Jump to content

Problema switch pedala ambreiaj?


HitmaNLive

Recommended Posts

De cateva zile am fenomenul acesta, sa imi dea suturi in momentul in care iau piciorul de le acceleratie si intra in decelerare. Da de 2,3 ori in bot si apoi se stabilizeaza, ba chiar si turatiile fac asa. Am citit pe multe forumuri ca ar putea fi de vina switchul de la am ambreiaj care are mai multe functii pe care le transmite catre ECU. E strans legat si de partea de tempomat.

A mai scbimbat cineva switchul acesta?

E92 320i N43B20A.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca da mai multe informatii la ECU decat acelea ca ambreiajul e apasat si porneste motorul.. e apasat si iti permite sa schimbi treptele..

Pune si sursa unde ai citit ca face mai multe.

Daca doar da in nas la decelerare din acceleratie nu e datorita ambreiajul.

 

Intrerupatorul ala e la pedala de ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Pedala de ambreiaj (in fcț. de pozitia ei on-off sa zicem) face mai mult decat faptul ca permite pornirea motorului la BMW si evident, permite si schimbarea treptelor.

E in stransa legatura (prin ECU) cu turatia motorului la trecerea brusca din sarcina la "mers in gol" prin calcarea ei si implicit si cu functia "tempomat".

 

Ca tot primul link e catre ClubOpel, mi-am adus aminte de o mica experienta ciudata cu fosta Astra G.

 

...dupa un drum de 300 km brusc am inceput sa ma confrunt cu suturi in decelerare la eliberare pedala acceleratie. Eram departe de casa, scule minime la mine, idei zero si o groaza de emotii ca raman aiurea noaptea in drum.

 

Am reusit sa ajung acasa cu bine insa in 2-3 zile am inceput "sa ma prind" ca e ceva in neclar cu pedala de ambreiaj si, in plus, fenomenul aparea din senin doar pe masina incinsa bine, rulata macar 50-70 km.

 

Cu ocazia altui drum mai lung (tot in acea saptamana) la o trecere nivel cale ferata in exterior (dupa ce anterior am rulat cu 100-120), in decelerarea (cu suturi) am calcat ambreiajul si instant mi-a aparut o eroare in bord. Opelul avea o chestie draguta ca puteai sa-ti faci o diagnoza pt obtinere coduri eroare doar printr-un simplu "test pedale" (fara tester, laptop, OBD2, etc) ...asa ca am tras pe marginea santului, test pedale, obtinut codul eroare, deschis Google, caut semnificatia codului ...si raman masca ! - functionare defectuoasa tempomat.

Pai de unde frate ca masina nu avea tempomat !

Probabil era pre-cablata din fabrica pt tempomat dar nu avea fizic aceasta dotare.

 

Am cumparat un switch pedala ambreiaj dar nu am mai apucat sa-l inlocuiesc pt ca fenomenul a disparut la fel de brusc cum a si aparut, asa ca nu mi-am facut de lucru.

Link to comment
Share on other sites

Multi au avut problema asta si nu aveau tempomat. Majoritatea producatorilor trageau traseul, dar in functie de echipare, montau sau nu maneta. Eu am tempomat, l-am folosit o singura data, dar cateodata la decelerare, chiar si in accelerari mai ales din a doua, pleca in suturi asa. Ma gandesc sa nu fie switchul ala. Din cate am inteles e cu citire Hall.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.