Jump to content

Multiple probleme e90


Recommended Posts

Salutare, am o luna de cand am achizitionat un bmw e90 204hp (177hp stage 1) 2008 n47 si am intampinat niste probleme, masina are 320k kilometri (n am cautat una 200k si inca 200 dati inapoi).

1. Am patit intr o rampa fiind in a 4 a peste 3500 turatii sa imi taie pedala, am bagat repede a 5 a si a luat o imediat. Chestia e ca mi sa mai intamplat si in a 3 a. Sau o data am bagat o din a 4 a in a 5a ( am schimbat la 3400) si efectiv apasam pedala de acceleratie si nu se accelera a trebuit sa i dau iar a 4 a sa mearga.

2. Acul de la turometru are momente cand se lasa deodata in jos si se ridica imediat la loc dar nu afecteaza cu nimic.

3. Volanul cand o pornesc cateodata nu functioneaza servodirectia sta volanul tare, trebuie sa o repornesc ca sa si dea drumul si cand o repornesc tremura volanul de zici ca vrea sa sara cand sta pe loc.

4. Am patit sa merg cu ea si deodata nu a mai avut putere nimic si imi scotea fum negru in spate, am oprit o am deschis capota si era furtunul de la intercooler din dreapta putin iesit, l am bagat la loc si a mers, chestia e ca mi sa mai intamplat asta fara sa scoata fum si furtunul nu era iesit.

5. Mananca ulei, nu ma asteptam sa manance atata ulei, gen am luat o la inceputul lui august si dupa o saptamana mi a cerut ca completez 1l de ulei iar pana la sfarsitul lunii august i am mai bagat 2l in 2 serii de ulei deoarece cere ca l a mancat’ ( m am uitat la joja ca da nu fie senzorul de vina si intradevar ramanea fara ulei)

N am avut pana acum bmw daca ma poate lamuri cineva ce e de facut, multumes.

Link to comment
Share on other sites

Am pus o pe tester si mi a dat erorile urmatoare:

004a04 dde: wakeup line (elec. system 12h) or terminal 15

004BDC dde: fuel presupply-pressure control

004cd0 dde: charge-air pressure actuator - ma gandesc ca e actuator-ul de la turbina nu o mai fi geometria buna si trebuie reconditionata.

00a3ad message (engine data, 0x1d0) faulty, receiver kombi, transmitter dme-dde

jbee auc sensor - probabil trebuie inlocuit urmeaza sa o fac

 

00cd87 dde: pt-can communication fault

mai sunt erori dar cred ca astea is mai importante.

Scuzati deranjul si sper sa ma ajutati cu o informatie.

Link to comment
Share on other sites

Nu pe nevazute doar ce ajunsesem din afara si aveam nevoie urgent de masina, deci in graba, m am uitat la ea n am vazut scurgeri de ulei, am dat o tura cu ea (i-am dat 185 atunci) nu mi sa parut nimic ciudat si am luat o. Daca nu ma grabeam poate nu o luam ca am vazut acul de la turometru da am vazut ca nu mi taie acceleratia si am zis ca e ok, proprietarul mi a zis ca i spalat motorul si a ajuns apa la mufele de caseta si sa i dau cu spray de contact da nu cred ca e asta... nici n am incercat.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.