Jump to content

Achizitionare E90 320D


StaynLoker

Recommended Posts

Seria 3 e90 nfl a primit motorul n47 din septembrie 2007 doar pe modelul Efficient Dynamics, ulterior a fost introdus pe modelul facelift.

 

Pachetul efficient dynamics vine cu niste caracteristici speciale care fac masina foarte economica in special la drum lung( consum intre 5 si 5.5 l/100km). O sa enumar exact aceste dotari : motorul are power reduction de la 177cp la 163cp, cutie cu 6 trepte mai lungi, diferential special, aerodinamica imbunatatita 0.27cx, suspensie sport, functie auto start/stop, franare regenerativa (alternatorul incarca doar la franare sau la decelerare), acceleratie adaptiva, Caseta de directie electrica.

 

Si motivul secundar care m-a determinat sa cumpar masina, dupa cele enumerate mai sus, a fost faptul ca am gasit motorul diferit in acte, fiind probabil schimbat in Germania de primul proprietar. (Se stie ca motorul a fost piesa de schimb in generatia asta de bmw-uri) Motorul n47d20c dupa o scurta verificare, am observat ca a fost introdus din 2010, iar lucrul asta mi-a consolidat increderea in masina, si am cumparat-o.

 

Clapetii din admisie au fost anulati, deoarece exista riscul sa se blocheze(pe inchis sau deschis) sau sa se desprinda si sa fie trasi spre cilindru.

Link to comment
Share on other sites

GabrielMingireanu, amical iti zic ca ai pus dopuri degeaba motorului N47.

Nu isi inghite clapete in nici un caz cum isi mananca lantul.

Pana si M47 pe E90 e foarte foarte foarte fiabil cu clapetele lui. Postarile pe internet.. o demonstreaza.

 

Iar economia, daca motorul la drum lung sau intins nu scoate cel putin 4.7/100km atunci nu e economic. Am testat personal. Nimeni nu incearca sa mearga mai economic ca mine cu M47-163; desigur glumesc, dar astea sunt valorile economiei care o poti obtine. Masurat de la plin la plin.

 

Iar modelul ED nu este nimic impresionant la el in afara ca poate fi si sport, ca nu mai e asa zgomotos. Nu impresioneaza prin economie. Am testat unul nou de 184cp. Tot la plin, nu ce arata bordul.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu contest deloc problema lantului si ma consider norocos din punctul asta de vedere, desi cred ca uzura lui prematura tine mult de mentenanta si modul de exploatare. Eu nu am folosit niciodata functia de auto start/stop la nici o masina, apoi ofer timp motorului sa se incalzeaza inainte de ai da ture si la fel inainte de oprire i-l las un timp sa se raceasca.

In legatura cu consumul obtinut de mine, a fost verificat tot de la plin la plin pe drumul Galati-Lepsa-Brasov in repetate randuri si cu precizarea ca nu merg economic si nici nu intentionez asta.

Pana acum 2 ani de zile am mers cu roti pe 18” in doua latimi ( 225/40 si 255/35) si consumul era cu cel putin 1litru mai mare.

In concluzie cu probleme sau nu, nici o alta masina nu se conduce la fel de bine ca bmw, in acelasi pret platit pe masina noua sau sh.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.