Jump to content

Sfat achizitie X


IlDottore

Recommended Posts

Salutare,

 

Scriu aici ca sunt intr-o mare dilema si caut sfaturi de la voi. Am un f10 de care sunt EXTREM de multumit si datorita unor circumstante familiale am decis sa trec la un SUV.

 

Evident ma uit dupa un X, mai exact la un X3 f25 ma gandeam, anii 2015-2016. Ca si buget, undeva la un +-20k, nu-mi trebuie dotari iesite din comun, partea mecanica sa fie buna si sa aibe cutie automata.

 

De vreo 2-3 saptamani am intrat pe grupul posesorilor de X3 de pe farcebook si sincer sa fiu m-am cam speriat. Numai postari cu martori aprinsi, cutiile de transfer pare ca pica intr-o veselie samd. Caseta de directie am inteles ca e problematica la toate. Rezolvarea mai de buget la unii merge, la unii nu. La ce sa ma astept daca trec la un f25 de la un f10? Nu de alta dar momentan trecerea asta suna cam... scumpa.

 

As vrea niste pareri sincere de la oameni care detin f25 si desi e un forum de fani BMW as dori niste pareri critice nu laude, stim cu totii ca nici BMW-urile nu-s perfecte.

 

Sunt deschis si la alte idei nu numai la f25.

 

Mersi fain!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Scriu aici ca sunt intr-o mare dilema si caut sfaturi de la voi. Am un f10 de care sunt EXTREM de multumit si datorita unor circumstante familiale am decis sa trec la un SUV.

 

Evident ma uit dupa un X, mai exact la un X3 f25 ma gandeam, anii 2015-2016. Ca si buget, undeva la un +-20k, nu-mi trebuie dotari iesite din comun, partea mecanica sa fie buna si sa aibe cutie automata.

 

De vreo 2-3 saptamani am intrat pe grupul posesorilor de X3 de pe farcebook si sincer sa fiu m-am cam speriat. Numai postari cu martori aprinsi, cutiile de transfer pare ca pica intr-o veselie samd. Caseta de directie am inteles ca e problematica la toate. Rezolvarea mai de buget la unii merge, la unii nu. La ce sa ma astept daca trec la un f25 de la un f10? Nu de alta dar momentan trecerea asta suna cam... scumpa.

 

As vrea niste pareri sincere de la oameni care detin f25 si desi e un forum de fani BMW as dori niste pareri critice nu laude, stim cu totii ca nici BMW-urile nu-s perfecte.

 

Sunt deschis si la alte idei nu numai la f25.

 

Mersi fain!

Salut,

Eu am un X3 2015. l-am cumparat in 2017 la 90 de mii km de la Bavaria Munhen. Am avut o problema pe care am rezolvat-o cand masina era in garantie extinsa (un cablu de transfer date dintre diversi senzori si calculatorul din bord).

Alte probleme majore nu au aparut pana acum, am 150k .

 

Noi suntem 4, doi adulti si 2 copii. Este suficient din punct de vedere spatiu.

La minusuri notez zgomotul de vant ce se aude tare pentru mine la viteze de peste 100km/h.

Cutia automata este net superioara celei manuale dpdv confort.

 

Am fost si eu membru in acel grup insa am iesit din cauza celor care tot postau de multe ori agramat intrebari pentru anularea diverselor sisteme pe care nu le puteau repara. In general cei cu masini mai vechi de 2015 erau activi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Sunt posesor de X4 f26 de 1 an si sunt foarte multumit de masina. Primul lucru pe care l-am facut dupa ce am adus masina din Germania a fost sa schimb uleiurile la cutia automata si la diferentiale+cutia de transfer si am facut bine ca erau destul de inchise la culoare. In rest ulei si filtre BMW si motorina de calitate si cam atat. Am observat ca xdrive mananca destul de rapid placutele de frana, mai ales pe spate, dupa 1 an placutele noi au ajuns cam la 60% din viata.

Daca te uiti si la masini din 2015 cauta motorul B47 sa tai de pe lista problema cu distributia.

Succes!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Scriu aici ca sunt intr-o mare dilema si caut sfaturi de la voi. Am un f10 de care sunt EXTREM de multumit si datorita unor circumstante familiale am decis sa trec la un SUV.

 

Evident ma uit dupa un X, mai exact la un X3 f25 ma gandeam, anii 2015-2016. Ca si buget, undeva la un +-20k, nu-mi trebuie dotari iesite din comun, partea mecanica sa fie buna si sa aibe cutie automata.

 

De vreo 2-3 saptamani am intrat pe grupul posesorilor de X3 de pe farcebook si sincer sa fiu m-am cam speriat. Numai postari cu martori aprinsi, cutiile de transfer pare ca pica intr-o veselie samd. Caseta de directie am inteles ca e problematica la toate. Rezolvarea mai de buget la unii merge, la unii nu. La ce sa ma astept daca trec la un f25 de la un f10? Nu de alta dar momentan trecerea asta suna cam... scumpa.

 

As vrea niste pareri sincere de la oameni care detin f25 si desi e un forum de fani BMW as dori niste pareri critice nu laude, stim cu totii ca nici BMW-urile nu-s perfecte.

 

Sunt deschis si la alte idei nu numai la f25.

 

Mersi fain!

 

Nu am avut F25/26 insa am mers cu unul, o data, pot spune ca interiorul e depasit in sensul ca nu e cu nimic superior unui F10, din contra chiar, e mai inghesuit in fata si materiale mai proaste peste tot. Parerea mea subiectiva e ca F25 e si mai urat chiar ca un F10 break din exterior.

Eu in locul tau fie as lua un F10 dotat, break cu un motor potent, x-Drive daca vrei neaparat, sau daca poti mari bugetul chiar G30 break.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Ca posesor de F25 Lci (facelift) 2.0dxrive iti pot spune urmatoarele:

Masina e spatioasa, confortabila si polivalenta datorita garzii la sol mai mari fata de F10.

Legat de interior, ca tot scria cineva mai sus ca e depasit (Bmw foloseste cam acelasi interior la familiile de modele din aceeasi generatie - E, F, G - e normal sa nu fie la F25 interiorul deosebit fata de F10), depinde probabil si de echipare. Eu am tapiterie alba Dakota Oyster cu mocheta neagra, plafon antracit si trim-uri aluminiu si arata foarte bine interiorul.

Eu consider cutia automata, farurile adaptive si navigatia + head up display „un must” pt o masina confortabila. Suspensia cu jante pe 17 si cauciucuri normale lucreaza foarte bine, „pluteste” peste denivelari. Nu iti recomand in Romania jante mai mari de 17.

Iti recomand sa cumperi unul cu km mai putini (si aici trebuie sa verifici sa nu aiba vreo dauna la activ si asta sa fie motivul pt km putini) si an cat mai recent (cu istoric la reprezentanta). Daca ai noroc poate prinzi una cu garantie extinsa.

Daca iti cumperi varianta 2.0d cu motorul B47 sa verifici sa aiba toate recall-urile facute (sunt cateva, cele mai importante la EGR, racitorul de gaze, etc). Daca nu le are facute, sa le faci.

Cat despre problema cu caseta de directie, e un topic pe aici cu o piesa care se defecteaza cam la toate. Piesa in sine este foarte ieftina (undeva la 100-200 lei) + manopera, costul depinde unde o faci. Alte probleme nu am avut in afara de asta. Am cumparat masina la 40 000 km, acum am 95000. Am schimbat placute/discuri/filtre/ulei etc, lucruri obisnuite. Daca din motive de spatiu cumperi F25, nu cred ca ai mult mai mult spatiu ca in seria 5. Poate portbagajul la X3 e mai mare fata de sedan ca il poti incarca pana sus.

 

Multa bafta si ai grija la cazane cu km dati inapoi . Si nu uita proverbul cu „sa nu dai vrabia din mana pe cioara de pe gard”

Edited by Cosminbad
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Eu am un X3 2015. l-am cumparat in 2017 la 90 de mii km de la Bavaria Munhen. Am avut o problema pe care am rezolvat-o cand masina era in garantie extinsa (un cablu de transfer date dintre diversi senzori si calculatorul din bord).

Alte probleme majore nu au aparut pana acum, am 150k .

 

Noi suntem 4, doi adulti si 2 copii. Este suficient din punct de vedere spatiu.

La minusuri notez zgomotul de vant ce se aude tare pentru mine la viteze de peste 100km/h.

Cutia automata este net superioara celei manuale dpdv confort.

 

Am fost si eu membru in acel grup insa am iesit din cauza celor care tot postau de multe ori agramat intrebari pentru anularea diverselor sisteme pe care nu le puteau repara. In general cei cu masini mai vechi de 2015 erau activi.

 

Hmmm, asta cu zgomotul n-am mai auzit-o. f10-le e foarte ok din punctul asta de vedere si pentru mine e un factor destul de important. Scaunele si insonorizarea buna is foarte importante la drum lung.

 

Am observat si eu ca majoritatea care posteaza pe grupul ala au masini destul de vechi.

 

 

Salut,

Sunt posesor de X4 f26 de 1 an si sunt foarte multumit de masina. Primul lucru pe care l-am facut dupa ce am adus masina din Germania a fost sa schimb uleiurile la cutia automata si la diferentiale+cutia de transfer si am facut bine ca erau destul de inchise la culoare. In rest ulei si filtre BMW si motorina de calitate si cam atat. Am observat ca xdrive mananca destul de rapid placutele de frana, mai ales pe spate, dupa 1 an placutele noi au ajuns cam la 60% din viata.

Daca te uiti si la masini din 2015 cauta motorul B47 sa tai de pe lista problema cu distributia.

Succes!

 

Da clar iau cu motorul b47. Foarte frumos f26, il iau in calcul ca varianta de achizitie :)

 

Nu am avut F25/26 insa am mers cu unul, o data, pot spune ca interiorul e depasit in sensul ca nu e cu nimic superior unui F10, din contra chiar, e mai inghesuit in fata si materiale mai proaste peste tot. Parerea mea subiectiva e ca F25 e si mai urat chiar ca un F10 break din exterior.

Eu in locul tau fie as lua un F10 dotat, break cu un motor potent, x-Drive daca vrei neaparat, sau daca poti mari bugetul chiar G30 break.

 

Sa fiu sincer eu am ajuns la f25 pentru ca se incadreaza in bugetul meu dar sunt cam de aceeasi parere cu tine. Ca si aspect f10-le e o mare dragoste de-a mea, f25-le e ok dar nu pot spune ca il consider frumos. Cat despre interior, pare a fi in acelasi stil cu f10-le si sincer sa fiu pentru mine e suficient. Imi place mult stilul bmw la interioare, interiorul de la g30 mi se pare foarte frumos. In general noua generatie de interioare de la BMW e preferata mea dintre interioarele premium... nu-mi plac ecranele peste tot.

 

Motivele pentru care as vrea sa schimb f10-le ar fi pentru ca e pozitia de condus mai inalta si implicit mai comoda la drum lung si... sa zicem practicalitate(garda la sol mare + xdrive).

 

 

Salut,

Ca posesor de F25 Lci (facelift) 2.0dxrive iti pot spune urmatoarele:

Masina e spatioasa, confortabila si polivalenta datorita garzii la sol mai mari fata de F10.

Legat de interior, ca tot scria cineva mai sus ca e depasit (Bmw foloseste cam acelasi interior la familiile de modele din aceeasi generatie - E, F, G - e normal sa nu fie la F25 interiorul deosebit fata de F10), depinde probabil si de echipare. Eu am tapiterie alba Dakota Oyster cu mocheta neagra, plafon antracit si trim-uri aluminiu si arata foarte bine interiorul.

Eu consider cutia automata, farurile adaptive si navigatia + head up display „un must” pt o masina confortabila. Suspensia cu jante pe 17 si cauciucuri normale lucreaza foarte bine, „pluteste” peste denivelari. Nu iti recomand in Romania jante mai mari de 17.

Iti recomand sa cumperi unul cu km mai putini (si aici trebuie sa verifici sa nu aiba vreo dauna la activ si asta sa fie motivul pt km putini) si an cat mai recent (cu istoric la reprezentanta). Daca ai noroc poate prinzi una cu garantie extinsa.

Daca iti cumperi varianta 2.0d cu motorul B47 sa verifici sa aiba toate recall-urile facute (sunt cateva, cele mai importante la EGR, racitorul de gaze, etc). Daca nu le are facute, sa le faci.

Cat despre problema cu caseta de directie, e un topic pe aici cu o piesa care se defecteaza cam la toate. Piesa in sine este foarte ieftina (undeva la 100-200 lei) + manopera, costul depinde unde o faci. Alte probleme nu am avut in afara de asta. Am cumparat masina la 40 000 km, acum am 95000. Am schimbat placute/discuri/filtre/ulei etc, lucruri obisnuite. Daca din motive de spatiu cumperi F25, nu cred ca ai mult mai mult spatiu ca in seria 5. Poate portbagajul la X3 e mai mare fata de sedan ca il poti incarca pana sus.

 

Multa bafta si ai grija la cazane cu km dati inapoi . Si nu uita proverbul cu „sa nu dai vrabia din mana pe cioara de pe gard”

 

Total de acord cu jantele, nu se poate cu jante mai mari de 17 prin Ro ca nenorocesti si suspensia si spatele tau.

 

„sa nu dai vrabia din mana pe cioara de pe gard” - chiar sper sa nu fac asta

 

 

 

Multumesc pentru raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

Desi designul este asemanator la multe modele din aceeasi generatie, gen: F01, F10, F20, F26, F15, etc la fel la G-uri, vor fi totusi diferente in ceea ce priveste calitatea materialelor. X3-ul este echivalentul unui Seria 3, F30, chiar share-uiesc multe parturi. Pe de alta parte F10 este intr-o categorie superioara si poate fi comparat cu un X5, F15. X3-ul clar ca va fi inferior unui Seria 5 din multe puncte de vedere, la fel cum de altfel si Seria 3 care este in aceeasi clasa cu X3-ul. Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Scriu aici ca sunt intr-o mare dilema si caut sfaturi de la voi. Am un f10 de care sunt EXTREM de multumit si datorita unor circumstante familiale am decis sa trec la un SUV.

 

Evident ma uit dupa un X, mai exact la un X3 f25 ma gandeam, anii 2015-2016. Ca si buget, undeva la un +-20k, nu-mi trebuie dotari iesite din comun, partea mecanica sa fie buna si sa aibe cutie automata.

 

De vreo 2-3 saptamani am intrat pe grupul posesorilor de X3 de pe farcebook si sincer sa fiu m-am cam speriat. Numai postari cu martori aprinsi, cutiile de transfer pare ca pica intr-o veselie samd. Caseta de directie am inteles ca e problematica la toate. Rezolvarea mai de buget la unii merge, la unii nu. La ce sa ma astept daca trec la un f25 de la un f10? Nu de alta dar momentan trecerea asta suna cam... scumpa.

 

As vrea niste pareri sincere de la oameni care detin f25 si desi e un forum de fani BMW as dori niste pareri critice nu laude, stim cu totii ca nici BMW-urile nu-s perfecte.

 

Sunt deschis si la alte idei nu numai la f25.

 

Mersi fain!

 

L-am vandut la un prieten, X3 20D F25 2015, acum 7 luni. Luat de nou, configurat personal. Mașina are acum cca. 90.000 km și ĂŽn afarĂŁ de discuri, plĂŁcuțe + consumabile nici o problemĂŁ. Mașinile din RO au o problemĂŁ comunĂŁ, sunt aduse ĂŽn mare parte de afarĂŁ modele de stoc, luate pe firmĂŁ, fac repede 2-300.000 km, le dau ĂŽnapoi ceasul și te ĂŽntrebi de ce cade. De aia, de rulaj mare. CautĂŁ ceva de la un proprietar care l-a luat de nou, cu acte, facturĂŁ, istoricul este digital acum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

L-am vandut la un prieten, X3 20D F25 2015, acum 7 luni. Luat de nou, configurat personal. Mașina are acum cca. 90.000 km și ĂŽn afarĂŁ de discuri, plĂŁcuțe + consumabile nici o problemĂŁ. Mașinile din RO au o problemĂŁ comunĂŁ, sunt aduse ĂŽn mare parte de afarĂŁ modele de stoc, luate pe firmĂŁ, fac repede 2-300.000 km, le dau ĂŽnapoi ceasul și te ĂŽntrebi de ce cade. De aia, de rulaj mare. CautĂŁ ceva de la un proprietar care l-a luat de nou, cu acte, facturĂŁ, istoricul este digital acum.

 

ai dreptate. de multe ori se vand mai ieftin la noi decat afara ceea ce e paradoxal, avand in vedere cheltuielile cu importul si marja de profit a revanzatorului . dincolo de schema cu TVA. oare clientii samsarilor chiar nu vad logica asta simpla ?!

 

iei masina direct de la propietar, de la noi ori de afara ; dupa ce o verifici la service.

 

ieftin si bun nu exista .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Hai sa-ti spun si eu povestea la al meu F25 din 2012, 163.000 km, Xdrive si CVA. Probleme notabile nu au fost, am schimbat consumabilele la timp, uleiul de motor il schimb la maxim 1 an si 10-15.000km, uleiurile din grupuri, cutie de transfer si cutia de viteze au fost schimbate la 130.000km. Pe la 150000 km a inceput sa-mi faca si mie figuri caseta de directie, problema s-a rezolvat prin inlocuirea kitului, a pivotilor, a bieletelor antiruliu si reglarea geometriei pe ambele punti. Pe langa toate acestea amortizoarele spate + flansele au mai fost inlocuite. Incepuse sa apara o usoara instabilitate in curbe. Acum masina merge ca in prima zi!

P.S. nu poti sa tragi 250000 km de o masina, cu investitii minime sau deloc apoi sa vii pe forum si sa spui ca e proasta sau ca pica una sau alta! Respectul trebuie sa fie reciproc!

P.S.2 - unul din efectele bunei intretineri s-a dovedit cand am fost in service, (dupa ce am citit un topic legat de galerii infundate s-a activat un pitic care m-a trimis de urgenta in service), pt curatarea galeriei de admisie, clapetele si galeria nu aveau mai deloc depuneri si nu necesitau curatare. Acest fapt este demonstrat si de toba de esapament care nu este deloc afumata.

Toate bune si sa iei cea mai buna decizie pentru tine!

Edited by mariusd4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Motivele pentru care as vrea sa schimb f10-le ar fi pentru ca e pozitia de condus mai inalta si implicit mai comoda la drum lung si... sa zicem practicalitate(garda la sol mare + xdrive).

 

 

Nu stiu de ce ai impresia ca o pozitie mai inalta la volan inseamna si mai mult comfort, din contra eu cred ca F10-le e mai comfortabil decat un F25 si in anumite cazuri chiar si decat un F15.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce ai impresia ca o pozitie mai inalta la volan inseamna si mai mult comfort, din contra eu cred ca F10-le e mai comfortabil decat un F25 si in anumite cazuri chiar si decat un F15.

 

Depinde de gust și vârstĂŁ. Am ĂŽnceput acum 13 ani cu un 325 Ci E46, continuat M3 E46 SMG, continuat 320 Ci E46 LCI. Super mașini, super de autobahn, dar când te dai jos din ea...greu cu vârsta. Am continuat cu F25, care cred cĂŁ este cea mai ok pentru ĂŽnĂŁlțimea mea, si acum am G05. Este imperialĂŁ, nu-i stĂŁ nimic ĂŽn fațĂŁ, dar este puțin prea mare, pe strĂŁzi mici, la ĂŽnghesuialĂŁ trebuie sĂŁ fii atent, chiar cu 4 camere și tone de senzori. Ce vreau sĂŁ subliniez este cĂŁ atunci când mĂŁ sui ĂŽntr-un turism am impresia cĂŁ ating cu fundul asfaltul...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Viteza indicata de ceas are abateri serioase la viteza aia. Daca arata 250 pe GPS, chapeau.

 

Da, știu ca bate 2-3 km fațĂŁ de realitate, așa sunt reglate. Era 250 pe ceasul mașinii și e setatĂŁ la acea vitezĂŁ, nu mergeam pe gps cĂŁ acum și pe navi intrĂŁ toate blocajele, toate mașinile rĂŁmase și obiectele aruncate pe șosea. Oricum, se simțea perfect echilibratĂŁ, nu știu cum fac nemții treaba asta, dar se pricep.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.