Jump to content

Turbo recondtionat


Recommended Posts

Salut,revin cu o problema ,am un E90 163cp 320d M47,2005.

Masina manca ulei cam 800g-1l la 1000km .

Am refacut turbo am mers cu ea cam 300km si hop iar 200g lipsa ulei si turbina se aude iar fluierand.

S-a schimbat miezul turbinei din cate stiu dar fara Geometria variabila.

Pierderea uleiului esti tot turbina?

Tin sa mentionez ca filtru epurator a fost schimbat

Link to comment
Share on other sites

Mai Matose nu face omul sa desfaca motorul fara motiv..

Eu nu am auzit ca pice asa segnemtii la M47.

..De unde le scoti!?

 

Am luat masina mea la 250k km si acum are 455k km consuma exact atat cat si cum consuma cand am luat-o.

Reconditionat turbina pe la 350k km ca m-a plictisea/enerva zgomotul actuatorului...

(Tu crezi ca mai luam masina veche de 5 ani la vremea ei, cu motor carei i se duc segmentii?? Si am platit mult pentru ce echipare are si cati km avea...

Am cito si m-am informat foarte bine la vremea aia pe ce urma sa dau banii!)

 

Chiar dimineata am intrebat un coleg care se intamplase sa conduca in spatele meu, i-am dat talpa si l-am intrebat cand am ajuns daca a vazut mult fum negru si a zis ca nu, mai nimic..

Nu zic astea sa ma dau curcan, dar chiar nu e frumos sa presupui ceea ce NU este specific anumitor motoare. M47 e unul din ele.

 

MxV, daca ai piciorul greu, de aia consuma, iti spun eu sa stii.

Schimba tu linistit dieselul ala pe la 200-2100-220 si sa vezi ca nu o sa consume ulei. Si te asigur ca daca schimbi si uleiul la 15k km o sa ajungi cu motorul la 400k km. Doar daca proprietarul dinainte nu si-a batut joc.. acum stii cum sa afli daca motorul e in toate mintile lui; condu linistit o perioada si o sa afli!

 

Pentru suierat, mergi inapoi unde ti-au facut ce ti-a facut; nu au facut bine evident.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mai Matose nu face omul sa desfaca motorul fara motiv..

Eu nu am auzit ca pice asa segnemtii la M47.

..De unde le scoti!?

 

Am luat masina mea la 250k km si acum are 455k km consuma exact atat cat si cum consuma cand am luat-o.

Reconditionat turbina pe la 350k km ca m-a plictisea/enerva zgomotul actuatorului...

(Tu crezi ca mai luam masina veche de 5 ani la vremea ei, cu motor carei i se duc segmentii?? Si am platit mult pentru ce echipare are si cati km avea...

Am cito si m-am informat foarte bine la vremea aia pe ce urma sa dau banii!)

 

Chiar dimineata am intrebat un coleg care se intamplase sa conduca in spatele meu, i-am dat talpa si l-am intrebat cand am ajuns daca a vazut mult fum negru si a zis ca nu, mai nimic..

Nu zic astea sa ma dau curcan, dar chiar nu e frumos sa presupui ceea ce NU este specific anumitor motoare. M47 e unul din ele.

 

MxV, daca ai piciorul greu, de aia consuma, iti spun eu sa stii.

Schimba tu linistit dieselul ala pe la 200-2100-220 si sa vezi ca nu o sa consume ulei. Si te asigur ca daca schimbi si uleiul la 15k km o sa ajungi cu motorul la 400k km. Doar daca proprietarul dinainte nu si-a batut joc.. acum stii cum sa afli daca motorul e in toate mintile lui; condu linistit o perioada si o sa afli!

 

Pentru suierat, mergi inapoi unde ti-au facut ce ti-a facut; nu au facut bine evident.

Merg cu 100 -130 maxim .N-am absolut deloc picior greu .

Chestia e ca turbina nu ar trebuii sa fluiere deloc. Si oamenii cand au recondtiionat turbina n-au curatat absolut nimic.

Link to comment
Share on other sites

Merg cu 100 -130 maxim .N-am absolut deloc picior greu .

Chestia e ca turbina nu ar trebuii sa fluiere deloc. Si oamenii cand au recondtiionat turbina n-au curatat absolut nimic.

Eu am zis ture nu viteza.

La viteza de 100 km poti sa ajungi accelerand in fiecare treapta pana la 2500-3000rpm..

Asta inseamna picior greu pentru mine; plecari rapide.

 

Normal ca nu trebuie sa suiere. Mai incape in discutie?

Ce trebuiau sa curete cand ti-au schimbat turbina? In afara de eventual suprafata de prindere..

Curatatul (intercolerului si alte fleacuri..) se face daca o schimbi tu, ca ai timp.. asa am facut eu.

La interior turbinei probabil nu trebuie.. au curatat zona miezului probabil.. oricum viata miezului sta in alimentarea lui cu ulei. I rest.. tre' sa traga asa cum a fost prevazuta..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am zis ture nu viteza.

La viteza de 100 km poti sa ajungi accelerand in fiecare treapta pana la 2500-3000rpm..

Asta inseamna picior greu pentru mine; plecari rapide.

 

Normal ca nu trebuie sa suiere. Mai incape in discutie?

Ce trebuiau sa curete cand ti-au schimbat turbina? In afara de eventual suprafata de prindere..

Curatatul (intercolerului si alte fleacuri..) se face daca o schimbi tu, ca ai timp.. asa am facut eu.

La interior turbinei probabil nu trebuie.. au curatat zona miezului probabil.. oricum viata miezului sta in alimentarea lui cu ulei. I rest.. tre' sa traga asa cum a fost prevazuta..

 

Ca sa-ti explic. Merg constant in 2200 ture 2300 . Cum trebuie. Vitezele le schimb tot asa in 2200-2300 si cateodata maxim 2500.

Turbinei i s-a curatat miezul dar a fost inlocuit cu altul cred ca e CHINA.

Problema pe care am aflat-o de la alt mecanic este ca trebuie neaparat schimbata si geometria variabila . Mi-a zis ca din 100 de turbine maxim 1 -2 scapa cu geometria. Si a mea era terminata turbina din toate punctele de vedere.

O sa merg azi la ei la service sa o verifice iar si sa-i faca ceva.

Pentru ca mi-au luat exagerat de mult si nu imi place cum merge

Link to comment
Share on other sites

Nope, in regimul ala eu nu conduc. Putin mai moderat, ca sa incurc pe cat mai multi pe strada. ;)

Dar hai sa nu mai continuam asa..

Mi-am spus parerea; ai inteles ce am vrut sa spun.

 

Turbina, si cu ea esti lamurit; reconditionat pe jumatate nu se poate. Daca ti-au dat garantie bate la ei in poarta din nou.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Geometria se schimba daca are uzura (se poate verifica) nu aiurea, oricum ce pui aftermarket nu are nici-o legatura dpdv al calitatii cu ce vine original.

 

bimmer90f30, te bagi in toate discutiile desi la majoritatea nu ai nici-o legatura cu subiectul. Nu intereseaza pe nimeni experienta ta cu masina personala, poate e o exceptie, poate e ingrijita... M47 e un motor foarte bun insa dupa 250k km mersi cu DPF si revizii la 25-30k km (cum se face pe afara) nu vrei sa stii cum arata segmentii si cuzinetii. Am vazut peste 10 motoare demontate in diverse stare de degradare (inclusiv motorul de pe masina personala) si doar 2-3 erau cat de cat ok insa erau masini fara DPF sau cu DPF-ul scos devreme :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Geometria se da pe o bucata de hârtie abraziva și se ĂŽndreaptĂŁ .

Daca ți-au echilibrat-o pe banc ,se vedea dacĂŁ era geometria cu probleme . Daca nu ,o vedeau la ochi oricum (daca au demontat-o) .

Vezi cĂŁ șuieratul poate sĂŁ mai fie și de la strângerea incorectĂŁ pe evacuare sau daca nu au schimbat garniturile .

Oricât de China e cartușul ,nu cade ĂŽn 300 de km .

Link to comment
Share on other sites

Tu esti printre primii care acum incepi sa matrasesti la M47.. dar asta ramane doar o discutie intre noi.

 

Se vede ca nu ai treaba cu service-uri si domeniul auto, altfel nu ai fi spus asemenea aberatii. Contrar parerilor care sunt formate strict pe forumuri, se mai rupe distributia si la M47 / M57, se segmenteaza, etc. N-urile sunt mult mai proaste dar nici M-urile nu sunt scutite de probleme

 

Geometria nu se indreapta pe smirghel, de unde ai scos-o? Se depune calamina care se poate curata insa problema o reprezinta uzura de pe coroana si de pe "calareti". Oricum ar fi important este sa faca flow-ul corect dupa reconditionarea turbinei, altfel pot aparea tot felul de probleme.

Edited by matose
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se vede ca nu ai treaba cu service-uri si domeniul auto, altfel nu ai fi spus asemenea aberatii. Contrar parerilor care sunt formate strict pe forumuri, se mai rupe distributia si la M47 / M57, se segmenteaza, etc. N-urile sunt mult mai proaste dar nici M-urile nu sunt scutite de probleme

 

Geometria nu se indreapta pe smirghel, de unde ai scos-o? Se depune calamina care se poate curata insa problema o reprezinta uzura de pe coroana si de pe "calareti". Oricum ar fi important este sa faca flow-ul corect dupa reconditionarea turbinei, altfel pot aparea tot felul de probleme.

Baietii am fost inapoi la service cu masina si surpriza epuratorul FEBI 270 lei schimbat acum 1 luna si 2 saptamani gazeaza foarte foarte rau si e plin de ulei.

Urmeaza marti sa-i schimb iar epuratorul ,daca face la fel,segmenti noi :(

Link to comment
Share on other sites

M47 ala de 163 este fortat si are dreptate matose se cam duce dupa 250k

Nu este ca la ala de 136cp care duce 500k

Bimmer se tavaleste in chinuri acum

Se rezolva cu un set de segmenti de obicei :blush:

cred ca mai bine cumpar alt motor.

Ce pareri aveti?

Link to comment
Share on other sites

Nu stii ce cumperi daca iei SH si oricum manopera de schimb motor te costa cam cat manopera de segmentare.

La M47 si M57 e un Service Buletin de la BMW care recomanda montarea de epurator de pasla daca se observa consum de ulei, cel vortex e o mizerie inutila inventata pentru lenesii care nu schimba epuratorul niciodata si sparg turbina. Epuratorul de pasla si interval de inlocuire maxim 50k km e ceea ce trebuie pentru motoarele astea :)

Du-te la un mecanic bun, service-urile de duzina nu au idee cu ce se mananca BMW si nici particularitatile diferitelor motoare.

Link to comment
Share on other sites

Nu stii ce cumperi daca iei SH si oricum manopera de schimb motor te costa cam cat manopera de segmentare.

La M47 si M57 e un Service Buletin de la BMW care recomanda montarea de epurator de pasla daca se observa consum de ulei, cel vortex e o mizerie inutila inventata pentru lenesii care nu schimba epuratorul niciodata si sparg turbina. Epuratorul de pasla si interval de inlocuire maxim 50k km e ceea ce trebuie pentru motoarele astea :)

Du-te la un mecanic bun, service-urile de duzina nu au idee cu ce se mananca BMW si nici particularitatile diferitelor motoare.

Revin cu inca o problema.

Eu am schimbat epuratorul de gaze cu 1200-1500 km inainte de reconditionarea turbinei. Dar dupa ce am reconditionat-o nu am mai schimbat epuratorul,poate sa fie si din cauza asta?

Link to comment
Share on other sites

Incerc marti si cu alt filtru dar sa vad daca e carcasa tot goala sau vine cu un filtru in ea. Ca din cate am inteles este o carcasa goala

 

Nu mai schimba carcasa daca ai schimbat-o o data, ia un filtru vortex si monteaza inauntru: OEM e Bosch dar e ok si Febi / SWAG / Vaico / etc

Link to comment
Share on other sites

 

Bimmer se tavaleste in chinuri acum

Se rezolva cu un set de segmenti de obicei :blush:

 

Nu am absolut nici o problema cu asta.

Matose e un bun mecanic fara sa exagerez.

Toata lumea invata..

 

El, a zis segmenti? Foarte bine.

Eu nu l-am crezut si l-am intrebat scurt de unde le scoate.

El a zis ca poate eu am noroc, OP-ul poate NU a avut noroc meu. Mi-am spus doar parerea la care tin; atat.

Unde sa fie supararea mea??

 

Chill out, man.. (matose).

 

A ca matose zice ca ma bag peste tot??

 

Draga matose E LOC SI PENTRU TINE!

De aceea e forum; sa nu ne jignim(!)

Si sa ajutam dupa cum stim.. mai bine.

 

Diferenta e ca eu nu l-am pus sa faca segmentare ci matose.

De ce sa ma supar???? :))

 

Acuma OP-ul are o segmentare de facut si o turbina de dat inapoi.. si alte "fleacuri" la un motor de 250k km.. (nu o am eu de facut)

 

(In general eu stiu ca matose e cam scump la vorbe..; si stiu si de ce; ma cam mir ca scrie; dar eu nu il judec; doar constat)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu mai schimba carcasa daca ai schimbat-o o data, ia un filtru vortex si monteaza inauntru: OEM e Bosch dar e ok si Febi / SWAG / Vaico / etc

Eu am pus cu vortex de la Vaico. Acum cca 2000 km. Uleiul nu scade.

La ITP au iesit gazele corect. E46, 150 CP, Steptronic, Euro 3.

O fi noroc sau sa ma astept la probleme in curand ? Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai schimba carcasa daca ai schimbat-o o data, ia un filtru vortex si monteaza inauntru: OEM e Bosch dar e ok si Febi / SWAG / Vaico / etc

Unde pot sa gasesc? Ca pe net nu gasesc aboslut deloc si la service astia mi-au zis ca nici ei nu stiu

Edited by MxV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.