Jump to content

BMW E36 316i Coupe M Sport


FPK

Recommended Posts

Din păcate pierderea de apă este vizibilă în vas, am ridicat mașina pe elevator, nu există scurgeri. Cel mai probabil garnitura de chiuloasă este gata, iar de acum începe partea "amuzanta". Sunt de investit undeva la aproximativ 1000 de lei manopera + rectificat chiulasa, iar mecanicul mi-a sugerat sa fac swap la motorul 1.8is. Stau si ma gandesc serios la varianta asta, pentru ca am inteles ca motoarele alea sunt mult mai rezistente iar pe langa asta, e diferenta de putere, 1.8is avand 140HP iar 1.6i al meu are 102HP.

Ce spuneti? Repararea motorului actual, sau swap-ul la 1.8is?

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

Din păcate pierderea de apă este vizibilă în vas, am ridicat mașina pe elevator, nu există scurgeri. Cel mai probabil garnitura de chiuloasă este gata

 

Trist! Chiar eram curios daca ai rezolvat.

 

Sunt de investit undeva la aproximativ 1000 de lei manopera + rectificat chiulasa

 

Nu exista investitii cu masinile decat daca scoti profit. Probabil vroiai sa spui ca am de bagat niste bani :))

 

 

Stau si ma gandesc serios la varianta asta, pentru ca am inteles ca motoarele alea sunt mult mai rezistente iar pe langa asta, e diferenta de putere, 1.8is avand 140HP iar 1.6i al meu are 102HP.

Ce spuneti? Repararea motorului actual, sau swap-ul la 1.8is?

 

Pentru mine o masina nemodificata, estetic, fara swap-uri, fara retrofit-uri, cu componente originale, etc, are mai multa valoare... asa vad eu lucrurile, nu trebuie sa fie toata lumea de acord :)

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

@Itarachiu, și eu m-am gândit să las actualul motor pe el, doar pentru ca pe viitor să își mențină din valoare. Chiar daca este cel mai slab motor de pe E36, dacă doresc putere și viteză am E93-ul în curte și pot oricând să-l conduc.

zgjsfCC.jpg

Edited by Di Angelis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea E36 urile nu mai au motorul de fabrica, nu ca ar fi o problema daca totul e fĂŁcut cum trebuie, la Rar/itp nu exista riscul sa ai probleme daca vede ca ai Swap?

 

Eu as merge pe varianta Swap daca nu exista riscul cu itp ul sau verificarea in trafic. Daca exista riscul sa pierzi talonul pentru lucrul asta, nu se merita.

Link to comment
Share on other sites

@Itarachiu, și eu m-am gândit sĂŁ las actualul motor pe el, doar pentru ca pe viitor sĂŁ ĂŽși menținĂŁ din valoare. Chiar daca este cel mai slab motor de pe E36, dacĂŁ doresc putere și vitezĂŁ am E93-ul ĂŽn curte și pot oricând sĂŁ-l conduc.

 

Cam asta incercam sa zic :) Si daca faci upgrade de un motor putin mai potent, tot o masina slaba ca performanta/viteza o sa fie. Vrei performanta ai deja racheta cealalta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea E36 urile nu mai au motorul de fabrica, nu ca ar fi o problema daca totul e făcut cum trebuie, la Rar/itp nu exista riscul sa ai probleme daca vede ca ai Swap?

 

Eu as merge pe varianta Swap daca nu exista riscul cu itp ul sau verificarea in trafic. Daca exista riscul sa pierzi talonul pentru lucrul asta, nu se merita.

Motoarele sunt destul de asemanatoare, sansele ca cei de la ITP sau RAR sa-si dea seama care este 1.6 si care este 1.8 sunt destul de minuscule.

 

1.6 e destul de lent ,depinde ce vrei, nu as zice că pierzi foarte mult din valoare, in general lumea fuge de 1.6 și nu as putea spune că 316i e un model foarte cautat.

Cel mai probabil lumea fuge din doua motive, performantele slabe si problemele cu racirea..

 

Daca vrei sa o refaci originala, urmand ca in urmatorii ani sa o inmatriculezi ca si vehicul istoric, eu zic ca merita sa refaci motorul original;

La asta m-am gandit si eu.

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am niște update-uri legat de E36. 

1. Farurile, bara față, aripile, grilele + partea superioară a bării au fost montate pe mașină.. au fost montate mai mult să văd cum arată. 

2.Am renunțat la farurile de ceață, am preferat să achizitionez acele capace originale BMW care le pui în locul lor.

3.Am dat jos plafonul și l-am retapițat în material textil negru, arată super bine.

4.Am dat jos interiorul (bancheta și scaunele față, fețele de ușă) pentru a aspira mocheta și pentru a o curăța.

5.Am dat jos volanul pentru a-l trimite la retapițat.

6.Am achizitionat o consola centrala + cotiera intr-o stare impecabila si urmează să ajungă în Arad.

ZY0zCU2.png

yku3PLO.png3cmnlDo.pngPaQ4MG3.pngz6Dm8a7.png

  • Like 4
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Să înceapă curățenia! La propriu....

După cum bine știți, am scos interiorul și ne-am apucat astăzi să aspirăm mașina.

1i9CojC.jpg

t816CFV.jpg

 

După ce am aspirat-o, am folosit BioCarpet + soluții de la Maguire + perii pentru a scoate jegul rămas pe mochetă... a ieșit destul de bine! Oricum, după ce interiorul va fi gata, îl voi duce la cineva care se ocupă de detailing pentru a face o treabă super ok. Am pus și consola centrală de probă, să văd cum arată.

IrBW9ly.jpggnt4FTp.jpg

 

A da... pedala de la acceleratie e prinsa in suruburi.. o țigănie de nedescris. Am comandat altă pedala OEM nouă.

 

Edited by Di Angelis
  • Like 2
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Am căutat ca un nebun niște fețe de uși cu piele neagră in stare bună, cu prindere/cleme pentru E36 coupe dar nimic... prețurile sunt exagerate! Am primit ofertă 7000 ron de la cineva pentru toate cele 4 fețe de uși.... așa că am pus ochii pe aceste Lightweight Door Panel de la Hard Motorsport (USA). Problema e ca si aici costul e de 360 USD + 450 USD transportul.... nici nu stiu cum e mai bine.

 

9Uf3I5e.png

 

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

Am achizitionat acum 1 an două fețe de uși cu tot cu inserts cover. Doar că sunt jalnice și trebuiesc retapițate. Problema nu e că trebuiesc retapițate.

Mie îmi lipsesc prinderile (mounting rails). Fără ele, nu le pot instala. Să zicem că pe partea dreaptă am rezolvat cumva cu o față de ușă donatoare, am făcut o "șustă"... dar pe partea șoferului nu găsesc nicăieri, doar pe eBay și alea sunt la un preț destul de piperat pentru niște cleme....

Link to comment
Share on other sites

Așa ca și un mic update... ușa de pe partea soferului in momentul în care o inchideai, nu se ridica geamul automat sus și nici becurile dinauntru nu se stingeau dupa un timp... așa că am comandat Door Lock Striker. 

BdU3c7H.png

 

L-am montat, a durat 3 minute pe ceas.. 2 suruburi, un pic atent sa nu pice mufa de la senzor intre stalpi, altfel vei fi nevoit să dai fața de ușă din spate jos pentru a avea acces la ea.. și gata! Acum in sfarsit se inchide geamul pana sus. Câte și mai câte sunt de făcut pe acest E36... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Știu că a trecut ceva timp de când n-am mai postat nimic, dar s-a lucrat și încă se lucrează la E36. L-am pregătit de vopsit și l-am trimis de 2 săptămâni la vopsitor și tinichigiu. Aparent, problemă cu rugina nu e foarte gravă, la rugină și cam atât. 

Am dus și elementele la vopsit: Bara față ( M ), Bara spate ( M ), Pragurile ( M ), Aripi noi față, Capotă second-hand în stare bună.

Dacă tot revopsesc E36-le, poate mulți v-ați întreba dacă fac schimb de culoare. Ei bine.. da și nu. Rămâne negru, dar nu același cod de culoare. 

Iyv5H8d.jpg

 

Și bineînțeles că nu doar asta am făcut din Octombrie până acum. Am dus la retapițat întreg interiorul. Culoarea o voi posta când e tot montat in interior.

wL2aCUO.png

 

După ce mașina îmi revine mie, voi scoate plafonul și-l voi duce la retapițat, care-i profi.. ce am făcut eu nu a ieșit nu știu ce. 

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.