Jump to content

BMW f10 nu pornește când e motorul cald și dă erori cum ar fi DSC etc


Yonel

Recommended Posts

Pentru ca si eu ti-am sugerat un mecanic de bmw, la care se pare ca ai ajuns, acum ai de ales; fie iti faci rost de o interfata simpla cu, care sa diagnostici situatia prin care treci in momentul in care masina isi face de cap inca o data.. ca mecanicul nu o sa vina unde esti tu blocat. Si atunci ai o sansa sa afli mai exact ce se intampla, fie cauti un DDE SH si poate se rezolva.. dar nu poti sa fii sigur.. ca ar fi el.

Daca iti place masina eu iti recomand calduros sa iti faci rost de un laptop carei sa ii poti pune un HDD pe care sa ai ISTA. Te scapa de multe dureri de cap pe viitor.

 

Sau mergi la dealer (cum ti-au sugerat altii.. care nu stiu cat costa ora de diagnoza si investigare..) unde vei lasa multi bani. Dar nu este garantat ca ei vor afla, cu atat mai putin daca simptomul se intampla doar la cald si doar cateodata, te va costa..

 

De la mecanic, sau diagnosticianul ala, mai poti afla si la ce sa te uiti, ca foar nu o fi prea secretos, ca sa afli la ce sa te uiti.. in ISTA..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Sau mergi la dealer (cum ti-au sugerat altii.. care nu stiu cat costa ora de diagnoza si investigare..) unde vei lasa multi bani.

De ce esti hater si ataci persoane?

Mai ales ca tu esti omul care promova peste tot pe forum, mersul la service reprezentanta bmw si reparatul cu piese de origine bmw din reprezentanta,inclusiv si consumabile oe, in loc de piese aftermarket marci de top,dar mai ieftine.

Edited by B34SGM
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce esti hater si ataci persoane?

Mai ales ca tu esti omul care promova peste tot pe forum, mersul la service reprezentanta bmw si reparatul cu piese de origine bmw din reprezentanta,inclusiv si consumabile oe, in loc de piese aftermarket marci de top,dar mai ieftine.

O.T.

B34SGM, nu am atacat persoana am contrazis opinia. Asta este ceva cu totul si cu totul diferit.

 

Ai habar cat costa ora de diagnoza la dealer?

Eu promovez ce este rational si in limitele bunului simt.

Nu incerca sa ma caraterizezi pe mine.

 

Pana la urma OP-ul si toti ceilalti pot sa aleaga sa mearga exact unde vor ei INDIFERENT DE CE SPUN EU SAU TU.

 

Tu, pentru ca esti mai nou si probabil mai tanar, incearca sa intelgi scopul sau termenul de FORUM.

 

Nu as fi surprins sa ma acuze unii ca sunt mana in mana cu adminul sau chiar cu bmw :) :) :)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Repet, verifica semnalul de pe Terminal 50 si vezi ce se intampla cand apesi pe Start

Matose, unde e Terminal 50?

Ca eu nu il gasesc.

 

Esti sigur ca nu e vorba de fapt de Terminal 30?

 

Ca sa mai bag ceva serios de verificat, pune electricianul sa verifice magistrala CAN Bus intre modulele esentiale DDE-CAS-FRM..cu ohmetru cel putin; osciloscop, ideal.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atunci e asta al naibii:

http://www.micro-tronik.com/learning/technical-information/automotive/bmw-general-information/comfort-start-with-immobiliser/main-functions/#:~:text=Across%20the%20line%20terminal%2050E,engine%20is%20to%20be%20started.&text=If%20the%20engine%20does%20not,the%20engine%20start%20is%20aborted.

 

Si textul din link copiat pentru a putea fi gasit la cautare pe forum:

 

Principala functie a Comfort startului cu imobilizator.

 

Main functions

Engine start

The overall sequence for starting the engine can be described as follows:

The remote control is inserted in the ignition lock.

· A ring coil in the CAS control unit feeds current to the data memory in the remote control and the EWS data is read. If the remote control is a valid and enabled key that belongs to the vehicle, it is locked in position in the ignition lock.

· After this locking, the CAS sends the command (terminal R on) across the data buses. This activates a number of control units.

 

Pressing the start-stop button

When the start-stop button is pressed, terminal 15 is activated first of all.

· Activating of the four outputs, terminal 15 in the CAS. The relief relay for the ignition coils is switched on via terminal 15-3.

· Activation of the three outputs terminal 15 WUP (wake-up) in the CAS.

On activation of the outputs terminal 15 WUP (wake-up), all the control units connected to the PT-CAN data bus are activated.

 

When the start-stop button is pressed, the CAS checks whether the brake pedal is pressed and the gear selector lever is at P or N. If this condition is met, the engine is started:

· Across the line terminal 50E, the CAS switches a positive (battery voltage) at the DME control unit, signaling that the engine is to be started.

· Across terminal 50L, the CAS switches a positive (battery voltage) at the comfort start relay. The starter motor is switched on.

· Via the data line D-EWS; a random code of EWS is transferred to the DME control unit.

· The engine control unit compares the transmitted random code with the calculated code. If they match, the ignition and the fuel injection are enabled.

· The starter motor turns until the CAS control unit receives the signal (Engine running) from the engine control unit via the data bus (CAN bus). Then, the terminals 50 in the CAS are switched off.

If the engine does not start, terminals 50 are deactivated after a maximum of 20 seconds and the engine start is aborted.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ai incercat totusi sa inrrgistrezi bateria?

Poate ca, cea dinainte dand fluctuatii prea mari sau tensiuni aiurea (aici ar putea fi suspectat si alternatorul cu blocul redresor si ce tine de incarcare..), cu efect in zapacirea CASului care stie una si buna, sa nu permita pornirea motorului daca detecteaza prea multe nereguli (furt..).

BMW zice clar ca la schimbarea bateriei cu alta (chiar daca aceasta da tensiunea corespunzatoare acum) se face cel putin inregistrarea daca bateria este de aceiasi capacitate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut. Am cam același problema. După ce i-am schimbat distribuția pana luna nu a mai pornit. Am lăsat-o cam 10 minute și a pornit. La doua zile la fel. I-am luat baterie a pornit dar la urmărirea pornire nimic. Am uitat sa specific mașina este automata. Pun contactul și apar erori gen drivetrain, dsc, presiune in pneuri.. Am schimbat Electromotorul si a făcut la fel, l-am pus înapoi pe al ei si a mers doua luni fără probleme. Astazi iar a început. 
mai găsit problema? 

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to BMW f10 nu pornește când e motorul cald și dă erori cum ar fi DSC etc

Am găsit un comentariu pe BMW club de care nu știam și nici nu am realizat ca eu l-am postat. Scuzați! 
Nu am mai scris nimic pentru ca mașina și-a revenit și 2 luni a mers impecabil pana ieri… dar de data aceasta nu mai pornește deloc. Pana acum doua luni mai pornea dacă o lăsam sa se răcească bine. In schimb acum deloc. A venit băiatul care are tester pt BMW și ia dat următoarele erori. Poate cineva le înțelege pentru ca nu vreau sa cumpăr niște piese și sa ma trezesc ca nu-i de acolo problema. Mulțumesc!

9760889B-9373-4E44-84DF-B65A7D7D9D37.jpeg

Din câte zice băiatul este din calculator… ce părere aveți? 

Link to comment
Share on other sites

Aici nu se vad erorile, ci doar modulele care au erori pe ele.

 

Dme/dde ul este cu roșu, asta înseamnă cam alt DDE, uita te sa nu ai aibă la DDE, adică calculatorul motor, sa nu cumva sa fie gaura in el, adică sa aibă vreun soft făcut cine știe cum.

 

Trebuie văzut ce eroare apare pe DDE, deși daca este cu roșu nici nu comunica.. 

 

Eu cam am epuizat ideile, poate te mai ajuta si alt coleg.

 

maxim am văzut ca si ekps este cu roșu, ala este modulul de la pompa de combustibil din câte știu. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.