Jump to content

530E pareri


Cristi0809

Recommended Posts

Am "studiat" problema pt un 225xe si Eclipse Cross - concluzia a fost ca daca folosesti motorul pentru a genera curent vei avea un consum mare, la fel si daca folosesti masina extraurban- pe autostrada de ex dupa ce ai terminat bateria ramai cu o masina de aproape 2 tone propulsata de un motor turbo / aspirat de putere relativ mica(aici ma refer mai ales la Eclipse Cross care este o masina grea iar motorul aspirat are ceva de genul 90 cai) .Daca se reincarca de la priza masinile sunt ok pt oras . Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Nu va mai certati.

Legea Conservarii Energiei nu are cum sa faca o masina cu o baterie mult mai mare, deci mult mai grea sa fie cu mult mai eficienta.

Altfel, toate masinile cu motoare cu ardere interna DE MULT erau eliminate.. desigur daca piata si lipsa de educatie a noastra in a fi cumpatat in dorinte (viteza.. comfort.. gadgeturi.. faima.. lauda..) i-a indemnat pe fabricanti sa ne stoarca de bani.. si acun mai nou ne storc tot de bani dupa noul "trend", motorul electric..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@Cristi0809- nu are sens sa o pui sa incarce bateria in mers, pentru ca e foarte ineficient. Las-o in modul auto hibrid, si eventual pune si in eco pro daca te tarai prin trafic. Asa o sa fie consumul cel mai mic.

 

@alex230ro : situatia aici e alta, motorul pe benzina are 184 CP (turbo) si oricum bateria nu e niciodata complet goala, deci tot te ajuta la reprize cand ai nevoie.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Cristi0809- nu are sens sa o pui sa incarce bateria in mers, pentru ca e foarte ineficient. Las-o in modul auto hibrid, si eventual pune si in eco pro daca te tarai prin trafic. Asa o sa fie consumul cel mai mic.

 

@alex230ro : situatia aici e alta, motorul pe benzina are 184 CP (turbo) si oricum bateria nu e niciodata complet goala, deci tot te ajuta la reprize cand ai nevoie.

 

Eu o sa incerc pe cat posibil sa o incarc la priza. Acum inca fac teste cu ea, o testez in toate modurile. Imi place super mult cum merge masina mai ales cand am si bateria incarcata. Este un feeling foarte misto fata de diesel.

Si inca ceva, ce benzina recomandati sa-i pun, 95 sau 98?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Cristi0809
Link to comment
Share on other sites

Da, cel mai eficient e s-o incarci la priza.

 

Eu pun benzina de 98, dar merge foarte bine si cu 95. Am facut vreo 7000km in Turcia cu ea, si acolo nu se gaseste decat 95.

 

Si mie mi se pare ca nu e comparatie cu un diesel, la cum merge.

Edited by mgi
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, 330e, F30

 

O incarc, dar nu de fiecare data. Plus ca am zile in care am mai multe drumuri de facut, si nu stau s-o incarc prin oras.

 

Extraurban la drum lung ce consum ai? Banuiesc ca in acest scenariu eficienta vine doar de la recuperarea energiei din franare, ceea ce s-ar traduce printr-un consum apropiat de a unei benzinare cu motor similar.

Link to comment
Share on other sites

sta e un consum combinat de autostrazi cu drumuri nationale si cu un pic de mers in oras, plus trecut niste munti.

 

In general consumul e decent pana pe la 130-140 km/h. Dupa aia incepe sa sara. Bateria se incarca la franare, si in momentul in care cobori pante.

 

post-26959-0-26528800-1639509128_thumb.jpg

 

Edited by mgi
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Consumul este ok decât daca Încarci bateria, adicã pe oras.

 

Ca sa ai eficientĂŁ mașina, cum ajungi acasa ar trebui sa o bagi la ĂŽncĂŁrcat ca sa ai tot timpul energie in baterie, chiar si o data la câteva zile in caz ca nu mergi foarte mult Prin oras.

 

Consumul de mai sus este mai mare ca cel de la E60 meu, dar nu aia e relevant, plug in hybrid sunt fĂŁcute pentru oras, daca vrei sa ai consum mic.

 

Kuga de la munca pe Timisoara are consum de 3,x si are motor de 2.5 benzina parca si are si greutate.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu-i adevarat. Un 320d scoate 4.7/100 lejer la drum de 110-120km/h

Iar aberezi. 320d scoate 4,7l ( și lejer vezi doamne, cĂŁ dacĂŁ mergi "cu grijĂŁ" scoți sub 4 ) pe drum combinat de autostradĂŁ/DN/puțin oraș și trecut munți?😂

Vezi cĂŁ nu ești singurul care a condus vreodatĂŁ un M47, știm cu ce se mĂŁnâncĂŁ.

Oricum,e evident cât de eficient/avantajos e consumul la 330e ĂŽn regim URBAN, ĂŽnsĂŁ și extraurban mi se pare foarte bun.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

In exterior dieselul consuma mai putin, asta e clar. Nu cred ca as fi scos sub 5 pe acelasi traseu, totusi. Oricum, consumul mi se pare decent, avand in vedere ca e un motor turbo benzina.

 

Dupa cum spunea si WIN60, avantajul mare pentru masina de genul asta e in oras, cand ai unde s-o incarci. Poti sa scoti consum (mai) mic si la drum lung, cu seria G care are baterie mai mare, daca stai sa-l incarci din loc in loc. Dar dupa parerea mea economia de combustibil nu merita in cazul asta timpul pierdut cu incarcarea .

 

E posibil sa rezulte un consum mai mic extraurban si daca mergi in mod Eco Pro. Dar n-am incercat treaba asta pana acum, poate fac un experiment la un moment dat..

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Iar aberezi. 320d scoate 4,7l ( și lejer vezi doamne, că dacă mergi "cu grijă" scoți sub 4 ) pe drum combinat de autostradă/DN/puțin oraș și trecut munți?��

Vezi că nu ești singurul care a condus vreodată un M47, știm cu ce se mănâncă.

Oricum,e evident cât de eficient/avantajos e consumul la 330e în regim URBAN, însă și extraurban mi se pare foarte bun.

eu cred ca tu aberezi. Daca masina mea consuma atat de mult de mult de foarte mult timp era vanduta. Asa o am de 10 ani.

Nu am zis 4/100 asa ca nu imi pune vorbe in gura!

Si nu traversez munti in fiecare zi.. si nici macar nu fac drumuri lungi ca sa ajunga la 4.7; adica conducand in fiecare zi 45 minut in nici un caz nu ajuge la 4.7 usor si nu autostrada..

Trebuia sa spun autostrada?

La fel pot sa spun si eu ca pe exact aceleasi drumuri ceva montane poti fi sigur ca bateria aia te va dezamagi si motorul pe benzina.

 

Singurul, singurul avantaj ESTE atunci cand o incarci la priza, si am lasat si eu sa se inteleaga, si WIN60.. pentru ca NU te costa in incarcarea cu motorul!

 

Mai degraba tu esti acela care in loc sa aduci o contributie reala din realitate, mai sus nu ai adus decat o opinie .. "lame".

Ne-am mai contrazis noi, asa ca nu sunt surprins ca intervii asa.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E destul de greu sa compari mere cu pere. Ca sa faci un calcul cat mai real, trebuie sa adaugi la consumul de carburant si pe cel de energie electrica. Cat te costa pe luna incarcarea de la retea, unde este stiut ca sunt pierderi de 25-30% la incarcare din cauza racirii/incalzirii bateriei, conversiei AC in DC, temperatura ambientala, etc. Ca sa incarci o baterie de 7.6 kWh, consumul de la retea va fi de aproximativ 9-9.3 kWh.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din informațiile lui Bala eu am ajuns la concluzia ca aproape e același lucru, daca îți încarci mașina electrică de acasa, adică consumul de curent este mare.

Exact.

Doar ca acum electricitatea ar fi mai ieftina pentru drumul pe electric prin oras decat pe carburant.

Cel putin asa spun marea majoritatea a celor care au masini electrice.

electricitatea e mai ieftina, deocamdata. Dar uita ca pretul poate fi modificat imediat, de indata ce cererea este mare, adica cand o sa avem marea majoritate electrice.

Asta se uita; o sa se piarda notiunea o data cu trecerea generatiilor.

 

Si strazile astea trebuie platite de undeva, adica din buzunarul celor care le folosesc.

 

Sarbatori la fel si tie, Cristian.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Mersul electric e intotdeauna mai ieftin decat cel pe combustibil. Presupunand ca o masina consuma 25 kWh/100 km, la 1 leu / kWh pretul curent la energia de acasa, inseamna 25 lei / 100 km, adica echivalentul a 4 litri de benzina. Chiar daca incarci la fast charge, unde costa curentul intre 1.6 - 1.9 lei, tot iesi la un maximum de 8 litri/100 km - si asta e cel mai defavorabil caz posibil. Oricum, plug-in-urile nu au fast charge, deci poti sa le incarci doar la curent 'ieftin'.

 

Pe partea cealalta, poti sa incarci gratis acasa (daca ai panouri) sau la incarcatoarele gratis de la magazine, sau la slow charge, la care costa cam 1.2 lei / kWh daca imi aduc aminte bine. Si costurile o sa se reduca proportional.

 

In fine, discutia e mai lunga, si sunt mai multe aspecte de discutat, dar n-are rost aici.

Link to comment
Share on other sites

Cand spui pe bune te referi sa merg la BMW? Presupune vreun cost daca merg la ei sau este gratis? Si mai am o problema la masina, imi apare in bord "Emergency call system not available" si din cauza asta nu merge butonul computerului de bord pt ca este blocat acest mesaj pe ecran. Ieri disparuse mesajul astazi a aparut iar. Multumesc!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.