Jump to content

320d problema racitor EGR


Recommended Posts

Salut. Azi am verificat daca am vreo eroare cu ISTA D si in pacate am gasit (4873 Exhaust gas recirculation cooling, plausibility). Pe instructiuni in ISTA zice sa verific traseul de vacuum si daca totul este in regula sa schimb racitorul EGR. Daca a mai avut cineva eroarea asta, cum ati rezolvat-o? Am atasat 2 PDF-uri cu informatii despre eroare.

fault code details.pdf

fault description.pdf

Link to comment
Share on other sites

Acum a pornit cineva motorul si am ascultat in fata la motor, iar dupa oprire, electrovalva care contoleaza supapa de bypass de la racitor a scos un bazait cam 3 secunde si vibra. Oare sa fie de aici problema? Este defecta electrovalva si nu mai controleaza corespunzator supapa?
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat electrovalva dar nici-o schimbare... La fel scoate zgomot dupa oprirea motorului si nu misca deloc tija de actionare a valvei de bypass din racitor. Este normal zgomotul asta pana la urma sau a venit electrovalva cu defect de fabrica? Un video cu zgomotul pe care il face.
Edited by HPE92320
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat electrovalva dar nici-o schimbare... La fel scoate zgomot dupa oprirea motorului si nu misca deloc tija de actionare a valvei de bypass din racitor. Este normal zgomotul asta pana la urma sau a venit electrovalva cu defect de fabrica? Am atasat un video cu zgomotul pe care il face.

 

Membrana din capsula vacuumatica este intreaga?

Link to comment
Share on other sites

Da, se demonteaza relativ usor. Grija cand o declipsezi de pe racitor si cand scoti furtunul de vacuum din ea ca se rupe imediat bucatica aceea de teava. Cel mai bine scoti furtunul de pe electrovalva, declipsezi capsula de pe clapeta racitorului si tragi aer pe furtun si vezi daca pierde.

Eu am schimbat-o, gasesti doar OE, in jur de 150lei.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat electrovalva dar nici-o schimbare... La fel scoate zgomot dupa oprirea motorului si nu misca deloc tija de actionare a valvei de bypass din racitor. Este normal zgomotul asta pana la urma sau a venit electrovalva cu defect de fabrica? Un video cu zgomotul pe care il face.

 

Mai am o nelamurire. Este normal sa bazaie asa electrovalva dupa oprirea motorului? ↑↑↑

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana la urma nu am reusit sa descopar problema... Dupa ce am mai studiat pe internet despre problema cu EGR-ul am vazut ca au fost mari probleme pe motorul asta cu racitoarele de gaze. Atunci m-am gandit sa pun un racitor nou. Am sunat la reprezentanta iar pretul este in jur de 750 euro pentru kit-ul complet de recirculare a gazelor. Mi se pare cam mare pretul si mi-ar conveni sa schimb doar racitorul, fara supapa EGR. Cautand pe internet am gasit dupa codul de piesea ( 11717810751 ) racitor fabricat de BTS Turbo la 450 euro. Chiar daca este piperat pretul, totusi este mai bine decat cei 750euro la reprezentanta. Prolema este ca nu stiu cat de ok este firma asta: BTS Turbo.

 

Acum am gasit Racitor NRF la pretul de 300euro. Pe site spunde ca se potriveste pe modelul meu 320D 184 cp doar ca difera codul de piesa. NRF- OE 11717823210

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema cu racitorul blocat la un E84. Am verificat seria de sasiu si nu ma incadrez la recall. Nu am nici o eroare in bord, doar pe ISTA am descoperit-o, masina pare sa functioneze normal.

M-ar interesa, pana apuc sa il schimb, cum este mai bine sa il tin, pe deschis sau inchis? Clapeta care este actionata de capsula vacuumatica este blocata , insa o pot misca cu un patent intr-o anumita pozitie si ramane blocata acolo.

O sa am un drum mai lung de facut si nu cred ca voi apuca sa il inlocuiesc inainte de plecare.

Multumesc.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

 

M-ar interesa, pana apuc sa il schimb, cum este mai bine sa il tin, pe deschis sau inchis? Clapeta care este actionata de capsula vacuumatica este blocata , insa o pot misca cu un patent intr-o anumita pozitie si ramane blocata acolo.

 

 

Ănchis (sĂŁ nu treacĂŁ gazele)!

Link to comment
Share on other sites

Salut Gelu,

 

Daca merge greu clapeta si ramane blocata intr-o anumita pozitie s-a depus multa calamina (cauza radacina a problemei).

Tot o gara trebuie sa verifici daca membrana mai este intreaga la capsula vacumatica.

Degeaba o schimbi daca nu semisca clapeta usor. Capsula doar trage de parghie si redirectioneaza gazele pentru a fii racite cad este nevoie. Dupa ciclu de racire, vacumul nu mai este directionat catre clapeta (din electrovalva) iar aceasta revine in pozitia initiala - resortul din capsula vacumatica eset suficient pentru a pune clapeta in pozitie initiala.

 

Acum, daca la tine merge greu, poti sa lasi pe o pozitie intermediara pentru a u urca foarte mult temperatura gazelor.

Link to comment
Share on other sites

Sunt posesor de E92 LCI cu acelasi motor ca si colegul care a inceput postul. Paradoxul este ca am verificat VIN-ul pe linkul mentionat cateva postari mai sus pentru EGR si imi apare ca si masina mea necesita rechemare pentru schimbare. Am verificat VIN-ul pe Bmw Romania si culmea, apare ca si cum nu are nevoie. In oras nu am reprezentanta Bmw dar am sa ma duc de curiozitate sa vad ce zic "mincinosii" de acolo.

 

Sa revin la subiect ca tot e vorba de EGR. Este posibil ca din cauza EGR-ului, masina sa nu isi faca regenerarea la DPF ?

 

Imi arata cum ca am presiune mare pe evacuare [cc id 49 error] si cei care au cunostinte minime in domeniu imi zic sa il anulez. Prefer sa il tin pe masina deoarece vreau sa o fac proiect si la mecanica sa fie 100% functionala fara nici o eroare [vreau sa o tin stock].

 

Stiu ca sunt multe variabile ce tin de regenerare dar prefer sa ascult parerea celor care au patit asa ceva sau sa analizez toate informatiile posibile legate de EGR/DPF.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.