Jump to content

BMW e60 520d sau 520i?


Paul1412

Recommended Posts

Ziceau baietii de aici ca motorul pe benzina nu este la fel de puternic ca cel pe diesel, nu are putere sa traga masina. Ce parere ai ?

 

Motoarele au cam aceleasi performante, dar sunt doua diferente importante. Diesel-ul e mult mai relaxant de condus. Poti sa mai uiti de o schimbare de treapta pentru reprize, iar cuplul e mai mare. Benzinarul trebuie sa-l sui in ture ca sa ajungi la plaja de putere. Ceea ce e fun pentru o masina mica, dar la E60, care numai sportiva nu e, nu mi se pare ceva potrivit. Si din aceleasi cauze, benzinarul o sa consume semnificativ mai mult decat diesel-ul in afara, daca vrei sa mergi intr-un ritm cat de cat alert. Plus consumul mai mare in oras, dar ala e implicit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Daca rascolesti prin forum-urile din afara, aia de prin SUA obisnuiti cu motoare mari si cu strazi, normal ca ei considera un 2.2 pistol cu apa.

pai da normal ca americanii sunt invatati cu motoare mari si nesimtite de 4 sau 5L si masini cat casa poporului.3l la ei probabil e asa la limita cum e la noi 2.0,un fel de n-ar mai fi.

 

Care e diferenta ca mergi constant la 140 km/h cu un 2.0 diesel sau un cu un 4.4 benzina? Cand mergi CONSTANT nu se poate vorbi de placerea de a conduce, placerea o simti cand accelerezi de la 0 la 140 sa zicem, si atunci se simte diferenta intre motorizari.

pai iti spun eu care e diferenta.CU un 2.0 fiind motorul mic si "chinuit" cam gafaie sa faci drum de 300 km constant cu aceasi viteza pe langa un motor de 4.4 ce exemplu mi-ai dat tu.Tu esti constient ca un motor mai mare are alta ANDURANTA?Motorul mai mare merge mult mai relaxat si are chiar si consum mai mic la viteze foarte mari.De ce?pt ca e mare si are anduranta.E ca si cum pui un mos pe langa un sportiv sa alerge fara oprire 2 km.

CA pe toti ii aud da ma si masina mea prinde 180 la ora.Da prietene, prinde 180 pe portiuni mici,dar in nici un caz nu poti sa spui ca faci drum lung constant cu viteza aia,pt ca o distrugi in timp.Motorul mic merge chinuit in trepte de viteze mari+ consum pe masura.La viteze mari un 6 linie de 3 l va consuma mult mai putin decat un 4 linie de 2 l.Un 2.0 consuma mai putin decat un 3.0 DOAR la viteze mici atat.

Edited by UY.Scuti
Link to comment
Share on other sites

pai da normal ca americanii sunt invatati cu motoare mari si nesimtite de 4 sau 5L si masini cat casa poporului.3l la ei probabil e asa la limita cum e la noi 2.0,un fel de n-ar mai fi.

 

 

pai iti spun eu care e diferenta.CU un 2.0 fiind motorul mic si "chinuit" cam gafaie sa faci drum de 300 km constant cu aceasi viteza pe langa un motor de 4.4 ce exemplu mi-ai dat tu.Tu esti constient ca un motor mai mare are alta ANDURANTA?Motorul mai mare merge mult mai relaxat si are chiar si consum mai mic la viteze foarte mari.De ce?pt ca e mare si are anduranta.E ca si cum pui un mos pe langa un sportiv sa alerge fara oprire 2 km.

CA pe toti ii aud da ma si masina mea prinde 180 la ora.Da prietene, prinde 180 pe portiuni mici,dar in nici un caz nu poti sa spui ca faci drum lung constant cu viteza aia,pt ca o distrugi in timp.Motorul mic merge chinuit in trepte de viteza mari+ consum pe masura.La viteze mari un 6 linie de 3 l va consuma mult mai putin decat un 4 linie de 2 l.Un 2.0 consuma mai putin decat un 3.0 DOAR la viteze mici atat.

 

In concluzie sa nu va mai cumparati masini cu motor de 2.0 din Germania, doar rulate in Romania pentru ca motorul nu a fost chinuit si are mai multa viata in el. Chestia cu motorul mai mare care are consum mai mic la viteze FOARTE MARI m-a facut sa rad, mai ales daca il comparam cu un diesel. Noi vorbeam de a merge constant cu 140 km/h si nu de viteze FOARTE MARI.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce a luat foc?

Incalzitorul, masina? Da, pentru ca s-a mers cu el asa din ignoranta..

 

Deci tie nu iti va ingheta niciodata motorina; asta e interesant.

Pentru ca vei pleca cu masina doar din garaj intotdeauna.

E posibil asa ceva, intreb doar..? :)

 

Omule, cumpara ce ii trebuie masinii, nu fa kitch...

 

eu sunt mai sarac asa nu am bani de piese vitale precum acest incalzitor si nici de service-uri in reprezentante... nu am bani nici de motoare mai mari de 2.0

Stau si eu pe aici mai citesc, mai spun ce patesc. Nu sunt aici sa sar la cap cu sfaturi spuse pe un ton de superioritate si certuri. Fiecare isi face ce vrea la masina. Tare sunt curios daca, cazanu' ala al tau e chiar asa 100% ca din fabrica ca la cum te dai pe aici zici ca esti genu care isi comanda in reprezentanta si odorizant bmw.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ai o masina pe care o conduci de ce nu incerci sa conduci si alta masina din alta "tabara" benzina sau diesel?

Asa iti vei dai seama cum merge/se conduce una fata de cealalta.

 

Masinile pe benzina se conduc altfel decat cele pe motorina.

Se incalzesc diferit; catora dintre noi ni s-a infipt in cap asta clar..!?

 

La motorina se simte cuplu in ture joase. La benzina in ture inalte.

 

Puterea e cam invers; dar nu chiar..

 

E aiurea sa spui ca un 2 litri benzina e mai slab decat un 2 litri diesel.. iar asta comparand doar motoare de clasa mijlocie spre joasa../ la cilindree mai mare lucrurile se diferentiaza mai dramatic.

 

Salut, eu ma refeream strict la motorul de 520i, multa lume prefera cel pe diesel si chiar si pe mobile.de cele pe benzina sunt si mai ieftine si cu mai putin kilometri.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt mai sarac asa nu am bani de piese vitale precum acest incalzitor si nici de service-uri in reprezentante... nu am bani nici de motoare mai mari de 2.0

Stau si eu pe aici mai citesc, mai spun ce patesc. Nu sunt aici sa sar la cap cu sfaturi spuse pe un ton de superioritate si certuri. Fiecare isi face ce vrea la masina. Tare sunt curios daca, cazanu' ala al tau e chiar asa 100% ca din fabrica ca la cum te dai pe aici zici ca esti genu care isi comanda in reprezentanta si odorizant bmw.

Da, 85TMY, eu as repara masina daca are nevoie de asa ceva.

Orice masina atat timp cat mai iese pe strazi merita sa aiba piese si din reprezentanta. Pentru tine, de ce exista reprezentanta? Doar ca sa iti vanda sau sa iti arate masina? :)

Eu, daca nu am incredere in sursa de unde vine piesa AM.. dunga ma duc la reprezentanta, cu atat mai mult cu, cat constat e esentiala.

Dar asta numai eu si mintea mea decide cu ajutorul cunostintelor, informatii adunate, experientei..

 

Incurajez pe oricine sa procedeze ca mine, da, merita si TREBUIE intretinuta masina ca la carte si daca se poate si mai bine de atat!

 

Cum sa anulez incalzitorul de motorina?

Puneti intrebarea asta mai des in minte pana te loveste situatia, ca atunci NU mai ai ce sa ii faci..

 

(Pariez ca incalzirea in habitaclu nu ai c***e sa o anulezi? Eu zic sa tai si alimentarea ventilatorului din bord ca si ala e sursa de foc, sau nu stiai? :) Cat poti sa conduci iarna fara ventilator, incalzire la interior, te-ai testat? :) )

 

Atat.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

In concluzie sa nu va mai cumparati masini cu motor de 2.0 din Germania, doar rulate in Romania pentru ca motorul nu a fost chinuit si are mai multa viata in el. Chestia cu motorul mai mare care are consum mai mic la viteze FOARTE MARI m-a facut sa rad, mai ales daca il comparam cu un diesel. Noi vorbeam de a merge constant cu 140 km/h si nu de viteze FOARTE MARI.

nu are rost sa-mi bat capul cu tine ca oricum nu intelegi nimic.ori ca ma bat cu morile de vant ori ca incerc sa-ti explic tie ceva e cam acelasi lucru.

Edited by UY.Scuti
Link to comment
Share on other sites

Care e diferenta ca mergi constant la 140 km/h cu un 2.0 diesel sau un cu un 4.4 benzina? Cand mergi CONSTANT nu se poate vorbi de placerea de a conduce, placerea o simti cand accelerezi de la 0 la 140 sa zicem, si atunci se simte diferenta intre motorizari.

Jayson, bag seama ca tu esti pe alte placeri, dar NU E DE NEGLIJAT placerea de a rula un diesel (cum bine zice mgi, intre timp..) pe autostrada da, cu viteza constanta, mult mai usor decat benzina pe aceiasi caroserie..

 

E vorba de placerea unanim acceptata (de toti) si de inteleasa de noii veniti in domeniu auto, nu rally sau road-rage, cum lasi tu sa se inteleaga..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Jayson, bag seama ca tu esti pe alte placeri, dar NU E DE NEGLIJAT placerea de a rula un diesel (cum bine zice mgi, intre timp..) pe autostrada da, cu viteza constanta, mult mai usor decat benzina pe aceiasi caroserie..

 

E vorba de placerea unanim acceptata de toti si de inteleasa de noii veniti in domeniu auto, nu rally sau road-rage, cum lasi tu sa se inteleaga..

 

 

In primul rand "unanim acceptata de toti" e pleonasm.

 

Cand spui ca eu sunt "pe alte placeri" la ce te referi sau de unde ai dedus ca fac referire la raliuri sau road-rage?

 

Daca pentru unii placerea de a conduce se refera la condusul ore in sir pe autostrada cu pilotul automat e trist.

Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

In primul rand "unanim acceptata de toti" e pleonasm.

 

Cand spui ca eu sunt "pe alte placeri" la ce te referi sau de unde ai dedus ca fac referire la raliuri sau road-rage?

 

Daca pentru unii placerea de a conduce se refera la condusul ore in sir pe autostrada cu pilotul automat e trist.

Exact aici Jayson, "placerea o simti cand accelerezi de la 0 la 140 sa zicem, si atunci se simte diferenta intre motorizari".

 

Zici pleonasm, cand stii prea bine ca am zis mai bine ca tine, AJUTAND op-ul sa inteleaga cum sta treaba cu diferentele.. ? :)

 

(Nu se pune virgula inainte de "si" )

 

Nu e trist, e civilizat si respectuos fata de ceilalti participanti la trafic; lasa pilotul automat, ca probabil ai uitat unde e! ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Da, 85TMY, eu as repara masina daca are nevoie de asa ceva.

Orice masina atat timp cat mai iese pe strazi merita sa aiba piese si din reprezentanta. Pentru tine, de ce exista reprezentanta? Doar ca sa iti vanda sau sa iti arate masina? :)

Eu, daca nu am incredere in sursa de unde vine piesa AM.. dunga ma duc la reprezentanta, cu atat mai mult cu, cat constat e esentiala.

Dar asta numai eu si mintea mea decide cu ajutorul cunostintelor, informatii adunate, experientei..

 

Incurajez pe oricine sa procedeze ca mine, da, merita si TREBUIE intretinuta masina ca la carte si daca se poate si mai bine de atat!

 

Cum sa anulez incalzitorul de motorina?

Puneti intrebarea asta mai des in minte pana te loveste situatia, ca atunci NU mai ai ce sa ii faci..

 

(Pariez ca incalzirea in habitaclu nu ai c***e sa o anulezi? Eu zic sa tai si alimentarea ventilatorului din bord ca si ala e sursa de foc, sau nu stiai? :) Cat poti sa conduci iarna fara ventilator, incalzire la interior, te-ai testat? :) )

 

Atat.

 

hai mah lasa-ne ca deviezi in teoria chibritului cu teoriile tale. Ai n-spe mii de commenturi in care nu explici mai nimic si nu aduci nici un aport forumului asta... doar dai niste sfaturi nefolositoare si critici pe toata lumea pe un ton superior de parca noi suntem obligati sa iti urmam exemplul.

Numai spam faci de aceea iti da toata lumea "-" la commenturi. mecanic de tastatura :)))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pentru initiator: ambele modele sunt uzate fizic si moral, ori investesti peste 10k sa iti iei un model intretinut, ori te duci si incerci si un diesel, si o benzina, si iti faci tu o parere personala care iti face o impresie mai buna.

Nu cred ca vei gasi ceva sub 300.000 km,ambele sunt echipate cu motoare de generatie veche, la diesel te vei distra cu turbina, vacuum, termostate, fulii, la benzina cu scurgeri ulei, simeringuri supape, valve pcv; diesel-ul are avantajul unui consum mai bun , la benzina poti monta gpl, nu e nici una dintre ele o sportiva, sunt masini cu performante decente; oricare ai alege-o, poti sa iei in calcul ca vei mai repara una alta.

Cel mai bine stabileste-ti tu un buget de achizitie, mai pune bani deoparte pentru diverse (frane, anvelope, revizii, reparatii neasteptate), stabileste-ti un buget lunar (combustibil, asigurare, impozit, reparatii) si incepi si cauta si vezi ce gasesti in bugetul tau; nu gasesti nimic rezonabil, uita-te la honda, mazda, vw, audi, samd,

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

hai mah lasa-ne ca deviezi in teoria chibritului cu teoriile tale. Ai n-spe mii de commenturi in care nu explici mai nimic si nu aduci nici un aport forumului asta... doar dai niste sfaturi nefolositoare si critici pe toata lumea pe un ton superior de parca noi suntem obligati sa iti urmam exemplul.

Numai spam faci de aceea iti da toata lumea "-" la commenturi. mecanic de tastatura :)))

 

Esti :offtopic:

Sunt :offtopic:

Desigur, nu stiu ce fac si nici macar ce spun.

 

Putina concentrare din partea ta pe ce trebuie sa inteleaga Paul nu ar strica. Lasa-ma pe mine.. sunt doar un trisor, da sa nu crezi ce zic; tocmai am intors masa. ;)

 

:offtopic:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.