Jump to content

BMW e46 compact, motorina ĂŽn motor


Florin2232

Recommended Posts

Salut! Sunt nou pe forum, sper ca postez unde trebuie. Am și eu o problema cu al meu e46 compact din 2003. DupĂŁ schimbul de filtre și ulei, dupĂŁ vreo 500km a ĂŽnceput sa se aprindĂŁ martorul de la ulei. Am fost cu ea la service, nu era nimic ĂŽn neregula. Acum câteva zile, eram ĂŽn trafic, martorul de ulei a ĂŽnceput sa se aprindĂŁ rosu. Se aprindea și se stingea, apoi a murit motorul, am ĂŽncercat sa o pornesc, fĂŁrĂŁ succes, am dus-o pe platforma acasĂŁ, a curs foarte mult ulei din ea, dar acasĂŁ când am verificat uleiul, era peste limita, am mirosit uleiul și mirosea a motorina. Ăntrebarea este: care credeți ca este cauza? Se mai poate repara sau trebuie motorul schimbat? Motorul este cel de 2.0 Diesel, 150cp. Mulțumesc!
Link to comment
Share on other sites

depinde cat de mult ai mers cu ea asa cu uleiul diluat care poate scapa pe la axul turbinei uleiul find subtitiat, poate sa se fi dat si turbina pe ulei si daia scoate fum si se accelereaza singura.

dar asta cel mai bine vede un mecanic demontand la motor.

eu as face un test de compresie prima data sa vad cum tin segmentii

as desface baia de ulei sa vad daca sunt uzati cuzineti

as da jos si capacul de la _chiulasa_ si as verifica si axul cu came

si de verificat si turbina

toate aste le-as face inainte sa ma uit dupa alt motor ca poate a scapat intreg.

si daca totul este ok schimbi injectoarele si uleiul si ii dai o cheie.

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

Din ce am ĂŽnțeles, turbina e dusa, motorul, din ce m-am uitat eu, nu este spart, nu are ulei pe el, este curat. DisearĂŁ ma pun sa o desfac, sa vad exact ce și cum. MĂŁcar dacĂŁ schimb blocul motor și tot este mai bine decât sa schimb motorul. Mai ales ca ĂŽn ziua de azi, nu știi ce cumperi, ca este bun când cumperi și dupĂŁ ceva timp, cade. Mulțumesc mult pentru rĂŁspunsuri, va țin la curent. Eventual voi atașa și câteva poze.

 

ĂncĂŁ ceva, dacĂŁ vreun piston ar fii dus, și sa zicem ca ar fii crĂŁpat motorul, dacĂŁ schimb blocul motor cu totul, am vreo șansĂŁ? Ideea este ca nu ma ĂŽncântĂŁ deloc treaba asta cu schimbatul motorului și de aceea prefer sa ĂŽl repar pe asta.

Link to comment
Share on other sites

AsearĂŁ m-am uitat la ea, la turbina este numai ulei, nu pare sparta, axul ĂŽnvârte, are foarte, foarte puțin joc. Dar este ulei curs ĂŽn dreptul ei. Sa dau galeria de admisie jos și injectoarele sa ajung la pistoane și vedem ce este acolo. Uleiul este subțire de unde am motorina ĂŽn el. De moment nu pare nimic grav, cel puțin nu vad fisuri, nimic. Revin cu postare dupa ce dau jos galeria de admisie și injectoarele.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.