Jump to content

Bmw x6 a luat foc in mers


Message added by Romulus,

AVERTISMENT: Atenție mare cum folosiți cuvintele și cum vă adresați celorlați!

Recommended Posts

PĂŁrerea mea (e doar o pĂŁrere personalĂŁ) este cĂŁ adevĂŁrata problema nu este nici la EGR nici la rĂŁcitor ,ci la convertorul de presiune vacuum (electrovalva).

Acest convertor ,se strica in doua feluri : se arde complet și dĂŁ eroare sau nu mai ține vacuum și NU dĂŁ eroare .

In cazul in care nu mai ține vacuum-ul , egr-ul rĂŁmâne pe poziția deschis permanent ,ajungând ĂŽn permanențĂŁ gaze fierbinți ĂŽn galeria de admisie . RĂŁcitorul nu mai face fata sĂŁ rĂŁceascĂŁ gazele .

 

Repet ,e doar o pĂŁrere personalĂŁ !

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

In cazul in care nu mai ține vacuum-ul , egr-ul rămâne pe poziția deschis permanent ,ajungând în permanență gaze fierbinți în galeria de admisie . Răcitorul nu mai face fata să răcească gazele .

E greu de crezut ca nu s-au gandit proiectantii ca valva EGR sa nu pice sigur, pe engleza - fail safe; adica inchis in modul protejat..

Parca vacuum-ul din circuit lucreaza impotriva unui arc din EGR.

Nu imi spune ca au inversat lucrurile la G30.. :hyper:

 

Da...pai lor le convine sa schimbe egr+racitor+capsula vacuumatica pentru ca vin toate la pachet si costa cateva sute bune de euro, in loc sa inlocuiasca o electrovala de 50E.

Nu are logica.

Nimeni nu vrea sa schimbe piese aiurea, sau mai ales din cauza de defect de fabricatie si chiar functionare necorespunzatoare in timp - adica fibilitate scazuta.

 

Si nici recall-ul, (rechemare) puteau sa nu il recunosca cum nu prea au recunoscut nici distributia la N47.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E greu de crezut ca nu s-au gandit proiectantii ca valva EGR sa nu pice sigur, pe engleza - fail safe; adica inchis in modul protejat..

Parca vacuum-ul din circuit lucreaza impotriva unui arc din EGR.

 

Circuitul e așa : pompa de vacuum - convertor presiune vacuum - valva EGR .

Când convertorul nu mai retine vacuum , circuitul devine direct : pompa vacuum - valva EGR . Asta Înseamnã valva EGR deschisa complet incontinuu !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da...pai lor le convine sa schimbe egr+racitor+capsula vacuumatica pentru ca vin toate la pachet si costa cateva sute bune de euro, in loc sa inlocuiasca o electrovala de 50E.

 

M-am referit la cei care se lovesc de un refuz pentru schimbare egr-racitor (cel mai probabil acestea sunt in regula) și totuși au probleme gen topire galerie sau și mai grav ,foc !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hai noroc ĂŽncĂŁ o datĂŁ!!

Ăn legĂŁturĂŁ cu ce ai spus tu cĂŁ la service o sĂŁ ĂŽți verifice și dacĂŁ e totul ĂŽn regulĂŁ nu schimba nimic pot sĂŁ ĂŽți spun cĂŁ așa au pĂŁțit și doi prieteni de ai mei in Germania!

Le-a apĂŁrut pe Idrive mesaj cum , cĂŁ , ar avea rechemare, s-au dus la reprezentanta și aia de acolo au constatat cĂŁ totul e ĂŽn regulĂŁ și nu au fĂŁcut nici o ĂŽnlocuire nimic! E vorba de un 320 GT 2016 și un seria 3 normal tot 320. Ambele motoare cod b47!

Eu am dat tot jos de pe mașinĂŁ și am curĂŁțat acasĂŁ(galerie admisie,rĂŁcitor și egr) mașinĂŁ e 320 f31 cod b47 cu aprox. 200k km. Au fost destul de.murdare ,cel puțin admisia!

Nu am avut nici o eroare mașina nu pierdea antigel mergea perfect,eu am vrut sa fac asta ca o mentenanțĂŁ.

Și legat de ĂŽntrebarea ta egr e una și rĂŁcitorul e alta! Egr e prins de rĂŁcitor și probabil se schimbĂŁ și ĂŁla (cred cĂŁ el e problema majorĂŁ,nu rĂŁcitorul care e doar un radiator...) nu știu sĂŁ ĂŽți spun exact care și cum se schimbĂŁ.

la mine racitorul a fost schimbat chiar daca nu mancase un gram din antigel , din ce am inteles mi-au adus ei la nivel sau ceva de genul dupa schimbare. pana in ziua de azi antigelul este la acelasi nivel . saptamana viitoare sunt sa schimb egr-ul ca ma plimb cu el in portbagaj :))

zi frumoasa tuturor !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da, aceasi campanie pentru EGR la cerere.

 

@Neo_andresson - Aceasta campanie la cerere, te rog sa confirmi daca am inteles bine: Merg la reprezentanta si le pot spune - vreau sa SCHIMBATI racitorul EGR FARA sa mai faceti nicio verificare? Eu am mai fost anul trecut (08.2020) pe campanie, l-au verificat si mi-au spus ca nu trebuie inlocuit. Acum am DIN NOU campanie deschisa si am discutat cu reprezentanta la care am fost (Cobalcescu Bucuresti): Acestia mi-au transmis ca trebuie sa vin DIN NOU intrucat e ALTA campanie pentru aceeasi piesa. Acum vreau sa ma duc si sa le spun "am venit sa schimbati piesa - nu vreau verificare ci schimbare direct". Asta pentru ca nu mi se pare normal ca in fiecare an sa ma cheme; mi se pare penibil! Am zis ca nu ma mai duc niciodata si ignor aceste campanii - insa acum ca am citit acest topic m-am hotarat sa merg insa vreau sa ma asigur ca nu merg din nou degeaba...

VIN-ul meu este: WBA8D11020K775686

 

Multumesc anticipat pentru raspuns!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

@Neo_andresson - Aceasta campanie la cerere, te rog sa confirmi daca am inteles bine: Merg la reprezentanta si le pot spune - vreau sa SCHIMBATI racitorul EGR FARA sa mai faceti nicio verificare? Eu am mai fost anul trecut (08.2020) pe campanie, l-au verificat si mi-au spus ca nu trebuie inlocuit. Acum am DIN NOU campanie deschisa si am discutat cu reprezentanta la care am fost (Cobalcescu Bucuresti): Acestia mi-au transmis ca trebuie sa vin DIN NOU intrucat e ALTA campanie pentru aceeasi piesa. Acum vreau sa ma duc si sa le spun "am venit sa schimbati piesa - nu vreau verificare ci schimbare direct". Asta pentru ca nu mi se pare normal ca in fiecare an sa ma cheme; mi se pare penibil! Am zis ca nu ma mai duc niciodata si ignor aceste campanii - insa acum ca am citit acest topic m-am hotarat sa merg insa vreau sa ma asigur ca nu merg din nou degeaba...

VIN-ul meu este: WBA8D11020K775686

 

Multumesc anticipat pentru raspuns!

 

 

Nu stie nimeni? Inca ceva - la schimb racitor / EGR e nevoie de codare pe masina?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Campania care este de actualitate pentru mașina ta se numește "Checking and, if required, replacing the exhaust-gas recirculation cooler".

Denumirea este sugestiva.

DacĂŁ nu se constata probleme la rĂŁcitor (pierderi de lichid de rĂŁcire), nu se schimba.

DupĂŁ ĂŽnlocuirea supapei EGR este necesara resetarea unor adaptari din calculatorul motor.

Link to comment
Share on other sites

Campania care este de actualitate pentru mașina ta se numește "Checking and, if required, replacing the exhaust-gas recirculation cooler".

Denumirea este sugestiva.

Dacă nu se constata probleme la răcitor (pierderi de lichid de răcire), nu se schimba.

După înlocuirea supapei EGR este necesara resetarea unor adaptari din calculatorul motor.

 

Pe pagina 3 din acest topic neo_andresson spune:

 

 

Exista o actiune de service care se face la cererea clientului. Indiferent daca la verificare racitorul e OK se poate face inlocuirea la cerere clientului cu 100% cost decontat de BMW Ag.

 

Din experienta mea, aproape toate modelele fabricate dupa 2012 au aceasta actiune trecuta in baza de date.

Nu inteleg de ce cei de la reprezentantele din RO sunt reticenti sa schimbe EGR-ul pe una din cele doua actiuni. Costul lor este decontat integral de BMW Ag. deci reprezentanta nu pierde nimic, din contra, are de lucru si tine clientii multumiti.

 

Nu pot atasa aici PDF-ul cu aceasta actiune "la cerere", poate se ofera un moderator sa il posteze.

 

Deci inteleg ca mai e o campanie in paralel inlocuire LA CERERE.

 

Daca am codare apple carplay de la ID4 la 6 + inlocuire soft de 163cp de 320 ED cu cel de 190CP stock 320D acea resetare va "strica" ceva?

Cel care mi-a facut Carplay a spus ca daca merg la BMW si imi vor coda ceva nu va mai functiona Carplay; d-asta intreb...

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

PĂŁrerea mea (e doar o pĂŁrere personalĂŁ) este cĂŁ adevĂŁrata problema nu este nici la EGR nici la rĂŁcitor ,ci la convertorul de presiune vacuum (electrovalva).

Acest convertor ,se strica in doua feluri : se arde complet și dĂŁ eroare sau nu mai ține vacuum și NU dĂŁ eroare .

In cazul in care nu mai ține vacuum-ul , egr-ul rĂŁmâne pe poziția deschis permanent ,ajungând ĂŽn permanențĂŁ gaze fierbinți ĂŽn galeria de admisie . RĂŁcitorul nu mai face fata sĂŁ rĂŁceascĂŁ gazele .

 

Repet ,e doar o pĂŁrere personalĂŁ !

 

Defectul nu este cel descris de tine.

Racitorul de gaze prin care circula antigel se fisureaza in interior (micro fisuri) si astfel in gazele racite ajung vapori de antigel (etilen glicol) care este inflamabil.

Acest amestec de gaze si antigel ajunge in galeria de admisie unde poate lua foc din cauza temeperaturii de functionare, galeria fiind din plastic se topeste.

 

@Neo_andresson - Aceasta campanie la cerere, te rog sa confirmi daca am inteles bine: Merg la reprezentanta si le pot spune - vreau sa SCHIMBATI racitorul EGR FARA sa mai faceti nicio verificare? Eu am mai fost anul trecut (08.2020) pe campanie, l-au verificat si mi-au spus ca nu trebuie inlocuit. Acum am DIN NOU campanie deschisa si am discutat cu reprezentanta la care am fost (Cobalcescu Bucuresti): Acestia mi-au transmis ca trebuie sa vin DIN NOU intrucat e ALTA campanie pentru aceeasi piesa. Acum vreau sa ma duc si sa le spun "am venit sa schimbati piesa - nu vreau verificare ci schimbare direct". Asta pentru ca nu mi se pare normal ca in fiecare an sa ma cheme; mi se pare penibil! Am zis ca nu ma mai duc niciodata si ignor aceste campanii - insa acum ca am citit acest topic m-am hotarat sa merg insa vreau sa ma asigur ca nu merg din nou degeaba...

VIN-ul meu este: WBA8D11020K775686

 

Multumesc anticipat pentru raspuns!

 

Vezi foto, ai ambele campanii legate de EGR.

Am atasat un prnt screen de la cea la cerere deoarece pdf-ul are o pagina, rog un moderator sa ataseze pdf-ul de la campania initiala pe care il pot pune la dispozitie, e un pdf cu descrierea completa a defectului inclusiv procedura de reparatie si procedura de verificare.

 

1.png

 

Screen-Shot-2021-07-18-at-18-03-24.png

  • Like 3
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

In anumite situatii este necesara programare.

 

Screen-Shot-2021-07-18-at-18-22-45.png

 

Am vazut ca e foarte generic "in anumite conditii, daca apare pe ecran, trebuie updatat softul la ultimul Ilevel pentru ca altfel nu functioneaza noul modul". Sper sa nu fiu printre cei ghiniosti - Ilevel-ul meu este updatat la 2017 de cel care mi-a pus Carplay...

 

Multumesc pentru informatii!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Sa vin si eu cu un update aici:

 

Pana la urma nu a fost posibil schimbarea racitorului pana la plecarea in concediu pe 10 iulie.

Si-a luat frate-miu un litru de apa distilata si a plecat asa.

In cei 2850km facuti intr-o saptamana masina a pierdut extrem de putin antigel.

A schimbat racitorul(al doilea) pe 20 iulie si ramane sa monitorizeze situatia.

 

Primul racitor mi-a fost schimbat pe 6 februarie 2020, pe la 67.000km, ocazie cu care facusem si revizia.

Acel racitor pus la 67k a pierdut lichid inca de nou, pt ca eu am completat apoi constant cu lichid la intervale regulate de timp.

Peste 0.5litri in 25.000km.

 

Sunt curios cum o sa se comporte al 3-lea.

 

Mi se pare o rusine de nivel scarbos pt BMW care vinde 1 mil de motoare B47 pe an sa lase problema asta nerezolvata la acest motor.

Din 2014 e motor asta pe piata.

Sunt peste 7 milioane de motoare vandute, iar ei nu au catadixit sa reproiecteze componentul respectiv

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Am cautat si eu pt. f31 meu si surpriza; intrudus VIN pe site-ul UK si apare recall dar nimic la https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html. Am trimis mai, sunt curios peste cate zile/sapt/luni o sa primesc raspuns la mail; la telefon nu au raspuns...

 

si surpriza, am fost sunat de o domnisoara de la BMW dar nu pt. recall de EGR, cica lor nu le apare in sistem, ci pt. un recall la caseta de directie :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Pentru cei care doresc sa ia legatura cu membrii forumului nostru, rog sa nu mai postati numere de telefon in rapoarte de admin, ci sa va faceti user si sa va loginati si sa trimiteti numarul vostru de telefon prin mesageria privata!
NU va va raspunde nimeni la raportul anonim!

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/22/2021 at 6:19 PM, bussu92 said:

Va salut! Sunt fostul posesor al unui X6 f16 4.0d (2015)

VIN: WBAKV410X00H13942

Masina in cauza a luat foc din senin. Am intervenit cu 4 extinctoare dar fara succes. Din ce imi aduc aminte 177 mii km avea ultima data cand m-am uitat in bord.

 

Cauza producerii incendiului banuiesc ca este de la racitorul de gaze.

 

EGR-ul a fost schimbat pe la 130.000 km aproximativ la BMW Militari.

 

Am folosit mereu motorina premium, revizia motor a fost efectuata la 10.000 km maxim.

De-a lungul timpului, inainte de defectiunea racitorului de gaze, masina consuma 1 sau chiar 2 litri antigel de la revizie la revizie.

12 km apucasem sa parcurg cu ea in acea zi fara sa o fortez sau sa merg sportiv.

 

Am simtit vreo 5-6 smucituri violente in transmisie dupa care mi-a aparut eroarea cu ‘drive train’.

(continue the journey at a moderate speeed

Full performance not available

Have the problem checked by the service)

Acceleratia mi-a fost limitata dupa care am tras pe dreapta.

Inainte de a opri motorul cu cateva secunde si a iesi din masina cat mai repede de teama, imi aparuse eroare de la ulei (cu rosu).Nu mai retin ce continea mesajul.

 

Este o situatie in care mi-a fost pusa viata in pericol! Vreau sa fiu despagubit!

Pe 19.06.2021 un x1 (2016) a ars pe autostrada a2 la fel ca al meu.

Daca incendiul era intr-o stare avansata, partea electrica nu mai functiona si eram pus intr-o ipostaza in care nu puteam deschide portiera, geamurile. Ce faceam?

Acum cateva saptamani pe autostrada a2, mi-a zis cineva ca tatal nu a putut sa isi mai salveze copilul din spate. Masina era un x3.

Nu ma lasa sa incarc mai multe poze cu masina incendiata.

 

Vreau sa actionez in instanta compania BMW. Cunoasteti posesori care sunt dornici sa mi se alature?

 

 

 

 

 

 

Salut! Eu deja sunt in proces cu iei. BMW producator,Grup BMW Romania si servici-ul unde am executat reviziile.

On 6/22/2021 at 6:19 PM, bussu92 said:

Va salut! Sunt fostul posesor al unui X6 f16 4.0d (2015)

VIN: WBAKV410X00H13942

Masina in cauza a luat foc din senin. Am intervenit cu 4 extinctoare dar fara succes. Din ce imi aduc aminte 177 mii km avea ultima data cand m-am uitat in bord.

 

Cauza producerii incendiului banuiesc ca este de la racitorul de gaze.

 

EGR-ul a fost schimbat pe la 130.000 km aproximativ la BMW Militari.

 

Am folosit mereu motorina premium, revizia motor a fost efectuata la 10.000 km maxim.

De-a lungul timpului, inainte de defectiunea racitorului de gaze, masina consuma 1 sau chiar 2 litri antigel de la revizie la revizie.

12 km apucasem sa parcurg cu ea in acea zi fara sa o fortez sau sa merg sportiv.

 

Am simtit vreo 5-6 smucituri violente in transmisie dupa care mi-a aparut eroarea cu ‘drive train’.

(continue the journey at a moderate speeed

Full performance not available

Have the problem checked by the service)

Acceleratia mi-a fost limitata dupa care am tras pe dreapta.

Inainte de a opri motorul cu cateva secunde si a iesi din masina cat mai repede de teama, imi aparuse eroare de la ulei (cu rosu).Nu mai retin ce continea mesajul.

 

Este o situatie in care mi-a fost pusa viata in pericol! Vreau sa fiu despagubit!

Pe 19.06.2021 un x1 (2016) a ars pe autostrada a2 la fel ca al meu.

Daca incendiul era intr-o stare avansata, partea electrica nu mai functiona si eram pus intr-o ipostaza in care nu puteam deschide portiera, geamurile. Ce faceam?

Acum cateva saptamani pe autostrada a2, mi-a zis cineva ca tatal nu a putut sa isi mai salveze copilul din spate. Masina era un x3.

Nu ma lasa sa incarc mai multe poze cu masina incendiata.

 

Vreau sa actionez in instanta compania BMW. Cunoasteti posesori care sunt dornici sa mi se alature?

 

 

 

 

 

 

Salut! Eu deja sunt in proces cu iei. BMW producator,Grup BMW Romania si servici-ul unde am executat reviziile.

On 6/22/2021 at 6:19 PM, bussu92 said:

Va salut! Sunt fostul posesor al unui X6 f16 4.0d (2015)

VIN: WBAKV410X00H13942

Masina in cauza a luat foc din senin. Am intervenit cu 4 extinctoare dar fara succes. Din ce imi aduc aminte 177 mii km avea ultima data cand m-am uitat in bord.

 

Cauza producerii incendiului banuiesc ca este de la racitorul de gaze.

 

EGR-ul a fost schimbat pe la 130.000 km aproximativ la BMW Militari.

 

Am folosit mereu motorina premium, revizia motor a fost efectuata la 10.000 km maxim.

De-a lungul timpului, inainte de defectiunea racitorului de gaze, masina consuma 1 sau chiar 2 litri antigel de la revizie la revizie.

12 km apucasem sa parcurg cu ea in acea zi fara sa o fortez sau sa merg sportiv.

 

Am simtit vreo 5-6 smucituri violente in transmisie dupa care mi-a aparut eroarea cu ‘drive train’.

(continue the journey at a moderate speeed

Full performance not available

Have the problem checked by the service)

Acceleratia mi-a fost limitata dupa care am tras pe dreapta.

Inainte de a opri motorul cu cateva secunde si a iesi din masina cat mai repede de teama, imi aparuse eroare de la ulei (cu rosu).Nu mai retin ce continea mesajul.

 

Este o situatie in care mi-a fost pusa viata in pericol! Vreau sa fiu despagubit!

Pe 19.06.2021 un x1 (2016) a ars pe autostrada a2 la fel ca al meu.

Daca incendiul era intr-o stare avansata, partea electrica nu mai functiona si eram pus intr-o ipostaza in care nu puteam deschide portiera, geamurile. Ce faceam?

Acum cateva saptamani pe autostrada a2, mi-a zis cineva ca tatal nu a putut sa isi mai salveze copilul din spate. Masina era un x3.

Nu ma lasa sa incarc mai multe poze cu masina incendiata.

 

Vreau sa actionez in instanta compania BMW. Cunoasteti posesori care sunt dornici sa mi se alature?

 

 

 

 

 

 

Salut! Eu deja sunt in proces cu iei. BMW producator,Grup BMW Romania si servici-ul unde am executat reviziile.

On 6/22/2021 at 6:19 PM, bussu92 said:

Va salut! Sunt fostul posesor al unui X6 f16 4.0d (2015)

VIN: WBAKV410X00H13942

Masina in cauza a luat foc din senin. Am intervenit cu 4 extinctoare dar fara succes. Din ce imi aduc aminte 177 mii km avea ultima data cand m-am uitat in bord.

 

Cauza producerii incendiului banuiesc ca este de la racitorul de gaze.

 

EGR-ul a fost schimbat pe la 130.000 km aproximativ la BMW Militari.

 

Am folosit mereu motorina premium, revizia motor a fost efectuata la 10.000 km maxim.

De-a lungul timpului, inainte de defectiunea racitorului de gaze, masina consuma 1 sau chiar 2 litri antigel de la revizie la revizie.

12 km apucasem sa parcurg cu ea in acea zi fara sa o fortez sau sa merg sportiv.

 

Am simtit vreo 5-6 smucituri violente in transmisie dupa care mi-a aparut eroarea cu ‘drive train’.

(continue the journey at a moderate speeed

Full performance not available

Have the problem checked by the service)

Acceleratia mi-a fost limitata dupa care am tras pe dreapta.

Inainte de a opri motorul cu cateva secunde si a iesi din masina cat mai repede de teama, imi aparuse eroare de la ulei (cu rosu).Nu mai retin ce continea mesajul.

 

Este o situatie in care mi-a fost pusa viata in pericol! Vreau sa fiu despagubit!

Pe 19.06.2021 un x1 (2016) a ars pe autostrada a2 la fel ca al meu.

Daca incendiul era intr-o stare avansata, partea electrica nu mai functiona si eram pus intr-o ipostaza in care nu puteam deschide portiera, geamurile. Ce faceam?

Acum cateva saptamani pe autostrada a2, mi-a zis cineva ca tatal nu a putut sa isi mai salveze copilul din spate. Masina era un x3.

Nu ma lasa sa incarc mai multe poze cu masina incendiata.

 

Vreau sa actionez in instanta compania BMW. Cunoasteti posesori care sunt dornici sa mi se alature?

 

 

 

 

 

 

Salut! Eu deja sunt in proces cu iei. BMW producator,Grup BMW Romania si servici-ul unde am executat reviziile.

On 6/22/2021 at 6:19 PM, bussu92 said:

Va salut! Sunt fostul posesor al unui X6 f16 4.0d (2015)

VIN: WBAKV410X00H13942

Masina in cauza a luat foc din senin. Am intervenit cu 4 extinctoare dar fara succes. Din ce imi aduc aminte 177 mii km avea ultima data cand m-am uitat in bord.

 

Cauza producerii incendiului banuiesc ca este de la racitorul de gaze.

 

EGR-ul a fost schimbat pe la 130.000 km aproximativ la BMW Militari.

 

Am folosit mereu motorina premium, revizia motor a fost efectuata la 10.000 km maxim.

De-a lungul timpului, inainte de defectiunea racitorului de gaze, masina consuma 1 sau chiar 2 litri antigel de la revizie la revizie.

12 km apucasem sa parcurg cu ea in acea zi fara sa o fortez sau sa merg sportiv.

 

Am simtit vreo 5-6 smucituri violente in transmisie dupa care mi-a aparut eroarea cu ‘drive train’.

(continue the journey at a moderate speeed

Full performance not available

Have the problem checked by the service)

Acceleratia mi-a fost limitata dupa care am tras pe dreapta.

Inainte de a opri motorul cu cateva secunde si a iesi din masina cat mai repede de teama, imi aparuse eroare de la ulei (cu rosu).Nu mai retin ce continea mesajul.

 

Este o situatie in care mi-a fost pusa viata in pericol! Vreau sa fiu despagubit!

Pe 19.06.2021 un x1 (2016) a ars pe autostrada a2 la fel ca al meu.

Daca incendiul era intr-o stare avansata, partea electrica nu mai functiona si eram pus intr-o ipostaza in care nu puteam deschide portiera, geamurile. Ce faceam?

Acum cateva saptamani pe autostrada a2, mi-a zis cineva ca tatal nu a putut sa isi mai salveze copilul din spate. Masina era un x3.

Nu ma lasa sa incarc mai multe poze cu masina incendiata.

 

Vreau sa actionez in instanta compania BMW. Cunoasteti posesori care sunt dornici sa mi se alature?

 

 

 

 

 

 

Salut! Eu deja sunt in proces cu iei. BMW producator,Grup BMW Romania si servici-ul unde am executat reviziile.

On 6/22/2021 at 6:19 PM, bussu92 said:

Va salut! Sunt fostul posesor al unui X6 f16 4.0d (2015)

VIN: WBAKV410X00H13942

Masina in cauza a luat foc din senin. Am intervenit cu 4 extinctoare dar fara succes. Din ce imi aduc aminte 177 mii km avea ultima data cand m-am uitat in bord.

 

Cauza producerii incendiului banuiesc ca este de la racitorul de gaze.

 

EGR-ul a fost schimbat pe la 130.000 km aproximativ la BMW Militari.

 

Am folosit mereu motorina premium, revizia motor a fost efectuata la 10.000 km maxim.

De-a lungul timpului, inainte de defectiunea racitorului de gaze, masina consuma 1 sau chiar 2 litri antigel de la revizie la revizie.

12 km apucasem sa parcurg cu ea in acea zi fara sa o fortez sau sa merg sportiv.

 

Am simtit vreo 5-6 smucituri violente in transmisie dupa care mi-a aparut eroarea cu ‘drive train’.

(continue the journey at a moderate speeed

Full performance not available

Have the problem checked by the service)

Acceleratia mi-a fost limitata dupa care am tras pe dreapta.

Inainte de a opri motorul cu cateva secunde si a iesi din masina cat mai repede de teama, imi aparuse eroare de la ulei (cu rosu).Nu mai retin ce continea mesajul.

 

Este o situatie in care mi-a fost pusa viata in pericol! Vreau sa fiu despagubit!

Pe 19.06.2021 un x1 (2016) a ars pe autostrada a2 la fel ca al meu.

Daca incendiul era intr-o stare avansata, partea electrica nu mai functiona si eram pus intr-o ipostaza in care nu puteam deschide portiera, geamurile. Ce faceam?

Acum cateva saptamani pe autostrada a2, mi-a zis cineva ca tatal nu a putut sa isi mai salveze copilul din spate. Masina era un x3.

Nu ma lasa sa incarc mai multe poze cu masina incendiata.

 

Vreau sa actionez in instanta compania BMW. Cunoasteti posesori care sunt dornici sa mi se alature?

 

 

 

 

 

 

Salut! Eu deja sunt in proces cu iei. BMW producator,Grup BMW Romania si servici-ul unde am executat reviziile.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare,

Din pacate am fost eu afectat de aceasta problema. Pe 12 Aprilie, masina mea, un BMW F31 320D XDrive din 2016 a luat foc pe DN1.

Povestea este mai complicata la mine, pentru ca in data de 15.10.2019 m-am programat pentru rechemare schimbat EGR si am dus masina la Automobile Bavaria Baneasa. A doua zi m-au sunat sa iau masina, dar NU AU SCHIMBAT EGR-ul. Au spus ca au verificat si este in regula, nu necesita inlocuire...

Am dat email la BMW Germania (le-am trimis si o hartie pe care o am de cand m-am programat la rechemare, poze cu masina arsa etc), iar acum astept sa vad daca vor veni cu o solutie, pentru ca acest lucru este inacceptabil.

In cazul in care nu vor sa rezolve cumva de bunavoie, daca aveti recomandari de un avocat specializat in astfel de cazuri sau expert care sa certifice cauza incendiului va rog sa imi scrieti sau ma sunati.

Ideea e ca sunt sigur ca a luat foc admisia din cauza problemei EGR, in urma simptomelor si discutiilor cu mecanicul care se ocupa de intretinerea masinii.

Masina nu a avut nicio alta problema in 4 ani de cand o am si avea in jur de 220k km reali. Era o masina foarte intretinuta, am schimbat mereu totul la timp, uleiului si filtrele chiar la 10-12 mii km..

Nu a dat absolut niciun semn inainte sa ia foc (niciun martor in bord sau altceva). Pur si simplu, in mers nu mai avea putere motorul, atunci s-a aprins martorul galben cu "Drivetrain.... ", s-a oprit motorul, am tras pe dreapta si iesea fum de sub capota. Cand am deschis capota era flacara ce s-a extins imediat si motorul a ars cum se vede in poze pana au venit pompierii.. Au oprit si alti participanti la trafic si au dat cu vreo 3 stingatoare, dar focul nu s-a oprit. Totul s-a intamplat extrem de rapid, in cateva minute, fara absolut niciun simptom prealabil. este incredibil!

Stirea aici.

Poze:

https://i.postimg.cc/g0y965G9/IMG-2138.jpg
https://i.postimg.cc/FzBw4XVS/IMG-2144.jpg
https://i.postimg.cc/FFWMc0XK/IMG-2154.jpg

Astept sfaturi sau idei daca doriti: (pentru numar de tel va rog scrieti PM)

Edited by Romulus
sters telefon
  • Crying 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.