Jump to content

Oscilatii relanti


Alex M.

Recommended Posts

Salutare tuturor,

Masina in cauza este un BMW E46, 318d, an 2004

1. Pana de curand, cand mergeam in treapta a 2-a si o scoteam pe liber incepea sa oscileze relantiul, uneori dadea sa moara. Am dat jos EGR si senzor aer din capatul filtrului de aer, le-am curatat perfect, am schimbat si filtrul de motorina si... s-a mai imbunatatit putin situatia, tot mai apar acele fluctuatii dar nu asa violente.

 

2. Dupa o vreme a mai aparut, pe langa oscilatiile de sus sau probabil din cauza lor, o oscilatie a vitezei cand pun masina pe pilot automat la 70km/h . Adica scade viteza pana pe la 65 - 60 km/h apoi creste iar la 70 si tot asa. Daca pun pilotul automat la 60 sau 80 sau mai mult nu misca deloc, asa sta.

 

3. Aseara am mai observat o ciudatenie, stand in parcare sa astept pe cineva (undeva la 1 grad afara), cu caldura pornita la maxim a inceput sa oscileze relantiul. Am oprit caldura si s-a stabilizat relantiul.

 

Am citit pe aici pe forum ca ar fi de vina incalzitorul auxiliar. Ar putea ca defectarea lui sa duca la atat de multe simptome/probleme?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

Masina in cauza este un BMW E46, 318d, an 2004

1. Pana de curand, cand mergeam in treapta a 2-a si o scoteam pe liber incepea sa oscileze relantiul, uneori dadea sa moara. Am dat jos EGR si senzor aer din capatul filtrului de aer, le-am curatat perfect, am schimbat si filtrul de motorina si... s-a mai imbunatatit putin situatia, tot mai apar acele fluctuatii dar nu asa violente.

 

2. Dupa o vreme a mai aparut, pe langa oscilatiile de sus sau probabil din cauza lor, o oscilatie a vitezei cand pun masina pe pilot automat la 70km/h . Adica scade viteza pana pe la 65 - 60 km/h apoi creste iar la 70 si tot asa. Daca pun pilotul automat la 60 sau 80 sau mai mult nu misca deloc, asa sta.

 

3. Aseara am mai observat o ciudatenie, stand in parcare sa astept pe cineva (undeva la 1 grad afara), cu caldura pornita la maxim a inceput sa oscileze relantiul. Am oprit caldura si s-a stabilizat relantiul.

 

Am citit pe aici pe forum ca ar fi de vina incalzitorul auxiliar. Ar putea ca defectarea lui sa duca la atat de multe simptome/probleme?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

 

Salut,

 

La mine, acelasi comportament, a fost electrovalva de la egr, E39 520d.

Verifica, poate asta e problema.

 

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.