca nu o sa il intereseze sunetul mai agresiv de benzinar. Intretinerea mai scumpa la diesel nu inseamna numai ulei si filtre....La o masina din 2002, nu are cum sa nu pice ceva, in urmatorii 2 ani.

Offtopic: Sunetul e normal sa difere la motoarele cu 6 cilindri indiferent de cilindree, dar de ce ziceti ca motorul de 2000 cmc de pe 318i e mic? Pentru ca are 143 de cai, 2000 cmc sau pentru ca e pus pe 318i si e o chestie psihologica? 320i de pe E90 are 170 de cai dar are tot 2000 cmc..deci e motor mic...sau? Motorul de pe 323i e46 cu 2500 cmc si 170 de cai....asta e mic sau mare? Dar 1.4 TSI de la VW cu 170 de cai?525 tds cu 143 de cai?

Link to comment
Share on other sites

lol..ca stii tu..

 

doaamne

262238[/snapback]

Eu cred ca chiar daca te speili, mananci cum trebuie, te duci la consultatie la medic la fiecare 6 luni, etc tot mai stranuti din cand in cand :)

 

Poate am exagerat, dar daca se intampla sa ai aceeasi problema o sa te coste cel putin la fel de mult la 318d ca si la 318i sa rezolvi, si costul asta se include la intretinere.....asta vroiam sa spun, nu sa denigrez vreo motorizare! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dupa fix 10 ani de diesel power am ajuns singur la o concluzie:

 

Daca nu parcurgi cu masina in medie 100 Km zilnic alege varianta benzinar, ai costuri de intretinere mult mai reduse si o fiabilitate mult mai crescuta + batai de cap mai putine...

 

Daca parcurgi peste 100 Km/zilnic alege varianta diesel, numai in cazul acesta te vei bucura de avantajele ce ti le ofera dpdv. financiar...

 

Concluzie, facand un calcul simplu si real, diferenta de pret dintre 2 masini identice, (una echipata diesel iar cealalta benzina) o vei scoate-o abia dupa 50 000 Km parcursi asta in conditiile in care nu ajungi cu dieselul prin service-uri, altfel, datele problemei se modifica drastic, multe componente la diesel fiind de 4-5 ori mai scumpe... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dupa fix 10 ani de diesel power am ajuns singur la o concluzie:

 

Daca nu parcurgi cu masina in medie 100 Km zilnic alege varianta benzinar, ai costuri de intretinere mult mai reduse si o fiabilitate mult mai crescuta + batai de cap mai putine...

 

Daca parcurgi peste 100 Km/zilnic alege varianta diesel, numai in cazul acesta te vei bucura de avantajele ce ti le ofera dpdv. financiar...

 

Concluzie, facand un calcul simplu si real, diferenta de pret dintre 2 masini identice, (una echipata diesel iar cealalta benzina) o vei scoate-o abia dupa 50 000 Km parcursi asta in conditiile in care nu ajungi cu dieselul prin service-uri, altfel, datele problemei se modifica drastic, multe componente la diesel fiind de 4-5 ori mai scumpe...  :blink:

262264[/snapback]

4-5 ori mai scumpe ????

da si tu un exemplu !!! :)

Link to comment
Share on other sites

80% merg in oras,fac putini km pe an si merg destul de linistit,ajutati-ma sa aleg.....318i sau 318d-(2003-2004)ma intereseaza costuri intretinere si consum.multumesc anticipat.

258385[/snapback]

 

 

 

Eu zic 318i, pt si eu tocmai am luat unul, astept sa vina la sf lui august :blink:

Link to comment
Share on other sites

off topic, vreau sa aflu si eu cate ceva daca tot e vb de benzina. eu am acum un 520d si ma enerveaza de mor, abia se misca si am bagat o gramda de bani il el. nu fusese intretinut de fostul proprietar. mai am ceva bani si sper sa reusesc sa o schimb. oscilez intre un 525da si 320ci. cu dieseluri am mers, cu o gramda, dar as vrea 320ci pt ca e coupe, e frumos si cred ca fuge mai tare. n-am mers cu nici unul pana acum in schimb. cateva intrebari: din cate am citit eu motorul e in 6 cil 2200cm...cat face pana la suta? 525da face in 8.9. si cat consuma afara la mers constant cu 140 - 180? daca ar si si steptronic cu atat mai bine. am vazut ca 318 ci e mult mai ieftin ca 320ci. care e din dintre ele? 10x
Link to comment
Share on other sites

Eu acum ceva timp am fost pus in situatia de a alege intre 320D si 320i. Am citit cateva luni pe net si am tras concluzia ca la modul cum voi merge 320i este ceea ce imi trebuie. Cand cumperi o masina la mana a doua vei avea emotii mereu, cel putin un timp. Daca imi pica motorul, daca imi pica transmisia, ajunsesem sa nu-mi mai placa masina din cauza asta. Intre timp am facut 5 mii de km si m-am linistit. Consuma ea cam mult in oras (12-15), dar in afara consuma 8-9 la o viteza constanta de 140km/h, deci rezonabil. Turbina picata am vazut la 3 BMW-uri pana acum, la 2 - 320 si la un X5, scumpa rau interventia si asta m-a speriat. Stiu destul de multe diesel-uri care merg multi km fara probleme, in final este vorba de cum a fost intretinuta masina. Tu trebuie sa stii exact cat vei merge cu ea, in functie de asta sa-ti alegi masina. Trebuie sa intelegi ca o masina care consuma mai mult merge mai putini km si viceversa. Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.