Jump to content

Sfaturi achizitie BMW Seria 3 Touring G21 318d


g.popovici

Recommended Posts

Va rog eu lasati topicul curat. Daca aveti pareri de G21/G20, de sfaturi pentru achizitie, nu ezitati sa le scrieti.

 

PS: As ruga un admin sa curete anumite postari. V-ati contrazis, ati citit fiecare punctul de vedere al celuilalt si e ok.

Sunt sigur ca peste timp o sa fie alti oameni care isi vor pune intrebarile pe care mi le-am pus si eu si ar fi eficient sa citeasca tot aici, nu sa redeschida un topic nou.

Mersi

 

Daca as fi in locul tau si nu as avea disponibil decat 28k pentru achizitie, m as orienta spre un G20 manual, fara optiuni suplimentare ( vine ea destul de bine echipata si standard fata de vechiul F30 unde nu aveam nici macar clima pe 2 zone ) si cu un numar de km ceva mai mare, sa zicem in jurul a 50mii pentru ca pretul ei este altul ! Deci, daca as fi in locul tau as mai astepta putin, in curand vor aparea si masini cu km ceva mai multi si la preturi rezonabile, oricum incearca sa nu te grabesti sa cumperi daca nu esti dispus sa platesti prea mult pe un G20.

 

Sa nu ti treaca prin cap, ca vei putea pune ceva optiuni ( retrofit ) dupa ce cumperi masina, cu diferenta de bani ramasa ! Ca si exemplu, daca vei reusi sa cumperi cu 23mii o masina G20 in conditiile tale, iar ulterior vei dori sa adaugi o optiune suplimentara, aceasta va costa foarte multi bani, am incercat eu pe F30 si sincer nu se merita ! Este mult mai ieftina o optiune care este pusa de la inceput pe masina decat daca o adaugi tu ulterior printr un retrofit !

Edited by pedro_nr1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate, piata pt G21 e foarte saraca. Adica masinile au deja 2 ani, ma asteptam sa aiba un pret cu cel putin 35% mai mic fata de nou, iar ele dabia daca scad la un 25% fata de pretul de achizitie. Deci, nici nu prea am din ce sa aleg la banii astia. Masini mai ok sunt la 35-38k euro, ce e foarte mult pt mine.

 

PS:Mai vad cateva masini mai ok, in surse mai dubioase, si parca nu m-as incurca.

 

Fata de pretul afisat, la ce reduceri sa ma astept maxim intr-o reprezentanta BMW pentru BMW G21?

Edited by g.popovici
Link to comment
Share on other sites

Din pacate, piata pt G21 e foarte saraca. Adica masinile au deja 2 ani, ma asteptam sa aiba un pret cu cel putin 35% mai mic fata de nou, iar ele dabia daca scad la un 25% fata de pretul de achizitie. Deci, nici nu prea am din ce sa aleg la banii astia. Masini mai ok sunt la 35-38k euro, ce e foarte mult pt mine.

 

PS:Mai vad cateva masini mai ok, in surse mai dubioase, si parca nu m-as incurca.

 

Fata de pretul afisat, la ce reduceri sa ma astept maxim intr-o reprezentanta BMW pentru BMW G21?

 

Reduceri foarte mici care tind spre 0. Nu prea iti negociaza un dealer serios din DE, eventual poate primesti o revizie gratuita.

De ce nu te orientezi catre un G31, sunt oferte destule in bugetul tau:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?c=EstateCar&dam=0&fr=2017%3A&isSearchRequest=true&ml=%3A80000&ms=3500%3B%3B22%3B%3B&p=%3A30000&s=Car&sfmr=false&vc=Car

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

orice optiune ajuta atat soferul in exploatarea masinii cat si revanzarea, un mic avantaj in toate sensurile . Cine nu apreciaza anumite optiuni cel mai probabil nu le-a avut . Avertizarea laterala si colision warning sunt priceless . O trapa pe care o deschizi ocazional sau ventilatie scaune nu sunt chiar must have dar evident un bonus , surprinzator la revanzare multi cauta si cele mai mici optiuni pt a face diferenta si nu apreciaza neaparat km sau intretinerea.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Myx, zici asta pentru ca am zis ce am zis mai sus!? :)

 

Ei bine, ca sa surprind, fara intentie, singurul lucru in plus fata de E90 chel pe care il conduc de atatia ani, singurul lucru in plus pe care mi l-as dori (si o sa il retrofit) ar fi volanul incalzit desigur dimineata. Si asta din motive strict de sanatate. E90 care prin noroc l-am luat cu clima dubla..; crezi ca sufeream mult daca era doar clima!? Desigur clima nu doar AC..

 

Nu imi trebuie scaune incalzite daca nu iau piele... Nu imi trebuie nici macar display suker ;) in bord, sau pe bord. Si ala ma plictiseste cum ma plictiseste un android.. (nasol ca nu mai sunt la varsta sa il cunosc altfel..)

Imi trebuie un motor strasnic pe masura/marimea masinii.. (am mai zis), fiabil - obligatoriu.

 

..in oglinzile exterioare oricum ma uit (des.. ;) ).

 

Restul nu prea merita banii mei.

 

Popovici eu sunt probabil cel mai mult in asentimentul tau.. pentru ca te inteleg ca iti este greu sa te hotarasti, MAI ALES cand atatia colegi de forum te indeamna sa le ai pe toate si iti spun ca retrofit sunt scumpe. Au dreptate cu retrofitul, E SCUMP...

/mai ales daca nu te bagi, nu prea stii sa te ghidezi..

E ca si cum ai vrea sa ajungi acolo sus la un vis, da desigur e de vis..

Dar si banii, esti complet sigur ca merita fiecare leu, pardon RON!?

 

 

Dar mai citeste un pic si din psihologia omului, daca esti la o varsta mai matura.. si afla cat de repde se plictiseste omul/soferul in cazul de fata de masina si ce are in masina sa... si poate o sa crezi si o sa revii la ceea ce stii doar tu (ar trebui sa fi stiut asta inainte sa deschizi topicul ;) ) ca merita avut in masina ta.

 

Incheiat.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Reduceri foarte mici care tind spre 0. Nu prea iti negociaza un dealer serios din DE, eventual poate primesti o revizie gratuita.

De ce nu te orientezi catre un G31, sunt oferte destule in bugetul tau:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?c=EstateCar&dam=0&fr=2017%3A&isSearchRequest=true&ml=%3A80000&ms=3500%3B%3B22%3B%3B&p=%3A30000&s=Car&sfmr=false&vc=Car

Nu m-am uitat niciodata. Dar efectiv m-a dat peste cap.

Sunt zeci de masini <28k E la reprezentanta, cu KM < 50k E, la G31, deci seria 5. Singurul dezavantaj este ca sunt din 2018, fata de G21, unde sunt doar din 2019 sau 2020.

Masini care noi au fost peste 50k E.

 

Imi place mai mult seria 3 si are costuri mai mici de intretinere. La limita maxima de suportabilitate pentru mine.

Edited by g.popovici
Link to comment
Share on other sites

 

Imi place mai mult seria 3 si are costuri mai mici de intretinere. La limita maxima de suportabilitate pentru mine.

 

Exact, asa am mers si eu pe seria 3, din aceleasi motive !

 

Myx, zici asta pentru ca am zis ce am zis mai sus!? :)

 

Ei bine, ca sa surprind, fara intentie, singurul lucru in plus fata de E90 chel pe care il conduc de atatia ani, singurul lucru in plus pe care mi l-as dori (si o sa il retrofit) ar fi volanul incalzit desigur dimineata. Si asta din motive strict de sanatate. E90 care prin noroc l-am luat cu clima dubla..; crezi ca sufeream mult daca era doar clima!? Desigur clima nu doar AC..

 

Nu imi trebuie scaune incalzite daca nu iau piele... Nu imi trebuie nici macar display suker ;) in bord, sau pe bord. Si ala ma plictiseste cum ma plictiseste un android.. (nasol ca nu mai sunt la varsta sa il cunosc altfel..)

Imi trebuie un motor strasnic pe masura/marimea masinii.. (am mai zis), fiabil - obligatoriu.

 

..in oglinzile exterioare oricum ma uit (des.. ;) ).

 

Restul nu prea merita banii mei.

 

Popovici eu sunt probabil cel mai mult in asentimentul tau.. pentru ca te inteleg ca iti este greu sa te hotarasti, MAI ALES cand atatia colegi de forum te indeamna sa le ai pe toate si iti spun ca retrofit sunt scumpe. Au dreptate cu retrofitul, E SCUMP...

/mai ales daca nu te bagi, nu prea stii sa te ghidezi..

E ca si cum ai vrea sa ajungi acolo sus la un vis, da desigur e de vis..

Dar si banii, esti complet sigur ca merita fiecare leu, pardon RON!?

 

 

Dar mai citeste un pic si din psihologia omului, daca esti la o varsta mai matura.. si afla cat de repde se plictiseste omul/soferul in cazul de fata de masina si ce are in masina sa... si poate o sa crezi si o sa revii la ceea ce stii doar tu (ar trebui sa fi stiut asta inainte sa deschizi topicul ;) ) ca merita avut in masina ta.

 

Incheiat.

 

Nu vreau sa fiu rautacios, dar cu siguranta ca nu m as fi plictisit nici de Opelul ala din 2007 pe care l am condus 10 ani, daca nu mi permiteam o masina mai buna ! Asta i de cand lumea si pamantul, omul apreciaza ce are in ograda ... daca nu sunt posibilitati sa ti cumperi ceva mai bun si mai nou, nu i normal sa nu te plictisesti de vechea masina de acu 20 de ani ?

Link to comment
Share on other sites

NU.

Pentru ca a avut cele mai minore probleme (rezolvate personal). O masina (BMW) care cara scule toata ziua..

E o masina la care nu renunt. Asta in caz ca am uitat sa mentionez. Va fi back-up.

..cum sa renunt la ceva care aduce bani?

nu i normal sa nu te plictisesti de vechea masina de acu 20 de ani ?

 

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Man, inteleg ca deja ai cei aprox 28-29k.

Corect? Nu trebuie sa te imprumuti pt ei, asa pricep eu.

 

Nu imi dau seama care sunt calculele tale

Ai familie, copil, rate la banca?

 

Daca nu ai familie, nu ai rate la banca, dar totusi nu ai minim 5000ron net pe luna, las-o balta.

 

Daca ai si familie si alte mici datorii la banca si nici cei minim 5000 ron net nu ii ai, atunci mergi la medic sa te consulte la cap.

 

In fond, degeaba ne cacam pe noi aici si intoarcem problema pe toate partile, pt ca totul se reduce la ceea ce iti permiti tu dpdv financiar. Asta e neconoscuta.

Ca daca discutia continua inca o saptamana, cineva va gasi un rolls royce sh care se inscrie in cei 28k si ti-l va recomanda spre achizitie.

Din pacate la buzunar se reduc 90% din 'problemele' pe care le avem in viata.

 

Ok, nu faci intretinerea la bmw, dar cum spunea si un coleg, discuri si placute penale tot te duc 3000 lei. Iei masina la 50k km, acusica le cere pe astea. Pretinzi garantie, bmw s-ar putea sa nu iti accepte cacaturi pe masina puse pe la altii si sa iti acorde si garantie. Revizia la ciocanari e 1000 lei, la bmw 2000. Astea vin peste tine sa te inghita.

Masina cere anvelope. Un set de pe china e 1000 lei, unele mai de doamne ajuta sunt 2000. Trebuie de vara, de iarna, ca deja la 50.000km, cele ale ei sunt spre terminate.

Impozit, rca, musai casco(1200 euro casco pe an), motorina probabil minim 500 ron pe luna.

Mai apare o defectiune mica. Mai scoti 500-1000 lei.

 

Tu din primul mesaj ai spus ca ar trebui sa nu ai treaba cu costurile la o masina pt 150.000km. Deci vrei sa mergi gratis cu ea 100.000 daca o iei la 50k. Tot asteptai sa iti confirme lumea ca ai dreptate si asa e.

Nu s-a inventat inca perpetuum mobile. Roata ca sa se invarta, mai cere mici reparatii. Sau uneori mai mari.

Sunt putine cazurile oamenor a caror masini au mers cu revizii si cu un set de stergatoare de parbriz pana la 150.000km.

Seria 5 pe care l-am avut, pe langa consumabile a vrut reparatii de aprox 1500-2000 euro pana la 100k km. Extrem de putin dpdmdv.

Daca aveam garantie extinsa, asa cum spuneam, scapam doar cu ultimii 400 de euro cheltuiti, ca ar fi iesit din potentiala garantie extinsa.

 

Deci esti pregatit pt toate astea??

Edited by edit
  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Man, inteleg ca deja ai cei aprox 28-29k.

Corect? Nu trebuie sa te imprumuti pt ei, asa pricep eu.

 

Nu imi dau seama care sunt calculele tale

Ai familie, copil, rate la banca?

 

Daca nu ai familie, nu ai rate la banca, dar totusi nu ai minim 5000ron net pe luna, las-o balta.

 

Daca ai si familie si alte mici datorii la banca si nici cei minim 5000 ron net nu ii ai, atunci mergi la medic sa te consulte la cap.

 

In fond, degeaba ne cacam pe noi aici si intoarcem problema pe toate partile, pt ca totul se reduce la ceea ce iti permiti tu dpdv financiar. Asta e neconoscuta.

Ca daca discutia continua inca o saptamana, cineva va gasi un rolls royce sh care se inscrie in cei 28k si ti-l va recomanda spre achizitie.

Din pacate la buzunar se reduc 90% din 'problemele' pe care le avem in viata.

 

Ok, nu faci intretinerea la bmw, dar cum spunea si un coleg, discuri si placute penale tot te duc 3000 lei. Iei masina la 50k km, acusica le cere pe astea. Pretinzi garantie, bmw s-ar putea sa nu iti accepte cacaturi pe masina puse pe la altii si sa iti acorde si garantie. Revizia la ciocanari e 1000 lei, la bmw 2000. Astea vin peste tine sa te inghita.

Masina cere anvelope. Un set de pe china e 1000 lei, unele mai de doamne ajuta sunt 2000. Trebuie de vara, de iarna, ca deja la 50.000km, cele ale ei sunt spre terminate.

Impozit, rca, musai casco(1200 euro casco pe an), motorina probabil minim 500 ron pe luna.

Mai apare o defectiune mica. Mai scoti 500-1000 lei.

 

Tu din primul mesaj ai spus ca ar trebui sa nu ai treaba cu costurile la o masina pt 150.000km. Deci vrei sa mergi gratis cu ea 100.000 daca o iei la 50k. Tot asteptai sa iti confirme lumea ca ai dreptate si asa e.

Nu s-a inventat inca perpetuum mobile. Roata ca sa se invarta, mai cere mici reparatii. Sau uneori mai mari.

Sunt putine cazurile oamenor a caror masini au mers cu revizii si cu un set de stergatoare de parbriz pana la 150.000km.

Seria 5 pe care l-am avut, pe langa consumabile a vrut reparatii de aprox 1500-2000 euro pana la 100k km. Extrem de putin dpdmdv.

Daca aveam garantie extinsa, asa cum spuneam, scapam doar cu ultimii 400 de euro cheltuiti, ca ar fi iesit din potentiala garantie extinsa.

 

Deci esti pregatit pt toate astea??

Postarea ta e cam directa, dar e cam adevarata. Ai bani iei, nu ai bani te uiti sau nu ai bani si iei, si atunci incepe distractia:)).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine zis edit.

Bine explicat.

Si asta vine de la unul care si-a alocat parte din proprietate (si timp, cand e..) reparatiilor la doua masini.

Ce nu inteleg, esti sigur ca 5000 net pe luna permit fundului cel putin al unui cetatean sa se aseze in scaunul unui BMW?? (Wow..)

Pai eu inseamna ca am prea putine si sunt si prea zgarcit (cu accesoriile). :) :)

Nu de alta dar eu as fi zis sa fie intre 7000 si 10000RON.. net/luna, evident.

 

' class="bbc_url">@Sa iti/ne moara dusmanii de ciuda, invitatie trimisa. ;)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Bimmer, evident ca chiar daca ai banii de achizitie in buzunar deja, nu alte datorii(rate la apartament, de exemplu sau la alte bunuri), nu ai familie, evident ca si limita aia minima lunara pe care am precizat-o este extrem de mica.

Dar am zis sa nu spun pe sleau chiar cum vad eu lucrurile si am mai lasat o urma de speranta.

Normal, limitele sunt pe acolo pe unde le spui tu, ca sa nu ai dureri de cap cand iti iei seria 3.

Dar romanul daca se inscrie in limitele precizate de tine, direct in seria 7 se urca.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Scuze , ca sa ai un g21 ,pe langa pretul de achizitie,trebuie sa ai inca 5000ron pe luna pentru masina?

 

Cred ca este ceva relativ ... daca ai norocul sa cumperi o masina buna, nu va trebui decat sa i faci intretinerea periodica la 10/15mii ! In 3 ani si jumatate la un F30 LCI nu s a stricat singur decat modulul de la senzorii de presiune ( adica 65euro ) !

Link to comment
Share on other sites

Cred ca este ceva relativ ... daca ai norocul sa cumperi o masina buna, nu va trebui decat sa i faci intretinerea periodica la 10/15mii ! In 3 ani si jumatate la un F30 LCI nu s a stricat singur decat modulul de la senzorii de presiune ( adica 65euro ) !

Nu cred ca e relativ deloc , mi se pare aberant sa spui ca ai nevoie de 12k euro anual pentru intretinere. Hai pe bune? Ca dumnezeu de cazan iti cumperi sa bagi 12k anual? Atata exagerare pentru nimic .

 

De curiozitate ca sa iti cumperi un e90 cam de cati bani ai nevoie pe luna? La fel? Ca preturile cam tot acolo sunt

 

Imediat ajungem ca nici elon musk nu isi permite un g20

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e relativ deloc , mi se pare aberant sa spui ca ai nevoie de 12k euro anual pentru intretinere. Hai pe bune? Ca dumnezeu de cazan iti cumperi sa bagi 12k anual? Atata exagerare pentru nimic .

 

De curiozitate ca sa iti cumperi un e90 cam de cati bani ai nevoie pe luna? La fel? Ca preturile cam tot acolo sunt

 

Imediat ajungem ca nici elon musk nu isi permite un g20

 

 

Scuze, cred ca se referea la 5000 total venit pe luna, nu neaparat sa aloci aceasta suma unei masini luna de luna, asa ceva este aproape imposibil ... tocmai de asta am si spus ca suma alocata unei masini este relativa ( depinde de foarte multi factori )

Link to comment
Share on other sites

Viper si Pedro e vorba de totalul cheltuielilor ca om care face niste bani net, adica ce ramane dupa taxe, sa se intretina pe el, parte din familie, daca e casatorit.. e atat de greu de inteles? ;)

Ca doar nu platesti rate.. dupa ce achiti masina SH trebuie sa ai un venit net oarecum bunicel sa nu simti parjol si sa mergi la amanet ca sa conduci BMW si tre sa platesti ocazional pentru diverse..

Nu intra in discutie aici jafuri de masina sau masini noi, carora din start platesti rata.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scuze , ca sa ai un g21 ,pe langa pretul de achizitie,trebuie sa ai inca 5000ron pe luna pentru masina?

 

Eu nu am spus asta.

Am spus cu totul altceva.

 

 

@pedro conteaza si cati km faci, conteaza si norocul, sunt extrem de multe variabile. Ok, nu au fost reparatii la tine, dar ia pune anvelope, frane, combustibil, taxe, asigurari, revizii, spalatorie, ITP, si vezi unde iesi ca medie lunara.

 

Am refacut calculele la G30.

Pe reparatii de fapt au fost 5500 de lei in 55 de luni si 103.000km, deci 100 de lei pe luna.

Prima reparatie la aprox 80.000km si a doua la 102.000.

Este drept ca racitorul de gaze a picat de doua ori si a fost schimbat gratis mereu.

Masina e la frate-miu din luna 49, insa niciodata nu exclude si ia in calcul sa primeasca o perversa de 2000-3000 euro

 

LATER EDIT

iar a aparut prostea cu minusurile :)

Edited by edit
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

@edit

 

Si daca iti iei VW, Skoda sau Dacia, tot ai cheltuielile enunerata: anvelope, asigurari, ITP, frane, combustibil etc. Si nu mai exista brand ieftin. O revizie mare, la PBN, insemnand ulei si toate filtrele si lichid de frana e 2000 de Ron. Discuti si placute spate, plus placute fata, fix 4700 ron

 

Exact, deaia intrebam la un e90 sau la un e46 teoretic reviziile te costa aproape la fel, la fel costa si discuri si placute.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@edit

 

Si daca iti iei VW, Skoda sau Dacia, tot ai cheltuielile enunerata: anvelope, asigurari, ITP, frane, combustibil etc. Si nu mai exista brand ieftin. O revizie mare, la PBN, insemnand ulei si toate filtrele si lichid de frana e 2000 de Ron. Discuti si placute spate, plus placute fata, fix 4700 ron

 

Stiu Luciosu.

 

Sa continui cu G30-ul cu istoricul cu consumabilele:

 

4 revizii a 2000 ron.

Set placute fata/spate 3000 ron

Set discuri si placute fata/spate 7000 ron

Casco 1800 euro anual

Rca aprox 1000 ron anual

Un set de anvelope de iarna si unul de vara 6000 ron in 55 de luni

Impozit, itp, viniete 2500 ron in 4 ani

Combustibil 1000 de lei pe luna(asta depinde de cat mergi).

Spalatorie 800 lei pe an.

Schimb de roti 200 de lei anual

 

Evident ca nu mai exista masini ieftine la intretinere, insa la un moment dat cateva sute de lei pot conta.

 

Poti alege sa faci reviziile si reparatiile nu la reprezentanta, iar asigurarile nu la Allianz, dar tot costa indeajuns.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cum ai reusit sa mergi 100k doar cu un rand de anvelope?

 

In alta ordine de idei, una e sa iei masina noua, alta e sa iei masina sh. Daca ai ghinion, cam pe la 100k km incepi sa bagi bani in ea. Exista si masini in care n-ai nevoie sa bagi bani decat mult mai tarziu, dar e o loterie.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.