Jump to content

Bmw 520d 2015 Dotari


Simion Ionut

Recommended Posts

Ca sa mearga distronic trebuie sa am pilot automat activat sau doar activez distronic si cand dau sa ma apropii de masina din fata nu ma lasa.

Si cu aia unde mentine banda, daca sunt de exemplu pe autostrada si activez o sa imi tina masina singura banda? Nu prea cred.

lane assist , avertizeaza cand depasesti marcajul fara sa semnalizezi , vibreaza volanul , daca nu ai semnalizat manevra si ai peste 70 km /h. daca semnalizezi nu vibreaza , e considerata manevra voluntara si nu e nevoie de avertizare . Oricum greu de folosit in ro cu marcaje sterse . Am testat doar de fun .

 

primul button e colission warning , avertizeaza la impact daca nu franezi la timp sau vii f tare si in fata e oprita vreo masina . Asta fct tot timpul . Apare o pictograma rosie pe display si franeaza uneori daca nu apuci sa actionezi pedala , destul de agresiv . Ca sa testezi apropie la semafor cu viteza redusa , masina din fata oprita si vei vedea cum fct , pict5grama rosie , beep si franeaza , stai pregatit sa franezi tu , uneori poate da erori :frantics:. In principiu un sistem bun , te salveaza de la mici neatentii , chiar mi-a fost util . Poate contine si pedestrian warning , uneori in loc de pictograma cu masina apare o silueta , daca e vreunul prin mijlocul drumului , in general la treceri pietoni sesizeaza daca nu ai franat deja, sau daca pleci si se trezeste vreunul sa treaca. Uneori franeza f agresiv daca intri in curba si vede vreo masina oprita , gen coltul barii spate , situatie relativ rara dar sa nu te sperii daca franeaza max. Oricum din ce am observat la aparitie pictograma prearmeaza frana , un lucru f bun , practic gasesti pedala sus doar atingi .

 

Distronicul e pilot automat cu mentinere distanta , nu are treaba cu butonul din bord , actionezi fctia doar din volan .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

1624127236[/url]' post='2544063']

butonul 3 e TJA, pe autostrada si sub 70 km/h vireaza singura daca ai masina in fata si tja/acc e activat

 

Da,dar aici sunt sterse marcajele,sau nu sunt deloc.Asa ca o sa i zica sa tina mainile pe volanhttp://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/happy.pngh

Link to comment
Share on other sites

Ai pe masina aia tot ce si-ar dori un roman, IN STRAINATATE.

..luata pentru ca jumatate din functii nu le vei folosi nici daca mergi in strainatate!? Ca eu tare ma intreb unde si cum.pot functiona acele functii normal; fata de ce soferi, alte masini care merg cat de cat civilizat? Sau cat de civilizat iti propui sa mergi cu aceea masina care e BMW? :) ..cand sunt atatia altii care pun la incercare soferii de bmw, voluntar sau involuntar in Romania dar si in strainatate..!?

Si nu o spun din invidie, ci din realitatea condusului unui bmw. ;)

( ..sa zicem ca o sa conduci pe autostrazi noaptea prin Europa, sau prin Franta de la Nord la Sud (sau inves) pe autostrazile lor CU TAXA - cele mai plictisitoare autostrazi din Europa, gasite de mine.. doar cateva autoturisme din cand in cand si TIR-uri la greu.. a, din Nord in Sud pe autostrazi cu taxa in Franta te costa echivalentul unui rezervor de carburant in taxa de autostrada, asta asa ca regula generala bine de stiut pentru cei curiosi; dupa ce s-a dus un rezervor de carburant, tot cam atat o sa platesti la iesire de pe autostrazile alea in taxa)

 

 

Oricum, felicitari fata de achizitie!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ai pe masina aia tot ce si-ar dori un roman, IN STRAINATATE.

..luata pentru ca jumatate din functiile alea inteligente nu le vei putea folosi nici daca mergi in strainatate..

Ca eu tare ma intreb unde si cum pot functiona acele functii normal si pentru cat timp in regim de sofat in comfort, fata de ceilalti soferi, alte masini care merg cat de cat civilizat? Sau cat de civilizat iti propui sa mergi cu aceea masina care e BMW? :) ..cand sunt atatia altii care pun la incercare voluntar sau involuntar soferii de bmw in Romania dar si in strainatate..!?

Si nu o spun din invidie, ci din realitatea condusului unui bmw. ;)

( ..sa zicem ca o sa conduci pe autostrazi noaptea prin Europa, sau prin Franta de la Nord la Sud (sau inves) pe autostrazile lor CU TAXA - cele mai plictisitoare autostrazi din Europa, gasite de mine.. doar cateva autoturisme din cand in cand si TIR-uri la greu.. a, din Nord in Sud pe autostrazi cu taxa in Franta te costa echivalentul unui rezervor de carburant in taxa de autostrada, asta asa ca regula generala bine de stiut pentru cei curiosi; dupa ce s-a dus un rezervor de carburant, tot cam atat o sa platesti la iesire de pe autostrazile alea in taxa)

 

Oricum, felicitari fata de achizitie!

Adevar e ca mai bine sa le ai decat sa nu le ai nu?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

fara maini se dezactiveaza oricum...

Pai tocmai pt asta e trafic Jam assistant,ĂŽn ambuteiaje poți lua mâinile de pe volan,și se tine dupĂŁ masina din fata.

 

Dar fĂŁrĂŁ marcaje ,se duce ĂŽn bĂŁlĂŁrii..eu am pĂŁțit asta ĂŽn Elveția, a fost un accident și câteodatĂŁ ĂŽmi zicea sa țin mâinile pe volan ,erau marcajele șterse,drum ĂŽn reparații.. 😄

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu ziceam de luatul mainilor de pe volan...am pus si cu rosu ca sa fie greu de trecut cu vederea, probabil de atata ras nu ai vazut...

 

...

 

Sensor touch detection and electronics of the touch detection

The touch detection is an element of the traffic jam assistant system. With the help of a capacitive sensor system, the system records whether or not the hands of the driver are located on the steering wheel rim.

 

Note!

 

Only hands on the steering wheel rim are detected.

 

Hands will not be detected if they are on the steering wheel spokes or the impact plate.

 

The touch detection consists of the following components:

 

  • Touch detection sensor
     
    The sensor touch detection consists of a mat with a capacitive sensor system. The capacitive mat integrated in the steering wheel rim is connected to the evaluation electronics in the electronics of the touch detection.
  • Electronics of touch detection
     
    In the electronic components, the sensor signals are processed, converted into digital signals and sent to the relevant control unit. The data is transmitted via the LIN bus.
     
    Potential fault statuses for the touch detection are stored in the fault memory of the Body Domain Controller (BDC) or the steering column switch cluster (SZL).

By the changing of the capacity, the system detects whether or not the hands are located on the steering wheel rim. The electronic evaluation unit picks up the change and determines the corresponding status.

 

If the hands of the driver are not detected on the steering wheel rim, the corresponding display for the traffic jam assistant lights up as an optical alarm. If afterwards the hands are not detected on the steering wheel trim again within a particular period, an acoustic alarm is activated in addition to the optical alarm. The traffic jam assistant system is also deactivated.

 

...

 

 

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.