Jump to content

Problema Thermostat


geri365

Recommended Posts

Va salut. Am un bmw 320d e92 motor n47. Acum am schimbat a doua oara termostatul(swag,gates) in masina iar nici acum nu urca temperatura peste 82 de grade si nici nu tine temperatura conform meniului secret. Am aer cald, aerisit de 100 ori. Oare problema este la termoflot, sau thermostatele sunt asa slabe? Nu porneste termocupla.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut. Am un bmw 320d e92 motor n47. Acum am schimbat a doua oara termostatul(swag,gates) in masina iar nici acum nu urca temperatura peste 82 de grade si nici nu tine temperatura conform meniului secret. Am aer cald, aerisit de 100 ori. Oare problema este la termoflot, sau thermostatele sunt asa slabe? Nu porneste termocupla.

De ce ar porni termocupla?

Termoflotul la E90 320d nu are termostat..

 

Ai schimbat si termostatul EGR? Acesta este al doilea impediment pentru care nu ajunge si sta la regim motorul.

Dar, s-ar putea sa ma si insel.. si sa nu aiba EGRul termostat.

Caut.

 

O.T.

..L-am(ai) anihilat bine Popescu? :)

Sa speram ca sta pe topicul asta. ;)

Crede ca intra mai multi si ii rezolva problema daca face mai multe topice. E impotriva regulilor forumului..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut. Am un bmw 320d e92 motor n47. Acum am schimbat a doua oara termostatul(swag,gates) in masina iar nici acum nu urca temperatura peste 82 de grade si nici nu tine temperatura conform meniului secret. Am aer cald, aerisit de 100 ori. Oare problema este la termoflot, sau thermostatele sunt asa slabe? Nu porneste termocupla.

 

Salut!

 

Recomand sa schimbi termostatul doar cu unul nou original BMW.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pe E90 am avut aceeasi problema si a mers doar cu original, nu stiu de ce pentru ca tot la 87 de grade deschid toate...

Cred ca stiu de ce..

Ma tot strofoc sa inteleg racirea la N47 ca, curand tre sa ma descurc cu un G.. si nu e mare diferenta..

Cred ca pompa fiind electrica e comandata practic si de deschiderea termostatului sau mai bine zis de temperatura care o da senzorul de pe motor. Pompa de antigel insasi putand fi comandata electric sa lucreze diferite regimuri (adic INDIFERENT de turatia motorului!).

Adica e un circuit in bucla foarte bine balansat/reglat din/in care daca nu pui un termostat care sa fie in anumiti parametri (dilatarea a bimetalului din el..) atunci nu va functiona optim.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.