Jump to content

N47 tremura la relanti


Marius GBA

Recommended Posts

ok, caut Liqui moly cu

Jaso fc. Mulțumesc mult.

si care trebuie sa iau ncu la b47 Jaso fd?

Acum'a nu lua si tu ca mine 5 (cinci) litri o data ca raman altii fara.. ;)

 

Ia si tu un litru de incercare; tine socoteala cand se regenereaza filtru si daca se regenereaza mai des e de bine. Bine, acuma tre' sa fie si cam acelasi stil de conducere acelasi trafic; vezi si tu.. daca motorul nu mai chiar asa trancanitor.. porneste parca o idee mai repede.. (io n-am avut nici o problema cu pornirea vreodata.. in afara de atinci camd am schimbat pompa de motorina, filtru de motorina.. prostii de pe circuit..) TOT DE BINE e.

 

Da' raporteaza si tu pe topicul dedicat ulei 2T, ca ii poluam topicul omului.

 

Bine ai facut ca l-ai intrebat si pe ncu, ca sigur stie si el ceva.

 

Boss, ca de obicei, vorbesti din teorie dar practica iti pune piedica.

Lasă asa.

 

Si vezi ca nu normativul FC face diferenta ci punctul de inflamabilitate al uleiului 2t.

Pt ca la asta se rezuma tot - cat de repede se aprinde adaosul de ulei 2t si ce reziduri lasa.

Asa e am o piedica mare in viata, dar nu-ti spun ca o sa o iei personal. ;)

Eu zic ca ce reziduri lasa e cel mai important.

 

Si ca sa merg pe mana ta de data asta i-a zi care e punctul de inflamabilitate ideala pentru o masina cu dpf si fara dpf?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu mai insista ca te afunzi mai rau (ti-o spun chiar prieteneste)

Nu are legatura cu DPF, totul se intampla in cilindrii. In conditii ideale nu am avea nevoie de "smecherii" de tip ulei 2t.

 

Ce inseamna conditii ideale ? ...ai un diesel euro5, BINGO, la pompa gasesti motorina euro5 - pt ce sa mai adaugi rahaturi in rezervor avand parte de o motorina dedicata ? Teoretic e o prostie, practic, nu e chiar asa.

 

Pt ca euro5 diesel implica automat DPF ...si totusi ciudat, toti posesorii de euro5 diesel afirma ca regenerarile DPF se fac mai rar odata cu folosinta de ulei 2t in motorina.

 

Ii inteleg pe cei cu euro 1/2/3, ma inteleg si pe mine cu euro4 fara DPF ...dar in rest ?

 

Nu exista un punct inflamabilitate ideal pt cei cu DPF si alt punct pt cei fara - cu cat punctul e mai coborat, cu atat mai bine. In fond, motorul sufera din cauza rezidurilor arse ale uleiului 2t, adica depuneri in camera de ardere, depuneri pe supape, segmenti, capul pistonului, cap injector, bujii.

Restul de "organe" sunt piese auxiliare tratare gaze post combustie (DPF, catalizator, sonde lambda) ...si toate se vor "manifesta" in functie de ce se intampla in cilindrii.

 

Daca cei cu euro 1/2/3/4 folosesc ulei 2t pt a lubrifia cumva motorina euro5 din comert (foarte uscata) care le afecteaza sistemul de injectie ...cei cu euro5 (DPF) sunt cumva feriti de problema asta. Au motoare proiectate pt motorina euro5.

 

In fine, aici e o poveste lunga care poate lua valente diferite de la caz la caz.

Edited by 13NCU
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

baieti comand doar 1 litru de liqui moly. Nu e motivul pentru cearta.

Stiu ca e offtopic, dar am luat Coronavirus de la serviciu, aseară am fost la spital cu ambulanta ma simt foarte rau, nu m-a internat ca nu e loc in spital. Mi-a făcut radiografie la plămâni.

Mi-a dat tratament acasa, carantina 14 zile

Au mai fost colegi care nu purtau masca la serviciu, unul avea covid si nu a anuntat seful, a mai venit niste zile la serviciu desi stia ca este pozitiv. Miercuri i-a spus la sef pe la pranz si l-a trimis pachet acasa.

 

Ontopic: nu știu ce a făcut ceilalți propietari înainte, dar vreau sa testez și eu. Se pune 50ml la 10 litri de motorina? sau ce cantitate.

 

am apelat înainte la medicul de familie, sfioasa rau. Ii zic ca ma simt rau de dimineață și ma invita la cabinet după ora 17, sa vin cu un test antigen ptr nas cumpărat.

Nu stia ce sa faca, nu mi-a dat vreo trimitere spre spital desi ma gasise pozitiv temp 37,8, si nici pentru servici nu imi daduse nimic

mi-a zis ca sa ma duc acasa și sa chem ambulanta.

La cererea mea ca vreau tratament, mi-a dat si ea 2 medicamente și unul compensat, unul din ele paracetamol...

 

Deci nu m-a înregistrat la dsp, nu nimic, medicul de familie. Ma întrebase cand m-am angajat la ultimul job doar :(

La spital m-a înregistrat la dsp si mi-a dat scrisoare medicala și un medicament gratuit din care sa iau 7 zile. Dacă apar complicatii a zis ca sa nu mai iau acel medicament și sa vin cu ambulanta la spital pentru consult.

Edited by Popescu 76
Link to comment
Share on other sites

il tineam cumparat, pana dupa ce ma fac bine.

Scuze de offtopic, eu de obicei imi cumpĂŁr din timp piese de masina, tot timpul am fost asa.

Am mai trimis-o pe nevastamea la medicul de familie in aceastĂŁ dupamiaza și mi-a fĂŁcut reteta dupĂŁ scrisoarea medicala, mi-a dat de la spital niste pastile pentru tuse. A oprit ea scrisoarea medicala original și i-a dat inapoi copii xerox.

 

a anunțat si nevastamea la ea la job ca am covid si nu sa mai dus dimineațĂŁ la job. Sta ĂŽn carantina, a fĂŁcut și ea azi test la medicul de familie, este negativ. Purtam 2 masti in casa, tinem distanta.

Link to comment
Share on other sites

 

Nu exista un punct inflamabilitate ideal pt cei cu DPF si alt punct pt cei fara - cu cat punctul e mai coborat, cu atat mai bine. In fond, motorul sufera din cauza rezidurilor arse ale uleiului 2t, adica depuneri in camera de ardere, depuneri pe supape, segmenti, capul pistonului, cap injector, bujii.

Restul de "organe" sunt piese auxiliare tratare gaze post combustie (DPF, catalizator, sonde lambda) ...si toate se vor "manifesta" in functie de ce se intampla in cilindrii.

 

Daca cei cu euro 1/2/3/4 folosesc ulei 2t pt a lubrifia cumva motorina euro5 din comert (foarte uscata) care le afecteaza sistemul de injectie ...cei cu euro5 (DPF) sunt cumva feriti de problema asta. Au motoare proiectate pt motorina euro5.

 

In fine, aici e o poveste lunga care poate lua valente diferite de la caz la caz.

Ma bucur ca ti-ai spus parerea mai clar despre cum intelegi tu efectul adaugarii acestui ulei.

Sunt destui (nu cu duiumul pentru ca cei mai multi il considera placebo) care pun ulei 2T, dar aia nu stau in Romania. Culmea in tari unde calitatea carburantului sigur e mai bine controlata..

 

Nu cred ca ma afund nicaieri. Pur si simplu cred ca inteleg altfel fenomenul. Tu uiti ca uleiul 2T contine un "inflamant.." cum poti sa crezi ca regenerarile nu ar fi mai dese!? Motorina, la BMW ajunge arzand si acolo arde in DPF toate noxele.

Faptul ca in carburant exista un inflamant in cantitate suficient de mica dar vorba ta, cu punct de autoaprindere mai inalt, nu inseamna cumva ca se aprinde mai repede dar si mai des impreuna cu motorina in filtru!? Tot ce trebuie eliminat e, din nou, cenusa (din uleiul 2T) care sa fie minima, daca nu chiar inexistenta (..sa fie) ADICA sa ramana doar cenusa din noxele motorinei arse.. oricare calitate ar fi, tot ramane ceva in filtru.

Ca cenusa scurteaza viata filtrului nu altceva.

 

Depuneri? Ce depuneri omule cand eu de cand pun uleiul asta nu am avut ce curata in galeria de admisie?? Nu are motorul meu nici un fel de dpuneri in interior. De aia stiam ca injectoarele alea testate de tine, stiam ca or sa iasa valori foarte apropiate. Pentru ca duzele nu sunt infundate; pentru ca motorina arde ALTFEL in pistoane.

Dar nu e usor sa intelegi.. (ce spun altii) in schimb e logic.

 

Deci tot ce arde bine trebuie sa arda SI MAI BINE adica FARA CENUSA care sa se adune in DPF si dupa regenerari.

 

Trebuie continuat aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180062-cine-pune-ulei-2t-in-motorina/page__st__40__p__2532763__hl__cine+pune+ulei__fromsearch__1#entry2532763

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci.....problema mea isi va gasi rezolvare pe acest forum? caci vad ca s-a deviat de la subiect...ba ceai cu ulei,ba covid......

 

Salut, problema ta va gasi rezolvare la mecanic, citeste ce s-a scris pe subiect si actioneaza ca atare.

 

Succes.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Deci.....problema mea isi va gasi rezolvare pe acest forum? caci vad ca s-a deviat de la subiect...ba ceai cu ulei,ba covid......

 

Marius GBA, dupa cum incerci tu sa intelegi un motor diesel... este ultimul mod de abordat problema lui pe care il faci asa, scotand una sau alta de la motor ca poate, poate intelegi ce se intampla..

 

Eu iti dau o definitie, tu te rog rumeg-o (daca vrei) si pleaca de la ea.

 

Un diesel este muuuult mai greu de diagnosticat in problema pe care o are fata de un motor pe benzina.

 

La benzina (injectie directa) mai merge sa mai tragi de una de ala si reactioneaza in scurt si datorita.. /la diesel, NU MERGE asa.

Si vezi nu am facut nici macar diferentierea intre vw si bmw..

 

Asa cum au zis si altii motorul NU se repara pe forum!

Pe forum primesti idei, sfaturi; daca vrei si poti sa intelegi, poti sa ti le asumi/insusesti. Poti sa le testezi, dar NIMENI, intelegi, NIMENI nu e responsabil pentru ce incerci tu cand afli de pe forum(uri).

 

Asa ca, sa stii ca poti sa ne faci si noua astora care ti-au dat idei, sa revii si sa spui ce ai gasiy de fapt defect.

Asa mi se pare corect.

Intrebi?

Te faci si dator sa spui ce a a avut.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.