Jump to content

Punct mort semnalizare


mariusumf

Recommended Posts

Chiar ce mi-am luat un 318d E91 din 2006 si am observat ca semnalizarea nu are punct mort adica punct de mijloc cu care sa anulezi semnalizarea!!!!

Cand schimbi banda ce faci???? volanul nu isi face rotatia necesara sa anuleze semnalizarea!!!!!

Mi se pare ciudat!!!!

Ma scuzati este primul meu BMW :)

Edited by mariusumf
Link to comment
Share on other sites

Mai aleși odatĂŁ și se anuleazĂŁ . Sare și dupĂŁ viraj ,singura !

Da stiu ca sare dupa viraj dar la depasire scurta nu sare din volan.

 

Mai aleși odatĂŁ și se anuleazĂŁ . Sare și dupĂŁ viraj ,singura !

Trebuie sa incerc sa mai apas odata cum zici tu asta chiar nu am incercat :)

 

Mi-am luat injuraturi si degete din mijloc :)))

Link to comment
Share on other sites

Cred ca de la maneta asta de semnalizare pleaca telenovela apropos de soferii de Bmw care nu semnalizeaza in trafic.

Eu stiu sofer care apasa stanga maxim, semnalizarea nu se mai oprea, dadea maxim dreapta, masina semnaliza dreapta la infinit, asa ca omul s-a lasat de semnalizat! Mai mult, avea cele 3 clipiri pe impuls anulate din meniu.

Maneta aia are un principiu simplu, nu intuitiv, dar simplu si comod. Trebuie doar sa fii mai bland. Prima apasare, "impuls" ai trei clipiri ale semnalizarii, stanga sau dreapta (daca e activata din meniu). Apasare mai energica, stanga sau dreapta pana la capat: semnalizarea functioneaza si revine pe baza de rotire volan intr-un anumit unghi. Merge doar in intersectii sau la intrarea in parcare. La depasiri nu functioneaza oprirea semnalizarii decat apasand prima parte "de impuls", stanga sau dreapta.

Bine,eu sunt un tip bine crescut ce respecta si regulile de circulatie si semnalizez si revenirea din depasire pe "impus" dreapta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Problem solved! :)

Da intradevar nu este complicat :)

Chiar acuma am facut un test pe drum.

Va multumesc

 

Eu cred ca ideea BMW e absolut fenomenala si afli asta dupa mult BMW si apoi treci la alta marca. Dar clar sunt oameni care nu se descurca cu ea. Nu am idee de ce.

Nu ii vorba ca nu se descurca, eu de exemplu nu stiam cum :)

Obisnuit cu semnalizare clasica, nu stiam eu ca are impuls de 3 semnalizari sau ca poti anula :)

Link to comment
Share on other sites

Pe scurt semnalizarea are doua functii sau principii de functionare:

Scurta, 3 clipiri, de folosit preponderent la schimbarea de banda PE AUTOSTRADA; nu a zis nimeni asta.

Cealalta, lunga care practic se "inzavoraste" pe axul volanului pe directia pe care tragi de el si revine imediat ce se inverseaza directia rotirii. Aici se aplica si revenirea VOLUNTARA, adica la dorinta soferului, prin aducerea ei manual inapoi la mijloc..

 

Mare inginerie mare; Romulus, nu doar bmw are acest sistem.

Pana si o Skoda Fabia amarata din 2005, are asa ceva.. cred ca toate masinile nemtesti de peste 15 ani au asa ceva.

Nu e vorba ca nu o suporta. Trebuie sa SEMNALIZEZI ORICE SCHIMBARE A DIRECTIEI (benzii de circulatie..) cat timp esti in masina si conduci, si gata; esti obligat, iar acelea sunt functii implementate in ajutorul tau..

 

Niciodata nu e tarziu sa aflam si noi (unii romani..) lucruri noi. ;)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.