Jump to content

Dilema Ulei BMW Seria 1


Andrei36

Recommended Posts

Salutare !!

 

Detin un BMW Seria 1 E87 120i din anul 2004 ( cod motor: N46B20B ) si am decis sa inlocuiesc toate lichidele ( Ulei Motor, Ulei Cutie, Antigel, Lichid de Frane, Ulei Diferential, Ulei Servo Directie ).

 

Toate Lichidele vor fi de la brand-ul Liqui Moly si aici vine intrebarea mea.

 

Este vreo diferenta intre uleiul Liqui Moly Long Life High Tech 5W30 si Uleiul Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 ? Care dintre aceste 2 uleiuri ar fi mai potrivit pentru masina mea ?

 

 

Intrebare Suplimentara: Masina o detin din 4 Iulie 2020. La momentul achizitiei am observat ca scoatea fum albastru cand era incins motorul. Problema asta am rezolvat-o cu un aditiv Liqui Moly Stop Fum. Poate reaparea fumul albastru la urmatorul schimb de ulei sau problema o poate rezolva un banal aditiv ca acesta ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare !!

 

Detin un BMW Seria 1 E87 120i.

 

Este vreo diferenta intre uleiul Liqui Moly Long Life High Tech 5W30 si Uleiul Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 ? Care dintre aceste 2 uleiuri ar fi mai potrivit pentru masina mea ?

 

 

Intrebare Suplimentara: Masina o detin din 4 Iulie 2020. La momentul achizitiei am observat ca scoatea fum albastru cand era incins motorul. Problema asta am rezolvat-o cu un aditiv Liqui Moly Stop Fum. Poate reaparea fumul albastru la urmatorul schimb de ulei sau problema o poate rezolva un banal aditiv ca acesta ?

La motorul tau pe benzina e suficient LL-01; LL-04 fiind pentru motoarele cu DPF.

Cauta echivalentul (xWxx) de la alti fabricanti si o sa fii ok, mai ales daca iti propui sa schimbi uleiul mai des.

 

Aditivul pus ca sa nu mai iasa fum albastru e doar o mascare a unei probleme.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

La motorul tau pe benzina e suficient LL-01; LL-04 fiind pentru motoarele cu DPF.

Cauta echivalentul (xWxx) de la alti fabricanti si o sa fii ok, mai ales daca iti propui sa schimbi uleiul mai des.

 

Aditivul pus ca sa nu mai iasa fum albastru e doar o mascare a unei probleme.

 

Pai si e vreo problema daca pun LL04 ? In masina acum am uleiul original BMW norma LL04 si am inteles ca nu face nimic rau, din contra ca are aditivi in plus i-ar face bine.

Din ce am vazut pe internet unii spun ca LL04 ar fi pentru Diesel, iar unii spun ca este pentru motoarele din anul 2004+ ( indiferent ca e Diesel sau Benzina ) .. Nu stiu ce sa mai cred.

 

Si din ce m-am documentat de pe net, fumul albastru ar fi de la segmenti din ce am inteles si ca e o procedura destul de costisitoare ..

Edited by Andrei36
Link to comment
Share on other sites

La tine problema nu e de la ulei (sau segmenti), cel mai probabil s-au dus simeringurile de la supape.

Pentru motoare pe benzina norma recomandata este LL01, dar se poate utiliza si LL04. Subiectul este mega discutat pe o gramada de topicuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.