Jump to content

Achizitie X5 35i vs 50i vs M


Kosmog

Recommended Posts

Salut,

 

Initial ma uitam dupa un 640i GT, insa dupa ce am vazut garda la sol de doar 14cm, m-am dat un pas in spate.

Ma uit acum dupa un X5 datorita unei garzi la sol mai mare si spatiului interior + portbagaj. An 2016-2018

 

In ceea ce priveste costurile de intretinere ma gandesc ca 35i-ul castiga detasat - impozit mai mic, consum mai mic, probabil consumabile mai ieftine s.a.

 

Ce recomandati intre 35i vs 50i/M?

 

De asemenea, M-ul fiind sport, este mult mai rigida? Are optiuni lipsa ? (Aici ma intereseaza neaparat scaune incalzite, ventilate, faruri LED adaptive, Head-up display, lucruri ce tin de traffic safety - lane assist, adaptive cruise control s.a.)

 

Toate modelele au suspensie pe aer adaptiva?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Susoensie pe aer are optional noul X5 fata/spate.

Modelul vechi are doar spate aer, iar cu pachetul sport M are amortizoare adaptive atat fata cat si spate.

 

Sunt sigur 95% de corectotudinea intregii informatii de mai sus.

100% sunt sigur ca la modelul oe care il cauti, nu exista aer fata/spate nici macar optional

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Unul dintre modelele pe care le gasisem ar fi acesta: https://www.webcar.ro/bmw-x5-m-x5-m-m-drivers-p-hud-b-o-led-wlan-navi-prof-2017-benzina-automata-19082047-12.html?from_search=1

 

Alte intrebari pe care am uitat sa le pun in primul topic:

 

Cat costa Casco?

Ce consum are un M?

Care sunt principalele probleme la motorul aflat pe M ?

Link to comment
Share on other sites

Casco serios e vreo 6-7% din suma asigurata.

 

Cat consuma M?

Are frate-miu un g05 40i si la forja totala ia intre 16 si 20 extraurban.

Urban peste 20.

La mers constant pe autostrada la 160 ia intre 12 si 13.

 

Deci mai adauga intre 3 si 5 litri.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai chiar atat e range-ul.

A mers frate-miu pana la Tulcea, plinul facut din Bucuresti, autostrada blana pana la km105 unde e iesirea spre Slobozia, apoi blana pana la Tulcea prin dealurile alea, iar la intoarcere la fel, de a trebuit sa puna benzina la Harsova.

70 de litri pt 400km.

X5 40i.

Probabil daca mergea frumos cu ea, facea cei 600km pana la tulcea si inapoi cu un plin de aproape 80 de litri.

 

Nu vad cum X5M ar lua decat ocazional sub 25% in bucuresti, cum ocazional ar lua peste 30%.

Iar probabil la mers pe cruise pe autostrada la 160 ia 15%

Edited by edit
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

G05 4.0i. Consum 11.2-11 la drum intins..daca mergi cu ea cuminte. 16-17 daca faci "urs" cu ea.

Insa placerea data de benzina, incomparabil.

 

M - > probabil te duci cu ea peste 17. Este totusi un 4.4 V8.

 

Mie nu mi se pare mult pentru o masina de 2.2 tone.

Aveam un Touareg 7P 3.0D. La drum intins era cu consumul undeva la 10.5.

Iar daca mergeai mai tare consuma undeva la 15.

 

Consumurile in oras mi se par irelevante.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Silent, da, la modul 'urs' cum a fost drumul ala de Tulcea, 17% i-a iesit cu 40i si a mai avut 17% la un dus/intors pana la Urziceni.

 

Peste 17% extraurban nu a 'reusit' niciodata insa banuiesc daca daca vrei sa faci puscarie, te poti apropia de 20% extraurban cu 40i.

Deci M-ul nu discuta fara 20+ la forja totala.

 

Am mai avut un drum cu el pana in Grecia si avea 13% de la Bucuresti pana la vama Bulgaria/Grecia.

Mers alert: 160kmh pe autostrada constant, DN-uri cu depasiri consistente si uneori peste 5000 ture.

Deci 15% linistit la mers alert pt M. Ca daca iti propui sub 15% cu M-ul, poti intalni un sofer de Duster grabit care vine din spate.

 

Cred ca l-am lamurit si intristrat pe omul nostru.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Dar au lumini ambientale la interior

 

:)))))))))))))))

@Silent, da, la modul 'urs' cum a fost drumul ala de Tulcea, 17% i-a iesit cu 40i si a mai avut 17% la un dus/intors pana la Urziceni.

 

Peste 17% extraurban niciodata.

Deci M-ul nu discuta fara 20+ la forja totala.

 

Am mai avut un drum cu el pana in Grecia si avea 13% de la Bucuresti pana la vama Bulgaria/Grecia.

Mers alert: 160kmh pe autostrada constant, DN-uri cu depasiri consistente si uneori peste 5000 ture.

Deci 15% linistit la mers alert pt M. Ca daca iti propui sub 15% cu M-ul, poti intalni un sofer de Duster grabit care vine din spate.

 

Cred ca l-am lamurit si intristrat pe omul nostru.

 

:))))

 

Trebuie sa stie ca nu este un diesel.

V8 este o chestie premium care necesita costuri ridicate de intretinere precum si consum aferent.

 

BTW, am vizionat un anunt pe Autovit cu un M5 F90 for sale, la ceva 58000km.

Avea aproape plinul facut si parca range 256 Km. :)))))

 

LE: Asta este -> https://www.autovit.ro/anunt/bmw-m5-ID7GPo6v.html

 

Si are 25000 KM, nu 58K cat am scris mai sus. Sorry!

 

LE1: Vad ca este M5 fara Competition Pack. Adica 600 CP nu 625.

Eu personal, m-as uita dupa M3 G80.

510 CP pe competition package, 1500 KG..etc

post-88616-0-56195000-1631347830_thumb.jpeg

Edited by silent_power
Link to comment
Share on other sites

Sunt ĂŽntre cele 4 modele de mai jos

 

 

https://www.webcar.ro/bmw-x5-m-x5-m-carbon-pano-b-o-head-up-360cam-soft-close-2017-benzina-automata-15197358-12.html?from_search=1

 

 

https://www.webcar.ro/bmw-x5-m-baureihe-x5-m-navi-pano-ambiente-sport-ahk-2017-benzina-automata-19581476-12.html?from_search=1

 

https://www.webcar.ro/bmw-x5-m-x5-m-2016-benzina-automata-19044807-12.html?from_search=1

 

 

https://www.webcar.ro/bmw-x5-m-x5-m-head-up-hk-hifi-led-wlan-pano-dach-rfk-2018-benzina-automata-19458701-12.html?from_search=1

 

 

Prima ĂŽmi place cel mai mult dar mi-e ca interiorul ĂŁla ajunge negru cu cei 2 copii mici

 

Nu știu de ce pare așa o gluma faza cu lumini ambientale. Mi se pare ca face mașina sa para mai premium + parca ĂŽți da o senzație de relaxare la volan. In plus e o chestie care le atrage atenția copiilor și stau mai linistiti in mașina.

 

 

Motorul este n63 sau s63? Am cĂŁutat problemele comune la s63 și nu pĂŁreau de speriat. https://bmwtuning.co/the-4-most-common-bmw-s63-m5-m6-engine-problems/

 

 

E clar ca ĂŽntreținerea mașinii o sa fie mai scumpĂŁ. Dar ma intereseazĂŁ sa știu detaliile astea dinainte ca sa ma pot decide dacĂŁ merita sau nu ca pana la urma tot din a in b ajungi. De asta ĂŽntreb și de consum. O alta chestie pe care o sa o mĂŁnânce mașina presupun ca ar fi uleiul și mereu trebuie sa completezi. La fel la revizii nu o sa coste 100 lei filtrul x, ma aștept sa fie 1000 sau ceva de genul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.