Jump to content

Problema EGR - 290900 - AIR SYSTEM


Recommended Posts

Salutare ,

 

vin si eu cu o intrebare in conditiile in care nu reusesc sa dau de cap.

Masina este un 325D (218hp) 220k km la care s-a schimbat distributia acum 35k km si acum doar ce am schimbat EGR si racitorul este schimbat acum 1 an jumate fara urme de pierderi de antigel . Singurul simptom inainte de schimbarea EGR ului era un mic dat in nas intre 2300-2400 rpm. Dupa schimbarea EGR ului ( precizez toate pisele schimbate pe OEM) tot am ramas cu errorile 29EB00 si 290900 in ISTA ( masina nu are nici un martor aprins in bord, regenerarile se fac foarte corect, in hidden menu nu apare nici o erroare si in ista imi da cu present Unknown la errori doar ca pe mine ma deranjeaza stiind ca sunt acolo. Eu unul suspectez urmatoarea piesa 11747810831(https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3Y71-EUR-06-2014-F34-BMW-325d&diagId=11_4582, piesa nr 14) ca ar fi vinovata de problema mea . Va multumesc anticipat si o zi frumoasa !

Link to comment
Share on other sites

1) Verifica galeria pentru sparturi / fisuri / topeala

2) Schimba supapa de la clapeta de bypass (cea indicata de tine)

3) Reseteaza adaptarile de EGR, MAF, etc (trebuiau facute cand ai schimbat EGR)

4) Vezi sa ai ultimul update de soft la motor (peste 2017), rezolva multe probleme si impiedica sa ia masina foc in unele cazuri

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) Verifica galeria pentru sparturi / fisuri / topeala

2) Schimba supapa de la clapeta de bypass (cea indicata de tine)

3) Reseteaza adaptarile de EGR, MAF, etc (trebuiau facute cand ai schimbat EGR)

4) Vezi sa ai ultimul update de soft la motor (peste 2017), rezolva multe probleme si impiedica sa ia masina foc in unele cazuri

Multumesc mult de raspuns, ideea e ca am intrebat daca e necesar sa fac adaptari la EGR dupa schimbare si mi s-a raspuns cu NU :) o sa incerc sa le fac singur acasa , presupun ca se pot face prin ista si nu e o problema daca le fac chiar eu . unde anume as putea sa vad ce versiune de soft am la motor ? exista vreun camp in ISTA unde pot vedea acest lucru? multumesc din nou de raspuns.

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

Vezi cu ISTA ce ilevel are masina in prezent

multumesc frumos de raspuns, maine dimineata ma duc la mecanic ca oricum trb sa schimb placutele asa ca o sa vb cu el de resetare adaptari MAF,EGR si o sa si cumpar piesa de am zis de ea mai sus ( sa o schimb asa pentru orice eventualitate) , deasemenea o sa il rog sa verifice si admisia sperand ca rezolv problema , revin cu un update zilele urmatoare.

O seara frumoasa sa aveti !

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update cum am promis. I level e 2018 , admisia nu are problrme , schimbai si piesa de o precizasem mai sus plus reset adapt. Egr si maf si problema a fost rezolvata. Va tin la curent peste cateva zile pentru ca nu apucai sa ma plimb mult pe caldura asta dar deobicei aparea imediat. Multumesc si sper sa fie de ajutor cuiva pe viitor.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Iti trage aer aiurea pe undeva, trebuie luata masina la puricat

Cred ca am descoperit problema unde era , furtunul de vacuum (3.2mm) de vine dinspre motor spre electrovalva era ros .

Mai exact reperul 17 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3Y71-EUR-06-2014-F34-BMW-325d&diagId=11_4582 , la mine a fost la 12-15 cm distanta de la plecarea din electrovalva, cel mai probabil de la culdura se tocase . Vin cu update uri daca mai apare dar momentan totul este bine . Avantajul acum este simtitor, am cuplu in plajele de jos ale masinii .

Multumesc mult de ajutor :) Zi frumoasa sa aveti !

Link to comment
Share on other sites

Revin cu Update, dupa cateva sute de KM a aparut iar vestita eroare 290900 cu temperature to high , deja ma bantuie , am schimbat cam tot ce puteam sa schimb orice sugestie e bine venita .

Am uitat sa vin cu precizarea , acum apare si KOMBI E114BE Signal (Transmission train display data,0x3FD) invalid, EGS/DKG/EME

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Posted (edited)

Salutare tuturor,
dupa 3 ani in care masina a fost ok ( nu mai stiu ce naiba am schimbat atunci ca am schimbat multe) eroarea aceasta a reaparut :))) 
In Octombrie 2023 am schimbat asa:
Racitor + EGR OEM la bavaria pe rechemare
Curatat admisia si schimbat clapetele, inlocuit toate electrovalve turbo egr si mici si mari ( sa sa le ia naiba )
inlocuit toate furtunele de vacum.

Inlocuit capac culbutori sensor dpf presiune in martie si curatare dpf.

Masina o duc in service Luni ( mecanicul cand auzii de eroarea asta se cam lua cu mainile de cap :)) )
Daca ajuta cu ceva informatiile urmatoare:
tot la fel la 2000-2300 daca merg constant simt un mic lag/delay nici nu stiu cum sa il explic.
a mai aparut acum 1 luna si ceva am sters-o a aparut imediat dupa , am sters-o cu restare adaptari ( nu se facusera cand se curatase admisia si restul) si nu a mai aparut 1 luna si.
Aveti ideea daca EGR si racitorul beneficiaza de garantie daca a fost facut pe recall schimbul ?

O sa incerc sa ii fac si un test plan sa vad ce da acolo masina

Va multumesc.
Este vorba de acelasi 325d f34 cu un soft de 230hp si 470nm , DPF si EGR ON regenerarile facanduse la 240-270km sau 8 ore de functionare preponderent oras. Nu se aprinde check nimic in bord.

@Romulus am posibilitatea sa redenumesc titlul acestui post? Multumesc anticipat.

Edited by DragosPena
completare
Link to comment
Share on other sites

Salutare si multumesc pentru raspunsul rapid,

Din pacate din browser nu merge nici din pagina principala ( cu topicurile si nici din pagina postului sa zic asa) Daca ai posibilitatea sa il redenumesti in "290900 - AIR SYSTEM" cred ca ar fi mai usor de indexat. 

Multumesc mult pentru ajutor !

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to Problema EGR - 290900 - AIR SYSTEM

Salutare,
Vin cu update dupa vizita la mecanic:

Mi-a spus ca valoarea turbinelor este cu 0.2 mai mica decat ce-a ceruta si de acolo eroarea dar nu poate sa imi zica care din ele, partea nasoala e ca fiind super random si rara eroarea mai mult warning ca nu e presenta si se replica rar ba la 30 ba la 100km nu poate sa imi zica exact de unde e ... din ista am vazut ca se intampla la turatia de 1957.

Mi-a zis ca poate sa fie din electrovalve ( schimbate in octombrie anul trecut, daca au crapat deja ma f*t in ea de masina si in ele de piese) furtune facum ( schimbate de 2 ori anul trecut ca la fel crapasera primele schimbate care fusasera scumpe nu luasem ieftinaturi ... vreun oring pe undeva, sau turbinele obosite ( asta pare destul de plauzibila tinand cont ca am 260k si nu m-am atins de nici una din turbine si stiti si voi miturile cu turbina mica care crapa :))). I-am sugerat un test de fum dar mi-a zis ca pe partea asta nu se poate face ( lucky me) si doar sa asteptam sa inceapa sa devina mai frecventa eroarea astfel incat sa nu ne apucam sa schimbam piese asa la misto la masina. 

Intrebarea de baraj din punctul meu de vedere este unde se poate vedea in ista incarcarea turbinelor ( presiunea ) cea ceruta si cea reala si la turatia aceea ma astept ca amandoua sa lucreze. Daca aveti sugestii sau orice sunt bine venite.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.