Jump to content

increased battery discharge bmw x6


Recommended Posts

va salut.detin un x6,an 2012.am schimbat bateria si mi-a aparut Increased battery discharge.merg cu ea dispare eroarea.dupa cateva ore de stat,apare iar.totul a culminat dupa doua zile de stat,bateria noua moarta.precizez ca nu las consumatori conectati.va rog un ajutor.
Link to comment
Share on other sites

multumesc ptr.raspunsuri.masina am cumparat-o in luna iunie.dupa o saptamana mi-a aparut high baterry discharge.s-a verificat incarcarea alternatorului,totul ok.pusa pe tester,baiat priceput,sugestie(scoate camera de bord cand masina este parcata).dimineata aceeasi poveste,am schimbat bateria si povestea a continuat cu incrested battery discharge.
Link to comment
Share on other sites

daca ai comfort acces poate fi unul din manere nu lasa masina sa intre in sleep, in general cel de la sofer cade , poti testa sa il lasi o noapte scos , e banal sa il demontezi si scoti doar mufa cu 4 pini , lasi doar ledul care e activat de mufa cu 2 pini . Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca ai comfort acces poate fi unul din manere nu lasa masina sa intre in sleep, in general cel de la sofer cade , poti testa sa il lasi o noapte scos , e banal sa il demontezi si scoti doar mufa cu 4 pini , lasi doar ledul care e activat de mufa cu 2 pini .

 

Am patit si eu asta...maner defect.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si eu am avut problema cu "increased battery discharge" apoi bateria moarta, pe o baterie aproape noua, 1 an și 4 luni pusa pe mașină. Era o baterie de 91Ah și nu de 80Ah cum cere masina.

Am fost la service,testul de baterie OK, nu aveam consumatori nocturni ,dar pe baterie tensiunea varia între 12.7V și 14.6 V, concluzia electricianului problema cu alternatorul.

 

Ma duc în alt service unde s-a schimbat releul de la alternator, original Vemo, totul ok cu alternatorul pe stand, pe mașină aceiasi tensiune in mers 12.7V pana în 14.7V.

Ofticat cumpăr baterie noua, originala pt tipul meu de mașină X1 2.3Dx, Varta 80Ah AGM, aceiași tensiune pe ea doar ca nu mai am nici cea mai mica problema.

 

Concluzia, masina a distrus o baterie de noua, doar pentru faptul ca nu era tipul cerut de mașină și nici nu a fost codata corespunzător când a fost pusa inițial, adică nu a fost codata absolut deloc.

 

Nu va mai luați după electricieni de 2 bani, mașinile noi cu baterii AGM nu încarcă constant la 14.5V asa cum sunt inavati ei, aplica tensiune pe baterie în funcție de cât vede ca e de încărcată sau descărcată, de ce consumatori ai în timpul functionarii, de temperatura ei și temperatura exterioara și de ce ii spune IBS-ul.

 

Musai când schimbi bateria sa o codezi pe mașină,sa fie originala sau un echivalent pentru cea originala, pentru ca masina nu va știi sa o încarce corespunzător și o va distruge cum am pățit eu, într-un an.

Bateriile AGM bune, la acest stil de încărcare (în foarte puține cazuri o va duce la 100%,va sta în general la 80% încărcare), sunt concepute sa aibă o durata de viata de 6-8 ani pe mașină și nu 3-4 ca cele clasice, tocmai de aia le încarcă asa, stil de încărcare ce pare ciudat pentru electricieni comuniști care nu au văzut decat dacie și baterie cu acid lichid.

 

În cazul tău cred ca poți încerca să codezi bateria și sa mergi pana o încarcă, dacă tot la fel face, bateria e distrusa și indiferent ca ajunge la 100% încărcare, nu va tine sarcina peste noapte și vei avea nevoie de o alta baterie

Edited by ender79
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ender79, de mult scrie AICI PE FORUM clar cum sta treaba si ce trebuie facut unei baterii cand o schimbi, ..ce sa faci daca pui capacitate diferita sau alta baterie fata de AGM..

 

Sunt doua operatii principale; inregistrare intr-un caz si codare in alte cazuri.

 

Ce ai cautat la un electrician auto care doar repara toate masinile???

 

Daca te informai aici stiai CE TREBUIE SA AUZI de la electricianul care se baga sa faca lucrari electrice pe partea de baterie, ca banuiesc ca ai fost curios cum isi propune sa abordeze asa in linii mari situatia..

Nu auzeao ce trebui, afica ce ai inteles ca trebuie de aici de pe forum, mergeai la altul; e atat de simplu.

 

Mai citeste si tu pe aici si o sa fii mai informat.

BMW este o masina complicata; rau.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@bimmer90f30 ai dreptate, trebuia sa ma informez, m-am informat dupĂŁ ce am pĂŁțit-o, acum ĂŽmpĂŁrtĂŁșesc și altora informațiile pe care le-am aflat ĂŽntre timp.

 

Oricum dupĂŁ experienta aia monitorizez constant evoluția bateriei cu Bimmerlink și dacĂŁ o schimb o voi ĂŽnregistra(coda) singur cu Bimmer Code, deși e opțiune ĂŽn Bimmerlink de ĂŽnregistrare baterie, tot la Bimmer Code ma trimite

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus baterie de 105 ah 900 amp la pornire, in loc de 80-82 agm originala. Am pus o acum 3 ani, este ca in prima zi.

 

Eu zic ca problema in primul rând a fost ca nu ai codat o, iar al doilea Rabd a fost o baterie de proasta calitate.

 

Nu conteaza capacitatea bateriei, alternatorul și calculatorul mașinii

sunt capabile sa ĂŽncarce multe feluri de baterii de capacitĂŁți diferite.

 

Important e sa știe dacĂŁ e AGM sau nu și musai capacitatea ei. De fapt ai nevoie doar de capacitate și tipul de baterie sa o ĂŽnregistrezi pe mașinĂŁ.

 

DacĂŁ nu știe capacitatea reala a bateriei o va ĂŽncarcĂŁ aiurea mai ales dacĂŁ e capacitate mai mare decât cea originala. Pe mașinĂŁ mea capacitati originale 2 : 72 Ah și 80Ah.

Eu am pus de 90Ah și o incarca ca pe una de 70Ah,adica nu o ĂŽncarca suficient. O baterie AGM ĂŽncepe sa se sulfateze deja când sta sub 40%, ĂŽn mod normal nu are ce cauta sub 60%.

De aia i-a trebuit 1 an și ceva sa o distrugĂŁ complet, nu a fĂŁcut-o peste noapte.

 

PS. Era tot o Varta Silver AGM dar de 90Ah

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.