Jump to content

Eroare Engine Oil Presure


robertstefanmus

Recommended Posts

SDC, da, masina a fost cumparata la licitatie in 2017 cu 117K km in bord si ii stiu tot istoricul. Akon, un motor N57 cat de cat ok e vreo 3500-4000 euro plus manopera 1000 cer astia.....

Toata lumea cu care am vorbit a zis sa nu cumpar eu piesele vilbrochen, pistoane, etc pentru ca nu va tine. Toti zic sa iau un motor si sa-l pun acolo.

 

Nu pot monta pe ea motor de 3000 258 de cai sau motor de 2000 pt ca toate modulele de pe ea sunt de 535. Va zic sincer ca nu-mi vine sa o repar, stiu ce implica asta si cat de mult dureaza, etc. Parca imi vine sa o vand asa cum e, suport pierderea. Scutesc banii, nervii si timpul pe care i-as baga in reparatie iau alta si aia e. Mi se pare mai simplu si mai usor. Inca nu am luat o decizie, ma mai gandesc, analizez toate variantele.

 

Auzisem de chestia cu pompa de ulei, dar nu ma asteptam sa crape fara o eroare macar sau un semn preventiv. Acum e prea tarziu oricum. Am sunat in multe locuri la oameni care se ocupa cu asa ceva si per total intre 4200 si 4900 euro costa totul.

 

Imi pare rau pt cele intamplate. Nici sa nu te gandesti sa repari/rectifici ceva la motorul deja afectat. Nu va tine!

Un prieten, tot cu 535d care a patit fix ca si tine, a luat bloc motor NOU 19.000 lei OE (adica 4.000 euro), pompa de ulei noua si distributie noua. Anexele le ai deja de la motorul tau.

In felul acesta, ai motorul nou nout, ii faci schimburile cum vrei tu si nu vei mai avea probleme in viitor.

Eu asa as proceda in cazul tau, daca te decizi sa o repari.

Problemele acestui motor cu 2 turbine vin de la ungerea insuficienta/defectuoasa si intervalele lungi de schimburi in primii 100.000km. Pana sa ajunga masina la tine, uzura/raul era deja facut.

De curiozitate, ai zis ca ai istoricul, de cate schimburi de ulei a avut parte pana la 117.000km cand ai luat-o?

Edited by DJ Allexinno
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Merci Allexinho, motorul avusese 3 revizii facute la aproape 30 000 de km fiecare asa cum scrie la carte, fusese pe leasing masina. CAnd am luat-o noi, i-am facut direct revizie, etc si de atunci i-am facut eu schimbburile de ulei si filtre la maxim 15000 de km.

Exact de ce imi era frica :( Am mai avut discutia asta aici pe forum mai demult, legat de cat de importante sunt primele revizii, in prima 100 mii de km. Daca a avut doar 3 schimburi pana ai luat-o tu la 117k, raul dupa cum spuneam era deja facut.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cu distribuție noua, pompa ulei noua si motor SH vei ajunge la 5.000 euro, adevarul asta e.

 

Vezi la cat ai putea sa o vinzi asa, mĂŁcar ĂŽncearcĂŁ, nu cred ca pierzi mai mult de 5.000 euro fata de prețul cu cat ai fi dat o daca avea motorul bun.

 

Eu tot ziceam de N47 si alte motoare cu distribuția.. dar sa ĂŽți iei 535d adicĂŁ TOP si a ti se ĂŽntâmple asta tot pe la 200k km mi se pare.. ca nu as mai vrea sa cumpĂŁr Bmw. Sunt curios de noile motoare.. chiar sunt curios in 4-6 ani ce probleme o sa aibĂŁ privind motorul si lucrurile scumpe.

 

Alexino? Long Block sau Short Block? Cred ca doar Short la banii aia, oricum mi se pare ieftin la banii aia

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

535d o fi top ca putere (de fapt e top doar dintre motorizarile mai des intalnite, ca mai sunt altele peste), dar multa putere scoasa din aceeasi cilindree inseamna fiabilitate mai mica. La fel si numarul de turbine: mai multe turbine inseamna fiabilitate mai mica si potential mai mare de probleme. Iar 200k km e un kilometraj la care de obicei primul posesor nu mai are masina, deci nu mai conteaza in statisticile de satisfactie ale bmw.

 

S-a mai zis chestia asta, dar vad ca mesajul nu penetreaza: masina premium nu inseamna masina mai fiabila. Asta e realitatea, si trebuie asumata la fiecare cumparare de masina.

Link to comment
Share on other sites

:phew:

Cre'ca a scapat motorul; daca ai oprit la timp..

:clover:

Vreau sa vina minusarii si sa dea de la ei, ca dau bine!

Unde sunt cand ai nevoie de ei mai mult??

 

Six in line, sincer chiar sunt socat , chiar si dupa postarea lui mgi... care ar vrea sa aiba sens numai ca simt ca, ceva lipseste din ce spune..

"Normal" ca marca premium nu fiabilitate.. (?) Dar ce inseamna? Adica, mgi, (de) unde cumparam fiabilitatea azi?

Eu cred ca proiectantii nu teoretic ci practic si-o batut joc. Cum sa se rupa un motor din cauza de pompa de ulei la 200k km? Nu conteaza cine e proprietar. Conteaza poate pentru bmw cine e proprietar..

 

Citeam mai sus alta intrebare puerila, ... de cate ori s-a facut schimbul de ulei in primii 100k km??

Zau? Dar ce e, au inceput sa faca motoare din plastic?? Si, si daca le faceau din plastic, eu ca client ma astept si vreau calitate si fiabilitate.

Si vreau sa fie onorat!

 

Cu regret o spun (probabil datorita varstei, tineri..) unii dintre voi va uitati la problema din directie gresita!

... PARCA VRETI SA LE GASITI ceva SCUZE CELOR DE LA BMW (adica sunteti deja intelegatori..).. in loc ca, cu prima ocazie sa fiti pe ei ca scabia..

Edited by bimmer90f30
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Dragi tovarasi si prieteni :p Va zic sincer ca nu ma asteptam sa pice dintr-o data la 200 000 de km, dar asta este....Sunt client la BMW din 2002, am avut si BMW-uri SH si noi noute luate pe leasing. Politica brandurilor premium este urmatoarea 5 ani rezista masina sau 200 000 de km. Dupa aceea Dumnezeu cu mila, cum ne e norocul. Ma gandesc serios sa trec la Audi sau pe japoneze dar nu-mi plac da-le naiba de masini. 535-ul chiar a fost /este o masina ft misto, o limuzina eleganta si puternica. Ca fiabilitate mi se pare de toata jena.....Este pacat ca in ziua de azi premium inseamna doar lux, optiuni, putere s comfort dar nu si fiabilitate. Ma gandesc sa trec la benzinare, am avut doar 2 si nu am avut probleme cu ele.
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca in ziua de azi premium nu inseamna si fiabil nu mi se pare nici pe departe normal. Dar asta e situatia si e la toate marcile, nu doar la bmw.

 

Unde cautam fiabilitatea? Pe la japoneze / coreene, deocamdata. Luand masini cu mai putini km. Si evitand complicatiile care nu sunt necesare - cum ar fi a doua turbina la motor. N57 cu o turbina e probabil cel mai fiabil diesel din generatia asta de la bmw. Mai multa fiabilitate ar trebui sa vina in curand, la electrice - mult mai putine piese in miscare.

Link to comment
Share on other sites

Deci Short Block, de la chiulasa in sus, inclusiv chiulasa.

 

Pai e prețul foarte bun, ai fi nebun sa alegi motor SH, cu distribuție noua si pompa ulei te duci in minim 4.000 eur cu motor SH, nu se merita. Mai mult de 1500-2000 lei nu ar trebui sa fie manopera pentru ĂŽnlocuire motor complet cu tot cu distributie.

 

Gândește te in felul urmĂŁtor, daca ai vinde o acum, cat ai pierde la ea ĂŽnainte vs acum cu motor defect si dupĂŁ gândește te la faptul ca tu știi tot ce are mașina si ai avut grija de ea, adicĂŁ daca iei alta trebuie sa o iei de la capĂŁt teoretic cu toate, clar nu ĂŽți vei mai lua 535d daca vrei sa o vinzi.

 

E un motor pretentios oricum, nu ĂŽți garanteazĂŁ nimeni ca inclusiv daca vei pune Short Block nou nu vei mai avea probleme la motor, ĂŽnsĂŁ reduci riscurile la minim daca mergi pe varianta asta.

 

Gândește te bine ĂŽnainte, nu te grabi, anunța ne, sunt curios de ce decizie vei lua.

Link to comment
Share on other sites

Six, vere imi pare rau pt patania ta. Inca o dovada ca planul de service la 30.000 km functioneaza f bine in favoare bmw , adica sa cumperi alta masina dar nu face bine imaginii bmw. Dupa cum se stie la mtoarele n57 sau ce drac de coduri mai au sufera de probleme la cuzinetii de palier, eu zic ca de acolo se trage toata nenorocirea....eu am sa zic pas acestor masini.
Link to comment
Share on other sites

Da știu ca invers, nu mi am dat seama ca nu am terminat propoziția :)), vroiam sa spun ca de la chiulasa in sus rĂŁmâne de la el, inclusiv chiulasa. Știu care e diferenta dintre Short si long, dar mersi de atenționare ! Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Eu motor SH cu 230 000 de km la bord nu pun pentru ca de fapt oricum nu stiu cati are real. Am 2 optiuni: ori motor nou si o tin, ori o vand asa cum e si sa o repare altul.

 

Merci Mircea, am avut un 2020 de kkt, aproape am dat faliment, imi revenisem. Acum problema asta.....numai probleme parca se tin scai de mine. Cred ca o sa-mi bag ceva si dau avans la un leasing la una noua iar. Am avut masina pe leasing si era ceas, dar si costa ceva pe luna....Inca sunt la varianta de calcule. Va tin la curent cu ce fac.....o scot eu la capat cumva, trebuie :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dragi tovarasi si prieteni :p Va zic sincer ca nu ma asteptam sa pice dintr-o data la 200 000 de km, dar asta este....Sunt client la BMW din 2002, am avut si BMW-uri SH si noi noute luate pe leasing.

Tocmai asta e esenta. Aici se termina totul!

Pentru mine ar fi clar in orice masina as fi, ca pe la 200k km sa imi rulez in cap filmul unui ulei imprastiat pe autostrada si un motor de pus faras sau la gunoi, nu e frumos nu e interesant ci e chiar penibil si aiurea.. sa incerci ideea ca ti se poate intampla iar...

 

Eu unul nu m-as simti in siguranta, ca ajung la destinatie.. pai de ce mi-am luat (marca premium) masina serioasa??

 

De aceea, cred ca cel mai bine ar fi sa ii pui un motor cum poti sa il faci mai bine si sa o dai pe banii pe care crezi ca ii merita masina aceea aaa cu motorul care il are.

Stiu ca probabil multi care citesc or sa zica ca nu e etic, dar pentru tine, ca sa te simti bine (ca eu nu cred ca poti spune ca te vei simti bine) prin ce ai inteles ca se poate intampla motorului masinii din senin.

 

Stiu ca o sa il contrazic pe WIN dar eu zic ca nu iei nimic de la capat.. o sa iti iei ce o sa iti placa dupa ce te informezi ce si cum si aia e. Macar acum stii/vei sti mai multe..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salutare baieti, m-am gandit si razgandit ce sa fac cu masina. Am decis sa o vand asa cum e, cu blocul motor dus. Blocul trebuie inlocuit cu totul si eu nu bag 6000 euro intr-o masina de 14000. Sa o repar cu motor SH iar nu ma apuc pt ca nu stiu cat tine si costa cam 4000 euro. Am scos-o la vanzare pe OLX, sper sa o vand repede si sa iau altceva. Va tin la curent cu ce am cumparat. Am gasit un F10 530 dar nu cred ca e in toate mintile, vanzatorul nu-mi inspira incredere....Un leasing la una noua nu-mi permit momentan, am de investit in altele care produc bani... O sa iau tot un SH si vad in 2 ani cum ma descurc.
Link to comment
Share on other sites

Preferi pentru 4-5k. euro sa dai masina ta pentru alta la care poti avea aceeasi soarta, nu stiu ce socoteli ai facut dar inlocuirea motorului e cea mai ieftina pentru tine, asa o iei de la inceput cu alta, eu as mai cugeta putin, in conditiile in care iti cunosti masina ta din toate incheieturile.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Calinus, asa este ĂŽnsĂŁ nu va avea nici o siguranța, clar nu ĂŽși va mai lua in veci alt 535D.

Eu ĂŽți inteleg punctul de vedere si in mod normal ai dreptate, ĂŽnsĂŁ diferenta este ca el de exemplu daca o pĂŁstreazĂŁ clar ar trebui sa o mai ținĂŁ minim 3-4 ani, altfel de ce ar face o ca oricum va pierde bani daca o vinde. Iar daca o tine minim 3-4 ani si dupĂŁ 100k km ajunge din nou in punctul 0, adicĂŁ iarĂŁși motorul distrus din cauza Pompei de ulei, ce a rezolvat?

 

Clar sa o iei de la capĂŁt cu alta mașina, cine știe ce probleme are ( Cutie, injectoare, dpf, grup, turbo ), nu e o soluție. Ma gândeam si eu ca pe viitor as schimba E60 ul, dar la câți bani am putut sa bag in el, sa ĂŽncep de la capĂŁt cu alta nu imi vine.

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat de curiozitate pe olx si nu am identificat anuntul, cu cat ai pus-o la vanzare? de banii pe care speri sa ii iei, poti cumpara direct un 530d fara sa mai pui niciun ban pe langa?

 

ideea e ca daca la masina, singurul lucru defect e motorul, in rest: turbina, dpf, articulatie, senzori sunt in regula, nu prea merita sa iei alta masina despre care nu stii nimic. bineinteles ca poti avea norocul de pe lume si sa cumperi una super intretinuta de un propietar maniac.

totul se reduce la:

masina ta ( despre care stii ce probleme are) + motor nou ( in care cativa ani buni nu mai bagi niciun ban) VS alta masina cu potentiale probleme ascunse ( dar poate mai dotata??)

 

Link to comment
Share on other sites

535D nu mai iau cat traiesc, sau alte motoare bi-turbo, tri-turbo si alte chestii supraalimentate. Toate piesele de care am nevoie pe nou ma costa undeva la 6300 euro plus manopera, ma duce in 7000. Sa bag 7000 intr-o masina de 14000 nu se merita. As face asta doar daca as tine-o inca 5 ani minim dar nu am de gand asa ceva. O dau pe asta cu cat o dau, mai pun ceva si iau alta. Ma gandesc la un 320 sau 530. O tin 2 ani, o vand si apoi iau una nou pe leasing si aia e...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.