Jump to content

Galerie admisie sparta n47


Recommended Posts

EGR-ul?

 

M-am gândit și eu la asta ,dar nu cred cĂŁ e posibil . Am EGR electric ,nu poate rĂŁmâne blocat pe deschis ,daca se strica electrovalva rĂŁmâne blocat pe ĂŽnchis .

Are un arc puternic care ĂŽl ĂŽmpinge automat ,ca și clapeta de accelerație !

Link to comment
Share on other sites

EGR e gresit spus, mai exact racitorul de la EGR. Vezi ca au fost (si inca sunt) campanii de rechemare pe acesta, iar in cazul in care se defecta, urmarile erau cam cele din poze si, in cazuri extreme, luat foc masina.

Nu zic ca de acolo e, dar poate fi o posibila cauza.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

EGR e gresit spus, mai exact racitorul de la EGR. Vezi ca au fost (si inca sunt) campanii de rechemare pe acesta, iar in cazul in care se defecta, urmarile erau cam cele din poze si, in cazuri extreme, luat foc masina.

Nu zic ca de acolo e, dar poate fi o posibila cauza.

 

Am ĂŽntrebat la Apan,acum ceva vreme,mi-au spus cĂŁ nu am rechemare .

 

Chiar astãzi am verificat temperatura aerului Încãrcat ,sta undeva pe la 35° stand pe loc 30 de min.

Asta nu exclude ce zici tu,pentru cĂŁ temperatura e mĂŁsuratĂŁ pe conducta care vine din intercooler ,egr-ul arunca direct in galerie .

Cum pot verifica rĂŁcitorul ?

Link to comment
Share on other sites

 

Cum pot verifica răcitorul ?

Nu cred ca se poate verifica. De ce ai vreea sa il verifici? Pana la urma prin el trece antigel, nu?

 

As crede ca gaura aceea poate fi un defect de fabricatie al galeriei de admisie; probabil in incercarea de a le face din ce in ce mai subtiri, nmia usoare..., si (probabil) la turnare mai sunt si unele defecte avand un perete mult prea subtire.. uita-te cu atentie in jurul gaurii daca peretele din imediata apropiere nu e mai/prea subtire.

 

(nu ma mai surprinde NIMIC in ziua de azi in materie de calitate a materialelor folosite)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

uita-te cu atentie in jurul gaurii daca peretele din imediata apropiere nu e mai/prea subtire.

 

(nu ma mai surprinde NIMIC in ziua de azi in materie de calitate a materialelor folosite)

 

E un plastic ordinar , foarte subțire .

 

Atenție ,uneori gaura apare ĂŽn locuri mai puțin vizibile,se observa doar când se demonteazĂŁ. La mine de ex ,era acoperitĂŁ perfect de protecția aia pentru cĂŁldurĂŁ.

 

Daca mai pĂŁțește cineva ,simptomele sunt urmĂŁtoarele :

 

- se aude un șuierat

- eroare pe MAF

- eroare pe sonda lambda

- eroare pe DPF

- eroare pe actuatorul turbinei

- DPF nu mai face regenerĂŁri

- fum negru

- lipsa de putere ĂŽn treptele inferioare

- eroare "conducta aer cĂŁzutĂŁ"(doar in ISTA)

- motorul se oprește (nu mereu)

- oprirea motorului e zgomotoasa , se zguduie toatĂŁ mașina .

 

Sper sa nu aveți evenimente d-astea ,mie mi s-a ĂŽntâmplat la Sinaia . Ăți stricĂŁ tot concediul !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum arata gaura ta, cel mai probabil ca racitorul egr e infundat sau bypass-ul de pe cooler a ramas pe deschis, astfel gazele de pe evacuare ajung direct in galeria de admisie fara a mai fi racite, probabil masina se afla in regenerare dpf asa ca temperatura gazelor era si mai mare decat normal, ai avut foarte mare noroc...majoritatea iau foc...verifica bypass cooler egr si cooler egr altfel o sa se repete...
Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit exact la fel cum spune Godini la un n57,l-am tot lipit si nu a tinut.E de la filtru de particule care se infunda si creaza presiune inversa

cu gaze fierbinti in admisie ca nu poate evacua si clapetii erau mancati pe jumate, am inlocuit galeria, curatat egr ,si acuma e perfect.

Bineinteles ca trebuie curatata toata admisia de la inclusiv racitor pana la chiulasa si eventual curatat DPF care daca are in el si catalizator trebuie curatat profi

Link to comment
Share on other sites

Cea mai clara explicatie gasita:

 

 

 

 

 

 

 

Pozitia si functionarea rutei ocolitoare ("bypass") se vede in ultima poza.

 

Se pare ca pozitia clapetei EGRului e data/analizata de o sursa in tensine cu impulsuri (explicatie in poza 2)PWM sau ceva de gen.. Prin conectarea la aceasta (cu un osciloscop..) se poate observa pozitia clapetei fata de ARCUL CARE o va INCHIDE daca nu exista presiune negativa (vid..)

 

Eu nu am N47. Capsula EGR ului e actionata tot pneumatic? Atunci doar masurarea pozitiei clapetei e PWM, din descrierea lor..

 

Din poza 1 ar reiesi ca e actionata electric.. conector electric.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

inseamna ca probabil egr nu mai inchide si lasa gazele non stop plus eficacitate scazuta la cooler (colmatat), vezi ca modelul ala de egr care are si vacum necesita adaptare dupa montare

 

Supapa EGR este acționatĂŁ de vacuum ,prin acționare in sus(deschidere) .

Daca vacuum-ul nu funcționeazĂŁ (sau scoți furtunul),supapa e impinsa de un arc in jos (ĂŽnchis) .

Practic ,nu are cum sã rãmânã deschisã .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.