Jump to content

Bmw x6 a luat foc in mers


Message added by Romulus,

AVERTISMENT: Atenție mare cum folosiți cuvintele și cum vă adresați celorlați!

Recommended Posts

10 minutes ago, wolf20 said:

Eu completam cam 200ml pt ca verificam des.

A doua oară deja am sunat la ei sa o verifice,și mi au schimbat răcitor si egr.

Si se mai schimbase odată în germania la 30k km parcă, la fostul proprietar. 

E curata porcărie asta cu racitoru vieții. 

Daca e sa se schimbe racitorul la 30k km, atunci mai bine il fac parte din planul de mentenanta, ca si rezervorul de ad-blue.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, ingineru' said:

Ok, 200 ml 

Dar la cati km ?

Nu mai stiu.

Eu verific saptamanal,nu se pierde mult cum ar fi dacă e ceva spart,dar trebuie verificata mereu,mai ales daca e alergata afară din oraș. 

Eu și acum ma uit.

40 minutes ago, raduron10 said:

Daca e sa se schimbe racitorul la 30k km, atunci mai bine il fac parte din planul de mentenanta, ca si rezervorul de ad-blue.

Asta e viața. 

Și la alții sunt probleme,stai liniștit. La vag stai cu bidonul de ulei de motor în portbagaj,cică e normal.Lol.

Edited by wolf20
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, wolf20 said:

Nu mai stiu.

Eu verific saptamanal,nu se pierde mult cum ar fi dacă e ceva spart,dar trebuie verificata mereu,mai ales daca e alergata afară din oraș. 

Eu și acum ma uit.

Asta e viața. 

Și la alții sunt probleme,stai liniștit. La vag stai cu bidonul de ulei de motor în portbagaj,cică e normal.Lol.

Si la diesel?

Stiam ca la VAG e problema cu consumul de ulei la motoarele mici pe benzina, dar numai sunt la corect cu tehnologia lor moderna.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, raduron10 said:

Si la diesel?

Stiam ca la VAG e problema cu consumul de ulei la motoarele mici pe benzina, dar numai sunt la corect cu tehnologia lor moderna.

90% din piață sunt diesel.

Mai rar am văzut benzină, are un vecin un Polo nou ,o sa l întreb.(dar bănuiesc răspunsul)

Edited by wolf20
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, wolf20 said:

Nu mai stiu.

Eu verific saptamanal,nu se pierde mult cum ar fi dacă e ceva spart,dar trebuie verificata mereu,mai ales daca e alergata afară din oraș. 

Eu și acum ma uit.

Asta e viața. 

Și la alții sunt probleme,stai liniștit. La vag stai cu bidonul de ulei de motor în portbagaj,cică e normal.Lol.

Am eu de la VAG un A6 pe benzina si nu consuma deloc ulei.

17k km si nu s-a aprins vreodata martorul.

Link to comment
Share on other sites

On 6/23/2021 at 6:21 AM, Godini said:

VĂŁd o singura soluție ,pentru cei care am scĂŁpat ĂŽncĂŁ : EGR off fĂŁrĂŁ discuții !

Cred cu tĂŁrie cĂŁ mi-a trecut glonțul pe la ureche și mie,tot din cauza egr-ului .

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/191911-galerie-admisie-sparta-n47/page__pid__2543144#entry2543144

Salut, dupa ce ai schimbat+curatat galeria ai mai intampinat vreo problema? 
Si eu am patit acelasi lucru, tot n47, galerie ciupita. 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Alex3245 said:

Am eu de la VAG un A6 pe benzina si nu consuma deloc ulei.

17k km si nu s-a aprins vreodata martorul.

La 17k de km ar fi si culmea sa consume, asta e normalitate.

Cum de altfel normal ar fi si nu consume nici o masina premium ulei, niciodata, nici la 150k de km. Si aici ma refer la masini care respecta planul de service, iar proprietarul nu trebuie sa adauge sau sa verifice nivelul uleiului sau antigelului. Ce naiba ne intoarcem acum 40 de ani? Avem camere 360, self driving si internet in masina, dar umblam cu bidonase sa adaugam lichide.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, AliPus said:

Salut, dupa ce ai schimbat+curatat galeria ai mai intampinat vreo problema? 
Si eu am patit acelasi lucru, tot n47, galerie ciupita. 

Am anulat egr ,in sensul că am scos furtunul de vacuum . Nu mai risc ,e o prostie și e foarte periculos .

+ ca îmi afecta foarte tare dpf -ul . De când l-am anulat ,am regenerări la 500 km . Cu el activ ,aveam și 3 in 100 de km .

O mare prostie mi se pare egr-ul asta ,mașina merge perfect fara el .

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, raduron10 said:

Ce naiba ne intoarcem acum 40 de ani? Avem camere 360, self driving si internet in masina, dar umblam cu bidonase sa adaugam lichide.

Tu cum faci cand pleci la drum lung de sute poate mii de kilometri? Nu te preocupa decat conexiunea la internet si daca senzorii de parcare merg si ai rotile umflate (eventual..)?

Alea de mai sus te ajuta sa ajungi la destinatie?

Distractia... sau garantia ca ii poti da motorului un minim necesar la nevoie ca sa te duca la primul service?

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Viper05 said:

De carat sigur nu cari ulei dupa tine, daca chair sunt probleme te opresti cumperi 1L de ulei si aia e.

...Oricare gasesti pe raft la benzinarie sau din ala (aceasi marca) de ai pus in ultimii doi ani la motorul tau?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Viper05 said:

Daca folosesti ceva comun , mai mult ca sigur gasesti, dar atata timp cat nu ai un M si mergi in talpa constant nu ar trebui sa fie probleme chair daca traversezi toata europa. 

Avem opinii diferite in grija fata de motoare. Nu conteaza ce traversezi sau ce ai in posesie.. 

Sa revenim la topic, pentru ca exista topic dedicat uleiurilor.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, bimmer90f30 said:

Tu cum faci cand pleci la drum lung de sute poate mii de kilometri? Nu te preocupa decat conexiunea la internet si daca senzorii de parcare merg si ai rotile umflate (eventual..)?

Alea de mai sus te ajuta sa ajungi la destinatie?

Distractia... sau garantia ca ii poti da motorului un minim necesar la nevoie ca sa te duca la primul service?

 

Pai sa stii ca da...atunci cand plec la drum cu o masina relativ noua, de ultima generatie, am pretentia sa nu ma preocupe fluidele, verificarea periodica mecanica a masinii sau sa ma ingrijorez ca iau foc.

  • Like 1
  • De acord! 5
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, raduron10 said:

Pai sa stii ca da...atunci cand plec la drum cu o masina relativ noua, de ultima generatie, am pretentia sa nu ma preocupe fluidele, verificarea periodica mecanica a masinii sau sa ma ingrijorez ca iau foc.

Nu mai ca aia nu se strica niciodata, si mai ales cand e de ultima generatie.. ma scuzi dar, e de noaptea mintii..

Ai citi vreodata recomandari pentru soferi (nu de BMW, asa in general) cand si inainte de  a pleca la drum lung, ce trebuie sa faca adica sa verifice?

..trusa de prim ajutor si stingator? Nici d'aia nu trebuie ca de aia avem internet, nu?

Nici din ala nu ttebuie?

A, am uitat posezi masina de ultima generatie si are internet care trebuie sa fie!...

Cum e acuma? Da Doamne sa nu ia foc..

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, wolf20 said:

A fost odată,s au dus vremurile alea.

Am avut un e90, nu știu dacă ii ridicam capota de 2 ori pe an..eheee

Sau la e46.

Mi-e imi spui?

A ruginit si zavorul capotei, abia ii mai merge arcul.. DAR nu e loc de scuze cand ramai in drum. Sau, s-au schimbat regulile si recomandarile fata de soferi!?

Ma indoiesc.

Link to comment
Share on other sites

Am un amic care are un F25 facelit din prima serie, 2014 parca, B47, 261.000 km, a schimbat odata egr + racitor pe campanie, zilele trecute s-a trezit cu mesaj de nivel scazut lichid de racire.....La anul ma debarasez si eu de a mea, iau pe benzina....tot x3. Ma cam oftic imi place masina care o am acum, dotarile, M pack, chiar daca nu e vreo racheta imi place cum merge cum sta pe sosea dar nu suport sa traiesc cu gandul ca poate lua foc sau ca iar trebuie sa-mi bat capul cu programari la reprezentante. Sau trec la Mercedes.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bimmer90f30 said:

Nu mai ca aia nu se strica niciodata, si mai ales cand e de ultima generatie.. ma scuzi dar, e de noaptea mintii..

Ai citi vreodata recomandari pentru soferi (nu de BMW, asa in general) cand si inainte de  a pleca la drum lung, ce trebuie sa faca adica sa verifice?

..trusa de prim ajutor si stingator? Nici d'aia nu trebuie ca de aia avem internet, nu?

Nici din ala nu ttebuie?

A, am uitat posezi masina de ultima generatie si are internet care trebuie sa fie!...

Cum e acuma? Da Doamne sa nu ia foc..

 

Masina si daca se strica, oricum nu am ce sa-i fac, fiindca nu posed abilitatile necesare de a o repara in drum.

Verificarea se face efectuand service-ul periodic de catre cei platiti sa faca asta, nu de mine, ca nu ma apuc eu acum sa dau cu piciorul in roti sau sa verific conducte, lichide, zemuri etc. Lichid de parbriz imi pun si singur, ca e normal, dar sa ma apuc sa completez cu ulei sau antigel, nu mi se mai pare normal.

Eu nu spun ca soferul nu are obligatii de bun simt, normal ca orice proprietar responsabil isi ia niste masuri, evident in limita a ceea ce stie despre masina. Sunt si femei care conduc masini, ce pretentii ai de la ele? 

Iti asumi ceea ce conduci, cand ai o masina veche care poate ceda oricand sunt niste riscuri, insa cand ai o masina mai noua pe care ai cumparat-o cu o suma considerabila si mai platesti devize de mii de lei la dealer e normal sa ai alte pretentii si nu din aroganta sau superioritate ci pentru ca asa e normal.

Si pana la urma fiecare sanctioneaza nemultumirea fata de un produs in cel mai simplu mod posibil, nu il mai cumpara.

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

@raduron10 am putea schimba (probabil) replici la nesfarsit pe aceasta tema.. eu militez pentru decenta, rationament, bun simt fata de masina din dotare.

..acum sa fim seriosi, dar foarte seriosi - nu exista masina veche care sa te lase in drum. EXISTA IN SCHIMB masini vechi NEINTRETINUTE care te lasa cand ti-e lumea mai simpatica IN DRUM. Ca altfel nu ar exista masini vechi circuland pe strazi.

Vezi, depinde de optica...

Acuma suntem pe un forum unde vorbim despre masini, soferi.. (nu despre masini de cusut si croitori..) de aceea unora dintre noi CU SIGURANTA nu li se vor LUA FOC MASINA tocmai pentru ca o intretin.. ca e noua ca e veche SUNT INFORMATI SI PROBABIL FAC CE TREBUIE. (..iti dai seama spre ce concluzie ma indrept?)

Cat despre masini de cusut.. oare stiu croitorii sa le pun ulei sau tot asa, daca e noua tre sa mearga neaparat!?

Doar retoric intreb. 😉

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, bimmer90f30 said:

 

Ai citi vreodata recomandari pentru soferi (nu de BMW, asa in general) cand si inainte de  a pleca la drum lung, ce trebuie sa faca adica sa verifice?

..trusa de prim ajutor si stingator? Nici d'aia nu trebuie ca de aia avem internet, nu?

 

 

Asta cu trusa de prim ajutor verificata ai luat-o din manualul ACR din ‘70?

spune-ne si noua ce verifici la trusa ta de prim ajutor sigilata? Daca plasticul e intact? Daca nu s-a decolorat?

in plus de asta daca nu ai training in prim ajutor e cam degeaba, poti face mai mult rau decat bine

Bimmer zilele asta ai asigurare, companii care vin si te iau de pe marginea drumului daca masina s-a defectat , masina de schimb etc, nu mai e nevoie sa te plimbi cu uleiul din tine ca la dacia 1300

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@Viper05 trusa (si de prim ajutor a) masinii mele ARE si stingator de incendiu. Iar ala sa stii ca expira.. ce treaba are verificatul unor chestii din trusa de prim ajutor cu prezenta unei asemenea NECESITATI LA DRUM LUNG?

Acumaa, stii cum e, nici pompier nu m-a facut mama, dar sa sfatuim si indrumam altii ajuta intotdeauna decat sa faci pana prostului si sa te uiti la stele... pana vine cineva pe care l-ai platit sa vina sa te remorcheze sau sa iti puna benzina in rezervor (cum sunt cazuri) sau sa iti repare pana... (stai sa vezi cum e cand ramai fara curent in baterie...)

Facem o intrecere despre nivelul unor asigurari RCA de CARE TU nu ai auzit, sau poate eu...?

Ai auzit de asigurare a carei PRIME SCADE (de la an la an..) DACA NU TI SE STRICA MASINA si implicit nu chemi pe altii sa te scoata in ce ai ajuns..!? Afla ca exista si a fost creata in secolul asta 21, de ii zicem sau ne credem, multi din noi...

(Mai contiuam sa ne mai dam ciumegi pe forum? 😉 )

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Bimmer , servicul de tractare nu este facut prin asigurare, asa ca poti sa-i chemi tot a doua zi daca vrei.

exact aia e si idea se strica rabla vine si o ia, pe langa aia in functie de ce fel de serviciu ai, poti primi masina de schimb sau transport in limita a x euro

ce legatura are pana prostului cu trusa de prim ajutor? Si tot nu mi-ai spus ce verifici la trusa de prim ajutor cum ne-ai indrumat pe toti sa o facem.

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.