Jump to content

Eroare DTC + trepidatii


Bugutz

Recommended Posts

Salutari! Am citit peste tot, dar tot nu m-am prins ce se intampla cu masina mea. In rpimul rand sunt incepator si nu ma pricep la masini! Apoi masina este un BMW seria 1 din 2005, 163 cai, motor 2.0 diesel. Ce mi se intampla: in prima viteza, intre 1900-2300 turatii se ineaca si incepe sa trepideze; in viteza a doua tot pe la turatiile alea mi se aprinde martorul DTC si nu mai am pedala de acceleratie. O las sa se detureze putin si apoi isi revine oleaca. Chestia e ca am fost pana acum la vreo 3 mecanici si fiecare a zis altceva: unii turbina trebuie schimbata, altii ca filtru de particule, altii ceva cu EGR (sau asa ceva). Are cineva o idee ce anume se intampla si ce anume ar trebui sa fac exact la ea? Multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

Are cineva o idee ce anume se intampla si ce anume ar trebui sa fac exact la ea? Multumesc frumos

 

Se pot intampla mai multe lucruri.

Martorul DTC este un martor foarte complex sau complicat de diagnosticat.

Cum a zis si Ali, o diagnoza este aproape obligatorie. Si NU cu ORICE; ISTA sau INPA; citeste pe forum.

Citeste aici pe forum cat mai mult daca ai interes sa iti intelegi masina.

Daca nu ai experienta sau nu prea intelegi cum si ce fac anumite lucruri la masina o sa fie greu sa o repari cu sfaturi de pe forum.

Perseverenta si transpiratia trebuie sa vina de la tine..

 

Probabil masina aia nu are filtru DPF.

Si-a bagat vreun mecanic capul sub masina sa verifice daca are filtru sau nu.

 

Turbina, din nou, ce ti-a zis mecanicul la care ai fost, care ar fi cauza, sa fie turbina?

Si-a ASUMAT vreunul ca daca ii dai cat iti cere inca de la inceput si atat, o sa iti repare masina in banii aia?

Daca nu, atunci fugi repede..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am atasat si o diagnoza sau test facuta la un atelier. Dar ei au zis ca primul lucru care trebuie facut e schimbata turbina si ca ma costa 4000 lei...si pretul m-a cam sperit.

 

Uitasem sa atasez.

 

Salut, mergi undeva si fa o diagnoza cu Ista, sterge toate erorile si apoi mai scaneaza o data, ce ramane trebuie investigat.

Link to comment
Share on other sites

Am atasat si o diagnoza sau test facuta la un atelier. Dar ei au zis ca primul lucru care trebuie facut e schimbata turbina si ca ma costa 4000 lei...si pretul m-a cam sperit.

 

Uitasem sa atasez.

Tu nu ai intrebat DE CE trebuie schimbata turbina?

Ca doar nu dadeai banii 4000 fara un motiv. Macar sa stii si tu si altii.

 

Si eu ii intrebam, cum adica in primul rand? In al doilea rand ce?

Da garantie dati ca imi reparati masina doar cu 4000 mii?

 

In primul rand aia e ceva de genul, "mai intai" ne dai 4000, dupa aia mai vedem.. al doilea si al treilea rand.

 

Cum a zis Ali iar, NU MAI DA BANII AIUREA DACA NU TI FACE DIAGNOZA CU ISTA SAU INPA. Si, si atunci sa isi spuna parerea si "diagnosticianu" ca daca nu data viitoare nu mai calci la el si iti faci singur. ;)

Ghici ce, chiar poti.

Informatii aico pe forum.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Tu nu ai intrebat DE CE trebuie schimbata turbina?

Ca doar nu dadeai banii 4000 fara un motiv. Macar sa stii si tu si altii.

 

Si eu ii intrebam, cum adica in primul rand? In al doilea rand ce?

Da garantie dati ca imi reparati masina doar cu 4000 mii?

 

In primul rand aia e ceva de genul, "mai intai" ne dai 4000, dupa aia mai vedem.. al doilea si al treilea rand.

 

Pai exact formularea asta m-a dat si pe mine inapoi, faza cu intai. Cu toate ca in erorile acelea nu mi se pare a fi ceva legat de turbina. O sa incerc sa gasesc pe cineva sa mi-o testeze cu ISTA cum zicea cineva pe aici. Faza ca totalul reparatiilor, asa cum mi le-a dat cei de la Promotor ajungea undeva la 7 mii si ceva de lei si mi s-a parut enorm de mult.

Link to comment
Share on other sites

Pai exact formularea asta m-a dat si pe mine inapoi, faza cu intai. Cu toate ca in erorile acelea nu mi se pare a fi ceva legat de turbina. O sa incerc sa gasesc pe cineva sa mi-o testeze cu ISTA cum zicea cineva pe aici. Faza ca totalul reparatiilor, asa cum mi le-a dat cei de la Promotor ajungea undeva la 7 mii si ceva de lei si mi s-a parut enorm de mult.

Zi si tu unde stai, poate te ajuta vreun coleg care sta pe langa tine.. ca tu probabil nu mai ajungi.. (no offence).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Zi si tu unde stai, poate te ajuta vreun coleg care sta pe langa tine.. ca tu probabil nu mai ajungi.. (no offence).

 

No offence taken :) Sunt din Timisoara. Cumva adresa se vedea pe foaia aceea cred. Masina merge btw, doar ca exact cum explicam, zici ca esti in roller coaster. :))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare. Am un 318d din 2009. Mi se intampla si mie problema asta, mi-au zis cae de la inelele ABS din spate. Ele cu timpul ruginesc sau se corodeaza. Senzorul ABS cand le citeste, are impresia ca faci drift, de asta iti stopeaza motorul. Eu astept sa schimb inelele saptamana viitoare si sa vad daca problema discpare. Pana atunci, merg cu DTC oprit complet. Masina merge perfect, doar ca fara ajutoare de stabilizare. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana acum am remediat 3 masini cu problema inelelor  la ABS ,  ... am scos senzorii de la abs de pe spate , am montat intre senzor si fuzeta o saiba de aprox 0.5-0,8mm ca sa distantez senzorul de coroana abs , si dupa totul perfect , ultima rezolvata acum 1 sapt , prima acum 3 ani , deocamdata totul este ok !

Planetara e din metal , inelul abs e din aluminiu , planetara rugineste si umfla inelul de aluminiu ... si atinge de senzor , ca sa stopez rugina cat de cat am pulverizat putina vaselina  direct prin gaura senzorului si tot odata am rotit de fuzeta , spor la treaba !

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

scuze ca ma bag in discutie cu problema mea .

am un E87 din 2010 si am avut o problema cu etrierul stinga spate . de fapt cum mi-am dat seama ,imi aparea triunghiul galben cu semnul exclamari si imi taia din puterea motorului.am pus mina pe janta si era super fierbinte si binenteles etrier blocat .

am schimbat etrierul si totul ok pina cind a mai facut de doua ori aceleasi simptome ,triunghi galben si taiat putere in timp ce  a condus-o sotia .

acuma o conduc eu si de citeva zile tot ma uit sa vad daca se incalzeste cealalta roata (dreapta spate) si mia facut faza asta de doua ori la diferenta de 30 de secunde cind urcam o panta,in rest nimic.rotile nu sunt calde ca leam verificat pe toate,prima data daca aruncam apa pe roata iesa aburi .

intrebarea mea este ,daca merg la test o sa pot sa ii dau de capat sau  sa o urmaresc sa vad ce se intimpla ca sotia nu prea mai are chef sa mearga cu ea pina nu rezolv treaba asta 

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, eugentim said:

scuze ca ma bag in discutie cu problema mea .

am un E87 din 2010 si am avut o problema cu etrierul stinga spate . de fapt cum mi-am dat seama ,imi aparea triunghiul galben cu semnul exclamari si imi taia din puterea motorului.am pus mina pe janta si era super fierbinte si binenteles etrier blocat .

am schimbat etrierul si totul ok pina cind a mai facut de doua ori aceleasi simptome ,triunghi galben si taiat putere in timp ce  a condus-o sotia .

acuma o conduc eu si de citeva zile tot ma uit sa vad daca se incalzeste cealalta roata (dreapta spate) si mia facut faza asta de doua ori la diferenta de 30 de secunde cind urcam o panta,in rest nimic.rotile nu sunt calde ca leam verificat pe toate,prima data daca aruncam apa pe roata iesa aburi .

intrebarea mea este ,daca merg la test o sa pot sa ii dau de capat sau  sa o urmaresc sa vad ce se intimpla ca sotia nu prea mai are chef sa mearga cu ea pina nu rezolv treaba asta 

 

Salut, 

Trebuie facut un test in mers cu ISTA si se vede daca vreun senzor da rateuri. Se pot verifica si vizual daca sunt expandate inelele si freaca pe senzori.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ali said:

Salut, 

Trebuie facut un test in mers cu ISTA si se vede daca vreun senzor da rateuri. Se pot verifica si vizual daca sunt expandate inelele si freaca pe senzori.

azi a dat eroare de ma inebunit si nu e calda roata .multmesc de raspuns .fac testul si revin cu informatii !

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.