Jump to content

Sfat achizitie E92 2.0i sau 2.5i


imiancu

Recommended Posts

Salut as vrea sa achizitionez un bmw e92 (2007-2010), 2.0i(n43b20) sau 2.5i(n53b30) vreau sa stiu ce probleme au aceste motoare, cat de fiabile sunt, ce piese pica cel mai des si cat ar costa, vin de pe un audi nu cunosc ramura bmw sper sa primesc aici infirmatiile cerute

P.S: Care model l-ati alege voi ?

Link to comment
Share on other sites

De ce ? Ai putea da si niste informatii mai clare nu doar sa spui

 

2,5 i e un motor net superior , toate 2.0 benzina de la bmw au fost praf, mai ales din seria n42 .

N42 probleme simeringuri supape , vanos , distributie . N53 mai rezistent , pica fise bujii , chestii banale . Ca si combustibil ambele consuma cam la fel .

Edited by Myx
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

2,5 i e un motor net superior , toate 2.0 benzina de la bmw au fost praf, mai ales din seria n42 .

N42 probleme simeringuri supape , vanos , distributie . N53 mai rezistent , pica fise bujii , chestii banale . Ca si combustibil ambele consuma cam la fel .

 

N53B30 este mai bun decat N52B25 sau B30 ?

Link to comment
Share on other sites

N53 ca plus ar fi ca nu mai are valvetronic care poate fi destul de sensibil dupa ceva km. Ca un posibil minus ar fi injectia directa - trebuie curatata periodic admisia cu tot cu valve, injectoarele sunt considerabil mai scumpe - in timp tot au fost imbunatatite, ideal sa fie ultima versiune (l
Link to comment
Share on other sites

N53 ca plus ar fi ca nu mai are valvetronic care poate fi destul de sensibil dupa ceva km. Ca un posibil minus ar fi injectia directa - trebuie curatata periodic admisia cu tot cu valve, injectoarele sunt considerabil mai scumpe - in timp tot au fost imbunatatite, ideal sa fie ultima versiune (l

Eu vreau sa cumpar unul din 2009 in sus

Link to comment
Share on other sites

pai ce detalii ? sunt masini SH sansele sa pice ceva la ele sunt mari, din pacate motoarele BMW nu sunt un etalon de fiabilitate . Personal as lua un 6 cil cu istoric cat mai "bun" adica sa fi avut schimbate injectoare bobine sa fi fost admisia curatata, pompa de apa si aceasta mai trebuie vazuta, greu la noi . Edited by alex230ro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, ce buget ai si de unde planuiesti sa o cumperi?Variantele pe benzina 6L sunt mai rare si mai scumpe.

Am fost interesat de n53 acum ceva timp, probleme cu injectoarele care se schimba doar la set, si pompa de inalte.

Injectoarele le-au revizuit si teoretic esti safe daca iei 2009.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut, ce buget ai si de unde planuiesti sa o cumperi?Variantele pe benzina 6L sunt mai rare si mai scumpe.

Am fost interesat de n53 acum ceva timp, probleme cu injectoarele care se schimba doar la set, si pompa de inalte.

Injectoarele le-au revizuit si teoretic esti safe daca iei 2009.

Bugetul este la 20k euro

Din germania vreau sa o iau dar ma intereseaza care cod motor ar fi cel mai fiabil cat de cat

Am sa merg pe 6L dar nu stiu care n52b25 n52b30 n53b30 toata lumea spune ca sunt cu probleme

Pana acum cel mai bun ar fi n52b25 din cate am cautat si citit

Masina vreau sa fie 2009 in sus

Am vazut ca sunt mai rare

Edited by imiancu
Link to comment
Share on other sites

Despre N52B30 am vazut in principiu review-uri positive, e mai bun ca si N52B25. Pe youtube poti gasi foarte multe filmulete despre N52B30, a fost foarte popular in SUA. Problema este ca, pe E9X, in Europa s-a folosit doar pana in 2007, fiind inlocuit cu N53. Motorul N52 a fost folosit chiar si pe F01 si F10, dar nu in Europa, aici a avut o viata scurta. A mai fost folosit in Europa pe loturi mai restranse din gama de modele Z4 si X1, dar apoi au aparut motorizarile de 2 l turbo benzina si a fost retras complet.

N53 a fost comercializat mai mult in Europa, pe restul continentelor s-a folosit N52 in paralel inca.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

am avut si n42 si n52...fiecare motorizare are problemele ei...care apar odata cu km, daca gasesti la cca 100k km (cam greu) nu o sa ai probleme cu nimic in principiu indiferent ce iei, daca e peste 200k km o sa ai probleme, personal as alege oricand 6 6 cil...
Link to comment
Share on other sites

Corect, atat 4 cil cat si 6 cilindri au problemele lor, totul depinde de ce isi doreste fiecare si depinde ce model vrei in final.

320i e usor orientat spre consum si fara mari pretentii sportive, 330/335i este usor mai gurmand si suficient de sportiv.

Multi recomanda n52 pentru 6 cil, dar n53 si n54 nu sunt bau bau, iar motoarele sunt bune cat timp sunt intretinute corect.

Orice motor alegi trebuie sa constientizezi mentenanta atenta dupa 100k km, care difera de la 4 la 6, de la aspirat la turbo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.