Jump to content

320d e90 se oprește in mers si la relanti


Recommended Posts

Salut!

De aproximativ 2 ani si jumĂŁtate dețin un e90 320d 163 cp care pana acum câteva luni nu mi-a fĂŁcut probleme. Ideea este ca a ĂŽnceput sa se opreascĂŁ in mers si la relanti, iar din ce am observat, doar la caldura se manifesta. Mașina pornește imediat fĂŁrĂŁ probleme si nu exista vreun martor aprins in bord.

In urma unei verificĂŁri pe tester a apĂŁrut eroare la senzor vibrochen(singura eroare). Mecanicul respectiv mi-a spus ca se oxidase ceva la mufa senzorului si ca a curatat-o, ĂŽnsĂŁ problema persista.

De asemenea, atât turometrul cat si kilometrajul prezintĂŁ o ușoare oscilație, dar care este doar vizibila(nu se simte nimic diferit la motor, doar prezintĂŁ o oscilație care este doar vizibila de 50rpm, iar acul de la kilometraj de 2-3 km).

Link to comment
Share on other sites

Salut!

De aproximativ 2 ani si jumĂŁtate dețin un e90 320d 163 cp care pana acum câteva luni nu mi-a fĂŁcut probleme. Ideea este ca a ĂŽnceput sa se opreascĂŁ in mers si la relanti, iar din ce am observat, doar la caldura se manifesta. Mașina pornește imediat fĂŁrĂŁ probleme si nu exista vreun martor aprins in bord.

In urma unei verificĂŁri pe tester a apĂŁrut eroare la senzor vibrochen(singura eroare). Mecanicul respectiv mi-a spus ca se oxidase ceva la mufa senzorului si ca a curatat-o, ĂŽnsĂŁ problema persista.

De asemenea, atât turometrul cat si kilometrajul prezintĂŁ o ușoare oscilație, dar care este doar vizibila(nu se simte nimic diferit la motor, doar prezintĂŁ o oscilație care este doar vizibila de 50rpm, iar acul de la kilometraj de 2-3 km).

Precizez ca de un an ĂŽmi bate volanta

Link to comment
Share on other sites

Oprirea nu poate fi de la volant.

Tot pe la "ceasul" motorului trebuie investigat.

Cum a curatat mufa mecanicul?

S-a imbunatatit situatia dupa ce a umblat si a curatat?

Poate trebuia schimbata mufa/senzorul. De ce nu a luat in calcul asta?

Senzorul de vibrochen este foarte important, ca si altii ce tin de "timing".

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai verifica si pompa. Pune un program de diagnoza a marcii (ISTA-D, INPA) si verifica presiunea data de pompa de inalte.

Apoi pe ea este o valva care controleaza debitul la ralanti si ture mici. Vezi sa nu fie erori acolo.

Motorul se opreste cam la ce viteza/turatie in mers?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are un tipar anume. Azi am vrut sa depĂŁșesc, am accelerat mai puternic si dupĂŁ am vĂŁzut ca nu ma ĂŽncadram si am decelerat brusc, dupa care s-a oprit. ĂnsĂŁ repet, nu are un tipar anume, am vĂŁzut ca la caldura se ĂŽntâmpla. DupĂŁ ce schimb senzorul vibrochen revin cu update.
Link to comment
Share on other sites

Poate ca ssenzorul arborelui trebuie revazut.

Nu ai spus ce tester s-a folosit.

 

Nu mai desface nimic pana nu pui ce tester am zis mai sus!

 

Filtru de motorina cand a fost schimbat?

 

Trebuie sa fie dupa un tipar, doar ca nu ti-ai dat seama.

De pornit motorul porneste fara nici o problema imediat dupa oprire brusca?

 

Nu ai nici o aplicatie pe mobil prin bluetooth sa poti urmari cat de cat live ce se intampla?

Este una, de ii zice Bmwhat pe android..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prin bluetooth doar cu carkit ma pot conecta. O sa ĂŽncerc si cu aplicația pe care ai menționat-o tu, iar filtrele au fost schimbare in urma cu 7k km, ĂŽnsĂŁ si ĂŽnainte sa le schimb se comporta la fel. Nu știu ce tester s-a folosit, ĂŽnsĂŁ ma informez si revin cu toate detaliile luni si dupĂŁ schimbarea senzorului
Link to comment
Share on other sites

Poate ca ssenzorul arborelui trebuie revazut.

Nu ai spus ce tester s-a folosit.

 

Nu mai desface nimic pana nu pui ce tester am zis mai sus!

 

Filtru de motorina cand a fost schimbat?

 

Trebuie sa fie dupa un tipar, doar ca nu ti-ai dat seama.

De pornit motorul porneste fara nici o problema imediat dupa oprire brusca?

 

Nu ai nici o aplicatie pe mobil prin bluetooth sa poti urmari cat de cat live ce se intampla?

Este una, de ii zice Bmwhat pe android..

 

Azi am mers pana in Constanța si cu câțiva km ĂŽnainte de autostrada, s-a oprit motorul in mers. DupĂŁ care, pana la Constanța a mers totul ok, iar la ĂŽntoarcere cĂŁtre București, pe autostrada, la 150 pilot automat, s-a oprit din nou. Totodata am sesizat ca la treptele 1,2 si 3 la turații sub 2k, merge cam intrerupt motorul.

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa zic, parca la E90 e problema cu cablul principal de alimentare conectat in spatele panoului de siguranta in torpedo.

 

Ar fi bine sa ii verifici starea conexiunii de acolo din spate.

Ca daca panoul electric pierde curent la o trepidatie, atunci se opreste motorul..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa zic, parca la E90 e problema cu cablul principal de alimentare conectat in spatele panoului de siguranta in torpedo.

 

Ar fi bine sa ii verifici starea conexiunii de acolo din spate.

Ca daca panoul electric pierde curent la o trepidatie, atunci se opreste motorul..

AsearĂŁ i-am mai fĂŁcut un test si a apĂŁrut eroare pe clapeta acceleratie. Am șters eroarea si acum aștept sa se mai opreascĂŁ de câteva ori, iar dacĂŁ apare din nou eroare pe clapeta, ĂŽncerc sa o schimb sa vad cum se comporta.

Legat de cablul de alimentare, doar motorul se oprește brusc, ĂŽnsĂŁ nu si restul. Contactul rĂŁmâne pornit fĂŁrĂŁ sa se ĂŽntrerupĂŁ, la fel si restul ce sunt pornite.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Revin. Nu clapeta a fost problema. Am mai schimbat ulterior senzor ax came si se pare ca nici el nu era cel vinovat, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ am schimbat si releul principal(multifuncțional - cel albastru de la motor), mașina nu a mai prezentat simptome. Case solved!

Bravo, sincer, bravo pentru perseverenta si raport aici.

 

O sa ma uit si eu la mine si iau unul de rezerva ca la cati ani are a mea si de cate porniri are parte, intr-o zi...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin. Nu a fost vinovat nici releul principal, ci senzorul vibrochen. Lucru constatat dupĂŁ 500 km parcurși fĂŁrĂŁ oprire.( la aproximativ 10-12 km, motorul se oprea). Se pare ca un senzor micuț, dar ‘bine’ poziționat, mi-a dat destul de multe bĂŁtĂŁi de cap.

Topic closed

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.