Jump to content

BMW E90 nu pornește sub nici o forma


Adryan87

Recommended Posts

Va salut! Am o problema de pornire la bmw E90 model motor M47 cutie automata an 2006.

Sa oprit ĂŽn mers și a apĂŁrut eroarea"transmission fault "plus câteva erori Dsc... , cutia merge bn nu are semne de uzurĂŁ.

Acum cand dau la automat, ĂŽnvârte ca de obicei dar nu da nici un semn de pornire(odatĂŁ a mai pornit am mers 5 km și sa oprit) , am adus un tester a dat niște erori de nu merg șterse:Terminal 50, S0098, 00A0B4.

Mașina m-a lĂŁsat departe de casa(ĂŽn afara tarii) și ĂŽncerc sa o fac acolo,dacĂŁ a-ți mai ĂŽntâlnit problema asta și cum se poate rezolva?

Link to comment
Share on other sites

Nu am gasit nimic din ce ar putea face terminal 50.

 

Ce tester s-a folosit?

Nu știu ca a plecat omu, din ce am ĂŽnțeles eu, a zis cauza poate sa fie de la mai multe, cum ar fi releu de la pompa de motorina care se aflĂŁ sub bancheta din spate,mufa deranjata de la cutie viteze, orice ceva parte electrica un scurt sau siguranțele de vin lângĂŁ ECU sau ĂŽn ce-l mai rĂŁu caz ecu.. Da mai mult ma bĂŁgat ĂŽn ceațĂŁ, alternatorul merge bn ca am intrat in meniu sa vad dacĂŁ merge, bateria este noua... Dar ĂŽn principiu a zis ca,, transmission fault,, este eroare electrica.. Zic și eu ce mi sa zis..

Link to comment
Share on other sites

00A0B4 CAS:Engine start, starter operation.

S0098 NO COMMUNICATION POSSIBLE WITH; ELECTRONIC FUEL PUMP CONTROL MODULE - mai mult ca sigur din aceasta cauza nu porneste masina.

Undeva este o eroare de comunicare. Fa o diagnoza cu ISTA si vezi ce erori apar acolo.

Cauta detalii pe net despre aceste erori si vezi cum au rezolvat altii.

Link to comment
Share on other sites

00A0B4 CAS:Engine start, starter operation.

S0098 NO COMMUNICATION POSSIBLE WITH; ELECTRONIC FUEL PUMP CONTROL MODULE - mai mult ca sigur din aceasta cauza nu porneste masina.

Am adus ĂŽntr-un final un tester ISTA +, problema a gĂŁsit-o sa zicem, dar nu știe unde este mai exact, codul eroare 00C90B PT_CAN_KOMMUNIKATION

Undeva este o eroare de comunicare. Fa o diagnoza cu ISTA si vezi ce erori apar acolo.

Cauta detalii pe net despre aceste erori si vezi cum au rezolvat altii.

 

Am adus ĂŽntr-un final un tester ISTA +, problema a gĂŁsit-o sa zicem, dar nu știe unde este mai exact, codul eroare 00C90B PT_CAN_KOMMUNIKATION

Link to comment
Share on other sites

Am adus într-un final un tester ISTA +, problema a găsit-o sa zicem, dar nu știe unde este mai exact, codul eroare 00C90B PT_CAN_KOMMUNIKATION

In pagina care dadea rezultate din Fault Memory, mai spre extrema dreapta pe monitor ai o eticheta "Input Fault Code" unde poti sa bagi codul sau detaliile erorii si iti explica detalii.

 

Nu prea se gaseste mare lucru pe net.

As verifica, in lipsa de alta idee, integritatea firelor rasucite BUS-CAN dintre module. Mai ales modulele care tin de pornirea masinii CAS-DDE..

Pe firele rasucite comunica modulele intre ele. Verifica rezistenta obligatoriu. Rezistenta e pusa acolo pentru integritate.

 

Edit:

De fapt citeste as aici daca vrei sa abordezi problema:

https://bimmerprofs.com/bus-lines-used-bmw/

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca te apuci de masurat pe acolo vezi ca explica "clar" ca trebuie sa te focusezi pe partea/conexiunea de BASIC; acolo gasesti CAS, IHKA etc. Uita-te in poza si descrierea alaturata din link.

Iar mai sus vorbeste de REZISTENTA INTRE FIRE. Si tot ei zic ca daca scade sau este la valoarea de 1-2k atunci integritatea semnalului este COMPROMISA. Pentru resistenta aia, sa ii afli valoarea trebuie un aparat special de masurat rezistenta intre doua fire diferite, ceea ce nu e usor de gasit.. poate nu ajungi acolo cu diagnoza dupa ce ai eliminat multe altele

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uraaa!!sa rezolvat! Va mulțumesc foarte mult de ajutor.... A-ți avut dreptate! Ăntr-adevĂŁr problema era de conexiune ĂŽntre module, o problema a fost la mufĂŁ din modulul de sub bancheta spate ceea ce tine de pompa de motorina era aproape ruginita(nu era tensiunea corectĂŁ) iar cealaltĂŁ a fosta tot de fire ĂŽntre ECU și cutia de viteze, pe traseu ĂŽn spatele motorului avea ĂŽmbracĂŁtoarea frecata pana la fire(sau roasa de vreun șoricel) se pare ca din când ĂŽn când atingea de motor... FĂŁrĂŁ aparat special de mĂŁsurat cautam acul in carul cu fan.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

.. pe traseu ĂŽn spatele motorului avea ĂŽmbracĂŁtoarea frecata pana la fire(sau roasa de vreun șoricel) se pare ca din când ĂŽn când atingea de motor... FĂŁrĂŁ aparat special de mĂŁsurat cautam acul in carul cu fan.

 

In ce limba imbracatoarea se numeste izolatie, sunt curios. De unde ne scrii?

 

Bine ca ne-ai zis si ce a fost.

 

Bafta.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Are o imbracatoare de cauciuc(tubulatura de cauciuc sau cum se zice ca nu sunt de meserie) dupĂŁ aceea izolația firelor, cum se face upload-ul la poze ca trimit poza , eu am rĂŁmas la granița ĂŽntre Elveția, Germania,de aceea am preferat sa o fac aici decât cu platforma plus ca este mai costisitor!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut am un BMW e90 320 d și nu pornește , îmi apare pe display pomp relay fault am verificat releul de lângă calculator și cel de sub torpedo și merg , ambele pompe se aud dar tot nu pornește culmea mi se pare suspect ca bâzâitul nu se oprește gen cel de la pompa de rezervor merge încontinuu și când dau la automat nu văd se se ridice turațiile dar rămâne eroare relay pomp  , i-am pus diagnos Inpa sau cum se cheamă și nici omul nu i dă de cap i-am verificat și calculatorul acel băiat și a zis ca cică nu ajunge curent parcă pe ecu din ce am înțeles și cam aia. Fost și nu i dau de cap 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Mihaita z said:

Salut am un BMW e90 320 d și nu pornește , îmi apare pe display pomp relay fault am verificat releul de lângă calculator și cel de sub torpedo și merg , ambele pompe se aud dar tot nu pornește culmea mi se pare suspect ca bâzâitul nu se oprește gen cel de la pompa de rezervor merge încontinuu și când dau la automat nu văd se se ridice turațiile dar rămâne eroare relay pomp  , i-am pus diagnos Inpa sau cum se cheamă și nici omul nu i dă de cap i-am verificat și calculatorul acel băiat și a zis ca cică nu ajunge curent parcă pe ecu din ce am înțeles și cam aia. Fost și nu i dau de cap 

ce an este masina? pune ista, nu inpa. 

invarte? verifica modul de motorina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.